ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳

معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معاینات بدو استخدام از ضروری ترین مراحل قبل از استخدام متقاضیان ارگان های مختلف می باشد. سازمان آموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست. افراد داوطلب استخدام، باید قبل از هر چیز معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش را انجام داده و بعد از تأیید صلاحیت وارد پروسه استخدامی خود شوند.

از آنجا که بسیاری از افراد در ارتباط با مراحل انجام معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش و موارد منع استخدام سوالات متفاوتی دارند، در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

معاینات بدو استخدام آموزش پرورش

معاینات بدو استخدام شامل مجموعه ای از معاینات پزشکی است که غالباً پس از پذیرش در آزمون یا مصاحبه استخدامی صورت می گیرد و از آنجا که کارفرمایان در قبال سلامت کارکنان خود مسئولیت دارند، باید از سوابق پزشکی افراد که برای استخدام اقدام کرده اند، مطلع باشند و شرایط ایمنی را برای افراد فراهم سازند. بنابراین انجام این معاینات پزشکی در صورت بروز مشکل یا آسیب به کارفرمایان این امکان را می دهد تا از حقوق خود دفاع کنند. لازم به ذکر است که آزمایشات سالانه در بعضی از نهادها تحت عنوان معاینات ادواری انجام می شود.

مراحل معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

 

برای اطلاع از سایت هسته گزینش آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید. 

 

هدف از انجام معاینات پزشکی بدو استخدام

هدف از معاینات پزشکی بدو استخدام در مجموع جهت ارزیابی سلامت جسمی و روحی افراد داوطلب برای حضور در سازمان ‌ها و ارگان ‌ها برای محول کردن وظایف متناسب با توانایی ‌های آن ها است و این معاینات با هدف کاهش احتمال بروز حوادث و بیماری هایی که در اثر این کار ایجاد می شوند صورت می گیرد. از سوی دیگر این معاینات برای در دست داشتن اطلاعات سلامتی کارکنان و مستندسازی آن ها انجام می شود. در مجموع اهداف معاینات پزشکی بدو استخدام را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • بررسی توانایی عمومی جسمی و روحی فرد برای موقعیت شغلی مورد نظر
  • جلوگیری از ضررهای جانی و مالی آینده
  • کاهش شکایات از کارفرما و پرداخت غرامت در آینده
  • حفظ سرمایه و صنعت
  • تأمین سلامت سایر کارکنان
  • ثبت سابقه سلامت افراد جهت مقایسه با معاینات آینده
  • تشکیل پرونده پزشکی
  • جلوگیری از سرایت بیماری ‌های واگیردار
  • درمان به ‌موقع و جلوگیری از بروز بیماری ‌های شغلی
  • ایمن ساختن محیط‌ های کار

معاینات قبل ‌از استخدام شامل چه مواردی است؟

معاینات قبل از  استخدام شامل مواردی چون معاینات پزشکی، آزمایش خون، آزمایش ادرار و تست اعتیاد، آدیومتری یا شنوایی ‌سنجی، اسپیرومتری یا تست تنفسی، اپتومتری یا بینایی‌ سنجی، نوار قلب، تست های روان ‌شناسی و تست شخصیت می ‌باشد که در ادامه به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

  • معاینات پزشکی

در معاینات پزشکی ابتدا پزشک مربوطه شرح حال کلی از افراد تهیه می کند و مجموعه ای از سوالات در مورد سوابق پزشکی بیمار را از وی می ‌پرسد. علاوه‌ بر این پزشک معاینات عمومی قلب گوش و چشم، فشار خون و سایر اندام‌ ها را انجام می دهد.

باید اشاره کرد که پزشک با توجه به شرایط کاری و ویژگی های محیط کار، آزمایشات خون و ادرار را برای فرد تجویز می کند. در صورتی‌ که فرد سابقه معافیت از سربازی را داشته باشد، باید علت معافیت خود را با پزشک در میان بگذارد. علاوه ‌بر این فرد باید داروهایی را که تا امروز مصرف کرده تهیه نموده و در اختیار پزشک مربوط قرار دهد.

  • آزمایش خون

آزمایش خون یکی از مهم ترین فاکتورها در انجام معاینات پزشکی قبل از استخدام است. از مهم ترین آزمایش ها می توان به: آزمایش CBC یا آزمایش شمارش اجزای خون (گلبول‌های سفید و قرمز، هموگلوبین و پلاکت و…) آزمایش چربی خون (که شامل کلسترول و تری گلیسیرید می‌شود)، آزمایش FBS یا قند خون، آزمایش آنزیم‌های کبدی، CPK و تست اعتیاد به مواد مخدر (این برای تست اعتیاد بیشتر از آزمایش ادرار استفاده می‌شود.) اشاره کرد.

  • آزمایش ادرار و تست اعتیاد در زمان

از آنجا که اعتیاد بیماری است که بر روح و روان افراد اثرگذار است، بنابراین قبل از  هر چیز انجام این تست توسط کارفرمایان درخواست می شود. معمولاً تست اعتیاد از طریق آزمایش ادرار و خون قابل‌ تشخیص می ‌باشد.

  • آدیومتر یا شنوایی ‌سنجی

وضعیت شنوایی افراد در این تست مورد بررسی قرار می گیرد. فرد چنانچه با صداهای زیاد در ارتباط باشد، این تست سالانه باید انجام گیرد. بعد از ارزیابی شنوایی مسئولیت ‌هایی که در معرض صداهای زیاد است به فرد متقاضی که مشکلات شنوایی دارد محول نمی شود.

  • اسپیرومتری یا تست تنفسی

در تست تنفسی، سلامت ریه ‌های فرد متقاضی مورد بررسی قرار می گیرد. این آزمایش برای تشخیص بیماری های تنفسی مثل آسم ضروری است و چنانچه فرد از نظر تنفسی و ریوی مشکل داشته باشد، وظایفی که در محل‌های پر آلاینده است به وی محول نخواهد شد.

  • اپتومتری یا بینایی ‌سنجی

یکی از مهم ترین بخش‌ های معاینات بدو استخدام بررسی سلامت بینایی است. بنابراین با توجه به شرایط فردی، آزمایش ها شامل موارد خاصی می شود. معمولاً این تست به وسیله چارت بینایی‌ سنجی توسط افراد صورت خواهد گرفت و اگر فرد عینکی باشد، باید حتما عینک خود را به همراه داشته باشد. تست عمق دید، میدان دید و تست رنگ هم از دیگر آزمایشاتی است که باید انجام شود. معمولاً تست اپتومتری یا بینایی‌ سنجی با هدف تشخیص و درمان به ‌موقع و انتخاب افراد متناسب با شرایط کار انجام می شود.

  • نوار قلب

از دیگر آزمایش هایی که برای معاینات پزشکی ضروری است، تست بیماری های قلبی و عروقی و فعالیت‌ های الکترونیکی قلب است که از طریق نوار قلب انجام می شود. انجام این تست برای افراد بالای 35 اجباری بوده و برای افراد زیر 35 سال به درخواست کارفرما خواهد بود.

  • تست های روان ‌شناسی و شخصیت

این تست ها که معمولاً مرسوم نیستند، بیشتر برای آگاهی از سلامت روح و روان افراد و ویژگی‌ های شخصیتی و اخلاقی آن ها صورت می گیرد. تست های شخصیت به سوالاتی مثل آیا متقاضی در این موقعیت شغلی راحت خواهد بود یا می تواند در این موقعیت موفق باشد یا درون‌گرا و برون ‌گرا بودن افراد و همچنین سنجش میزان تحمل استرس فرد انجام می شود. انجام این تست کارفرما را از این ‌که فرد می تواند برای استخدام در این شرایط مناسب باشد یا نه آگاه سازد.

هزینه معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

 

اطلاعیه

زمان معاینات پزشکی قبل از استخدام آموزش و پرورش معمولا بعد اعلام نتایج گزینش است.

 

 

معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مهم ترین مرحله‌ ای که داوطلبان قبل از استخدام در آموزش و پرورش باید بگذارند، معاینات پزشکی است و همه افرادی که برای مصاحبه دعوت می شوند، ضروری است که نتیجه آزمایش پزشکی و کلینیکی خود را که در سال اخیر انجام داده اند، جهت انجام فرآیند معاینات پزشکی به همراه داشته باشند. اسامی پذیرفته ‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شرایطی که چندین برابر ظرفیت است، مدتی بعد از برگزاری آزمون از سوی سامانه‌ های مربوطه منتشر خواهد شد و با آغاز مرحله مصاحبه از پذیرفته‌ شدگان مرحله اول، افراد داوطلب باید حتما پس از تکمیل کردن مدارک معاینات پزشکی خود و سایر مدارک، مطمئن شوند تا در روز مصاحبه نقصی در پرونده آن ها وجود نداشته باشد.

مراحل استخدام در آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آزمون استخدامی آموزش و پرورش که با آزمون ‌های استخدامی دیگر دستگاه ‌های اجرایی به‌ صورت مشترک برگزار خواهد شد و داوطلبان علاقه‌ مند می توانند به استخدام آموزش و پرورش درآیند. این افراد  باید بعد از شرکت در آزمون چند مرحله مثل معاینات پزشکی، مصاحبه شفاهی دوره مهارت ‌آموزی را طی کنند. ترتیب مراحل شرکت در آزمون یا ثبت ‌نام در دوره مهارت‌ آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به ‌قرار زیر خواهد بود:

  1. شرکت در آزمون کتبی استخدامی
  2.  اعلام نتایج اولیه به صورت اعلام داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه به صورت چند برابر ظرفیت
  3. تحویل مدارک معرفی شدگان مرحله آزمون علمی
  4. مصاحبه تخصصی و عمومی
  5. اعلام نتایج مصاحبه تخصصی و عمومی به میزان یک برابر ظرفیت
  6. تحویل مدارک گزینش
  7. گزینش (شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی و تحقیقات محلی واستعلام)
  8. اعلام نتایج گزینش
  9. معاینات پزشکی (البته ممکن است این مرحله قبل تر نیز برگزار شود)
  10. شروع دوره مهارت آموزی یکساله و ارائه تعهدات لازم
  11. شروع به کار

معیارهای معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

برخورداری از سلامت جسمی و روانی اصلی ‌ترین شرط از شرایط استخدام در آموزش و پرورش است که متقاضیان برای انجام وظایف معلمی خود باید توسط پزشک‌ های معتمد و واجد شرایط آموزش و پرورش صلاحیت لازم را دریافت نمایند. معیارها و ملاک ‌های متعددی برای آزمایشات پزشکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد که این معیارها به‌ شرح زیر می ‌باشند:

  • توانایی گفتاری از جمله توانایی در رعایت مخارج تمام حروف و ادای کلمات و عبارات به طور کامل و عدم لکنت زبان به هر میزان
  • قدرت شنوایی مناسب به صورتی که قدرت شنوایی داوطلب نباید بیشتر از 40 دسی بل باشد و باید صدای نجوا را از فاصله 6 متری به خوبی بشنود.
  • برخورداری از قد و وزن مناسب و همچنین تناسب وزن با قد
  • عدم نقض عضو مشهود و تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اندام‌ ها
  • عدم کراهت منظر در اثر سوختگی ،‌ سوانح یا عوامل دیگر در صورت یا قسمت‌های ظاهری و نمایان بدن
  • عدم استفاده از دست و پای مصنوعی
  • عدم ابتلا به بیماری‌ های مزمن و صعب العلاج همچون دیابت ، نارسایی کلیه ، بیماری‌ های قلبی و …
  • برخورداری از سلامت کامل روانی با تایید روانشناس متعهد آموزش و پرورش

 

برای اطلاع از معاینات پزشکی ارتش بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

روند معاینات پزشکی پیش ‌از استخدام آموزش و پرورش

براساس بخشنامه‌ استخدامی آموزش و پرورش، وجود برخی از بیماری ها که در بخش قبل به آن ها اشاره شد، می تواند سبب عدم پذیرش افراد داوطلب در مرحله معاینات پزشکی شود. روند کلی معاینات پزشکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به این شکل است که ابتدا شرح حال متقاضی از جمله سوابق فردی و خانوادگی از نظر ابتلا به بیماری های مختلف بررسی می شود و در مرحله بعدی معاینه اندام‌ ها در اولویت قرار دارد که این معاینه شامل معاینه عمومی قلب و عروق، ریه ‌ها، کلیه ‌ها، اعصاب، چشم و گوش را دربر می گیرد که باید توسط پزشک عمومی انجام شود.

در مرحله آخر و بعد از گرفتن شرح حال بیمار و گذر از مرحله معاینات پزشکی عمومی، آزمایش های پاراکلینیک انجام می شود که بر اساس نوع شغل فرد متقاضی شامل آزمایش های خون و ادرار (از نظر چربی، قند، عفونت) و همچنین نوار قلب می شود. در برخی نیز موارد بسته به نوع شغل و سمت، عکس‌برداری از قفسه ‌سینه و ستون فقرات، تست عملکرد ریه ‌ها و سنجش شنوایی در اولویت خواهد بود.

موارد منع استخدام معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

 

برای اطلاع از معاینات پزشکی استخدامی ناجا بر روی لینک کلیک کنید. 

 

هزینه معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش 

هزینه انجام معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش و سایر ارگان ها هر سال توسط مصوبه وزارت بهداشت (انجمن صنفی کارفرمایان مراکز تخصصی طب کار) مشخص می شود.

هزینه انجام آزمایشات بر عهده کارفرما است که معمولاً فرد متقاضی باید آن را پرداخت نماید. جهت آگاهی از هزینه ‌های مربوط به معاینات پزشکی استخدام آموزش و پرورش می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

جواب آزمایش معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش 

جواب آزمایش معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش پس از انجام معاینات پزشکی در پایان روز مشخص می شود. در برخی از مشاغل که تعداد معاینات کمتر است، جواب زودتر آماده می شود و در برخی از مشاغل آزمایشات بیشتر بوده و در نتیجه زمان بیشتری خواهد برد.

مدت اعتبار معاینات استخدامی آموزش و پرورش تا زمان ترک ارگان مورد نظر خواهد بود. پزشک بعد از بررسی تمام آزمایش ها و سنجش‌ ها، نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد که شغل انتخابی فرد متقاضی با توانایی فرد تطابق دارد یا نه. بعد از آن پزشک در صورت لزوم آزمایش ها و بررسی‌ های تکمیلی مانند مراجعه به پزشک تخصص و یا آزمایشات دیگر را تجویز می کند. جواب نهایی پزشک در موارد زیر خلاصه می شود:

  • فعالیت متقاضی بلامانع است و می‌تواند مشغول به کار شود.
  • فعالیت فرد مشروط به انجام برخی موارد است.
  • نیاز به ارجاع به متخصصین دیگر دارد.
  • فرد توانایی و صلاحیت شغل مورد نظر را ندارد.

 

اطلاعیه

جواب معاینات استخدامی تا زمانی که شخص در محل خدمت مشغول به کار می باشد، دارای اعتبار است.

 

 

مدارک لازم برای معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

همه افراد باید برای انجام آزمایشات حداقل مدت 10 ساعت شرایط ناشتایی را رعایت نمایند و چنانچه فردی از عینک و سمعک استفاده می کند، باید آن را به همراه خود داشته باشد. مدارک آزمایش طب کار شامل موارد زیر است:

  • معرفی ‌نامه کارگزینی
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
  • کارت پایان خدمت آقایان به همراه کپی
  • دو قطعه عکس ۴×۳

موارد منع استخدام در معاینات پزشکی

موارد منع استخدام می‌ تواند از ارگانی به ارگان دیگر متفاوت باشد و معاینات پزشکی استخدامی آموزش‌ و پرورش نیز شامل همین موارد خواهد بود. هر سازمان دستورالعمل استخدامی خاصی برای شرایط جسمانی افراد دارد و ممکن است دستورالعمل‌ ها برای رده‌ های شغلی مختلف، متفاوت  باشد.

در ارتباط با دستورالعمل‌ های موارد منع استخدام از طریق معاینات پزشکی، در صورتی‌ که داوطلب یک یا چند مورد منع استخدام را داشته باشد، در معاینات پزشکی از سوی پزشک معاینه ‌کننده رد خواهد شد. بنابراین معیار مشترکی در معاینات پزشکی مانند معاینه چشم، گوش و قلب برای همه سازمان ‌ها از جمله آموزش‌ و پرورش وجود ندارد و بدون اطلاع از دستورالعمل‌ های پزشکی یک سازمان نمی‌توان در خصوص نتایج آزمایشات پزشکی نظر داد. بنابراین این نظر حتما باید از سوی پزشک مربوطه ارائه گردد.

معیار معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

 

اطلاعیه

پزشک پس از بررسی نتیجه همه آزمایش ها و سنجش‌ ها نظر نهایی خود را اعلام می‌ کند که آیا شغل مورد نظر با توانایی‌ های فرد مطابقت دارد یا خیر.

 

نتیجه معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

اگر بعد از انجام معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش توسط پزشک و آزمایشگاه‌ های مختلف، منع استخدامی از بابت حداقل های تعیین شده وجود داشته باشد، به ‌طور معمول فرد داوطلب به یک پزشک متخصص ارجاع داده خواهد شد تا بررسی ‌های دقیق ‌تری بر روی وی صورت بگیرد. اگر پزشک متخصص تشخیص دهد که بیماری از طریق معالجه پزشکی قابل رفع است، به داوطلب فرصت داده خواهد شد که بعد از انجام معالجه مجدداً به فرآیند استخدامی بازگردد.

در برخی مواقع نیز ممکن است در وضعیت جسمی و روحی فرد مراجعه‌ کننده علائم بیماری را تشخیص ندهد و یا ممکن است تشخیص دهد که از طریق دارو مشکل وی قابل رفع می ‌باشد. در این حالت داوطلب در انتظار بهبود کامل برای برگشتن به روند استخدامی نخواهد بود و می‌تواند بدون هیچ ‌گونه مشکلی تأییدیه این مرحله را دریافت کند. اما در برخی از موارد نیز تشخیص به عدم درمان داده خواهد شد که در چنین شرایطی داوطلب از ادامه مسیر استخدامی باز خواهد ماند.

 

برای آشنایی با نحوه معاینه پزشکی سربازی بر روی لینک کلیک کنید. 

 

جدیدترین اخبار معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

فرم معاینات پزشکی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ ارائه شد

معاینات پزشکی بخشی از مصاحبه دانشگاه فرهنگیان است و داوطلبان باید بتوانند تایید پزشک را در مراحل چشم پزشکی ، شنوایی سنجی ، گفتار و … به دست آورند. فرم معاینات پزشکی دانشگاه فرهنگیان در اختیار دعوت شدگان به مصاحبه قرار خواهد گرفت و این دسته از داوطلبان باید ضمن پرینت و تکمیل فرم های مربوطه و مدارک مورد نیاز ، به درمانگاه فرهنگیان و مراکز مصاحبه اختصاصی مراجعه نمایند. 

ضرورت انجام معاینات پزشکی قبل از استخدام به کار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ معاونت اداره کل بیمه تامین اجتماعی استان فارس با بیان این که کارفرمایان باید قبل از استخدام نیروی کار جدید را برای انجام معاینات پزشکی به مراکز طب طرف قرار داد با تامین اجتماعی اعزام کنند افزود: با اشاره به ماده 90 قانون تامین اجتماعی طبق قانون نیروی کار، باید قبل از استخدام معاینات پزشکی را انجام داده تا مشخص شود قابلیت و توانایی جسمانی مناسب با آن کار را دارد.
اصول معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی موضوع معاینات پزشکی استخدامی آموزش ‌و پرورش ۱۴۰۳ پرداختیم. بسیاری از افراد به دنبال پاسخ‌ به این سوال هستند که معاینات پزشکی استخدامی آموزش ‌و پرورش شامل چه مراحلی است و موارد مانع استخدام حاصل از معاینات پزشکی استخدامی آموزش ‌و پرورش چیست. در این مقاله به بررسی مهم ‌ترین شرایط در معاینات پزشکی استخدام آموزش‌ و پرورش پرداختیم.

لازم است که افراد قبل ‌از هر چیز از مواردی که باعث منع استخدام آن ‌ها می‌ شود مطلع شوند و و مدارک لازم برای حضور در معاینات پزشکی را آماده  سازند. چنانچه شما داوطلب گرامی در خصوص معاینات پزشکی استخدامی آموزش ‌و پرورش و فرآیند انجام آن سوالی داشته باشید، می‌ توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید.

 

برای دانلود پی ‌دی‌ اف مقاله کلیک کنید.

 

3.5/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش چه تاریخی است ؟

زمان معاینات پزشکی پیش از استخدام آموزش و پرورش معمولا پس اعلام نتایج گزینش است.

موارد پزشکی منع استخدام آموزش و پرورش چیست ؟

ابتلا به بیماری هایی همچون دیابت ، نارسایی کلیه، بیماری‌ های قلبی و عدم برخورداری از سلامت کامل جسم و روان از موارد منع پزشکی استخدام آموزش و پرورش است.

آزمایش های پزشکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه نوع آزمایش هایی هستند؟

آزمایش هایی از جمله آزمایش خون و ادرار از نظر قند ، چربی ، عفونت ، نوار قلب و …. باید انجام شود.

نظرات

447 دیدگاه دربارهٔ «معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo Saeed گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا برای گزینش پزشکی بازدید بدنی هم انجام میشود؟
    چقدر احتمال دارد جای خودزنی را نگاه کنند؟ایا رد می شود؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر بر روی قسمت هایی که در حالت عادی مشخص است خوردگی یا جای چاقو باشد تمام بدن شما را شناسایی میکنند

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)