ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی 1403 + زمان، شرایط و مدارک

استخدام نهضت سوادآموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام نهضت سوادآموزی  از طریق برگزاری آزمون صورت می‌گیرد. افراد علاقه‌مند باید جهت استخدام در شغل آموزگاری، در آزمونی که از سوی وزارت آموزش ‌و پرورش کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند. بسیاری به دنبال اطلاع از شرایط مربوط به سابقه کار نهضت سوادآموزی، شرایط سنی نهضت سوادآموزی و دریافت پاسخ این سؤال که چگونه آموزشیار نهضت سوادآموزی شویم، می‌باشند.

آن دسته از مربیان نهضت سوادآموزی که سابقه کار نهضت سوادآموزی داشته و ورودی سال 92 به قبل هستند، پس از قبولی در آزمون کتبی و کسب حد نصاب نمره مورد نیاز، با توجه به ظرفیت استخدام به دانشگاه فرهنگیان معرفی‌ شده و با گذراندن دوره آموزشی یک ‌ساله در شغل آموزگاری فرآیند استخدام خود را تکمیل می‌کنند.

چنانچه شما متقاضیان گرامی در ارتباط با فرایند استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی نیازمند دریافت راهنمایی هستید، کافی است با مشاوران آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما عزیزان را بهترین شکل یاری کنند.

زمان استخدام نهضت سوادآموزی

از آنجایی ‌که استخدام نهضت سوادآموزی از طریق برگزاری آزمون ورودی می‌باشد، بر همین اساس آن دسته از مربیان نهضت سوادآموزی که قبل از سال 92 شروع به کار کرده‌اند و در حال حاضر حداقل به دو شخص آموزش می‌دهند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و این افراد باید در بازه زمانی تعیین ‌شده از سوی وزارت آموزش ‌و پرورش برای حرفه ای خود اقدام نمایند.

با توجه به دوره‌های گذشته اسم نویسی اینترنتی، زمان استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی خرداد ماه هر سال می‌باشد.

همان گونه که اشاره شد خرداد ماه هر سال زمان حرفه ای در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی است. مهلت مجدد برای حرفه ای 24 خرداد ماه هر سال می‌باشد و افراد برای تکمیل فرآیند حرفه ای خود می‌توانند این فرصت را دارند که حرفه ای خود را کامل کنند.

به محض اطلاع از زمان استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی در سال جاری این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 

زمان استخدام نهضت سوادآموزی

دانلود دفترچه آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون استخدام نهضت سوادآموزی می باشید، بایستی پیش از هر اقدامی، شرایط و رویه‌های حرفه‌ای را مورد مطالعه قرار داده و دفترچه راهنمای مربوطه را از پورتال مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واقع در نشانی اینترنتی hrtc.ir دریافت نمایند.

دفترچه ثبت‌نام استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی سال ۱۴۰۳ معمولا قبل از آغاز فرایند ثبت‌نام، در پورتال جامع سوادآموزی که به وب‌سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی hrtc.ir منتقل می‌شود، منتشر خواهد شد.

در دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی معمولا اطلاعاتی بسیار حیاتی آمده است. بنابراین، توصیه می‌گردد که کلیه داوطلبین نسبت به دریافت دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی اهتمام ورزند.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ۱۴۰۳ شامل بخش‌های مختلف زیر است:

💢 بخش اول: تعاریف دفترچه استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی

در این بخش، تمامی تعاریف مربوط به آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی آورده‌شده‌است. این بخش معمولا برای آشنایی با اصطلاحات آزمون‌های استخدامی است و ربط زیادی به نحوه ثبت نام ندارد.

💢 بخش دوم: شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان

در این بخش، تمامی شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان در آزمون نهضت سوادآموزی ۱۴۰۳ ذکر‌شده‌و لازم است داوطلبان این آزمون قبل از انجام مراحل ثبت نام، نسبت به مطالعه این قسمت از دفترچه اقدام کنند.

💢 بخش سوم: مواد آزمون استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی

تمامی مواد آزمون نهضت سوادآموزی عمومی و اختصاصی در این قسمت از دفترچه برای راهنمایی داوطلبان ذکر‌شده‌است.

💢 بخش چهارم: امتیازات و سهمیه‌های قانونی

تمامی امتیازات و سهمیه‌های قانونی که باعث افزایش احتمال قبولی افراد در آزمون نهضت سوادآموزی می‌شود، در این بخش ذکر‌شده‌است.

💢 بخش پنجم: مراحل ثبت‌نام استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی

این بخش از دفترچه ثبت‌نام آزمون نهضت سوادآموزی ۱۴۰۳، جزو مهم‌ترین بخش‌های این دفترچه محسوب می‌شود. در این قسمت از دفترچه تمامی مراحل ثبت‌نام، نحوه ثبت‌نام، زمان و شرایط استخدام نهضت سوادآموزی، مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام و… به‌صورت دقیق شرح داده‌ شده‌ است.

💢 بخش ششم: مراحل و اعلام نتایج آزمون

این بخش از دفترچه آخرین بخش از دفترچه است که به توضیح روند اعلام نتایج، حد نصاب علمی در آزمون و مراحل اعلام نتایج اولیه و نهایی می‌پردازد. در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت‌نام آزمون نهضت سوادآموزی مربوط به دوره گذشته ارائه‌ شده‌ که در صورت انتشار دفترچه جدید ۱۴۰۳، لینک دانلود بروزرسانی خواهد شد.

دفترچه راهنمای حرفه ای آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شامل تمام جزئیات برگزاری آزمون از جمله مراحل حرفه ای، نحوه برگزاری و شرایط آزمون است. بنابراین قبل از هر اقدامی باید این موارد را مطالعه کنید که با مشکل مواجه نشوید. برای سهولت دسترسی داوطلبان گرامی در ادامه لینک دانلود دفترچه آزمون سال گذشته برای شما قرار داده‌ شده است که می‌توانید با دریافت آن به اطلاعات دفترچه دسترسی داشته باشید.

دفترچه استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی
دانلود دفترچه حرفه ای آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

برای اطلاع از نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی کلیک نمایید.

سایت آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

با توجه به موارد ذکر شده برگزاری و حرفه ای آزمون استخدام نهضت سوادآموزی که همان ” آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌ دهندگان مستمر دو نفر و بالاتر نهضت سوادآموزی” نام دارد، از سال 92 بر عهده سازمان جهاد دانشگاهی می‌باشد که بر روی فرآیند حرفه ای و برگزاری آن نظارت کامل دارد.

همه افراد واجد شرایط برای پیگیری و تکمیل فرآیند حرفه ای آزمون استخدام نهضت سوادآموزی ، باید به سامانه نهضت سواد آموزی این آزمون به آدرس hrtc.ir  مراجعه نموده و مراحل اسم نویسی خود را در سایت جهاد دانشگاهی به پایان برسانند.

علاوه ‌بر این قبل از برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی داوطلبان باید به آدرس hrtc.ir  مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

برای آشنایی با سامانه ایثار کلیک کنید.

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

باید اشاره کرد که سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مسئول حرفه ای و برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی است. بنابراین افراد داوطلب می‌توانند با مراجعه به سایت این مرکز به آدرس hrtc.ir برای حرفه ای خود اقدام نمایند. مراحل حرفه ای آزمون استخدام نهضت سوادآموزی به شرح زیر است.

✳️ ابتدا باید وارد سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir شوید. سپس در میان گزینه‌های موجود گزینه ” آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 92 نهضت سوادآموزی” را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی 

✳️ قبل از ورود به سامانه جهت حرفه ای باید مبلغی به ‌عنوان هزینه حرفه ای که از قبل مشخص ‌شده را پرداخت نمایید. به ‌همین ‌جهت باید ابتدا بر روی عبارت “پرداخت هزینه” کلیک کنید.

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی 3

✳️ بعد از ورود به صفحه پرداخت و درج اطلاعات مورد نیاز باید هزینه اسم نویسی آزمون را از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب واریز کرده و فیش پرداخت را دریافت کنید.

 

✳️ توجه کنید که این کد منحصر به ‌فرد و مخصوص هر یک از داوطلبان بوده و به شماره‌ تلفن همراه وی که قبلاً در سامانه درج شده ‌است ارسال می‌شود. این کد باید تا پایان مراحل حرفه ای نزد داوطلب نگهداری شود.

 

✳️ پس از واریز وجه، مجدداً به صفحه اول سامانه بازگشته و این بار روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک کنید. (گفتنی است که امکان واریز مبلغ مورد نظر از طریق گزینه “پرداخت هزینه” موجود در همین بخش نیز فراهم می‌باشد.)

 

✳️ پس از ورود به پروفایل خود، روی عبارت “حرفه ای در آزمون” کلیک نمایید. اولین بخش از فرآیند نام نویسی مربوط به ارسال مدارک است. بنابراین باید فایل اسکن شده مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنید.

✳️ در مرحله بعد باید مشخصات فردی خود را ثبت کنید.

مرحله بعد مربوط به بخش سهمیه‌ها می‌باشد. لذا چنانچه مشمول هر کدام از سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای این آزمون هستید، باید نوع سهمیه خود را در این قسمت مشخص کنید.

 

✳️ در مرحله بعد اطلاعات تحصیلی متقاضی باید در سامانه ثبت شود. در بخش بعد لازم است اطلاعات تکمیلی خود از جمله اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت را در سامانه وارد کنید.

 

❇️ نکته: در نظر داشته باشید که می‌توانید استان یا شهرستان محل برگزاری آزمون خود را اعلام کنید تا در صورت امکان، سامانه نزدیک‌ترین حوزه آزمون را برای شما در نظر بگیرد.

بعد از انجام تمام فرایند حرفه ای، سامانه استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی کدی را با عنوان “کد رهگیری” صادر می‌کند که می‌بایست آن را تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگه دارید.

اگر “کد رهگیری” یا “توکن پرداخت” خود را فراموش کرده و یا گم کرده‌اید، می‌توانید این کدها را با استفاده از گزینه ” بازیابی کد رهگیری / توکن” موجود در صفحه ” ورود به پروفایل ” بازیابی نمایید.

 

 

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

شرایط آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

همه ارگان‌هایی که قصد برگزاری آزمون استخدامی دارند، قبل از هر چیز شرایط عمومی و اختصاصی خود را در دفترچه راهنمای آزمون اعلام می‌کنند و افرادی که دارای شرایط باشند، مجاز به حرفه ای و شرکت در این آزمون خواهند بود.

افرادی که قصد اطلاع از شرایط مربوط به سابقه کار نهضت سوادآموزی، شرایط سنی نهضت سوادآموزی و دریافت پاسخ این سؤال که چگونه آموزشیار نهضت سوادآموزی شویم را دارند، باید قبل از هر چیز شرایط آزمون را بدانند.

استخدام نهضت سوادآموزی که طریق مرکز جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، شرایط عمومی و اختصاصی خاصی را دارد.

افرادی که در آزمون استخدام نهضت سوادآموزی شرکت کرده و حد نصاب لازم را کسب نمایند، اما شرایط لازم برای معرفی به دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن دوره آموزشی که در دفترچه راهنمای حرفه ای درج شده است را ندارند، از ادامه فرآیند شرکت در کلاس‌های استخدامی حذف می‌شود.

بنابراین لازم است برای دریافت پاسخ این سؤال که چگونه آموزشیار نهضت سوادآموزی شویم، شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی که در ادامه بررسی خواهیم کرد را مطالعه نمایید و همچنین از شرایط مربوط به سابقه کار نهضت سوادآموزی اطلاع یابید.

🔷 شرایط عمومی استخدام نهضت سوادآموزی

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی کشور
  • داشتن تابعیت ایرانی
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن کارت پایان خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و همچنین توانایی لازم در انجام کار مورد تقاضا
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی
  • نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی توسط رأی مراجع قضایی و ذی صلاح
  • داوطلبان استخدام نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی و یا بازنشسته باشند.

 

شرایط عمومی آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

🔷 شرایط اختصاصی استخدام نهضت سوادآموزی

  • آموزشیاران نهضت سوادآموزی

فردی که با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اداری و با داشتن مجوز گزینش، گواهی آموزش تدریس بدو خدمت و شناسه تدریس در نهضت سوادآموزی از سال 79 تا قبل از سال 92 با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و دستمزد خود را نیز از محل اعتبارات دولتی دریافت نموده است و همکاری آن‌ها همچنان ادامه دارد.

  • آموزش دهنده مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی

آموزش دهندگانی که از سال 79 تا قبل از سال 92 به شکل مستقیم با نهضت سوادآموزی همکاری مستمر داشته و در هر دوره حداقل دو نفر سواد آموز را تحت تعلیم خود قرار داده‌اند. این داوطلبان نیز حق الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی دریافت کرده و همکاری آن‌ها تا همین لحظه ادامه دارد. در واقع داشتن سابقه کار نهضت سوادآموزی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شرکت در آزمون می‌باشد.

جهت اطلاع از نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

شرایط سنی استخدام در نهضت سوادآموزی

داوطلبان استخدام از نهضت سوادآموزی باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی که توضیح داده شد، شرایط سنی استخدام در نهضت سوادآموزی را نیز دارا باشند. شرط سنی استخدام در نهضت سوادآموزی به این صورت است که شخص متقاضی از 20 الی 40 سال سن داشته باشد.

افراد بالای 40 سال و یا زیر 20 سال واجد شرایط استخدام در نهضت سوادآموزی نیستند. آقایانی که مشمول خدمت نظام وظیفه هستند، در صورتی که شرایط قانونی برای استخدام رسمی یا پیمانی را داشته باشد ، طول دوران خدمت سربازی به حداکثر سن آن‌ها افزوده خواهد شد.

در واقع باید گفت فقط افرادی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی و قبولی در آن می‌باشند که سنشان بین 20 الی 40 سال باشد.

 

مدارک مورد نیاز آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

افراد داوطلب پس ‌از مطالعه دفترچه و داشتن شرایط لازم، باید مدارک مورد نیاز خود را اسکن کرده و در زمان مورد نظر به بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی بپردازند. توجه کنید که فایل‌های اسکن شده باید اطلاعاتی که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد به ‌همراه داشته باشد.

💢 عکس پرسنلی

  • عکس 4*3 (تمام رخ) مربوط به سال جاری داوطلب
  • حذف حاشیه‌های زائد عکس اسکن شده
  • دارای فرمت JPG
  • حداقل ابعاد 300*200 پیکسل و حداکثر ابعاد 400*300 پیکسل
  • حداقل حجم 15 کیلوبایت و حداکثر حجم 70 کیلوبایت
  • حتی الامکان رنگی و دارای زمینه سفید
  • واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هر گونه لکه

💢 کارت ملی

  • دارای فرمت JPG
  • حداقل حجم 30 کیلوبایت و حداکثر حجم 200 کیلوبایت
  • ترجیحاً رنگی و بدون حاشیه زائد
  • دارای وضوح و کیفیت لازم

 

مدارک مورد نیاز آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

رشته‌های ارائه شده استخدام نهضت سوادآموزی

داوطلبانی که علاقه مند به استخدام نهضت سوادآموزی  هستند، باید ابتدا در آزمونی که مجری برگزارکننده آن آموزش و پرورش می‌باشد، شرکت کنند. از این رو اطلاع از رشته های ارائه شده در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بسیار اهمیت دارد.

در مجموع مربیانی که قبل از سال 92 در نضت سواداموزی تدریس می کردند، می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند. این افراد پس از کسب نمره حد نصاب در آزمون می‌توانند براساس شرایط ذکر شده، در رشته های شغلی دبیری، آموزگازی، مربی امور تربیتی و مشاور تحصیلی مشغول به کار شوند.

مثلاً مربیان حق التدریسان غیر مستمر یا مربیان پیش دبستانی، پس از شرکت در آزمون و کسب نمره مناسب در تمام مراحل گزینش، این امکان را دارند که در شغل دبیری، آموزگاری، هنرآموزی، مشاور تحصیلی، مراقب سلامت و مربی امور تربیتی در مدارس مشغول شوند.

توجه داشته باشید که گزینش افراد در این رشته های شغلی به نیاز مناطق آموزش و پرورش به رشته‌های ارائه شده، دوره تحصیلی و مرد یا زن بودن متقاضین بستگی دارد.

آموزشیاران نهضت سوادآموزی  بعد از شرکت در آزمون و کسب نمره مناسب، در صورت پذیرش نهایی، می‌توانند برای گذراندن دوره آموزشی یک ساله در شغل آموزگاری  اقدام کنند. همه افراد مطابق با فرم امتیازبندی و ظرفیت استخدام سالانه، جذب می‌شوند.

 

کارت ورود به جلسه استخدام نهضت سواد آموزی

یکی از اسناد ضروری برای حضور در جلسه آزمون است. این کارت شامل اطلاعات شخصی داوطلب، جزئیات مکان و زمان برگزاری آزمون استخدام نهضتی‌ها و تاریخ دقیق آزمون است.

تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه استخدام نهضت سواد آموزی ، چند روز پیش از برگزاری آزمون است. بر اساس تجربه‌های گذشته، معمولا کارت ورود به جلسه آزمون در ماه تیر در دسترس قرار می‌گیرد.

این کارت به زودی در وب سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با آدرس hrtc.ir منتشر خواهد شد.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه استخدام نهضت سواد آموزی  به شرح زیر است:

💢 مرحله اول: شرکت‌کنندگان باید آدرس سامانه مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir را در مرورگر خود وارد کنند و گزینه آزمون‌های فعال را انتخاب کنند.

💢 مرحله دوم: سپس باید گزینه «دریافت کارت ورود به جلسه» را انتخاب کنند.

💢 مرحله سوم: با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری ثبت نام، می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را مشاهده و دریافت کنند.

در صورت فراموشی کد رهگیری یا توکن، می‌توانند از بخش ورود به پروفایل برای بازیابی آن اقدام کنند. با کلیک بر روی دکمه ورود به پروفایل و انتخاب لینک بازیابی توکن، می‌توانند کد رهگیری یا توکن را بازیابی کنند.

کال تو اکشن تماس

مصاحبه استخدام نهضت سواد آموزی

اشخاص علاقه‌مند و متقاضیان استخدام در نهضت سواد آموزی موظف‌اند تا مراحل استخدام را به‌طور کامل و با موفقیت پیش ببرند.

مرحله اول استخدام، شرکت در آزمون کتبی نهضت  و کسب نمره قبولی است. مرحله بعدی نیز شرکت در مصاحبه استخدام نهضت سواد آموزی است.

در واقع، پذیرفته‌شدگان باید پس از دریافت کارنامه آزمون خود به سپری کردن مراحل اداری استخدام، بر اساس دستورات مندرج در کارنامه آزمون که در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر می‌شود، بپردازند.

این‌طور می‌توان گفت که مصاحبه حضوری، آخرین مرحله استخدام در نهضت سواد آموزی و پیش‌نیاز شرکت در دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی وزارت آموزش و پرورش است.

سوالاتی که در جلسه مصاحبه حضوری از داوطلبان پرسیده می‌شوند، شامل موارد زیر می‌باشند:

سوالات مصاحبه استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی
آشنایی با قرآن آشنایی با جبهه و جنگ قوانین اداری آشنایی با پیامبران و امامان
وصیت‌نامه امام خمینی احکام آشنایی با احادیث و شخصیت‌های مذهبی قانون اساسی

برای آشنایی با سوالات استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی و قبولی تضمینی می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

هر شخصی که قصد شرکت در آزمون را دارد، باید در ارتباط با منابع عمومی و اختصاصی آزمون اطلاعات کافی را کسب کرده و با برنامه‌ ریزی دقیق موارد لازم را مطالعه نمایند. مربیان و آموزشیاران برای آگاهی از منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی می‌توانند شانس خود را ارتقا داده تا بتوانند نمره حد نصاب را کسب کنند. بر همین اساس در ادامه منابع آزمون عمومی و اختصاصی آزمون و آزمون نهضت سوادآموزی را ارائه خواهیم کرد.

منابع عمومی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

برای موفقیت در آزمون استخدامی باید منابع استاندارد مورد بررسی قرار بگیرد و با برنامه‌ریزی و مطالعه صحیح بتوانید نمره قبولی را کسب کنید.

سؤالات عمومی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی که به مواد آزمون نیز معروف است شامل مهارت‌های هفت ‌گانه ICDL، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، دانش اجتماعی، حقوق اساسی، اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های عمومی است.

افراد داوطلب برای تسلط در مهارت‌های هفت ‌گانه ICDL، باید مناسب‌ترین منابع آزمون را مطالعه کنند. علاوه ‌بر این باید جزوه استاندارد برای درس دانش کامپیوتر مد نظر قرار دهند.

برای مطالعه بخش هوش و توانمندی‌های عمومی نیز منابع ویژه‌ای در دسترس نیست. بنابراین بهتر است که سؤالات هوش و توانمندی‌های آزمون سال قبل را بررسی کنید تا با سبک سؤالات آزمون آشنا شوید و برای باقی دروس عمومی نیز کتاب‌های عمومی دوران دبیرستان بهترین منابع برای مطالعه شما می‌باشند.

بسیاری از شرکت‌کنندگان از اهمیت سؤالات عمومی غافل هستند و زمان زیادی برای مطالعه منابع عمومی در نظر نمی‌گیرند. اما باید در نظر داشته باشید که حداقل 50 درصد سؤالات عمومی در آزمون باید به‌ درستی پاسخ داده شوند تا شانس قبولی در آزمون استخدام نهضت سوادآموزی را داشته باشید.

منابع اختصاصی آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

مطالعه منابع اختصاصی بسیار اهمیت دارد و این منابع شامل اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی پژوهشی، روانشناسی رشد، روان روش‌ها و فنون تدریس و اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی  می‌شود. هر اندازه که تسلط افراد در زمینه منابع اختصاصی بیشتر باشد، درصد قبولی در آزمون نیز بیشتر خواهد شد. سؤالات بخش عمومی و اختصاصی به شکل تستی و چهار گزینه‌ای خواهد بود و ضریب هر کدام برابر با یک است.

از آنجا که تعداد شرکت‌ کنندگان آزمون استخدام نهضت سوادآموزی بالا بوده، بنابراین منابع اختصاصی و عمومی نباید به ‌صورت سطحی مطالعه شود. بلکه باید منابع به ‌صورت صحیح مورد بررسی قرار بگیرند.

برای آمادگی در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی سعی کنید منابع استاندارد را جهت مطالعه انتخاب کنید تا درصد قبولی شما در آزمون بالاتر رود.

 

منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

نکات پیرامون استخدام نهضت سوادآموزی

✔️ یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، بخش سهمیه‌های تعین شده است. باید اشاره کرد که سهمیه ایثارگران (5 درصد و 25 درصد)  و سهمیه معلولین (3 درصد ) است و داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم باید نوع سهمیه و اطلاعات خود را در سامانه وارد کنند.

✔️ استفاده از عکس‌های روی کارت شناسایی از جمله شناسنامه کارت ملی و اسکن آن‌ها قابل ‌قبول نمی‌باشد. در صورت آپلود کردن عکس اشتباه، حرفه ای افراد متقاضی باطل‌ شده و حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.

✔️ بر همین اساس چنانچه حرفه ای شما توسط شخص دیگر انجام می‌شود، باید اطلاعات حرفه ای خود را به ‌درستی کنترل نمایید و در ارسال عکس نیز دقت لازم را بکار ببرید.

✔️ افرادی که به دنبال کسب آگاهی از شرایط مربوط به سابقه کار نهضت سوادآموزی، شرایط سنی نهضت سوادآموزی و دریافت جواب این سؤال که چگونه آموزشیار نهضت سوادآموزی شویم، هستند، باید اطلاعات مندرج در دفترچه را بررسی نمایند.

✔️ همچنین باید اشاره کرد که حرفه ای‌های ناقص ترتیب ‌اثر داده نخواهند شد و هزینه حرفه ای بعد از پرداخت هزینه قابل بازگشت نخواهد بود.

✔️ در صورتی ‌که داوطلبان قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، باید همه مراحل حرفه ای را مجدداً طی نموده و کد رهگیری را دریافت کنند. چنانچه اطلاعات ویرایش شده و تمام مراحل از ابتدا انجام نشود، تغییرات مورد نظر اعمال نخواهد شد و اطلاعاتی که از قبل ثبت ‌شده بود مورد استناد واقع خواهد شد.

 

نکات پیرامون استخدام نهضت سوادآموزی

برای کسب اطلاع از فرایند معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک نمایید.

 

مشاوره آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

اگر می‌خواهید پاسخ این سؤال که چگونه آموزشیار نهضت سوادآموزی شویم را دریافت کنید و از شرایط مربوط به سابقه کار نهضت سوادآموزی، شرایط سنی نهضت سوادآموزی اطلاعات کافی کسب کنید، ابتدا دفترچه راهنمای آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی را مطالعه کنید.

توصیه می‌کنیم که قبل از هر اقدامی از زمان حرفه ای آزمون مطلع باشید و در زمان تعیین ‌شده مراحل حرفه ای خود را انجام دهید. اما چنانچه به هر دلیل نتوانسته حرفه ای خود را تکمیل کنید، مهلت مجددی برای تکمیل فرایند حرفه ای از سوی مرکز جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

همچنین هنگام وارد کردن اطلاعات دقت لازم را داشته باشید و قبل از هر چیز راهنمای حرفه ای آزمون استخدامی نهضت آموزشیاران را مطالعه کنید تا در هنگام حرفه ای با مشکل مواجه نشوید. افرادی که اطلاعات خود را به ‌اشتباه وارد کرده‌اند، زمانی را برای ویرایش اطلاعات در اختیار خواهند داشت و باید از طریق ورود به سایت حرفه ای آزمون، از طریق پنل کاربری اطلاعات خود را وارد کنند.

اطلاعیه

برای قبولی در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی می‌توانید با مشاوران خبره و برجسته آکادمی ایران تحصیل از طریق تماس با شماره 9099075307 همراه باشید تا شما عزیزان را در این مسیر راهنمایی و یاری نمایند.

 

اخبار استخدام نهضت سوادآموزی

📢 تکلیف معلمان نهضتی در طرح مجلس

طرحی در مجلس برای تعیین تکلیف معلمان نهضتی در دست پیگیری است تا آن‌ها بتوانند از طریق آزمون ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش استخدام شوند.

اما معلمان نهضتی اعلام کرده‌اند که حقوق آن‌ها مناسب نیست و تصمیمات بعدی درباره استخدام آن‌ها به نظر سازمان‌های مربوطه وابسته است. همچنین، سازمان نهضت سوادآموزی نیاز به هماهنگی با ارکان اصلی دولت دارد تا به سمت مردمی شدن و نهضتی شدن پیش برود.

 

برای اطلاع از جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون استخدام نهضت سوادآموزی

خلاصه مطالب استخدام نهضت سوادآموزی

استخدام نهضت سوادآموزی از طریق برگزاری آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می‌شود. افرادی که قصد  استخدام آموزش و پرورش از طریق نهضت سواد آموزی را دارند و قصد کسب آگاهی از شرایط مربوط به سابقه کار نهضت سوادآموزی، شرایط سنی نهضت سوادآموزی و دریافت پاسخ این سؤال که چگونه آموزشیار نهضت سوادآموزی شویم را دارند، قبل از هر چیز باید شرایط و نحوه حرفه ای را از طریق دانلود دفترچه آزمون استخدام نهضت سوادآموز بررسی کنند.

توجه داشته باشید که اگر آموزشیاری هستید که سابقه کار نداشته و حداقل به دو شخص آموزش نمی‌دهید، نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید. تمامی موارد مربوط به نحوه حرفه ای، زمان و شرایط حرفه ای در این مقاله ذکر شد.

چنانچه شما به‌ عنوان متقاضی آزمون استخدام نهضت سوادآموزی سؤال و ابهامی داشته باشید و پاسخ این سؤال که چگونه آموزشیار نهضت سوادآموزی شویم را دریافت کنید و از شرایط سابقه کار نهضت سوادآموزی مطلع شوید، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید.

 

 برای دانلود فایل پی‌ دی‌ اف مقاله استخدام نهضت سوادآموزی کلیک کنید.

 

 

4/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی  چه زمانی است؟

زمان ثبت نام این آزمون هر ساله در خرداد ماه انجام می شود. که به محض انتشار اطلاعیه جدید در ایم مقاله اطلاع رسانی می شود.

برای ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی باید دارای چه شرایطی بود؟

داوطلبان به منظور نام نویسی در آزمون نهضت سوادآموزی، باید دارای دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در متن مقاله باشند.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی آموزشیاران به چه صورت است؟

متقاضیان باید در ابتدا وارد سایت مرکز جهاد دانشگاهی شده و بر طبق مراحل ذکر شده در متن مقاله مراحل ثبت نام آزمون نهضت سوادآموزی را تکمیل کنند.

نظرات

18 دیدگاه دربارهٔ «استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی 1403 + زمان، شرایط و مدارک»

  1. Avatar photo کمال سرداری گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید باعرض پوزش بنده در سال 87 هنگام انجام خدمت سربازی دوره کد خوردم و به مدت 21 روز فشرده معادل 104ساعت دوره آموزشیاری نهضت سوادآموزی رو‌ گذراندم و داخل پادگان مشغول تدریس به سرباز های بیسواد شدم و از سوی رئیس اداره نهضت شهرستان مربوطه گواهی آموزشیاری را دریافت کردم، آیا اکنون میتوانم جهت ادامه روند مربوطه فعالیت کنم؟ ممنون از راهنمایی شما

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      شما با مراجعه حضوری به اداره اموزش و پرورش محل سکونت در صورت موافقت این ارگان قادر خواهید بود

  2. Avatar photo زارعی گفت:

    سلام بنده کاردانی عمران هستم متولد ۱۳۶۰از سال ۷۸تا ۹۳ در سازمان صمت به صورت قرارداد کار معین با خود سازمان فعالیت داشتم و سال ۹۳انصراف دادم چطور میتونم دوباره برگردم به کارم یا در ادارات دیگر مشغول به کار بشم

  3. Avatar photo رویا گفت:

    سلام و عرض ادب
    آیا مواد عمومی آزمون داخلی آموزش و پرورش مثل مواد عمومی ازمون ماده ۲۸ تغییر خواهد کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال تغییر وجود دارد.

      1. Avatar photo کمال سرداری گفت:

        سلام وقت بخیر خسته نباشید
        باعرض پوزش بنده در سال 87 هنگام انجام خدمت سربازی دوره کد خوردم و به مدت 21 روز فشرده معادل 104ساعت دوره آموزشیاری نهضت سوادآموزی رو‌ گذراندم و داخل پادگان مشغول تدریس به سرباز های بیسواد شدم و از سوی رئیس اداره نهضت شهرستان مربوطه گواهی آموزشیاری را دریافت کردم، آیا اکنون میتوانم جهت ادامه روند مربوطه فعالیت کنم؟ ممنون از راهنمایی شما

  4. Avatar photo خدامراد گفت:

    با دیپلم توی چه سمتی میشه استخدام نهضت سواد آموزی شد؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      متاسفانه با مدرک دیپلم امکان استخدام وجود ندارد.

  5. Avatar photo زالی گفت:

    سلام خسته نباشید. برای استخدام نهضت سوادآموزی باید بومی منطقه ی مورد نظر باشی؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خیر ارتباطی با بومی بودن ندارد.

  6. Avatar photo فاطیما گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید بنده لیسانس هستم از نیروهای نهضت سواد آموزی و قبل از سال ۹۲ ک تک دوره بوده ام و الانم چهارساله ک فعالم بیمه هستم آیا امیدی هست استخدام بشم امسال ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به اعلام نیاز بستگی دارد.

  7. Avatar photo ... گفت:

    سلام من دیپلم دارم و امسال تازه وارد دانشگاه میشم. و کارشناسی ندارم میتونم توی ازمون استخدامی نهضت سواد اموزی شرکت کنم؟؟ و یا ازمون استخدامی اموزش و پرورش؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر متاسفانه امکان ثبت نام ندارید.

  8. Avatar photo RASOUL گفت:

    سلام و عرض ادب . چنانچه ما مدرک دانشگاهی داشته باشیم ولی تا به حال در نهضت فعالیتی نداشته باشیم آیا میتوانیم در این آزمون شرکت کنیم ؟ برای افرادی که تاکنون هیچ فعالیتی در آموزش نهضت سوادآموزی نداشته ان چگونه می شود به این مجموعه ورود کنند ؟ ممنون و متشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      بر اساس آیین نامه قید شده باید اقدام نمایید.

  9. Avatar photo هما عباسی گفت:

    سلام اینجانب هما عباسی سال 92یک دانش اموز داشتم امتهان داد قبول شد خودم حافظ 23جز قرانم اموزشی قرانی هم داشتم میخواستم ببینم میتونم در ازمون شرکت کنم سن 42

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای استخدام نهضت سواداموزی به صورت حضوری مراجعه کرده و با شرکت در تست های اولیه سنجیده شده و در صورت تایید مشغول شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور