ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳ {لینک} + متن درخواست

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳ برای آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند، امکان پذیر است. نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نتایج اولیه آزمون را مشاهده کنند. در این بین افرادی هستند که به درصدها و نمره ها اعتراض دارند یا در ثبت اطلاعات فردی آن ها، مغایرت وجود دارد و می خواهند بدانند آیا اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تاثیری دارد؟

معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، جهاد دانشگاهی تاریخی را جهت اعتراض به نتایج  برای داوطلبان تعیین می کند. از آنجا که نتایج یازدهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی 27 دی ماه 1403 اعلام خواهد شد، داوطلبان تنها به مدت ده روز مهلت دارند تا اعتراض خود را در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ثبت کنند. بسیاری در ارتباط با متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی پرسش دارند. از این رو بهتر است با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شرایط اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳

👈 پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، داوطلبان می توانند به درصدها و نمره آزمون دسترسی داشته باشند. ممکن است برخی از داوطلبان در اطلاعات ثبت شده مغایرتی ببینند یا به نمرات و درصدها اعتراض داشته و خواستار بررسی مجدد کارنامه خود باشند. در این زمان است که امکان اعتراض به نتایج برای افراد وجود دارد.

👈چنانچه داوطلبان به اطلاعات فردی ثبت شده اعتراض داشته باشند، می توانند در زمان مقرر درخواست خود در سایت ثبت کنند. کارشناسان برگزار کننده آزمون پس از بررسی متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی، موارد ذکر شده از سوی داوطلب را بررسی کرده و در صورت صحت درخواست، موارد مغایر را اصلاح می کنند.

📣 اطلاعیه 📣

داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نسبت به اعلام نتایج اقدام کنند.

زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳

👈پس از ثبت نام آزمون استخدامی و اعلام نتایج، چنانچه شرکت کنندگان نمره قابل قبولی در این آزمون کسب کنند، باید مدارک خود را جهت دعوت به مصاحبه ارسال کنند. در صورتی که افراد شرکت کننده به نتایج آزمون اعتراض داشته باشند، می توانند از طریق سامانه hrtc.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

مرکز آزمون جهاد داشگاهی پس از اعلام نتایج آزمون، معمولاً زمانی را برای ثبت متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی داوطلبان تعیین می کند و داوطلبان موظفند در این بازه زمانی اعتراض خود را به نتیجه درصدها یا نمرات و یا اطلاعاتی که به اشتباه ثبت شده، اعلام کنند.

👈زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج، ده روز پس از اعلام نتایج آزمون کتبی می باشد. توجه داشته باشید چنانچه در این مدت متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی را از طریق سایت  تکمیل و ارسال نکنید، مهلت مجددی برای اعتراض وجود نخواهد داشت. نتایج یازدهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی 27 دی ماه 1403 اعلام می شود و داوطلبان می توانند تا ده روز بعد برای ثبت اعتراض اقدام نمایند.

زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳

👈داوطلبان برای ثبت اعتراض خود می توانند از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir اقدام کنند. برای این کار معترضین باید مراحل زیر را طی کنند:

✔️ابتدا به سامانه hrtc.ir وارد شوید.

✔️ در گام بعد وارد پروفایل کاربری خود شوید.

✔️ پس از ورود به حساب کاربری، بخشی به عنوان اعتراض وجود دارد و می توانید با وارد کردن متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی درخواست خود را ثبت کنید.

راهنمایی تصویری نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳

👈برای آشنایی بیشتر با مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی، راهنمای تصویری گام به گام نحوه ثبت درخواست را ارائه خواهیم کرد.

✔️ ابتدا وارد سایت رسمی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir شوید.

گام اول اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

✔️ در مرحله بعد با مشاهده اطلاعیه که با رنگ قرمز نشان داده شده، وارد پروفایل کاربری خود شوید.

گام دوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

✔️ پس از دیدن نتایج، در صورت تمایل می توانید وارد بخش “اعتراض” شده و با وارد کردن متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی، درخواست خود را ارائه کنید.

گام سوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

🔗 برای آشنایی با نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک کلیک نمایید.

مشخصات مورد تأیید در متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳

👈 پس از ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی و شرکت در این آزمون هنگامی که نتایج اعلام می شود، داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی مقرر می توانند به نتیجه اولیه آزمون کتبی اعتراض خود را در سایت جهاد دانشگاهی ثبت کنند. برخی از داوطلبان نیز سوال دارند که آیا اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تاثیری دارد؟ متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی باید حاوی مواردی باشد که از سوی کارشناسان قابل بررسی باشد. داوطلبان تنها می توانند نسبت به بررسی مجدد موارد زیر درخواست بدهند:

✔️ زمانی که نمرات و درصدهای آزمون از نظر داوطلب مورد تأیید نباشد.

✔️ زمانی که اطلاعات فردی ثبت شده با مدارک فرد مغایرت داشته باشد.

چنانچه مشکلی در موارد ذکر شده وجود داشته باشد و از طریق سامانه جهاد دانشگاهی برای ثبت اعتراض خود اقدام کنند، کارشناسان در موعد مقرر به وضعیت پرونده افراد و اعتراض آن ها رسیدگی خواهند کرد.

آیا اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تاثیری دارد؟

👈بسیاری از داوطلبانی که اعتراض خود را در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ثبت می کنند، برایشان این سوال پیش آمده که آیا اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تاثیری دارد؟ باید گفت پس از اعلام نتایج، جهاد دانشگاهی مدتی را به عنوان زمان اعتراض به نتایج در نظر گرفته است. زمانی که نمرات اکتسابی در آزمون از نظر داوطلب مورد تأیید نباشد و یا هنگامی که اطلاعات مندرج در سایت با مدارک فرد مغایرت داشته باشد، کارشناسان این موارد را بررسی خواهند کرد.

👈در هر کدام از این مراحل بخش کارشناسان باید به درخواست افراد رسیدگی کنند و پس از بررسی متن اعتراض و مدارک داوطلبان، باید درصدد رفع مشکل برآیند و چنانچه اشتباهی در ثبت نمرات و درصدها رخ داده یا اطلاعات فردی به صورت مغایر درج شده باشد، باید برای اصلاح اطلاعات اقدام نمایند.

نحوه پیگیری درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی ۱۴۰۳

👈پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی،داوطلبان باید برای ثبت اعتراض خود، از طریق مراحل ذکر شده نامه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی را ثبت کنند. برای پیگیری نتیجه درخواست، مانند فرایند ثبت، باید وارد سامانه hrtc.ir شوند. در ادامه با ورود به حساب کاربری و با استفاده از نشانی پست الکترونیکی و رمز عبور ارسال شده به صفحه درخواست وارد شوند.

👈پس از ورود به صفحه اصلی می توانند گزینه درخواست ها و پاسخ ها را انتخاب کنند. برای بررسی تقاضا، داوطلبان می توانند روی بخش “تقاضای بررسی مجدد نمره” کلیک کنند. چنانچه که عبارت ” تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون ” به رنگ آبی باشد، یعنی اعتراض در صف بررسی است، اگر زرد رنگ باشد، یعنی در دست بررسی می باشد و چنانچه عبارت سبز رنگ باشد، به این معنی است که متن نامه از سوی کارشناسان پاسخ داده شده است.

آیا اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تاثیری دارد؟

📣 اطلاعیه 📣

داوطلبان می توانند از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir نتیجه اعتراض خود را پیگیری نمایند.

جدیدترین اخبار پیرامون اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

📌نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می‌توانند پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعتراض خود را ثبت کنند.

مطابق بند د صفحه 10 دفترچه آزمون پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش براساس مجموعه نمره کل نهایی آنان با وزن 70 درصد برای آزمون‌های کتبی و 30 درصد برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش بوده است، بنابراین داشتن نمره کتبی بالاتر در مرحله معرفی به بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و انجام مصاحبه استخدامی ملاک قبولی فرد تلقی نمی‌ شود.

جدیدترین اخبار پیرامون اعتراض به نتایج آزمون استخدامی


 

خلاصه مقاله اعتراض به نتایج آزمون استخدامی

در این مقاله به بررسی شرایط و نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی 1403 پرداختیم. نتایج یازدهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در تاریخ 27 دی ماه 1403 اعلام شد. داوطلبان در مدت 10 روز فرصت داشتند تا اعتراض خود را در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir ثبت کنند. برای بسیاری این سوال پیش آمده که آیا اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تاثیری دارد؟ باید گفت این مرکز پس از بررسی متن اعتراض به نتایج آزمون استخدامی، چنانچه مستندات شما قابل قبول باشد، حتما اعتراض شما نتیجه خواهد داد و اقدامات لازم بر روی متن درخواست شما صورت می گیرد.

توجه داشته باشید چنانچه در مدت 10 روز نتوانید اعتراض خود را ثبت کنید، دیگر فرصت مجددی برای اعتراض به نتایج وجود نخواهد داشت. چنانچه در ارتباط با مطالب این مقاله سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

🔗 برای دانلود پی دی اف مقاله اعتراض به نتایج آزمون استخدامی کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه تاریخی است؟

همزمان با اعلام نتایج لینک اعتراض در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی فعال می شود.

نحوه اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی به چه صورت است؟

داوطلبان باید در زمان مقرر به صورت اینترنتی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعتراض خود را ثبت نمایند که در این مقاله به مراحل آن اشاره شد.

شرایط اعتراض به نتایج آزمون استخدامی چگونه است؟

هر داوطلب می تواند به مغایرت مواردی از جمله نمره، درصد ها و اطلاعات فردی موثر در آزمون اعتراض کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون استخدامی بانک ملی

    منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پیشنهاد قبول شدگان

    آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی...
  • استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور

    استخدام بدون کنکور معلم آموزش و پرورش + جذب معلم ابتدایی 1403

    استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور از طریق برگزاری آزمون و جذب در مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی صورت می گیرد. برگزاری آزمون استخدامی فرصتی مناسب برای کسانی است که موفق نشده اند از طریق کنکور سراسری به صورت رسمی...
  • سهمیه های استخدامی بانک ملی

    سهمیه های استخدامی بانک ملی 1403 + شاهد و ایثارگران

    سهمیه های استخدامی بانک ملی همزمان با انتشار دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. بانک ملی هر ساله برای تأمین نیروی مورد نیاز شعب خود اقدام به برگزاری آزمون می کند. با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز منتشر می...
  • دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی

    دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + pdf لینک دانلود bmi.ir

    دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی همزمان با شروع فرآیند نام نویسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. بانک ملی هر سال براساس نیاز شعب خود به نیروی انسانی اقدام به برگزاری آزمون می کند. با شروع ثبت نام، دفترچه راهنمای...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)