ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی ۱۴۰۳

ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

گاه افراد به دلایل مختلف در سنین کم فرصت کسب علم و دانش را نداشته و با پس از ورود به اجتماع با مسائل مختلف و چالش های بسیاری در زندگی رو به رو می شوند. ولی آیا فرصت آموزش و یادگیری برای این افراد دیگر وجود نخواهد داشت؟ خیر؛ نهضت سواد آموزی با هدف گسترش فرهنگ سواد آموزی و رهایی افراد کم سواد و یا بی سواد از چالش های مرتبط با این حوزه تاسیس شده است. افراد علاقمند می توانند با کسب اطلاع از شرایط ثبت نام نهضت سواد آموزی در دوره های برگزار شده شرکت نمایند. افراد از دو طریق می توانند ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی خود را نهایی کنند، حضوری و غیر حضوری. در این مقاله نحوه ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی را همراه با راهنمای تصویری شرح خواهیم داد. تا انتهای مقاله همراه ما در مجموعه ایران تحصیل باشید.

معرفی سامانه جامع سواد آموزی savad.ir

معرفی سامانه جامع سواد آموزی savad.ir

برخی از افرادی که در سنین کودکی فرصت تحصیل در مدرسه را نداشتند، در سنین بالاتر علاقمند به یادگیری، خواندن، نوشتن و موضوعات مختلف می گردد. از این رو نهضت سواد آموزی تاسیس شده است تا به این افراد علاقمند خدمات مختلفی را ارائه نماید و فرهنگ سواد آموزی را ترویج و گسترش دهد. سامانه جامع سواد آموزی نیز تحت نظارت نهضت سواد آموزی با هدف ارائه خدمات مختلف راه اندازی شده است. سواد آموزان و آموزش دهندگان می توانند با مراجعه به این سامانه به راحتی از خدمات آنلاین و غیر حضوری استفاده نمایند.

همچنین با وجود این سامانه مراجعه حضوری به نهضت سواد آموزی نیز کاهش یافته و افراد نیازمند مراجعه حضوری برای شرکت در کلاس و یا ثبت نام در دوره های مختلف نخواهند بود. در صورتی که شرایط ثبت نام نهضت سواد آموزی را داشته باشید، به راحتی می توانید با ورود و ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی به نشانی اینترنتی savad.ir، تحصیل و آموزش خود را آغاز نمایید.

 

برای اطلاع از شرایط ادامه تحصیل پس از ترک تحصیل بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی

پس از تصمیم گیری برای تحصیل، لازم است تا متقاضیان مراحل ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی را انجام داده و منتظر آغاز کلاس های خود گردند. یکی از سوالاتی که در این مرحله مطرح می گردد، چگونگی ثبت نام می باشد. همانگونه که پیش تر شرح گردید افراد می توانند به دو روش در دوره های نهضت سواد آموزی شرکت نمایند. روش اول مراجعه حضوری به نهضت سواد آموزی و تکمیل ثبت نام به صورت حضوری می باشد و روش دوم طی کردن تمامی مراحل ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی به صورت آنلاین و با مراجعه به سامانه مربوطه می باشد. 

روش اول ساده می باشد و نیازی به توضیح مراحل مورد نیاز ندارد از این رو در این مقاله تنها به شرح کامل روش دوم خواهیم پرداخت تا متقاضیان گرامی به راحتی با نحوه ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی آشنا گردند. توجه داشته باشید که پیش از ثبت نام شرایط ثبت نام نهضت سواد آموزی را مطالعه نمایید تا واجد شرایط لازم باشد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

مراحل ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی عبارت است از:

در ابتدا به سایت نهضت سواد آموزی به نشانی اینترنتی savad.ir مراجعه نمایید و بر روی گزینه «ورود به سامانه» که در قسمت چپ صفحه قرار گرفته است، کلیک نمایید.

ورود به سامانه جامع سواد آموزی

در این مرحله می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید تا به سامانه جامع نهضت سواد آموزی کشور وارد شوید. چنانچه قبلا در این سامانه ثبت نام نکرده اید، بر روی گزینه «کاربر جدید» کلیک کنید.

ثبت نام کاربر جدید در سامانه جامع سواد آموزی

در این مرحله می بایست کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه «دریافت کد» کلیک نمایید. کد ارسال شده به شماره همراه خود را در فیلد مشخص شده وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید.

وارد کردن اطلاعات شخصی برای ثبت نام در سامانه جامع سواد آموزی

پس از ثبت نام در سامانه، می توانید با ورود به ناحیه کاربری خود و بخش خدمات غیر حضوری، اقدام به ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی نمایید.

با طی کردن مراحل فوق ثبت نام شما در سامانه جامع سواد آموزی نهایی خواهد شد و می توانید با ورود به ناحیه کاربری خود و بخش خدمات غیر حضوری، برای ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی اقدام نمایید. توجه داشته باشید که امکان ثبت نام در دوره های نهضت سواد آموزی را بدون ثبت نام در این سامانه نخواهید داشت. پس طی کردن این مراحل برای ثبت نام در سامانه savad.ir ضروری است.

 

برای اطلاع از چگونگی مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

طول دوره کلاس های نهضت سواد آموزی

افراد علاقمند به شرکت در دوره های نهضت سواد آموزی لازم است بدانند که این دوره ها نیز مانند دوره های جهاد دانشگاهی در ساعات و روزهای متفاوتی ارائه می شود. زمان ارائه این دوره ها کاملا بستگی به شرایط سواد آموزان دارد و با توجه به سطح آن ها به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شود تا تمامی متقاضیان سواد آموزی بتوانند بر حسب شرایط تحصیلی حال حاضر خود یکی از دوره های کلاس های نهضت سواد آموزی را انتخاب کرده و شرکت نمایند. متقاضیان می بایست پیش از اقدام به ثبت نام از داشتن شرایط ثبت نام نهضت سواد آموزی اطمینان حاصل نمایند. 

با توجه به سطح متقاضیان دوره های کلاس های نهضت سواد آموزی مدت زمان متفاوتی خواهند داشت و سواد آموزان می بایست در ساعات مشخص شده در این دوره ها حاضر شده و کلاس ها را به صورت منظم شرکت نمایند. سه دوره موجود سواد آموزی عبارتند از: دوره سواد آموزی، دوره تحکیم سواد و دوره انتقال که در ادامه این مقاله به تشریح کامل مدت زمان این دوره ها خواهیم پرداخت.

طول دوره سواد آموزی

گاه برخی از بزرگسالان بنا به دلایلی اجازه ثبت نام در مدارس را ندارند و دوره ای که برای این افراد جهت یاد گرفتن حداقل سواد برگزار می شود را دوره سواد آموزی می نامیم. مدت زمان آموزشی این دوره سواد آموزی حداقل 400 ساعت و حداکثر 550 ساعت می باشد که با توجه به شرایط سواد آموزان و نیاز های این افراد می تواند متغیر نیز باشد.

لازم به ذکر است که این دوره در 54 جلسه برگزار می شود و افراد می بایست 6 جلسه در هفته را به صورت روزانه دو ساعت در کلاس درس حاضر شوند (به صورت آنلاین و یا حضوری). 54 جلسه اول از این دوره بنا بر برنامه ذکر شده برگزار خواهد شد و 55 هفته دوم تا پایان دوره، به صورت 6 جلسه در هفته و به صورت 3 ساعته برگزار خواهد شد.

طول دوره تحکیم سواد

چنانچه قبلا دوره  سواد آموزی را شرکت کرده باشید، دوره تحکیم سواد برای شما کاربردی خواهد بود. این دوره برای افرادی است که قصد دارند پس از دوره سواد آموزی، آموخته های خود را تحکیم و تثبیت کنند. امکان برگزاری این دوره نیز به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری (آنلاین و از طریق سامانه جامع سواد آموزی) وجود دارد.  چنانچه یادگیری به روش حضوری را انتخاب کنید می بایست، هر هفته 2 الی 3 جلسه در این کلاس ها حاضر شوید. طول کل دوره 35 جلسه و هر جلسه 2 ساعت می باشد. اگر روش غیر حضوری دوره تحکیم سواد را انتخاب کرده باشید می بایست، 130 ساعت در کلاس آموزشی شرکت نمایید.

طول دوره انتقال سواد

چنانچه در هر دو دوره قبل (دوره سواد آموزی و دوره تحکیم سواد) شرکت کرده باشید و قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی را داشته باشید، دوره انتقال سواد برای شما مناسب خواهد بود. توجه داشته باشید که این دوره شرایط تحصیل در کلاس های آموزش و پرورش را ندارد. برای شرکت در این دوره می بایست 6 هفته تحت آموزش قرار گیرید. در هر هفته 6 جلسه کلاس داشته هر جلسه 4 ساعته به صورت حضوری و 8 ساعت در هفته به صورت تکمیلی و به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

برای اطلاع از بهترین کلاس های آمادگی آزمون استخدامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

کلاس های مجازی نهضت سواد آموزی

با فراگیری بیماری کرونا متقاضیان بسیاری برای ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی اقدام کردند تا بتوانند به صورت مجازی مشغول به تحصیل گردند. البته فراموش نکنید که این افراد همچنین می توانند به صورت ترکیبی (هم حضوری و هم آنلاین) در کلاس های نهضت سواد آموزی شرکت کنند. افراد علاقمند پس از ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی می توانند از طریق ورود به سامانه جامع سواد آموزی و لینک ورود به کلاس درس، در کلاس های مجازی ارائه شده در نهضت سواد آموزی شرکت کنند.

کلاس های مجازی نهضت سواد آموزی

همچنین، در این سامانه بخشی به عنوان بخش دانلود ویدیو ها وجود دارد که سواد آموزان می توانند به منظور کسب مطالب آموزشی بیشتر به این بخش مراجعه کرده و به تمامی ویدیو های ارائه شده در کلاس های نهضت سواد آموزی دسترسی داشته باشند و تمامی مطالب را از این طریق در سایت مشاهده نمایند. علاوه بر آن سواد آموزان می توانند از امکان دانلود کتاب های مدارس نیز در کنار آموزش نهضت سواد آموزی استفاده نمایند.

در بخش دانلود ویدیو های سایت نهضت سواد آموزی می توان به انواع ویدیو های آموزشی از جمله آموزش دروس مربوط به ریاضی، فارسی، لوح و قلم، قرآن و فرهنگ اسلامی و …  دسترسی داشته و مشاهده کرد. توجه داشته باشید که تمامی این ویدیو های آموزشی به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرند. 

نحوه شرکت در کلاس نهضت سواد آموزی

پس از ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی خوب است تا با نحوه شرکت در کلاس های این دوره نیز آشنا شوید. شرکت در کلاس های نهضت سواد آموزی به صورت آنلاین و غیر حضوری علاوه بر عدم نیاز به صرف زمان جهت رفت و آمد و هزینه حمل و نقل مزایای دیگری چون امکان بهره مندی از ویدیو های آموزشی مفید را نیز دارد. (در بخش قبلی به طور کامل این دوره ها را بیان کردیم) اگر تصمیم به شرکت غیر حضوری در این دوره ها گرفته اید، این بخش را به دقت مطالعه کنید تا با نحوه شرکت در کلاس های درس آشنا شوید.

برای ورود به کلاس آنلاین سامانه جامع نهضت سواد آموزی می بایسته سواد آموزان حتما در زمان فعال بودن یک کلاس به سامانه وارد شده و از طریق این سامانه مراحل ورود به کلاس درس را سپری کنند. توجه داشته باشید که برای شرکت در این کلاس ها تنها زمانی که یک کلاس درس فعال است، می بایست اقدام کنید، در غیر این صورت امکان ورود به کلاس های مجازی سواد آموزی برای شما وجود نخواهد داشت.

برای ورود به کلاس درس مجازی ابتدا وارد سامانه جامع سواد آموزی به نشانی اینترنتی savad.ir شوید و سپس بر روی گزینه «ورود به کلاس» کلیک نمایید. در این مرحله کلاس های درس فعال به شما نشان داده خواهد شد. با انتخاب کلاس خود کلیک کردن بر روی گزینه «ورود به کلاس» می توانید به کلاس مورد نظر خود وارد شوید.

 

برای اطلاع از معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

امکانات سایت نهضت سواد آموزی

در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با سایر امکانات سامانه جامع سواد آموزی آشنا کنیم. این خدمات عبارتند از: 

مشاهده ویدیو های آموزشی (برای سواد آموزان نهضت): همانطور که پیش تر شرح داده شد، افرادی که متقاضی شرکت در کلاس های درس به صورت آنلاین و غیر حضوری می باشند می توانند به بخش ویدیو های آموزشی در این سامانه مراجعه کرده و از تمامی ویدیو هایی که به رایگان در این بخش در اختیار سواد آموزان قرار گرفته است، مشاهده نمایند. 

دسترسی به میز خدمات غیر حضوری: میز خدمات غیر حضوری یکی از بخش های بسیار مهم سامانه جامع نهضت سواد آموزی است. سواد آموزان می توانند در این بخش از خدمات مختلفی که به ان ها ارائه می شود، دسترسی داشته باشند.

ورود به سامانه برای آموزش دهندگان: آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی برای استفاده از خدمات آنلاین و غیر حضوری می توانند به پورتال آموزش دهندگان وارد شده و از خدمات اختصاصی که برای آن ها ارائه داده می شود، استفاده نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۳

اگر قصد دارید تا در جهت گسترش فرهنگ سواد آموزی در کشور خدمت کنید، می بایست در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی شرکت کرده و به عنوان آموزش دهنده در این سازمان مشغول به کار شوید. برای شرکت در این آزمون نیز همانند سایر آزمون ها نیازمند داشتن برخی شرایط عمومی و اختصاصی می باشید که در این بخش از مقاله به بیان آن ها خواهیم پرداخت. داشتن این شرایط به حدی ضروری و دارای اهمیت می باشد که اگر داوطلبی در آزمون استخدامی شرکت کرده و موفق به کسب نمره مجاز برای قبولی در این آزمون شود ولی شرایط ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام را نداشته باشد، زحمات وی بدون نتیجه خواهد ماند و نمی تواند در کلاس های آموزشی مشغول به تدریس گردد.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

شرایط عمومی:

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان مطرح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • داشتن تابعیت ایرانی.
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای متقاضیان آقا.
  • داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی لازم برای انجام کار مورد تقاضا.
  • عدم داشتن اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات.
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.
  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی.
  • نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط رای مراجع قضایی و ذی صلاح.
  • داوطلبان استخدام نباید جزو نیرو های باز خرید خدمت دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.

شرایط اختصاصی:

  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی:
    فردی که با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اداری و با داشتن مجوز گزینش، گواهی آموزش تدریس بدو خدمت و شناسه تدریس در نهضت سواد آموزی از سال 79 تا قبل از سال 92 با نهضت سواد آموزی همکاری داشته و دستمزد خود را نیز از محل اعتبارات دولتی دریافت نموده است و همکاری آن ها همچنان ادامه دارد.
  • آموزش دهنده مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سواد آموزی:
    آموزش دهندگانی که از سال 79 تا قبل از سال 92 به صورت مستقیم با نهضت سواد آموزی همکاری مستمر داشته و در هر دوره حداقل دو نفر سواد آموز را تحت پوشش خود قرار داده اند. این داوطلبان نیز حق الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی دریافت نموده و همکاری آن ها تا هم اکنون ادامه دارد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۳

چنانچه متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی باشید، علاوه بر لزوم داشتن شرایط ثبت نام نهضت سواد آموزی می بایست تا برخی مدارک را برای ثبت نام در این آزمون فراهم نمایید. لازم به ذکر است که لیست  تمامی این مدارک را می توانید در دفترچه راهنمای ثبت نام نیز مشاهده نمایید. پس از تهیه تمامی مدارک خواسته شده لازم است تا آن ها را اسکن کرده و در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

توجه داشته باشید که حتما فایل های اسکن شده باید دارای مشخصات مورد نیاز باشند. این مشخصات عبارتند از:

عکس پرسنلی:

  • عکس 4*3 ( به صورت تمام رخ) بوده و مربوط به سال جاری داوطلب باشد.
  • حاشیه های زائد عکس اسکن شده حذف شده باشد.
  • عکس دارای فرمت JPG باشد.
  • حداقل ابعاد 300*200 پیکسل و حداکثر ابعاد 400*300 پیکسل باشد.
  • حداقل حجم عکس 15 کیلو بایت و حداکثر حجم 70 کیلو بایت باشد.
  • تا حد امکان رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
  • عکس واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه بر روی آن باشد.

کارت ملی:

  • اسکن کارت ملی دارای فرمت JPG باشد.
  • حداقل حجم فایل اسکن 30 کیلوبایت و حداکثر حجم 200 کیلوبایت باشد.
  • فایل اسکن ترجیحا رنگی و بدون حاشیه زائد باشد.
  • دارای وضوح و کیفیت لازم باشد.

اخبار مرتبط با نهضت سواد آموزی

شتاب بخشی به سواد آموزی:

تفاهم نامه همکاری مشترک ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و آموزش و پرورش استان البرز با محوریت شتاب بخشی به با سوادی کامل در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال منعقد شد. عبدالله دارایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خصوص اهداف این تفاهم نامه در استان گفت: از مهم ترین اهداف همکاری مشترک بین این دو اداره کل در قالب تفاهم نامه، شتاب بخشی به با سوادی کامل در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال، کمک به توسعه عدالت آموزشی جامعه کار و تولید و خانواده های آن ها، توانمند سازی کودکان بی سواد و بازمانده از تحصیل در معرض آسیب جامعه کار و تولید و خانواده آنان و نیز توانمند سازی جامعه کار و تولید ایرانی و اتباع می باشد.

وی با اشاره به تعهدات این دو اداره کل افزود : از مهمترین تعهدات در قالب تفاهم نامه مشترک شامل تهیه آمار و ارائه مشخصات هویتی جامعه هدف به معاونت سواد آموزی و معرفی افراد تحصیل کرده و دارای صلاحیت علمی و عمومی به نهضت سواد آموزی برای گذراندن دوره های آموزشی، ترغیب کودکان بازمانده از تحصیل جامعه کار و تولید ایرانی و اتباع برای شرکت در کلاس های سواد آموزی از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و نیز معرفی مراکز مشاوره خدمات کارآفرینی به مدارس استان جهت تشکیل باشگاه کارآفرینان نوجوان از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان و دیگر تعهدات مرتبط با تفاهم نامه برای دو طرف در حوزه سواد آموزی کودکان بازمانده از تحصیل جامعه کار و تولید می باشد.

رفع کامل بی‌سوادی نیازمند عزمی ملی است:

علیرضا عبدی، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: برای تحقق رفع کامل بی‌ سوادی در ایران اسلامی، نیازمند یک عزم ملی هستیم؛ یعنی سران سه قوه با همکاری یکدیگر زمینه‌ های تشویقی در این حوزه را ایجاد کنند که بی شک، این روند مستلزم تأمین هزینه‌ های مالی خاصی خواهد بود. وی ادامه داد: وظیفه داریم و باید به نقطه مطلوب در کشور برسیم، بدان معنا که در مناطق محروم و بالاخص جنوبی کشور، زمینه و نیاز های سواد آموزی را مهیا کنیم تا افراد علاقه‌ مند به علم، به دلیل محرومیت، از این عرصه دور نمانند و اگر بتوانیم به این نقطه مطلوب برسیم، یعنی قدم مناسبی در این حوزه برداشته‌ ایم چرا که این روند در بلند مدت امکان پذیر است.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی ادامه داد: مانند برخی کشور ها سواد آموزی را الزامی نکرده‌ ایم، بلکه تمام توان خود را گذاشته‌ ایم تا به افراد از اهمیت سواد بگوییم و زمینه روحی و معنوی را در آنان آماده کنیم و سپس شرایط یادگیری را مهیا سازیم.

خلاصه مقاله

با سواد بودن و ترویج و گسترش سواد آموزی یکی از ارکان پیشرفت هر جامعه ای است. ملتی موفق و در رفاه خواهند بود که با سواد باشند. از این رو نهضت سواد آموزی تاسیس شده است تا به افرادی که در سنین کم امکان تحصیل و آموزش برای آن ها فراهم نشده است، فرصت دوباره برای یادگیری و با سوادی بدهد. متقاضیان سواد آموزی می توانند به دو روش حضوری و یا غیر حضوری (آنلاین) مشغول به تحصیل گردند. در این مقاله به بررسی شرایط ثبت نام نهضت سواد آموزی و نیز نحوه ثبت نام در سایت نهضت سواد آموزی می پردازیم تا متقاضیان به راحتی تمامی مراحل را پشت سر گذاشته و مشغول به تحصیل گردند. همچنین انواع دوره های برگزار شده در نهضت سواد آموزی را همراه با مدت زمان لازم برای اتمام هر دوره شرح دادیم. سواد آموزان گرامی می توانند برای مشاهده چگونگی ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی به این مقاله مراجعه کرده و از راهنمایی تصویری ارائه شده بهره مند گردند. 

چنانچه پس از مطالعه این مقاله با اشکال و یا سوالی مواجه شدید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان پاسخ داده خواهند شد.

 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

3.8/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از طریق کدام سامانه می توان در کلاس های نهضت سواد آموزی ثبت نام کرد؟

برای ثبت نام کلاس های آموزشی نهضت سواد آموزی می بایست از طریق سامانه جامع سواد آموزی به نشانی اینترنتی savad.ir اقدام نمایید. اطلاعات بیشتر در رابطه با این سامانه در مقاله فوق شرح داده شده است. 

نحوه ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی چگونه است؟

نحوه ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی در سایت savad.ir همراه با راهنمای تصویری ارائه داده شده است. برای مشاهده مراحل ثبت نام به مقاله فوق مراجعه نمایید.

مدت زمان دوره های نهضت سواد آموزی چقدر است؟

با توجه به سطح فراگیر، مدت زمان کلاس های نهضت سواد آموزی نیز متفاوت خواهد بود. در این مقاله مدت زمان دوره های هر سه سطح توضیح داده شده است.

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo نسرین گفت:

    سلام من تا کلاس سوم خواند میشه از کلاس چهارم شروع کنم و هزینش چقدره است

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      |سلام وقت بخیر
      بله این امکان را دارید اگر خواستید تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

  2. Avatar photo كوثر گفت:

    سلام پدر م تا 5خونده تو اهوازيم تو ملي راه و زيتون كدوم مدرسه مدرك تا ديپلم ميدن لطفا زود جواب بدهيد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ایشون باید حضورا تشریف ببرن اموزش پرورش
      و بعد نزدیک ترین مدرسه بزرگسالان را پیدا کنید .

  3. Avatar photo احمدعثمانپور گفت:

    سلام من فوق دیپلم رشته علوم تربیتی پیش دبستانی و دبستانی هستم میتونم برای نهضت ثبت نام کنم.

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام در صورتیکه نهضت سواد آموزی از مقطع کاردانی پذیرش داشته باشد بله مجاز خواهید بود.

  4. Avatar photo ماریا گفت:

    سلام خسته نباشید…ببخشید من فوق لیسانسم مرتبط با رشته های تربیت معلم نیست و مهندسی منابع طبیعی دارم میتونم برای آموزش شرکت کنم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام کنید

  5. Avatar photo ماریا گفت:

    سلام خسته نباشید…ببخشید من فوق لیسانسم مرتبط با رشته های تربیت معلم و مهندسی منابع طبیعی دارم میتونم برای آموزش شرکت کنم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای استخدام دستگاه های اجرایی می توانید شرکت کنید

      1. Avatar photo محمد گفت:

        سلام من سیکل دارم میتونم اول دبیرستان بخونم ؟

        1. Avatar photo borji گفت:

          با عرض سلام خدمت شما.در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه ای شما میتوانید در مدارس بزرگسالان تحصیل نمایید.

  6. Avatar photo سیما گفت:

    سلام وقتتون بخیرمن لیسانس آموزش ابتدایی دارم آیا میتوانم برای آموزش ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق نهضت سواد اموزی نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

  7. Avatar photo محدثه گفت:

    سلام شرایط سنی در نهضت سواد آموزی به عنوان سواد آموز چه هست؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز هیچ محدودیت سنی برای ثبت نام در نهضت وجود ندارد.

  8. Avatar photo سلام گفت:

    برای ثبت نام کجا باید بریم؟
    مدارس خاصی باید رفت؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی داخل سایت خودش میتونید
      یا باید به صورت حضوری به آموزش و پرورش مراجعه کنید.

      1. Avatar photo علی گفت:

        باید جهت ثبت نام بصورت حضوری به واحد نهضت سوادآموزی واقع در نواحی یا مناطق آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

  9. Avatar photo فاطمه حسینی گفت:

    من پرسال کلاس ششم ابتدایی خونم الان میخوام هفتم بخونم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به شرایط شما این امر امکان پذیر میباشد . جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

    2. Avatar photo علی گفت:

      جهت ثبت نام طرح جامع به اداره آموزش و پرورش منطقه محل سکونت معاونت متوسطه اول مراجعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور