ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه جامع نهضت سواد آموزی + ورود به سایت | savad.ir

ورود به سامانه نهضت سواد آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با ورود به سامانه نهضت سواد آموزی یا سامانه تکمیل اطلاعات نهضت سواد آموزی به آدرس savad.ir سواد آموزان و آموزش دهندگان می توانند از خدمات مختلفی که این سایت به کاربران خود ارائه می ‌دهد، استفاده نمایند. 

 بسیاری از ارگان ‌ها برای سهولت دسترسی افرادی که عضو این سازمان ‌ها هستند، سامانه ‌هایی را راه ‌اندازی می ‌کنند که انجام امور با سرعت و سهولت بیشتری صورت گیرد. از آنجا که بسیاری از افراد در خصوص نحوه ورود به سامانه نهضت سواد آموزی سوالاتی دارند، در ادامه برای آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده این سایت و نحوه ورود به آن توضیحاتی را ارائه کرده ‌ایم، پس تا انتهای مقاله با ما باشید. در صورت عدم دسترسی به امکانات کافی، می توانید فرآیند ثبت نام خود را به صورت تلفنی و تنها با شماره گیری 9099075307 (از طریق تلفن ثابت)، به کارشناسان مجرب ایران تحصیل بسپارید. همکاران ما همه روزه حتی روز های تعطیل، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

معرفی سامانه نهضت سواد آموزی

سامانه نهضت سواد آموزی با آدرس savad.ir برای عرضه خدمات آموزشی به افراد بی‌ سواد و کم‌ سواد راه‌اندازی شده و افراد سواد آموز و تعلیم‌ دهنده این امکان را دارند که با عضویت در این سامانه از امکانات آن بهره ببرند. در ادامه برای آشنایی بیشتر، خدمات مربوط به سواد آموزان و تعلیم دهندگان در سامانه نهضت سواد آموزی را بیان خواهیم کرد.

خدمات مربوط به سواد آموزان

  • آموزش به صورت غیرحضوری
  • دریافت ویدیوی آموزشی
  • نام نویسی در دوره های سوادآموزی
  • ثبت درخواست انتقالی
  • امکان ثبت مدارک تحصیلی و ویرایش آن
  • تصدیق میزان تحصیلات و دانش

خدمات مربوط به آموزش دهندگان

معرفی سامانه نهضت سواد آموزی

 

اطلاعیه

سامانه نهضت سواد آموزی به نشانی savad.ir جهت ارائه خدمات آموزش الکترونیکی برای افراد بی سواد و کم سواد راه اندازی شده است.

 

نحوه ورود به سامانه نهضت سواد آموزی

افرادی که مایلند از امکانات و تسهیلات سایت نهضت سواد آموزی استفاده کنند، ابتدا باید در سایت savad.ir ثبت ‌نام‌ کرده و پس ‌از تکمیل فرایند ثبت نام می ‌توانند از مواردی که در سایت ذکر شده استفاده کنند. در ادامه به بررسی مراحل ورود به سایت نهضت سواد آموزی توسط سواد آموزان و آموزش ‌دهندگان خواهیم پرداخت.

نحوه ورود سواد آموزان

  • ابتدا به سامانه نهضت سواد آموزی به نشانی اینترنتی savad.ir مراجعه کنید و در سمت چپ صفحه، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخاب نمایید.

گام اول ورود به سامانه نهضت سواد آموزی

  • چنانچه عضو سامانه هستید، نام کاربری و کلمه عبور خود را به همراه کد امنیتی مشخص شده در کادر مربوطه درج کرده و پس از آن گزینه ” ورود ” را انتخاب کنید.

گام دوم ورود به سامانه نهضت سواد آموزی

  • اشخاصی که عضو این سامانه نیستند، می بایست گزینه ” کاربر جدید ” را انتخاب کنند تا بتوانند مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

گام سوم ورود به سامانه نهضت سواد آموزی

  • در این مرحله فرد متقاضی باید نام کاربری (کد ملی) و شماره تلفن همراه را در بخش های مربوطه وارد کند. پس از چند لحظه کدی برای شخص ارسال می شود که بایستی آن را در قسمت مربوط به خود درج نموده و پس از فعال کردن کادر ” شرایط و قوانین استفاده از سامانه را می پذیرم ” وارد مرحله بعد شود.

گام چهارم ورود به سامانه نهضت سواد آموزی

جهت مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید. 

 

ثبت نام آموزش دهندگان در سامانه نهضت سوادآموزی

  • اگر به عنوان آموزش دهنده قصد ورود به سامانه نهضت سواد آموزی را دارید، ابتدا می بایست بعد از ورود به سایت جامع نهضت سواد آموزی، از قسمت سمت راست بالای صفحه، گزینه ” ثبت نام آموزش دهنده ها ” را انتخاب کنید.

مرحله اول ورود به سامانه نهضت سواد آموزی

  • در این مرحله بعد وارد نمودن کد ملی و شماره همراه خود، گزینه” ثبت نام”  را انتخاب نمایید. 

مرحله دوم ورود به سامانه نهضت سواد آموزی

اطلاعیه

در نظر داشته باشید چنانچه نام شما در فهرست واجدین شرایط  ثبت نام باشد، فرآیند ثبت نام برای شما امکان ‌پذیر خواهد بود، در غیر این صورت امکان ثبت نام در سامانه نهضت سواد آموزی برای شما وجود نخواهد داشت.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

نرم افزار های سامانه نهضت سواد آموزی

در این قسمت به معرفی گروهی از نرم افزار هایی پرداخته ایم که ممکن است در فرآیند استفاده از وبسایت سامانه جامع سواد آموزی مورد استفاده قرار بگیرد. این لیست، توسط طراحان وبسایت savad.ir پیشنهاد شده است.

نام نرم افزار  توضیحات
FireFox فایر فاکس به عنوان یکی از بهترین مرورگر های اینترنت، شناخته می شود.
Keyboard_farsi  کیبورد فارسی جهت رفع مشکلات چت در کلاس های آنلاین
FlashPlayer-FireFox فلش پلیر جهت رفع مشکلات مشاهده آنلاین ویدیو های ضبط شده
Adobe connect add-in – Win ادوبی کانکت جهت شرکت در کلاس های آنلاین
Any Desk نرم افزار ریموت دسکتاپ
WinRar نرم افزار فشرده سازی
Adobe connect Android ادوبی کانکت مناسب سیستم عامل اندروید
FireFox Android مرورگر فایرفاکس مناسب سیستم عامل اندروید
Foxit.Reader نرم افزار اجرا کننده فایل های پی دی اف
Google Chrome مرورگر گوگل کروم

 

فراموشی رمز عبور سامانه نهضت سواد آموزی 

بسیار پیش می آید که افراد به علت های مختلف، رمز عبور ورود به سامانه نهضت سواد آموزی را فراموش می کنند. چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید، کافی است برای بازیابی رمز عبور، دستورالعمل زیر را اجرا کنید.

ابتدا وارد وبسایت جامع نهضت سواد آموزی شده و از سمت چپ تصویر، گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب کنید.

✅ در این صفحه، بر روی عبارت “کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.

✅ در کادری که نمایان می شود، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را به ترتیب وارد کنید و سپس بر روی گزینه “دریافت رمز عبور” کلیک کنید.

✅ علاوه بر روش فوق، می توانید از سیستم پیامکی نیز جهت دریافت رمز عبور و نام کاربری خود استفاده کنید. برای اینکار، لازم است کد ملی خود را به شماره 10008899 ارسال کنید. توجه کنید که پنل پیامکی ممکن است غیر فعال باشد و پیشنهاد می شود، رمز عبور خود را از طریق مراجعه به وبسایت savad.ir بازیابی کنید. با این حال روش سومی نیز برای بازیابی رمز عبور وجود دارد. در صورتی که به امکانات کافی جهت ورود به سایت نهضت سواد آموزی دسترسی ندارید، می توانید به صورت حضوری به اداره سواد آموزی در استان تهران مراجعه نمایید. اطلاعات این اداره به شرح زیر می باشد:

✅ نشانی سازمان نهضت سواد آموزی: تهران، خیابان فاطمی، بین خیابان هشت بهشت و پروین اعتصامی، پلاک 127

✅ شماره تماس: 021-83780000

برای بازیابی رمز عبور خود به صورت تلفنی، می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد شهرستان، با شماره 9099075307، تماس بگیرید. 

 

جدیدترین اخبار پیرامون نهضت سواد آموزی 

مهلت ارسال مدارک آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی غیرفعال تا پایان تیرماه تمدید شد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد:  مهلت ارسال مدارک آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی غیرفعال تا پایان تیرماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان، یاسر کرمی،در خصوص کلاس گذاری پایش محور اظهار کرد: نظر به مراجعات گروهی از آموزش دهندگان غیر فعال و درخواست مکرر استان ها به معاونت وزارت آموزش و پرورش در زمینه فعال شدن آموزش دهندگان غیر فعالی که اطلاعات آنها تا کنون در سامانه ثبت نشده است، این موضوع در دستور کار جدی قرار گرفته است و در نهایت نیز با پیگیری های مستمر عبدی، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، مورد موافقت وزارتخانه قرار گرفت. کرمی افزود: افراد توجه داشته باشند که این طرح صرفا شامل گروهی از آموزش دهندگانی می شود که اطلاعات آنها در سیستم سامانه سواد آموزی به صورت الکترونیکی ثبت نشده است و سایر شرایط بخشنامه کلاس گذاری پالایش محور را دارا می باشند.

طبق اعلام معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شرایط فعال شدن آموزش دهندگان غیر فعال به شرح زیر می باشد:

✅ شرط سن حداکثر 40 سال. (لازم به ذکر است که حداکثر سن آموزش دهندگان 40 سال است اما به ازای هر فرزند یک سال به این سن افزوده می شود.)

✅ دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل فوق دیپلم

✅ داشتن یک دوره کلاس، قبولی و ثبت بودن نام وی در سامانه

 

 تولید محتوای آموزشی و نو نگاشت برای دوره‌های سواد آموزی

مشهدی عباسی مدیرکل دفتر تولید و محتوا، گزارشی از اجرای آزمایشی نونگاشت کتاب‌ های دوره سواد آموزی و تحکیم و راهنمای تدوین این کتاب‌ها بیان کرد و نامجو منش مدیر کل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی نیز گزارشی از نتایج نهمین دوره ارزیابی دولت الکترونیک کشور در سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.

 راه اندازی باشگاه سوادیار، اولین قدم برای مردمی سازی سواد آموزی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، به مناسبت ” روز جهانی سواد آموزی ” عبدی در جلسه وبیناری با حضور معاونین سواد آموزی کل کشور گفت: به منظور مردمی سازی باید از ظرفیت چهره‌ های موفق در سواد آموزی، بهره کافی را برد و لازم است این افراد شناسایی و دور هم جمع شوند و با تأسیس باشگاهی به نام باشگاه سوادیار، بازوی رشد سواد آموزی شوند و به جریان مردمی سازی نهضت کمک کنند؛ بنابراین با استفاده از باشگاه سوادیار ما باید نهضت را به سمت و سویی ببریم که روند‌ها و روش‌ ها مردمی شوند و راه اندازی باشگاه سوادیار در استان ها، اولین قدم در راه مردمی سازی سواد آموزی خواهد بود.

جدیدترین اخبار پیرامون نهضت سواد آموزی

کال تو اکشن تماس

برای اطلاع از شرایط جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید. 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نحوه ورود به سامانه نهضت سواد آموزی یا به عبارتی سامانه تکمیل اطلاعات نهضت سواد آموزی پرداختیم. بسیاری از افراد مایلند بدانند که مراحل ثبت نام در این سامانه را چگونه باید طی کنند و از چه امکاناتی می ‌توانند استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که این سامانه امکاناتی را هم برای سواد آموزان و هم برای آموزش ‌دهندگان تدارک دیده ‌است که این افراد با ثبت نام در این سامانه می ‌توانند از این امکانات بهره ‌مند شوند. چنانچه در خصوص مطالب مربوط به این مقاله سوال و ابهامی داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه نهضت سواد آموزی به چه منظور راه اندازی شده است؟

این سامانه به منظور ارائه خدمات آموزش الکترونیکی به افراد بی سواد و کم سواد راه اندازی شده است.

ثبت نام در سامانه نهضت سواد آموزی از چه طریقی صورت می گیرد؟

افراد می توانند با مراجعه آدرس الکترونیکی savad.ir جهت ثبت نام خود اقدام کنند.

 کاربرانی که عضو سامانه نهضت سواد آموزی نیستند، جهت ورود به سایت به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

این افراد می بایست نام کاربری (کد ملی) و شماره تلفن همراه متعلق به خود را جهت ثبت نام رد سامانه درج کنند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سامانه جامع نهضت سواد آموزی + ورود به سایت | savad.ir»

  1. Avatar photo major tom گفت:

    سلام برای ورود به سامانه نهضت سوادآموزی یه نام کاربری میخواد که نمیدونم چیه
    شماره شناسنامه هم امتحان کردم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام یکبار دیگر کدملی خودتان را وارد کنید

  2. Avatar photo مرتضی پرستش گفت:

    سلام برای خواهر بزرگترم میخوام یه حساب کاربری تو سامانه نهضت سواد آموزی باز کنم ولی وارد نمیشه. راهنمایی میفرمایید؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      سامانه دچار مسئله بود لطفا مجددا بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)