ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی

ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این روزها اطلاعیه ای از طرف آموزش و پرورش منتشر شده است که طبق این اطلاعیه، مربیانی که قبل از سال ۹۲ در نهضت سواد آموزی کار می کردند و در حال حاضر هم در نهضت سواد آموزش فعالیت دارند می توانند با ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی در وب سایت جهاد دانشگاهی به صورت رسمی در آموزش و پرورش استخدام شوند. البته بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم هر متقاضی برای استخدام در نهضت سواد آموزی باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشد. از سوی دیگر باید بتواند ۵۰ درصد نمره قبولی آزمون را کسب کند تا استخدام شود.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم شما در این مقاله از زمان ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، محتویات دفترچه ثبت نام آزمون، شرایط ثبت نام، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی آشنا خواهید شد. این نکته را در نظر داشته باشید ما یک بخش از این مقاله را به ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی اختصاص خواهیم داد که تمامی مراحل با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش داده می شود. در نتیجه اگر قصد دارید در نهضت سوادآموزی به صورت رسمی استخدام شوید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

برای این که بتوانید در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی شرکت کنید در گام اول باید اطلاعات دقیقی در مورد شرایط عمومی و اختصاصی داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید ما در این بخش از مقاله تصمیم داریم شما را به طور کامل با شرایط ثبت نام اشنا کنیم. در واقع در قسمت زیر دو پاراگراف را به صورت مجزا به شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی اختصاص دادیم. در نتیجه پیشنهاد می کنیم در ادامه مسیر با ما همراه باشید.

 بررسی شرایط عمومی

در این بخش از مقاله تصمیم داریم شرایط عمومی ثبت نام در این آزمون را مورد بررسی قرار دهیم. این نکته را در نظر داشته باشید شخصی که قصد دارد در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ثبت نام کند برخی از شرایط همچون مدرک تحصیلی دانشگاهی داشته باشد، دارای تابعیت ایرانی باشد، عدم اعتیاد به هر نوع مواد مخدر و حتی دخانیات جزوه شروط اصلی ثبت نام در این آزمون به شمار می رود. از سوی دیگر آقایان برای استخدام در نهضت سواد اموزی باید کارت پایان خدمت داشته باشند. در ادامه هم بهتر است به پارامترهایی مانند داشتن سلامت جسمی و روحی، نداشتن سابقه سو پیشینه کیفری، اعتقاد به قوانین جمهوری اسلامی ایران، معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان الهی و عدم هرگونه مشکل و ممنوعیت جهت استخدام در دستگاه های اجرایی جزو پارامترهایی است که هر هر فرد باید این شرایط را داشته باشد تا بتواند در آزمون استخدامی شرکت کند.

بررسی شرایط اختصاصی

قبل از ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سوادآموزی بهتر است اطلاعاتی را هم نسبت به شرایط اختصاصی ثبت نام در این آزمون به دست بیاورید زیرا اکثر داوطلبان شرایط عمومی را دارند اما شرایط اختصاصی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است و شاید برخی از مربیان شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون را نداشته باشند. در گام اول بهتر است بدانید مربیانی که جزو آموزشیاران نهضت سوادآموزی نباشند امکان ثبت نام در این آزمون را ندارند. از سوی دیگر مربیانی که جزو آموزش دهنده‌ های مستمر هستند می توانند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی اقدام کنند. در ادامه بهتر است ذکر کنیم اگر شما ورودی قبل از سال 1392 میتوانید ثبت نام را انجام دهید در غیر این صورت امکان ثبت نام برای شما وجود نخواهد داشت. در انتها بهتر است بیان کنیم هر داوطلب بعد از قبول شدن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید در دانشگاه فرهنگیان یک دوره یک ساله را به عنوان دوره مهارت آموزی سپری کند.

جهت کسب اطلاعات نسبت به شرایط و نحوه ثبت نام امریه آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

بررسی دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

قبل از شروع شدن مراحل ثبت نام شما می توانید به دفترچه ثبت نام آزمون دسترسی داشته باشید. همانطور که میدانید ا در ابتدای مقاله در یک اطلاعیه سایت مرکز جهاد دانشگاهی را قرار درج کردیم تا شما به سادگی به این وب سایت دسترسی داشته باشید. درنتیجه برای ثبت نام باید به آن وب سایت مراجعه کنید. اما در ادامه ما تصمیم داریم بخش های مختلف دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی را مورد بررسی قرار دهیم. شایان ذکر است بدانید این دفترچه از شش بخش مختلف (تعاریف، شرایط عمومی و اختصاصی داوطلب، مواد آزمون،امتیازات و سهمیه های قانونی، مراحل ثبت نام و اعلام نتایج آزمون) تشکیل شده است در ادامه اطلاعاتی در مورد هر کدام از بخش ها در اختیار شما قرار می دهیم تا شما آگاهی بیشتری نسبت به هر کدام از بخش های دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در اختیار داشته باشید.

تعاریف:

بخش اول دفترچه به تعاریف اختصاص دارد. این نکته را در نظر داشته باشید در این بخش شما با اصطلاحات ازمون آشنا می شوید در نتیجه می توان به این استنباط رسید این بخش از مقاله هیچ ارتباطی به نحوه ثبت نام ندارد.

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان:

در قسمت بالا اطلاعات کاملی در مورد شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در اختیار شما قرار دادیم، توجه داشته باشید این بخش از دفترچه شما را نسبت به شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان آگاه می کند.

مواد آزمون:

بخش سوم این دفترچه مربوط به مواد آزمون می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید تمامی مواد آزمون جهت بالا بردن اطلاعات داوطلبان در این بخش از دفترچه قید شده است.

امتیازات و سهمیه های قانونی:

همانطور که میدانید برخی از امتیازات و سهمیه های قانونی در قبولی تاثیر زیادی می گذارند، برای مثال افرادی که دارای سهمیه جانبازی، شاهد و غیره هستند شانس بیشتری نسبت به افراد بدون سهمیه دارند. در نتیجه امتیازات و سهمیه های قانونی از اهمیت زیادی برخوردار هستند به همین دلیل در بخش چهارم دفترچه اطلاعاتی را در مورد امتیازات و سهمیه های قانونی در اختیار داوطلبان قرار می دهند تا هر شخص با بتواند در صورت داشتن سهمیه شانس قبولی خود را در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزش افزایش دهد.

مراحل ثبت نام:

این بخش از دفترچه به مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی اختصاص دارد در نتیجه برای این که بتوانید مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی را به درستی انجام دهید پیشنهاد میکنیم این بخش از دفترچه را با دقت بالا مطالعه کنید. البته ما در ادامه مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش خواهیم داد.

مراحل و اعلام نتایج آزمون:

در آخرین بخش دفترچه به مراحل و اعلام نتایج آزمون پرداخته شده است و شما با مطالعه آن اطلاعات در مورد روند اعلام نتایج، حد نصاب علمی در آزمون و مراحل اعلام نتایج اولیه و نهایی به دست خواهید آورد.

جهت کسب اطلاعات نسب به کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

برای ثبت نام در این آزمون باید مدارکی همچون کارت ملی، عکس 3*4 و غیره را در سایت آپلود نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید برای بارگذاری مدارک، شرایطی وجود دارد که باید از آن ها مطلع شوید. برای مثال سایز عکس باید ۳۰۰ در ۴۰۰ باشد، فرمت آن JPG و حداکثر حجم آن ۷۰ کیلوبایت باشد. این نکته را در نظر داشته باشید عکس باید تمام رخ و جدید باشد. در ادامه بهتر است به تصویر کارت شناسایی اشاره کنیم که فرمت آن باید JPG باشد. حجم آن کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، رنگی و بدون وجود هیچ گونه حاشیه در سایت بارگذاری شود.

نحوه ثبت نام آزمون نهضت سواد آموزی

همانطور که میدانید قبل از بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی باید در وب سایت رسمی جهاد دانشگاهی ثبت نام کنید. اگر قصد دارید نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی را یاد بگیرید بهتر است بدانید که در این بخش از محتوا تمامی مراحل ثبت نام با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش داده می شود. لازم به ذکر است بدانید برای آغاز ثبت نام در گام اول باید وارد وب سایت جهاد دانشگاهی شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید به سادگی در آزمون نهضت سوادآموزی ثبت نام کنید.

زمانی که وارد سایت رسمی جهاد دانشگاهی شدید باید بر روی گزینه آزمون ها که در تصویر زیر با فلش قرمز رنگ مشخص شده است کلیک کنید تا وارد مرحله جدید از ثبت نام شوید.

بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی

 

در این قسمت از کار هم باید بر روی گزینه آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 92 نهضت سوادآموزی کلیک کنید. توجه داشته باشید این مورد در تصویر زیر نشانه گذاری شده است.

چگونگی بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی

برای این که بتوانید در این آزمون ثبت نام کنید در گام اول باید هزینه را پرداخت نمایید. بعد از پرداخت کردن هزینه باید بر روی گزینه ثبت نام که در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کنید. روش بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی

در انتها با وارد کردن کد ملی و توکن پرداخت می توانید مراحل ثبت نام را به پایان برسانید. این نکته را در نظر داشته باشید در هنگام وارد کردن کد امنیتی به بزرگ و کوچک بودن حروف توجه کنید.

بهترین روش بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه نهضت سواد آموزی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی

در انتها با وارد کردن کد ملی و توکن پرداخت می توانید مراحل ثبت نام را به پایان برسانید. این نکته را در نظر داشته باشید در هنگام وارد کردن کد امنیتی به بزرگ و کوچک بودن حروف توجه کنید.تا به اینجای کار تمام مراحل جهت ثبت نام در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی را سپری کرده اید و در حال حاضر میتوانید برای بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی اقدام کنید. این نکته را در نظر داشته باشید در هنگام بارگذاری مدارک به حجم، فرمت و شرایط که در محتوا به آن اشاره شده توجه کنید.

اطلاعیه

برای ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی باید به سایت رسمی جهاد دانشگاهی مراجعه کنید، برای ورود به این وب سایت بر روی لینک قرمز رنگ کلیک نمایید.

اخبار پیرامون نهضت سواد آموزی

تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدماتی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دستور کار دولت است

به گزارش ایرنا، یوسف نوری در گفت و گویی با اشاره به نشست امروز خود با اعضای کمیسیون آموزش در خصوص بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، عنوان کرد: با توجه به تعداد متغیر دانش آموزان ورودی که هر ساله روندی افزایشی دارد و تا سال ۱۴۰۵ این روند ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر تعداد خروجی های نیروی انسانی از آموزش و پرورش به واسطه بازنشسته شدن نیروی انسانی، مدارس ما هر ساله نیاز جدی به جذب معلم خواهند داشت.

تذکر ۳۰ نماینده به رئیسی درباره نیروهای نهضت سوادآموزی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۳۰ نماینده به رئیس جمهور درباره ضرورت لغو مصوبه و بخشنامه عدم جذب نیروهای نهضت سوادآموزی که در آزمون تبدیل وضعیت حد نصاب را کسب نکردند را اعلام وصول کرد.

نیروهای قرآنی و نهضت‌سوادآموزی از مهر ماه استخدام می‌شوند

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، ناصر سلیمانزاده روز شنبه در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور  اعلام کرد که در ماه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، در رابطه با به کارگیری نیروهای قرآنی، نهضت سوادآموزی اقدام می شود.

 

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله نمیدانستید چگونه بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی را انجام دهید اما در حال حاضر میتوانید به سادگی برای شرکت در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی اقدام کنید و مدارک را هم در آن آپلود نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید برای ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی باید در گام اول وارد سایت رسمی جهاد دانشگاهی شوید و بعد از ثبت نام برای آپلود مدارک اقدام کنید. این نکته را در نظر داشته باشید بعد از ورود به سایت جهاد دانشگاهی باید بر روی گزینه آزمون‌ ها کلیک کنید، در ادامه گزینه آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 92 نهضت سوادآموزی را انتخاب نمایید و بعد از پرداخت هزینه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. توجه داشته باشید در مرحله پایانی با استفاده از کد ملی و توکن پرداخت می توانید ثبت نام را انجام دهید.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم قبل از انجام هر اقدامی جهت ثبت نام در این آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه کنید زیرا شاید شرایط استخدام را نداشته باشید. یکی از مهمترین شرایط شرکت در آزمون و استخدام در نهضت سوادآموزی مربوط سال ورود مربی می باشد. در واقع مربیانی میتوانند ثبت نام و بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی را انجام دهند که دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

برای دانلود فایل PDF این مقاله بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی در چه سایتی انجام میشه ؟

شایان ذکر است بدانید برای ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی باید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنید که آدرس آن در مقاله درج شده است.

چه شرایطی برای شرکت در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی لازمه؟

برای ثبت نا باید دارای شرایط عموم و اختصاصی باشید، برا مثال عدم اعتیاد، اعتقاد به یکی از ادیان الهی، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن تابعیت ایران و غیره شرایط ثبت نام در این آزمون استخدامی می باشد.

بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی به چه صورت است؟

در گام اول باید ثبت نام را انجام دهید در ادامه صفحه ای برای شما باز می شود که باید مدارک مورد نیاز را طبق شرایط خاص (حجم استاندارد، ابعاد استاندارد و پسوند JPG ) در سایت بارگذاری کنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی»

  1. Avatar photo علی گفت:

    باسلام به وزیر محترم،ورئیس سازمان نهضت سواد آموزی،همانطور که مستحضرید ما سواد آموزان و آموزش دهندگان سال ۹۲الی ۱۴۰۰ چشم انتظار ردیف استخدامی هستیم هنوز هیچ مصوبه‌ای در این مورد برای نهضت ی ها نگرفته شده لازم است

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام ما مرکز مشاوره هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور