ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی ۱۴۰۳

نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سازمان نهضت سواد آموزی با هدف ترویج و گسترش فرهنگ سواد آموزی تاسیس شده است و با ایجاد محیط آموزش و یاد گیری به افرادی که در سنین کودکی فرصت تحصیل و یادگیری را نداشته اند، کمک می کند. با کمک امکاناتی که این سازمان ارائه می دهد افراد می توانند در سنین بالاتر مشغول به تحصیل شوند. برای دستیابی به این هدف سازمان نهضت سواد آموزی نیازمند آموزشیارانی می باشد که با داشتن مهارت و تجربه کافی بتوانند به این افراد علوم مختلف را بیاموزند. از این رو وزارت آموزش و پرورش براساس آخرین اطلاعیه ای که منتشر کرده است، اعلام می دارد که مربیان نهضت سواد آموزی که سابقه کار داشته و ورودی سال 1392 به قبل می باشند، می توانند برای استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی شرکت کرده و پس از کسب 50 درصد نمره قبولی این آزمون، به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آیند. در این مقاله نیز نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی و اسامی قبول شدگان نهضت سواد آموزی را اعلام خواهیم کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

اطلاعیه:

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که هنوز زمان ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۳ اعلام نگردیده است. به محض اعلام زمان ثبت نام، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی

برای آزمون استخدام نهضت سوادآموزی، همانند تمامی آزمون ها لازم است تا متقاضیان دارای برخی شرایط باشند. از این رو در این بخش از مقاله به بررسی شرایط مورد نیاز برای آموزشیاران نهضت سواد آموزی خواهی پرداخت. توجه داشته باشید که چنانچه فردی در آزمون شركت نموده و حد نصاب لازم را نیز كسب نماید و یا پس از معرفی افراد به دانشگاه جهت گذراندن دوره آموزشی، محرز گردد؛ كه فرد یا افراد معرفی شده فاقد شرایط قانون و شیوه نامه های صادره بوده اند، از ادامه روند تعیین تكلیف و استخدام حذف خواهند شد.

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی

شرایط عمومی داوطلبان

  • داشتن تابعیت ایرانی.
  • اعتقاد داشتن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای داوطلبان آقا.
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که فرد متقاضی استخدام در آن سمت می شود.
  • عدم داشتن اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و انواع روان گردان ها.
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.
  • عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح.
  • داوطلبان استخدام نباید جزء نیرو های باز خرید خدمت دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.
  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی مرتبط.

 

تذکر:

ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، حداكثر تا پایان روز 1399/11/12 می باشد؛ ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه تحصیلی می باشد.

شرایط اختصاصی داوطلبان:

  • آموزشیاران و آموزش دهندگان باید جز آموزش دهنده های مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سواد آموزی باشند.
  • معلمان قرآنی
  • طرح امین
  • داوطلبان باید جزو آموزشیاران فعلی نهضت آموزی باشند.
  • داوطلبان آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی باید ورودی سال 1392 به قبل باشند.
  • داوطلبان پس از قبولی در آزمون استخدامی، برای استخدام رسمی نهایی در آموزش و پرورش داوطلبان می بایست دوره یک ساله مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان پشت سر بگذرانند.

 

اطلاعیه:

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش تمامی داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۳ می باشند و از سال 1392 به قبل در نهضت های سواد آموزی مشغول به کار هستند، می توانند در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی شرکت نمایند. همچنین، تمامی افرادی که در آزمون نهضت سواد آموزی سال 1399، نمره قبولی کسب نکرده اند، می توانند در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ثبت نام و در آن شرکت کنند.

 

نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی

داوطلبان گرامی می بایست برای مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی در زمان اعلام شده از سوی این سازمان، به سامانه جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و با درج اطلاعات خواسته شده، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند. برای ورود به سامانه جهاد دانشگاهی جهت مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی نیازمند کد ملی و کد رهگیری خود خواهید بود.

در زمان ثبت نام برای شرکت در این آزمون استخدامی، چنانچه ثبت نام شما به درستی صورت گرفته باشد، کدی را تحت عنوان کد رهگیری دریافت خواهید کرد. در زمان اعلام نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی افراد می توانند به پنل کاربری خود در سامانه جهاد دانشگاهی وارد شده و با ثبت کد ملی و کد رهگیری خود نتیجه نهایی را مشاهده نمایند. در ادامه این مقاله نحوه مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی همراه با راهنمایی تصویری ارائه خواهد شد.

در زمان مشاهده نتایج آزمون استخدامی ممکن است برخی از داوطلبان با عبارت «با توجه به نمره مکتسبه، شما جهت بررسی مدارک به كار گروه بررسی مدارک استان معرفی می گردید» مواجه شوند. این عبارت به معنای موفقیت شما در کسب نمره قبولی بوده و افراد برای طی کردن سایر مراحل اداری به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.

 

برای مشاهده نحوه بارگذاری مدارک نهضت سواد آموزی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

نحوه مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی

پس از موفقیت در ثبت نام آزمون استخدامی سازمان نهضت سواد آموزی و شرکت در این آزمون، زمان مشاهده نتیجه زحمات و نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی فرا می رسد. از این رو در این بخش از مقاله به بررسی نحوه مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی خواهیم پرداخت. داوطلبان گرامی می توانند با طی کردن مرحله به مرحله ی این گام ها، به راختی نتیجه آزمون خود را از طریق سامانه جهاد دانشگاهی مشاهده کنند.

نحوه مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی

نحوه مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی به طور خلاصه​ عبارت است از :
  • مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی hrtc.ir
  • ورود به قسمت آزمون ها در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
  • ورود به لینک آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی
  • کلیک کردن بر روی گزینه مشاهده نتایج
  • وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و ورود به پروفایل شخصی خود در سامانه
  • مشاهده نتیجه آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

در این بخش از مقاله نیز راهنمای تصویری از نحوه مشاهده نتایج را ارائه خواهیم داد تا داوطلبان به راحتی نتیجه آزمون استخدامی خود را مشاهده نمایند. این مراحل عبارتند از:

  • در ابتدا به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی hrtc.ir مراجعه کرده  و سپس گزینه “آزمون ها” را از طریق منوی بالای صفحه انتخاب نمایید.

انتخاب گزینه آزمون ها در سامانه جهاد دانشگاهی

  • گزینه “آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌ دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل” را انتخاب نمایید.

آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش_ دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل

  • بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک نمایید.

انتخاب گزینه ورود به پروفایل سامانه جهاد دانشگاهی

  • کدملی، کد رهگیری و کد امنیتی خواسته شده را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

درج کد ملی و کد رهگیری در سامانه جهاد دانشگاهی

تبصره: كسب حد نصاب لازم در آزمون داخلی به منزله استخدام تلقی نشده و استخدام افراد دارای حد نصاب، با در نظر گرفتن نیاز و در سقف مجوز های تخصیص یافته (سالیانه) و بر اساس امتیازات فضلی، شرکت و قبولی در دوره مهارت آموزی یکساله در دانشگاه صورت می پذیرد.

 

برای کسب اطلاع از شیوه استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اعتراض به نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی

پس از اعلام نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی ممکن است تا برخی از داوطلبان به نتایج آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی اعتراض داشته باشند. برای طرح این اعتراض لازم است تا به سامانه جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و از بخش “درخواست ها” اعتراض خود را ثبت نمایید. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که اکیدا از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به وزارت آموزش و پرورش و ادارات تابعه استانی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، ستاد معاونت آموزش و واحدهای تابعه در سراسر کشور، خودداری نمایید. چنانچه داوطلبان نسبت به نمره مکتسبه اعتراض دارند، می بایست درخواست اعتراض خود را از طریق پروفایل کاربری خود در سامانه جهاد دانشگاهی و در بخش «درخواست‌ ها» ثبت نمایند.

برای مشاهده نحوه ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مواد آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی

برای شرکت در هر آزمونی لازم است تا برخی مواد درسی مورد مطالعه قرار گیرند تا بهترین نتیجه را برای متقاضی به ارمغان بیاورد. از این رو در این بخش از مقاله به بررسی مواد آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی براساس آخرین دفترچه راهنمای ثبت نام آموزشیاران نهضت سواد آموزی می پردازیم. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اشکال می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

به استناد تبصره (۱) ماده (۵) تصویب نامه شماره 56610/ت/79795 هـ مورخ 1398/6/30 هیات محترم وزیران با توجه به نیاز وزارت در شغل آموزگاری آزمون داخلی موضوع این ماده صرفا در رشته آموزگار ابتدایی برگزار خواهد شد.
مواد آزمون داخلی رشته شغلی آموزگاری در دو بخش عمومی و تخصصی به شرح ذیل تعیین می شود:

آزمون عمومی :
این آزمون به صورت چند گزینه ای بوده و مواد آزمون عمومی شامل:

  • فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  • معارف اسلامی
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • اطلاعات عمومی – هوش و توانمندی های ذهنی
  • زبان انگلیسی عمومی

آزمون تخصصی:

این آزمون به صورت چند گزینه ای است و مواد آزمون تخصصی شامل:

  • اصول و فلسفه تعلیم و تربیتی
  • روانشناسی پرورشی
  • روانشناسی رشد
  • روش ها و فنون تدریس
  • اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی

تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

اطلاعیه:
کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (۱) می باشند.

امتیازات و سهمیه های قانونی تاثیر گذار در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی

در این بخش از مقاله در رابطه با سهمیه ها و امتیازاتی که به صورت قانونی به برخی از افراد وجد شرایط تعلق می گیرد، صحبت خواهیم کرد. اسامی این افراد دارای سهمیه نیز در کنار لیست اسامی قبول شدگان نهضت سواد آموزی اعلام خواهد شد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سهمیه ایثارگران:
بر اساس تبصره (۳) ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، برای مشمولین سهمیه ایثارگران (۲۵%) و (۵%) كسب حداقل هشتاد درصد ۸۰% حد نصاب آزمون علمی آخرین نفر پذیرفته شده در آزمون الزامی می باشد.

ایثارگران سهمیه بیست و پنج (۲۵) درصد شامل:

  • جانبازان
  • آزادگان
  • همسر و فرزندان شهدا
  • همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
  • همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
  • پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ایثارگران سهمیه پنج (۵) درصد شامل:

  • رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
  • همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
  • فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
  • فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

برای آشنایی با سامانه نهضت سواد آموزی مقاله مربوطه را داخل لینک مطالعه کنید.

توضیحات:

  1. ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور، مجاز به انتخاب سهمیه ۲۵ %ایثارگران نمی باشند.
  2. ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور لازم است قبل از ثبت نام برای تایید مستندات استفاده از سهمیه مذكور به اداره كل آموزش و پرورش استان – مدیریت منابع انسانی و امور اداری مراجعه نمایند.

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

سهمیه معلولین:
جذب معلولین با ارائه معرفی نامه از اداره كل بهزیستی استان و از محل سهمیه سه درصد (۳ %) قانون جامع حمایت از معلولان و در صورت كسب حد نصاب نمره لازم در آزمون داخلی و رقابت بین كلیه داوطلبان معلول و بر اساس امتیازات فضلی در هنگام معرفی به دوره آموزشی امكان پذیر خواهد بود.

برای مشاهده استخدام نهضت سواد آموزی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی را در این بخش مورد بررسی قرار خواهیم داد. از این جهت بررسی این مدارک در این مقاله حائز اهمیت است که چنانچه فردی در آزمون ثبت نامی موفق به کسب نمره مورد نیاز گردد، ولی مدارک وی دارای ایرادات مختلف باشد، قبولی وی پذیرفته نخواهد شد. پس لازم است تا از نحوه صحیح ازسال مدارک اطلاع داشته باشید تا در صورت بروز خطا و یا اشتباه بتوانید مدارک ارسالی را تصحیح نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی

عکس پرسنلی:

داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:

  • عکس ۳*۴ (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
  • عکس با فرمت JPG بوده و اندازه آن باید حداقل ۲۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ پیکسل باشد؛
  • تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
  • حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلو بایت و حداکثر ۷۰ کیلو بایت باشد؛
  • حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
  • حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛

تذکر (۱): اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (۲): عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر (۳): در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند، رخ داده است، تاکید می گردد. چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نتها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عكس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

کارت ملی

تذکر(۱): داوطلب باید تصویر اسکن شده از مدارک ذکر شده در بند های ۱ و ۲ را با در نظر گرفتن مشخصات زیر آماده نموده و در هنگام ثبت نام به صورت فایل با فرمت JPG در سامانه بارگذاری نماید.

  • تصویر با وضوح و کیفیت لازم باشد؛
  • حداقل ۳۰ کیلو بایت و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت باشد؛
  • حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.

جهت آشنایی با نحوه ورود به سامانه نهضت سواد آموزی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اسامی قبول شدگان نهضت سواد آموزی

سالانه پس از اعلام نتایج قبولی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی لیستی از اسامی قبول شدگان نهضت سواد آموزی نیز اعلام می گردد که افراد می توانند اسامی خود را در آن لیست مشاهده کنند. اسامی قبول شدگان نهضت سواد آموزی سال های گذشته نیز اعلام شده است. با توجه به اینکه تا کنون زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی اعلام نگردیده است، آزمونی نیز برگزار نشده و بدین طریق اسامی قبول شدگان نهضت سواد آموزی نیز اعلام نگردیده است. داوطلبان گرامی می توانند در صورت داشتن سوال با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده شرایط ادامه تحصیل پس از ترک تحصیل بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اخبار مرتبط با سازمان نهضت سواد آموزی

۲ درصد جمعیت کشور، «آموزش ناپذیر» هستند:

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با اشاره به اینکه با تمام تلاش‌ هایی که طی سال‌ های گذشته در حوزه سواد آموزی انجام گرفته است، متأسفانه قشری تحت عنوان «آموزش‌ ناپذیر» داریم گفت: البته این اصطلاح در جهان رایج است. این آمار در کشور ما ۲ درصد است که بنا به دلایل مختلفی از جمله عدم توانایی یادگیری، نمی‌ توان به این دسته از افراد آموزش‌ های لازم را داد که منطقی است.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با بیان اینکه ما وظایفی بر عهده داریم و باید به نقطه مطلوب برسیم، بدان معنا که در مناطق محروم و بالاخص جنوبی کشور، زمینه و نیاز های سواد آموزی را مهیا کنیم تا افراد علاقه‌ مند به علم، به دلیل محرومیت از این عرصه حائز اهمیت دور نمانند گفت: اگر بتوانیم به این نقطه مطلوب برسیم؛ یعنی قدم مثمر ثمر در این حوزه برداشته‌ ایم.

تاکید استاندار خراسان شمالی بر استمرار نهضت مهارت آموزی:

استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بر ضرورت استمرار تاکید استاندار خراسان شمالی بر استمرار نهضت مهارت آموزی نهضت مهارت آموزی، الزام کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان و حرکت جهادی در مسیر عدم بازمانده از تحصیل تاکید کرد و گفت: تحقق تمام این موارد فوق با همکاری تمام دستگاه‌ های اجرایی استان انجام می‌ شود.

خلاصه مطلب

سازمان نهضت سواد آموزی با توجه به نیاز خود به آموزشیاران اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند که افراد واجد شرایط می توانند با ثبت نام در این آزمون استخدامی، قرارداد رسمی با آموزش و پرورش منعقد کرده و مشغول به تدریس گردند. پس از شرکت در این آزمون استخدامی، زمان مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی فرا می رسد تا افراد بتوانند نتیجه زحمات و تلاش خود را مشاهده کنند. از این رو در این مقاله علاوه بر پرداختن به موضوعات مرتبط با این آزمون همانند مدارک مورد نیاز، شرایط عمومی و اختصاصی الزامی و سهمیه های ارائه شده به بررسی نحوه مشاهده نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی از طریق سامانه جهاد دانشگاهی نیز پرداختیم. پس از اعلام نتایج نیز اسامی قبول شدگان نهضت سواد آموزی را ارائه خواهیم داد.

چنانچه پس از مطالعه دقیق این مقاله با سوال و یا اشکالی مواجه شدید می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. کامنت و سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان ما پاسخ داده خواهند شد.

برای دانلودپی دی اف کامل مقاله نتیجه آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

4/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون استخدام نهضت سواد آموزی چه زمانی اعلام می گردد ؟

به طورت معمول، نتایج این آزمون 20 روز پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید. 

نتایج آزمون نهضت سواد آموزی در چه سایتی اعلام می شود ؟

داوطلبان گرامی می توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند. برای اطلاع از چگونگی مشاهده نتایج آزمون استخدامی به مقاله فوق مراجعه کنید. 

برای مشاهده نتیجه آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی نیازمند چه اطلاعاتی خواهیم بود؟  

از جمله اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی، وارد کردن کد ملی داوطلب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله فوق مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور