ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 {سوالات} | ایران تحصیل

مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از مکان و زمان مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 بسیار اهمیت دارد. از آزمون‌هایی که اخیراً جهت جذب نیروی انسانی در سازمان‌ها و ادارات مختلف برگزار می‌گردد، آزمون استخدامی بخش خصوصی می‌باشد. این آزمون معمولاً طی دو مرحله برگزار می‌شود و افرادی که در امتحان اول موفق به کسب نمره حد نصاب شده باشند، به مرحله دوم یعنی جلسه مصاحبه حضوری دعوت می‌شود.

افرادی که در آزمون کتبی استخدامی بخش خصوصی شرکت نموده و موفق به کسب نمره مجاز شده‌اند، بایستی براساس تاریخ تعیین شده در محل قبولی خود به مراکز تعیین شده با داشتن مدارک درخواستی جهت مصاحبه حاضر شده و به سؤالات پاسخ دهند. برای اطلاع دقیق از زمان بندی و راهنمای قبولی در مصاحبه می‌توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 از راهنمایی کارشناسان خبره و کاردان ایران تحصیل بهره ببرید.

شرایط شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

در هر کشوری، بخش خصوصی نقش بزرگی در تأمین و استخدام نیروهای انسانی مورد نیاز ادرات، سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد.  بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان برای کسب بهره و سود اقتصادی بیشتر، تمام تلاش خود را برای جذب افراد توانمند و مستعد به کار می‌گیرند.

سامانه استخدام بخش خصوصی به همین منظور در نظر گرفته شده تا در یک رقابت سالم افراد شایسته را شناسایی و استخدام نمایند.افرادی که به دنبال استخدام در بخش خصوصی هستند، باید در طی دو مرحله با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در وهله اول، همه داوطلبان به صورت اینترنتی در آزمون‌هایی همچون دانش و مهارت‌های عمومی و تخصصی هر شغل، و آزمون‌های شخصیت شناسی شرکت کرده و به سؤالات تستی چند گزینه‌ای پاسخ می‌دهند. افرادی که براساس نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی نمره مجاز را کسب کرده باشند، برای مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی دعوت می‌شوند. چنانچه شرکت کنندگان در مصاحبه نمره حدنصاب را کسب کنند، از آنها برای همکاری دعوت بعمل می‌آید.

 

برای خواندن مقاله ثبت نام استخدام بخش خصوصی روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی

تاریخ مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

براساس آنچه که در دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام می‌شود، معمولاً اوایل مرداد ماه آزمون شخصیت شناسی و در شهریور ماه آزمون تخصصی برگزار می‌شود. در سال گذشته تاریخ آزمون شخصیت شناسی ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ و آزمون تخصصی ۱۹ شهریور برگزار شد. اما تاریخ دقیق مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی پذیرفته شدگان اعلام نشده است، چراکه معمولاً اعلام زمان مصاحبه از سوی مؤسسات مختلف می‌باشد. بعلاوه در دفترچه راهنمای ثبت‌نام نیز زمان مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی مطرح نشده است و نمی‌توان تاریخ دقیقی برای آن ارائه داد.

بنر کال تو اکشن

البته نحوه و زمان مصاحبه توسط شرکت‌های کارفرما و متقاضی اعلام می‌شود و پس از آزمون تخصصی، از افراد پذیرفته شده در آزمون تخصصی دعوت به عمل می‌آید. با این وجود، جای نگرانی نیست و  متقاضیان عزیز رشته های مجاز آزمون استخدامی بخش خصوصی می‌توانند از طریق تماس با سامانه ایران تحصیل از زمان مصاحبه رده شغلی که در آن آزمون داده‌اند مطلع شوند و جزئیات مربوطه به مکان و نحوه برگزاری را دریافت نمایند.

تاریخ مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی

اطلاعیه

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مرحله دوم یعنی مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

راهنمای قبولی در مصاحبه آزمون بخش خصوصی 1403

همانطور که در بالا اشاره شد، هنوز نمی‌توان تاریخ دقیقی برای مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد. اما می‌شود خود را برای این فرایند مهم آماده نمود و احتمالی قبولی خود را بالا برد.

حضور در مصاحبه‌های شغلی همواره با استرس خاصی همراه است و فرقی نمی‌کند که برای بار چندم آن را تجربه کرده باشید.

برای مثال، یک داوطلب مقطع دکترا به دنبال راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری است، یک فرد پذیرفته شده در آزمون کتبی آموزش و پرورش، دغدغه قبولی در مصاحبه فرهنگیان را دارد و هزاران نوع مصاحبه شغلی دیگر که هر کدام از ما ممکن است تجربه کنیم.

اما چنانچه تکنیک‌هایی را بلد باشید، دیگر نیازی به این همه نگرانی نیست و می‌توانید این مرحله به خوبی  پشت سر  بگذارید.

اگر بتوانید ذهن مصاحبه کننده را بخوانید، توانایی‌های شغلی‌تان را بالا ببرید، استرس خود را کنترل نمایید و بهترین وجهه از خود رابه نمایش بگذارید، قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی یا هر مصاحبه دیگری برایتان بسیار راحت خواهد بود.

 

برای نتایج آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 

تجربیات مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

آن دست از افرادی که در مرحله آزمون استخدامی بخش خصوصی حضور داشتند و بر اساس عنوان شغلی که انتخاب کرده‌اند، برخی از سؤالات را پاسخ می‌دهند تا میزان مهارت آمادگی و درک آنها نسبت به شغل مورد نظر مورد سنجش قرار گیرد. در پایان نیز افرادی که نمره حد نصاب لازم را از آزمون اولیه کسب کرده‌اند، می‌توانند برای انجام مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی در محل مورد نظر که از سوی شرکت‌ها مؤسسات اعلام می‌شود، حضور یابند. همانگونه که اشاره شد نحوه پرسش و پاسخ به سؤالات آزمون با سایر آزمون‌های استخدامی متفاوت است. اما باید بدانید که مصاحبه آزمون بخش خصوصی بیشتر مربوط به طراحی سؤالات تخصصی حول محور شغلی است که مد نظر شما می‌باشد. اما مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی معمولاً سؤالات عقیدتی سیاسی و موارد پیچیده‌تر را شامل می‌شود.

تجربیات مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

سؤالات مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

براساس تجربه اکثر افراد پذیرفته شده در آزمون استخدام بخش خصوصی، همگی عنوان کرده‌اند که بیشتر سؤالات در رابطه با شغل انتخابی پرسیده خواهد شد و پاسخ شما شناخت و آگاهی نسبت به آن موضوع را نشان می‌دهد. هر چه در شغل مورد نظر اطلاعات بیشتری داشته باشید، در روز مصاحبه موفق‌تر خواهید بود. چنانچه می‌خواهید بدانید که چگونه به سؤالات مصاحبه پاسخ دهید تا بتوانید رضایت مصاحبه کننده را جلب نمایید، به متداول‌ترین سؤالات و نحوه پاسخگویی به آن‌ها در زیر توجه کنید.

لطفاً خودتان را معرفی کنید

این سؤال، اولین، مهم‌ترین و رایج‌ترین سوالی است که در یک مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی از متقاضی پرسیده می‌شود.نحوه صحبت کردن و شناختی که او از توانایی‌ها، قابلیت‌ها و استعدادهای خود دارد، برای مصاحبه گیرنده بسیار مهم است.

آن‌ها می‌خواهند بدانند علایق شخصی، انگیزه و اهدافتان در زندگی چیست و برای آینده چه برنامه‌ای دارید. سعی کنید در توصیف خود از افراط و تفریط بپرهیزید و در عین حال با اعتماد بنفس صحبت نمایید. در لحن خود کمی بامزگی داشته باشید، اما نه به شکل زننده ایی، چرا که ممکن است باعث پایین آوردن شأن و جلوه شما گرد.

چرا فکر می‌کنید که برای این شغل مناسب هستید؟

یک نکته مهم برای قبولی در مصاحبه آزمون بخش خصوصی این است که مهارت‌ها و تخصص‌های خود را به شکل درستی معرفی نمایید.

هر شرکتی به دنبال شایسته‌ترین افراد است و بسیار طبیعی است که در میان متقاضیان نیز به دنبال بهترین باشند. شما باید قابلیت‌های خود را مختص و مفید و در عین حال با اطمینان کامل ارائه دهید تا نظرات مصاحبه گیرندگان را به خود جلب نمایید.

بزرگ‌ترین نقطعه ضعف یا قوت شما چیست؟

این پرسش کلیشه‌ای‌ترین سؤال در تمام مصاحبه‌ها می‌باشد. سعی کنید در هنگام توصیف نقطه قوت‌های خود سعی کنید به جای اینکه از ویژگی‌های نا مرتبط به شغلتان صحبت کنید، از خصوصیاتی بگویید که شایستگی شما برای حرفه مورد نظر را نشان بدهد.

البته اغراق نکنید، چرا که مصاحبه گیرنده متوجه می‌شود. اگر قبلاً تست استعداد شغلی داده باشید، بخوبی می دانید که برای چه شغلی مناسب هستید. زمانی نیز که در مورد نقطه ضعف از شما پرسیده شد، سعی کنید از مواردی صحبت کنید که برای رفع آن تلاش می‌کنید و سعی در بهبود آن دارید.

حقوق مد نظر شما چقدر است؟

توجه داشته باشید که این سؤال بسیار حساس است و اگر نتوانید پاسخ منطقی به آن بدهید، ممکن است خیلی زود از میدان رقابت خارج شوید.بهتر است پیش از مصاحبه با افرادی که در حرفه مورد نظر در حال فعالیت هستند، محدوده حقوق و در آمد را جویا شوید.

برای مثال، اگر موضوع مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی شما مواردی مانند راه و شهرسازی است، از قبل در مورد بازار کار و درآمد رشته شهرسازی اطلاعات لازم را کسب کنید. به یاد داشته باشید که پیشنهاد حقوق‌های بالا شانس شما را برای قبولی بسیار پایین می‌آورد.

دلیل انتخاب این شغل چه بوده است؟

در این بخش نیز مصاحبه گیرنده قصد دارد تا اطلاعات و اطمینان شما را محک بزند. بنابراین، قبل از زمان مصاحبه آزمون بخش خصوصی در مورد شغل مذکور خوب تحقیق کنید تا بتوانید اطلاعات به روز و جذابی را برای مصاحبه گیرنده عرضه کنید.

همچنین، از گفتن شباهت‌های اخلاقی و استعدادهای شما با حیطه کاری غافل نشوید و سعی کنید نشان دهید که برای این شغل مناسب هستید.

آشنایی با مکان مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1403

از آنجا که برای جذب و تکمیل کادر نیروی انسانی شرکت‌های مختلفی آزمون برگزار می‌کنند، بنابراین ممکن است مکان مربوط به مصاحبه هر کدام از این شرکت‌ها و مؤسسات متفاوت باشد. بنابراین نمی‌توان محل و مکان مشخصی برای مراجعه پذیرفته شدگان مرحله اول برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی در نظر گرفت. اما آنچه که مسلم است معمولاً همزمان با اعلام زمان مصاحبه آزمون استخدامی، محل انجام فرآیند مصاحبه نیز از سوی شرکت‌های پذیرنده به افراد اطلاع داده خواهد شد. اما در ادامه لازم است که در ارتباط با سؤالات و تجربیات افرادی که در آزمون شرکت کرده‌اند، آشنا شوید.

آشنایی با مکان مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی

 زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1403

پس از اینکه نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی منتشر شد، آن دسته از افرادی که نمره قابل قبولی را کسب کرده‌اند، از سوی مرکز پذیرنده اعلام می‌شود که باید در مصاحبه حضوری شرکت کنند. نتایج مرحله مصاحبه آزمون بخش خصوصی هم مبنی بر قبولی یا عدم قبولی فرد از طریق تلفن تماس تلفنی یا پیامک به اطلاع افراد خواهد رسید. بر اساس آنچه در دفترچه راهنمای آزمون آمده است زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی معمولاً در آبان ماه خواهد بود. سال گذشته نتایج ارشد تاریخ ۷ آبان ماه 1401 اعلام شد. علاوه بر این در تاریخ ۲۸ آبان ماه نیز از پذیرفته شدگان دعوت به همکاری شد.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی روی لینک کلیک کنید.ً

 

مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1403

برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی، داوطلبان باید مدارک درخواستی از سوی مرکز پذیرنده نیرو را به همراه داشته باشد. این مدارک شامل موارد زیر خواهد بود:

  •  ارائه اصل و کپی مدارک شناسایی از جمله شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه مدارک فارغ التحصیلی (دیپلم، لیسانس..)
  • ارائه مدارک نظام وظیفه برای آقایان
  •  ارائه رزومه کامل از تجربیات کاری یا ارائه رزومه تحصیلی مانند مقاله
  •  ارائه مدارک مرتبط با دوره‌های گذرانده شده متناسب با شغل درخواستی
  • ارائه مدارک مربوط به دوره‌های زبان خارجه (در صورت داشتن آن)

کال تو اکشن تماس

نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی را دارند، باید پیش از آن در این آزمون ثبت‌نام کنند و پس از قبولی در مرحله کتبی وارد مرحه مصاحبه شوند. برای این کار، متقاضیانثبت‌نام باید مراحل زیر را طی نمایند.

  • جستجوی سایت استخدام بخش خصوصی به آدرس اینترنتی www.inre.ir
  • کلیک بر روی گزینه ثبت‌نام
  • وارد کردن کد ملی، شماره همراه و کد امنیتی
  • ثبت اطلاعات اولیه ( از قبیل، مشخصات فردی، آدرس محل سکونت و انتخاب دسته شغلی)
  • تأیید اطلاعات (خواندن متن موافقت نامه و تأیید آن) و سپس پرداخت وجه درخواست شده
  • دریافت کد تأیید ( پیامک کد تأیید به تلفن همراه متقاضی ارسال می‌شود)
  • دریافت کارت ( تعیین رمز شخصی و نگهداری آن تا زمان آزمون ضروری است)

رشته‌های ارائه شده در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

همانطور که گفته شد، شرکت‌های های متقاضی در 9 دسته شغلی که عبارتند از : مهندسی، فنی و اجرایی، سلامت، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مالی، اداری و حقوقی، هنر، رسانه و آموزش، کارشناسی و ارائه خدمات، و  مدیریتی کارمندان خود را جذب می‌کنند. اما رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی به تفکیک رشته، به ترتیب زیر هستند.

بازاریابی و فروش
مشاور کسب و کار (MBA)

 

متصدی چیدمان فروشگاهی
کارشناس فروش

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

 

کارشناس تحقیقات بازار

 

کارشناس خدمات پس از فروش

 

کارشناس برندینگ

 

کارشناس بازرگانی داخلی

 

کارشناس بازرگانی خارجی

 

کارشناس بازاریابی

 

فروشنده

 

صندوق‌دار و متصدی امور فروشگاهی

 

بازاریاب حضوری (ویزیتور)

 

بازاریاب تلفنی

 

بازاریابی و فروش

 

 

فنی و اجرایی
نگهبان نصاب/تعمیرکار لوازم خانگی

 

کارگر ساده

 

راننده خودرو و کامیونت

 

تکنسین فنی و تاسیسات

 

 

تعمیرکار وسایل الکترونیکی
تعمیرکار خودرو

 

تحصیل‌دار
تایپیست برقکار

 

آمارگیر و پرسشگر آبدارچی و نظافت‌چی

 

کارشناسی و ارائه خدمات
ویراستار کارشناس گردشگری
مربی مهدکودک

 

کتابدار
مهماندار (هتل، هواپیما و …) کارشناس و مشاور حقوقی
کارشناس علوم آزمایشگاهی

 

کارشناس طراحی و توسعه محصول
کارشناس کنترل کیفیت کارشناس طراحی صنعتی و بسته‌بندی

 

 

کارشناس صنایع غذایی کارشناس تعمیرات و نگهداری

 

کارشناس تحقیق و توسعه کارشناس بهداشت محیط

 

کارشناس آمار

 

کارشناس اقتصادی
کارشناس HSE روانشناس و مشاور

 

راهنمای گردشگری(تور لیدر) تکنسین آزمایشگاه
امدادگر بهیار و اپراتور کمک‌های اولیه
کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها پژوهشگر

 

 

مالی و اداری
منشی

 

مسئول قراردادها
مسئول دفتر

 

متصدی بایگانی

 

 

متصدی امور بانکی کارمند اداری

 

کارگزار امور رفاهی

 

کارشناس/مشاور سرمایه‌گذاری

 

 

کارشناس روابط عمومی کارشناس خرید
کارشناس حسابرسی کارشناس بیمه
کارشناس امور کارگزینی و منابع انسانی کارشناس تدارکات و پشتیبانی
کارشناس امور اجرایی

 

دفتردار/متصدی دبیرخانه
حسابدار صنعتی تحلیل‌گر بورس

 

پاسخگوی تلفنی

 

حسابدار

 

اپراتور ارتباط با مشتری انباردار

 

 

مدیریتی
مدیر منابع انسانی
مدیرعامل

 

مدیر مالی
مدیر لجستیک / زنجیره تأمین مدیر کنترل کیفیت

 

مدیر فروش مدیر روابط عمومی
مدیر رسانه

 

مدیر طراحی و توسعه محصول
مدیر خرید و تدارکات

 

مدیر تولید
مدیر توسعه بازار مدیر تحقیق و توسعه

 

مدیر تبلیغات و بازاریابی مدیر پروژه فناوری اطلاعات

 

مدیر پروژه

 

مدیر بازرگانی داخلی

 

مدیر بازرگانی خارجی مدیر اداری
مدیر HSE

 

مدیر امور گردشگری

 

مدیر اجرایی

 

 

 

مهندسی
مهندس شیمی-صنایع شیمیایی معدنی

 

 

مهندس شیمی-صنایع پتروشیمی
مهندس شیمی-صنایع گاز مهندس شیمی-صنایع پلیمر

 

مهندس نقشه برداری مهندس شیمی-صنایع پالایش

 

مهندس هوافضا-مهندسی فضایی مهندس نفت

 

مهندس مکانیک-طراح جامدات مهندس هوافضا-آیرودینامیک
مهندس هوافضا مهندس مکانیک-ساخت و تولید
مهندس کامپیوتر-فناوری اطلاعات

 

مهندس کامپیوتر-نرم افزار

 

مهندس هوافضا-پیشرانش مهندس کامپیوتر-سخت افزار
مهندس فضای سبز

 

مهندس هوافضا-دینامیک پرواز و کنترل

 

 

مهندس عمران-محیط زیست

 

مهندس عمران-آب و فاضلاب

 

مهندس عمران

 

مهندس صنایع غذایی
مهندس صنایع مهندس شیمی-نانوفناوری

 

 

مهندس شیمی-طراحی فرایندهای صنایع نفت

 

مهندس عمران-آب و فاضلاب

 

مهندس فضای سبز

 

مهندس کامپیوتر-سخت افزار
مهندس عمران-محیط زیست

 

مهندس کامپیوتر-فناوری اطلاعات
مهندس شهرسازی مهندس عمران-خاک‌شناسی
 

مهندس شیمی-شیمیایی سلولزی

 

مهندس کامپیوتر-نرم افزار

 

مهندس هوافضا-سازه‌های هوافضایی

 

مهندس متالورژی و مواد-ریخته‌گری
مهندس عمران-راه‌آهن

 

مهندس برق-کنترل
مهندس انرژی

 

مهندس برق-قدرت

 

مهندس برق-الکترونیک

 

مهندس برق-سیستم‌های دیجیتال
مهندس برق

 

مهندس برق-مخابرات

 

مهندس رباتیک مهندس شیمی
مهندس پزشکی مهندس شیمی-شیمیایی سلولزی
مهندس شیمی-صنایع پالایش

 

مهندس شیمی-صنایع پتروشیمی مهندس شیمی-صنایع پلیمر

 

مهندس شیمی-صنایع شیمیایی معدنی مهندس شیمی-صنایع گاز

 

مهندس شیمی-طراحی فرایندهای صنایع نفت

 

مهندس شیمی-نانوفناوری
مهندس

صنایع

مهندس صنایع غذایی

 

مهندس عمران

 

 

هنر، رسانه، آموزش
کارشناس/مدرس فیزیک کارشناس نشر و تولید محتوا
مشاور تحصیلی کارشناس/مدرس شیمی
گرافیست

 

مترجم/مدرس

زبان انگلیسی

کارشناس/مدرس علوم دینی
مربی ورزشی کارشناس/مدرس علوم تربیتی

 

کارشناس/مدرس زیست‌شناسی کارشناس/مدرس ریاضی
کارشناس/مدرس تاریخ

 

 

کارشناس/مدرس ادبیات

 

کارشناس شبکه‌های اجتماعی کارشناس رسانه

 

طراح هویت بصری

 

عکاس

 

کارشناس/مدرس زمین‌شناسی طراح داخلی و دکوراسیون

 

طراح اینفوگرافی

 

طراح رابط/تجربه کاربری (UI/UX)

 

 

فناوری اطلاعات
کارشناس هوش مصنوعی کارشناس شبکه Passive
 

کارشناس پایگاه داده

 

کارشناس شبکه Active
کارشناس فناوری اطلاعات کارشناس امنیت
کارشناس استقرار نرم افزار

 

وب مستر
توسعه‌دهنده CMS‌های متن باز کارشناس Linux
تعمیرکار رایانه

 

پژوهشگر علوم کامپیوتر
تحلیل‌گر داده‌ پشتیبان سیستم‌های کامپیوتری
برنامه نویس تلفن‌های هوشمند- Android برنامه نویس PHP
برنامه نویس تلفن‌های هوشمند- iOS

 

برنامه نویس تلفن‌های هوشمند-Cross Platform

 

برنامه نویس Java اپراتور رایانه
برنامه نویس C# .NET

 

برنامه نویس VB .NET
برنامه نویس – C++ برنامه نویس – Matlab
برنامه نویس – C برنامه نویس – Erlang
برنامه نویس Back End – Node JS

 

برنامه نویس Back End – Python (Django – Flask)

 

برنامه نویس Front End برنامه نویس Full Sta

 

برنامه نویس

Data Analysis – Python (SciPy – Pandas)

 

 

رشته‌های ارائه شده در آزمون استخدامی بخش خصوصی

اطلاعیه

با اطلاع از رشته های ارائه شده راحت تر می توانید در ارتباط با رسته شغلی انتخابی خود برای شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی تصمیم بگیرید.

 

مهم‌ترین نکات پیرامون شرکت مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

با وجود اینکه در مرحله اول نیاز به ارائه مدارک خواسته شده نیست، اما برای حضور در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی باید کارت آزمون، فرم پذیرش، فرم مصاحبه حضوری و رزومه خود را با برخی از مدارک تحصیلی، شغلی و بیمه و دوره‌های تخصصی ارائه کنید تا درستی آن را که در رزومه بیان نموده‌اید، ثابت شود.

به یاد داشته باشید که از پرکردن هرگونه یادداشت و علامت بر روی فرم خودداری کنید.

داشتن تمامی موارد فوق به صورت پرینت کاغذی برای داوطلبان الزامی است و ارائه آنها در تبلت یا تلفن همراه قابل پذیرش نیست.

برای دریافت کارت و فرم مصاحبه می‌توانید به سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی به آدرس inre.ir مراجعه کنید و پس از ورود به پروفایل کاربری فرایند ثبت‌نام را انجام دهید.

نتایج هر منطقه از کشور به صورت جداگانه انتشار می‌یابد و مکان و زمان مصاحبه نیز ممکن است متفاوت باشد. اما از طریق سایت مذکور مؤسسات برگزار کننده آزمون استخدام بخش خصوصی می‌توانید در جریان جزئیات روز مصاحبه قرار بگیرید.

جدیدترین اخبار پیرامون مصاحبه آزمون بخش خصوصی 1403

تاریخ اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون بخش خصوصی 1403

اگر داوطلبان پس از شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی به نتایج معترض باشند، باید این موضوع را از طریق شرکت و موسسه مربوطه پیگیری کنند. در صورت اختصاص بازه زمانی برای ثبت اطلاعات، تاریخ ثبت اعتراض از طریق پرتال اطلاع رسانی مؤسسات پذیرنده به داوطلبان خواهد رسید. به علاوه در صورت انتشار اخبار و مطالب مربوط به زمان اعتراض به نتایج این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

منابع سؤالات مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

از آنجایی که سوالاتی که در مصاحبه مطرح می‌شود، مربوط به مهارت‌های تخصصی افراد است، از این رو منبع خاصی برای مطالعه نمی‌توان در نظر گرفت. متقاضیانی که دسته‌های شغلی مختلف را انتخاب کرده‌اند، باید رزومه کامل را ارائه دهند و با جستجو در سایت‌های تخصصی اطلاعات خود را پیرامون شغل مورد نظر را ارتقا دهند تا سواد خود را به اثبات برسانند.

جدیدترین اخبار پیرامون مصاحبه آزمون بخش خصوصی

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی سال ۱۴۰۳ نکاتی ارائه کردیم. در حال حاضر شرکت‌ها و ادارات مختلف برای جذب نیروی انسانی ماهر اقدام به برگزاری آزمون می‌کنند. افرادی که در مرحله اول نمره حد نصاب را کسب کرده‌اند، به مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی دعوت خواهند شد و افراد باید با اطلاع از زمان دقیق برگزاری و با همراه داشتن مدارک لازم برای شرکت در آزمون آماده شوند.

مکان و زمان مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی برای هر شرکت و موسسه متفاوت می‌باشد. بنابراین شما باید به سایت مورد نظر ارگانی که برگزارکننده آزمون می‌باشد مراجعه کرده و در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های زمان و مکان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی قرار بگیرید. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی هستید، کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه ایران تحصیل راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 برای دانلود pdf کلیک کنید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط قبولی در مصاحبه آزمون بخش خصوصی چیست؟

در متن این مقاله به شرایط قبولی در مصاحبه آزمون بخش خصوصی اشار شده است.

نحوه شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی چیست؟

متقاضیان این آزمون باید پس از ثبت نام، در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری شرکت نمایند. 

چگونه از زمان مصاحبه آزمون بخش خصوصی مطلع شویم؟

تاریخ دقیق مصاحبه حضوری هنوز مشخص نیست. برای اطلاع از زمان بندی و راهنمای قبولی در مصاحبه هر کدام از شرکت ها می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403 {سوالات} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo صدف گفت:

    با سلام ،در آزمون شخصیت شناسی سوالات مربوط به شایستگی شغلی که شامل موارد انتخابی و الزامی هست مطرح میشه یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام بله

  2. Avatar photo بلالی گفت:

    سلام خسته نباشید. مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی باید حضوری باشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      مصاحبه های شغلی به طور کلی حضوری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور