ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی

استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی یکی از سامانه های تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش است که با هدف ارائه خدمات به افرادی که در نهضت سواد آموزی فعالیت می کنند، ایجاد شده است. کلیه آموزش دهندگان و سواد آموزان برای دریافت خدمات این سامانه باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که آن را می توانند به کمک شماره استعلام نهضت سواد آموزی دریافت کنند. برای این کار کد ملی خود را به شماره استعلام نهضت سواد آموزی  ارسال کنند.

مسلما استفاده از سامانه استعلام نهضت سواد آموزی موجب کاهش رفت و آمدها برای انجام برخی از امور و خدمات به سازمان نهضت سواد آموزی می شود. به طوری که شما در خانه و به راحتی به کمک یک سیستم متصل به اینترنت این کارها را انجام دهید. حال به دلیل اهمیت این موضوع در این بخش از مقاله ایران تحصیل قصد داریم در مورد استعلام نهضت سواد آموزی صحبت کنیم تا کلیه مراحل آن را به صورت آنلاین انجام دهید.

سایت  استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی

در حال حاضر سازمان نهضت سواد آموزی کشور برای ارائه خدمات راحت تر و بهتر خود به کلیه آموزش دهندگان و سواد آموزان، سامانه استعلام نهضت سواد آموزی را ایجاد کرده است. این سامانه به آدرس اینترنتی savad.ir در اختیار عموم قرار دارد؛ اما شما برای استفاده از امکانات و خدمات آن باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی کلیک کنید.

 

سایت استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی

خوب است بدانید که در حال حاضر تمامی فعالیت های مربوط به افرادی که نهضت سواد آموزی شرکت می کنند در سامانه استعلام نهضت سواد آموزی انجام می گیرد.  این سامانه   خدماتی زیادی را ارائه  می دهد  که در زیر به چند   نمونه آن اشاره می کنیم:

  • امکان آموزش مجازی برای سوادآموزان
  • ثبت نام در دوره های مختلف سواد آموزی
  • ثبت درخواست انتقالی سواد آموزان
  • امکان ثبت مدارک آموزش دهندگان
  • امکان ثبت درخواست سابقه کار یا ویرایش آن ها
  • کسب اطلاعات دقیق در مورد منابع آزمون ها
  • امکان تایید میزان تحصیلات افراد بی سواد و کم سواد
  • امکان ثبت و ویرایش اطلاعات مربوط به مدرک تحصیلی سواد آموزان
  • امکان دانلود برنامه ها و فایل های مورد نیاز برای تحصیل در این سازمان

مراحل ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

کاربرانی که قصد دارند از امکانات سامانه استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی استفاده کنند، باید وارد آن شوند. مراحل ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی بسیار آسان است.  در زیر برای راهنمایی بیشتر شما مراحل آن را ذکر کرده ایم:

  • در یکی از مرورگرهای سیستم خود آدرس اینترنتیir یا سامانه استعلام نهضت سواد آموزی را جستجو کنید.
  • در نتایج مشخص شده گوگل، روی اولین لینک با همین آدرس کلیک کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی روی لینک آبی کلیک کنید.

 

ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

  • پس از ورود به سایت نهضت سواد آموزی روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید.

مراحل ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

  • حال با فرض این که قبلا نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کرده اید، آن ها را در کادر های مشخص شده وارد کنید. عبارت امنیتی مشخص شده را درج کنید و روی گزینه «ورود» در سایت استعلام نهضت سواد آموزی کلیک کنید.

ورود به سایت استعلام نهضت سواد آموزی

 

برای این که در مورد شرایط استخدام نهضت سوادآموزی اطلاعاتی را به دست بیاورید روی لینک آبی کلیک کنید.

 

حال در صورتی که رمز عبور شما از نوع پویا باشد در این صورت لازم است پس از وارد کردن نام کاربری در کادر مشخص شده روی گزینه دریافت رمز پویا کلیک کنید. خوب است بدانید که مدت زمان اعتبار رمز پویا محدود است و تنها بعد از گذشت چند دقیقه از ارسال آن می توانید استفاده کنید. لذا شما به محض مشاهده آن در گوشی خود آن را در کادر مشخص شده وارد کنید تا بتوانید وارد سامانه استعلام نهضت سواد آموزی شوید .

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور در سایت استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی

همان گونه که در بالا به آن اشاره کردیم کلیه افرادی که قصد دارند از امکانات استعلام نهضت سواد آموزی استفاده کند باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند. دقت کنید که تنها سواد آموزان و آموزش دهندگان سازمان نهضت سواد آموزی می توانند در این سایت ثبت نام کنند. لذا افراد دیگر  قادر نخواهند بود در این سامانه نام‌نویسی کنند. شما به سه روش   مختلف   می توانید  این اطلاعات را دریافت کنید:

مراجعه به سازمان نهضت سواد آموزی

در این روش شما برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود می توانید به صورت حضوری به سازمان نهضت سواد آموزی مراجعه کنید.

از طریق پیامک

در این روش شما برای نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به شماره استعلام نهضت سواد آموزی پیامک ارسال کنید. برای این کار لازم است کد ملی خود را به شماره 10008899 پیامک کنید تا نام کاربری و کلمه عبورتان را ارسال کنند. حال در برخی مواقع ممکن است شما به کمک شماره استعلام نهضت سواد آموزی نمی توانید اطلاعات ورود به سایت استعلام نهضت سواد آموزی را دریافت کنید. در این روش می توانید برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

مراجعه به سایت استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی

در صورتی که شما به کمک روش های ذکر شده در بالا موفق به دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود نشده باشید می توانید با مراجعه به سایت savad.ir اقدام به دریافت این اطلاعات کنید. برای این کار وارد سایت مذکور شوید و روی گزینه «ثبت نام آموزش دهنده» کلیک کنید. در صفحه باز شده کد ملی و شماره تلفن خود را وارد کنید تا بتوانید نام کاربری و رمز عبور نهضت سواد آموزی را دریافت کنید. سپس به کمک این اطلاعات وارد سایت نهضت سواد آموزی شوید.

 

جهت اطلاع از شرایط ادامه تحصیل پس از ترک تحصیل کلیک کنید.

 

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور در سایت استعلام نهضت سواد آموزی

نحوه شرکت در کلاس های آنلاین نهضت سواد آموزی

در حال حاضر سازمان نهضت سواد آموزی برخی از کلاس های خود را به صورت آنلاین از طریق سامانه استعلام نهضت سواد آموزی ارائه می دهد. به طوری که به کمک این سامانه تعداد مراجعات حضوری به این سازمان کاهش یافته است و سواد آموزان می توانند به راحتی در خانه  از طریق آموزش غیر حضوری تحصیل کنند.

برای ورود به کلاس های آنلاین سازمان نهضت سواد آموزی باید در زمان فعال بودن کلاس ها حضور داشته باشید. سپس وارد سامانه شوید و مراحل ورود به کلاس را انجام دهید. لذا شما نمی توانید  در زمان های خارج از فعالیت کلاس وارد آن شوید.

برای این کار ابتدا طبق مراحل ذکر شده در بالا، وارد حساب کاربری خود در سایت  savad.ir شوید. سپس روی گزینه «ورود به کلاس» کلیک کنید. در این مرحله لیست کلاس های آنلاین فعال  نمایش داده خواهد شد که با کلیک کردن بر روی گزینه «ورود به کلاس»  وارد کلاس مد نظر خود  شوید.

امکانات میز خدمت سامانه نهضت سواد آموزی

بعد از آن که شما به عنوان یکی از کاربران سامانه استعلام نهضت سواد آموزی وارد آن شدید در آن جا یک میز خدمت مشاهده خواهید کرد که امکانات زیادی را برای شما ارائه می دهد.

شما در این بخش می توانید امور مختلفی مانند مشاهده اطلاعات، آموزش الکترونیک، تایید میزان تحصیلات، ثبت و ویرایش مدرک تحصیلی، درخواست ثبت نام در دوره سواد آموزی یا انتقال، آگاهی از منابع آزمون تخصصی، درخواست و ویرایش سابقه، ثبت نام تحت وب و غیره را انجام دهید. حال شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از خدمات آن می توانید با مشاوران ایران تحصیل در مرکز مشاوره  صحبت کنید.

 

برای این که در مورد ترک تحصیل در دبیرستان  و راه حل هایی که در این مورد وجود دارد، کلیک کنید.

 

امکانات میز خدمت سایت نهضت سواد آموزی

اخبار پیرامون نهضت سواد آموزی

  • بیش از 97.1 درصد مردم ایران با سواد هستند.

علیرضا عبدی، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، بیان کرد، قبل از انقلاب اسلامی نرخ با سوادی در کشور 47 درصد بوده است  که در حال حاضر این رقم به 97.1 درصد رسیده است. هم اکنون 26 هزار آموزش دهنده در سراسر کشور در طرح های نهضت سواد آموزی فعالیت می کنند.

  • آزمون استخدامی آموزگاران غیر رسمی نهضت سواد آموزی با تصویب مجلس برگزار خواهد شد.

علیرضا عبدی، سرپرست سازمان نهضت سواد آموزی، طی گزارشی اعلام کرد، در صورتی که مجلس موافقت خود را برای تعیین تکلیف آموزگاران غیر رسمی نهضت سواد آموزی اعلام کند، آزمون استخدامی این سازمان برای این دسته از افراد برگزار خواهد شد. در این آزمون، استانداردهایی را برای تعیین تکلیف این افراد در نظر گرفته اند که سطح سواد و رشته تحصیلی از جمله این موارد می باشند. در این امتحان افرادی که موفق به شرکت در آزمون استخدامی سال 92 نشده اند، تعیین تکلیف خواهند شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنما گام به گام اصلاح ترک تحصیل در سناد روی لینک رنگی کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل، در مورد سایت استعلام نهضت سواد آموزی صحبت کردیم. به طوری که مراحل ورود به سایت savad.ir را بیان کردیم و  امکاناتی که در این سایت برای کاربران ارائه می شوند را مشخص کردیم. معمولا  امکانات میز خدمت برای کاربران آموزش دهنده با کاربران سواد آموز متفاوت است. شما برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به سه روش مختلف مراجعه حضوری به اداره نهضت سواد آموزی،  سایت savad.ir  و ارسال کد ملی به شماره استعلام نهضت سواد آموزی 10008899 دریافت  کنید. حال بعد از آن که نام کاربری و کد ملی خود را دریافت کردید می توانید با ورود به سامانه نهضت سواد آموزی از امکانات آن استفاده کنید.

در حال حاضر انتظار می رود شما با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در مورد سایت استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی به دست آورده باشید. حال اگر نیاز به توضیحات بیشتری در مورد هر کدام از بخش های بالا داشته باشید می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

شماره استعلام نهضت سواد آموزی

 

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا استفاده از امکانات سایت استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی برای همه رایگان است؟

خیر، تنها افرادی که در سازمان نهضت سواد آموزی به عنوان سوادآموز یا آموزش دهنده فعالیت می کنند می توانند در این سامانه نام‌نویسی کنند.

شماره استعلام نهضت سواد آموزی کدام است؟

شما برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود می توانید کد ملیتان را به شماره استعلام نهضت سواد آموزی 10008899 ارسال کنید.

امکانات سایت نهضت سواد آموزی کدام است؟

در این سایت امکانات زیادی برای کاربران ارائه می شود که در بالا به چند مورد آن اشاره کردیم. حال اگر نیاز به راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی»

  1. Avatar photo یعقوب پرورش گفت:

    سلام وخسته نباشی من مدرک تحصیلی فوق دیپلم وکارت پایان خدمت دارم ومدرک جهاد دانشگاهی ودو مرحله آموزش دهنده نهضت سواد آموزی بودم رمز سواد آموزی دارم نهضت سواد آموزی قسمت باز نشستگان کشوری و انتقال بده به آموزش دهنده خواهشمندم اقدامات لازم را مبذول فرمایید کد ملی 3591476285

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز این مسئله مربوط به نهضت سواد آموزی میباشد باید بصورت حضوری پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)