ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۳ اعلام شد! + مشاهده | inre.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 برای شرکت‌کنندگان این آزمون بسیار اهمیت دارد. هر ساله شرکت‌ها و مؤسسات متعددی در سطح کشور جهت جذب نیروی انسانی کارآمد آزمونی را برگزار می‌کنند و افرادی که طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری نمره حد نصاب را کسب کنند، از آنها برای همکاری دعوت بعمل می‌آید. کلیه افراد می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت inre.ir برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند.

بعد از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون بخش خصوصی کشور نوبت به طی روند استخدام پس از اعلام نتایج می‌رسد که داوطلبان باید نسبت به این امر نیز اقدام نمایند. کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه مشاهده جواب آزمون استخدامی آزمون بخش خصوصی برای هرکدام از افراد شرکت کننده در این آزمون الزامی و مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی کافی است از طریق شماره 9099075307 با تیم مشاوره خبره و باسابقه آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل یاری کنند. 

 

اطلاعیه

نتایج آزمون بخش خصوصی در قالب دو مرحله اولیه و نهایی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. 

 

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

از جمله موضوعات مهمی که هریک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بخش خصوصی باید از آن مطلع شوند، در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی است. قابل ذکر است که اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی طی دو مرحله و در قالب نتایج اولیه و نهایی به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

زمان انتشار جواب استخدام آزمون بخش خصوصی در مرحله اولیه در سال گذشته در پانزدهم آبان ماه 1401 بود.  اعلام نتایج نهایی  آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز در دی ماه منتشر شدند. پیش بینی می‌شود پس از برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403، نتایج اولیه آزمون در آبان ماه و نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز در دی ماه در اختیار داوطلبان گرامی قرار گیرد. 

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی

برای دریافت مشاوره قبولی در آزمون استخدامی وارد لینک مربوطه شوید.

 

چگونگی اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی و اطلاع از جواب استخدام آزمون بخش خصوصی چه در مرحله اولیه و چه در مرحله نهایی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه inre.ir انجام می‌گیرد. در واقع، هریک از داوطلبان باید در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی وارد سامانه inre.ir شوند و اقدامات لازم برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی (در مرحله اولیه و نهایی) انجام داده و مراحل ضروری را طی کنند. در ادامه این مبحث راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. 

 

برای اطلاع از بهترین کلاس های آمادگی آزمون های استخدامی وارد لینک مربوطه شوید.

بنر کال تو اکشن

راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی  1403

پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در مرحله اولیه، داوطلبان می‌توانند از طریق سایت inre.ir برای مشاهده نتایج آزمون اقدام کنند. مراحل دریافت نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 به شرح زیر است:

 

اولین مرحله برای مشاهده جواب استخدام آزمون بخش خصوصی وارد کردن آدرس سایت استخدام بخش خصوصی به نشانی inre.ir است.

گام اول مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام بخش خصوصی

در دومین مرحله الزاماً‌ باید گزینه‌ای تحت عنوان “ورود داوطلبان” را انتخاب نمایید.

گام دوم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام بخش خصوصی

 

پس از کلیک بر روی عبارت مذکور و باز شدن صفحه جدید، با وارد کردن کد ملی و رمز عبور می‌توانید به نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی دسترسی داشت باشید.

گام سوم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام بخش خصوصی

 

برای اطلاع از زمان استخدام بانک پارسیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

همانگونه که اشاره شد نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول جواب آزمون‌های شخصیت‌شناسی و تخصصی در قالب یک گزارش تفصیلی در اختیار شرکت کنندگان آزمون قرار می‌گیرد. نتایج مرحله نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال 1401 در تاریخ آبان ۷ آبان ماه منتشر شد و پس از آن پذیرفته‌شدگان باید خود را برای انجام مصاحبه حضوری آماده می‌کردند. داوطلبان برای قبولی در مصاحبه باید با سؤالات مطرح شده آشنا باشند تا بتوانند به درستی به آنها پاسخ دهند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال 1403 به طور دقیق مشخص نیست، اما معمولاً چند روز پس از اتمام مرحله دوم یعنی مرحله مصاحبه، نتایج نهایی به داوطلبان ارائه خواهد شد. شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در طی مراحل آزمون، زمانی را جهت بررسی مدارک داوطلبان اختصاص خواند داد و پس از بررسی و تأیید مدارک، برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. هرکدام از شرکت‌های خصوصی پس از انجام مصاحبه به داوطلبانی که در مرحله اول پذیرفته شده‌اند، نتایج پذیرش عدم پذیرش را از طریق پیامک یا تماس تلفنی اطلاع‌رسانی می‌کنند. زمان اعلام نتایج بر عهده شرکت‌هایی است که آزمون تخصصی را برگزار کرده‌اند. افراد متقاضی می‌توانند لیست پذیرفته‌شدگان در مرحله نهایی را در سایت inre.ir مشاهده نمایند.

تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

برای اطلاع از رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی روی لینک کلیک کنید.

 

فرایند اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی مرحله اولیه و نهایی در بازه‌های مختلف اعلام می‌شود. از آنجا که قبولی در آزمون کتبی به معنای استخدام افراد نیست، در صورت قبولی در آزمون کتبی، باید برای مرحله مصاحبه حضوری آماده شوند. مرحله مصاحبه حضوری داوطلبان پذیرش شده در آزمون کتبی توسط شرکت‌های درخواست کننده نیرو برگزار می‌گردد. این شرکت‌ها استعداد و مهارت‌های داوطلبان را محک می‌زنند و در صورت واجد شرایط بودن آنها را استخدام می‌کنند. فرایند اجرای مصاحبه هر شرکت متفاوت است. معمولاً باید مدارک مربوط به اطلاعات شخصی، مدرک تحصیلی و رزومه کاری به هر کدام از شرکت‌ها ارائه شود.

پس از انجام مصاحبه حضوری اعلام نتایج نیز به صورت اینترنتی اعلام می‌شود.  بنابراین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون به سایت inre.ir مراجعه کنند و وضعیت خود را بررسی نمایند. پس از اعلام اسامی نوبت به استخدام افراد پذیرفته شده می‌رسد.

مرحله بعد از دریافت نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 و انتشار لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون، نوبت به شروع به کار در مؤسسه یا شرکتی است که در آن پذیرفته شده‌اید. در این مرحله شرکتی که در آن برای کار پذیرفته شده‌اید از شما دعوت به عمل می‌آورد تا کار در آن را آغاز کنید. در رابطه با این موضوع مهم به مراتب باید با مسئولین و پرسنل شرکت در ارتباط باشید و در رابطه با مدارک لازم و غیره از آن‌ها پرس و جو کنید.

در رابطه با زمان استخدام و دعوت به همکاری شرکت‌ها برای شروع به کار باید بگوییم که هر موسسه و شرکت براساس ضوابط خود، زمان متفاوتی برای شروع همکاری با نیروهای پذیرفته شده در نظر می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را به شکل مناسب راهنمایی کنند. 

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با هریک از مراحل اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی و مرحله بعد از دریافت نتایج نهایی آزمون سؤال و ابهامی دارید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید. 

 

مرحله مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

بعد از طی دو مرحله اول استخدام در بخش خصوصی یا همان شرکت در آزمون‌های به عمل آمده و اعلام نتایج اولیه نوبت به شرکت در مصاحبه رسمی می‌رسد.

هر فرد در این مرحله باید با آمادگی کامل در مصاحبه شرکت کند و مهم‌تر از همه استرس و نگرانی هم نداشته باشد.

 به این صورت که هر فرد باید با سؤالات مطرح شده در مرحله مصاحبه به خوبی آشنا شود و سعی در کسب اطلاعات کافی برای پاسخگویی به آن‌ها را داشته باشد.

از میان پرسش‌های مطرح شده در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی می‌توان از سؤالاتی در رابطه با معرفی کامل خود، علت انتخاب شغل مورد نظر، دلیل خارج شدن از حرفه قبلی و مواردی از این دست اشاره کرد.

کال تو اکشن تماس

رشته‌های شغلی مورد پذیرش در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

استخدام در بخش خصوصی در رشته‌های شغلی مختلفی برای هر یک از افراد متقاضی انجام می‌شود. رشته‌های شغلی که خود در نه گروه شغلی مختلف جای گرفته‌اند. در ادامه این نوشته رشته‌های شغلی آزمون استخدامی بخش خصوصی سال گذشته در انواع گروه‌های شغلی مختلف را ارائه کرده‌ایم.

رشته‌های شغلی گروه مالی، اداری و حقوقی

کارگر امور رفاهی
حسابدار صنعتی
انباردار
پاسخگوی تلفنی
مسئول دفتر
انباردار
کارشناس امور اجرایی
اپراتور ارتباط با مشتری
متصدی بایگانی

 

رشته‌های شغلی گروه بازاریابی

کارشناس تحقیقات بازار
کارشناس بازرگانی داخلی
بازاریاب حضوری
کارشناس فروش
مشاور کسب و کار
صندوق دار و متصدی امور
کارشناس دیجیتال مارکتینگ
فروشنده
کارشناس تحقیقات بازار

 

رشته‌های شغلی گروه فنی و اجرایی

تعمیرکار وسایل الکترونیکی
کاردان تأسیسات
تحصیل دار
حفاظت فیزیکی و نگهبانی
برق کار
آبدارچی و نظافت کار
کاردان انتقال و انتشار
کاردان صدا و تصویر
تعمیرکار خودرو

 

رشته‌های شغلی گروه سلامت

تکنسین آزمایشگاه
دستیار دندان پزشک
کارشناس علوم آزمایشگاهی
روانشناس و مشاور
کارشناس صنایع غذایی
امدادگر، بهیار و اپراتور کمک‌های اولیه
کارشناس HSE

 

رشته‌های شغلی گروه کارشناسی و ارائه خدمات

کارشناس گردشگری
کتابدار
مربی مهدکودک
کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها
ویراستار

رشته‌های شغلی مورد پذیرش در آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

برای اطلاع از ثبت نام استخدام بخش خصوصی روی لینک کلیک کنید.

 

شرکت‌های برگزار کننده آزمون استخدامی بخش خصوصی 

بد نیست که در این نوشته با لیست برخی از شرکت‌های خصوصی پذیرنده و جذب کننده نیرو در سال‌های گذشته آشنایی لازم را پیدا کنید و اسامی آن‌ها را بدانید. بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی و معرفی اسامی پذیرفته شدگان آزمون بخش خصوصی می‌توانید در یکی از آن‌ها به کار و اشتغال مشغول شوید. 

معرفی شرکت‌های پذیرنده نیرو در بخش خصوصی سال‌های گذشته

مانا موج بیمه پاسارگاد بیمه کارآفرین
مجموعه رفاه کیان ترابر عصر دانش و آگاهی
نوآموران راستوند ممتاز آتیه گستر آتیه سازان بیمه سامانه
مؤسسه فکر برتر خدمات انفورماتیک پتروشیمی انتخاب
شرکت پخش سراسری ایران صنایع تخم مرغ تلاونگ صنایع غذایی میهن
سوداد مدرسان شریف مفتاح راینه افزار
مهنا پاکسان بلور و شیشه کاوه
آتیه سازان زندگی ایرانیان توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) سامان کیش
پلاسما تک سپاهان بیمه زندگی خاورمیانه تیم یار
مبدل تانک شرکت بهسازان ملت هزار نقش
سانا گستر سبز (آچاره) های وب هلدینگ سرآمد
مؤسسه حسابداری کرمان حساب ارمیا تجارت زنگان سامانه سیستم پارس
کلان داده پویان داده تی چارتر مؤسسه مطبوعاتی بازار کسب و کار
سازه گستر آذرخش فنی مهندسی طرسام آریو کلاپ
کامپیوتر سروش شیشه چی تهران مدرن دی
گروه صنعتی آب و هوا دنیای یکپارچه هفت آلو میزان گستران کارآفرین
تجارت الکترونیک امن موج خدمات انفورماتیک نیافامس نت پرداز آذر
ویرانگار پویش اندیشه خوارزمی بعد پنهان دنیای صفر و یک
ترمو صنعت آریا حباب کف توس پیشرو گستر ارتباطی کاسپین
مؤسسه حسابداری امیر آتشاهی و همکاران مرکز چاپ و بسته بندی همدان کاشی و سرامیک نیلوفر
معماری حجم سبز هایپر تهران هات داگ سنتر
تأمین صنعت فولاد سازان کاوه گستر کاوش حدید

 

برای اطلاع از زمان ثبت‌نام برای استخدام دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

تاریخ اسم‌نویسی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 اعلام شد

ثبت‌نام برای آزمون بخش خصوصی برای پذیرش افراد متخصص در حیطه‌های مختلف شغلی صورت می‌گیرد. در سال گذشته زمان اسم‌نویسی برای آزمون استخدامی بخش خصوصی اواخر تیرماه بود. پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳ نیز فرایند ثبت‌نام از اواخر تیرماه شروع شود. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده برای نام‌نویسی خود اقدام نمایند. مهلت ثبت‌نام از هفته آخر تیرماه تا هفته اول مرداد ماه خواهد بود.

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

زمان برگزاری هفتمین دوره آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی در سال ۱۴۰۳ یک ماه پس از فرایند ثبت‌نام و اسم‌نویسی یعنی در نیمه اول شهریور ماه می‌باشد. داوطلبان با داشتن شرایط لازم می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده که از اواخر تیرماه تا هفته اول مرداد ماه می‌باشد، برای اسم‌نویسی خود اقدام کنند.

 جدیدترین اخبار پیرامون آزمون استخدامی بخش خصوصی

خلاصه مطالب

در این مقاله به اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 اشاره کردیم. آزمون استخدامی بخش خصوصی به منظور تأمین نیروهای متخصص از سوی شرکت‌های خصوصی کشور برگزار می‌شود. همه متقاضیانی که دارای شرایط سنی و مدرک تحصیلی مرتبط با رسته شغلی اعلام شده باشند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. داوطلبان پس از برگزاری آزمون بی‌صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی هستند تا از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

 باید بگوییم که در سال گذشته زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون در بازه زمانی آبان و دی ماه صورت گرفت. لازم به ذکر است که پس از برگزاری آزمون، نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی از طریق سایت inre.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، کافی است از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در این خصوص به شما عزیزان ارائه کنند.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در چه زمانی انجام می شود؟

در سال گذشته نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در مرحله اولیه در آبان ماه و مرحله نهایی در دی ماه اعلام شد. در سال جاری نیز پیش‌بینی می‌شود در همین بازه زمانی نتایج منتشر گردد. 

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در کدام سامانه منتشر می شود؟

جواب استخدام آزمون بخش خصوصی در سامانه inre.ir منتشر می شود.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی چگونه است؟

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۳ اعلام شد! + مشاهده | inre.ir»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید من شوهرم پارسال برای بخش خصوصی شرکت کرده هنوز میره تو سایت واسش میزنه اطلاعات در دسترسنیست. مام نمیدونیم الان کجا باید بریم. مگه اعلام نتایج ازمون استخدامی همون بعدش نباید بیاد چرا مال ما اینقد طول کشیده؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر و بیشتر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  2. Avatar photo فرشته گفت:

    سلام وقت بخیر
    در صفحه کاربری میتونیم الان وضعیت معرفی به شرکت ها رو مشاهده کنیم?

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام نخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور