ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳

آزمون وکالت آنلاین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرکت در آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳ به داوطلبان عزیز کمک می نماید تا بتوانند آمادگی خود را برای آزمون تعیین سطح وکالت بیشتر نمایند. ویژگی هایی برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین وجود دارد که باید بدان دقت داشته باشید و با توجه به همین ویژگی ها دست به انتخاب بزنید.

سامانه آزمون ساز وکالت آنلاین ایران تحصیل برای داوطلبانی که اولین بار از آن استفاده می نمایند، امکان استفاده رایگان را فراهم نموده است. خوشبختانه با وجود آزمون مجازی وکالت دیگر نیازی به حضور فیزیکی با شرایط کرونا نخواهد بود. بودجه بندی آزمون اینترنتی وکالت به صورت اصولی تعیین شده است و قبل از آزمون به اطلاع کلیه داوطلبان قرار داده خواهد شد. با آزمون تعیین سطح وکالت می توانید از تراز خود مطلع شوید.

شرایط شرکت در آزمون وکالت آنلاین چیست؟

برای شرکت در آزمون، هیچ شرایط خاصی را مد نظر قرار نداده ایم. کلیه داوطلبانی که مایل به دریافت گواهی آزمون وکالت می باشند، می توانند در آزمون شرکت نمایند تا آمادگی آزمون وکالت  را برای خود ایجاد نمایند. در واقع شرط شرکت در آزمون های آزمایشی ایران تحصیل این است که داوطلبان تلاش نمایند و مطالعه خود را با توجه به بودجه بندی آزمون بالا ببرند تا بتوانند پذیرش خود را نهایی نمایند. تعداد سوالات در نظر گرفته شده برای آزمون های آزمایشی دقیقا منطبق با همان تعداد سوالات آزمون خواهد بود.

خبر خوب برای آن دسته از داوطلبانی که تا به حال از آزمون وکالت آنلاین استفاده ننموده اند این است که این دسته از داوطلبان می توانند به صورت رایگان از آزمون های آزمایشی ایران تحصیل استفاده نمایند. مراحل در نظر گرفته برای آزمون های آزمایشی حدودا 6 مرحله خواهد بود که پس از انجام ثبت نام، بودجه بندی آزمون، به داوطلبان ارائه خواهد گردید و می توانند بر اساس همین بودجه بندی، خود را برای آزمون آماده نمایند. تعداد سوالات در نظر گرفته شده برای هر یک از دروس، 20 سوال می باشد و قطعا آزمون دارای نمره منفی نیز خواهد بود.

داوطلبانی که هزینه مربوط به شرکت در آزمون اینترنتی وکالت را پرداخت نموده باشند، سامانه نام کاربری و رمز عبوری را در اختیار آنان قرار خواهد داد که بر اساس همین اطلاعات می توانند برای مراجعات بعدی خود آن را وارد نموده و سپس به سامانه وارد شوند و در زمان برگزاری آزمون، به راحتی خود را محک بزنند. همچنین امکان بازبابی اطلاعات برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون شرکت نموده اند نیز قرار داده شده است و به همین دلیل در صورتی که برای ورود به سایت دچار مشکلی شوند، امکان بازیابی آن وجود خواهد داشت.

برای آشنایی با شرایط ثبت نام آزمون وکالت روی لینک کلیک کنید.

آزمون تعیین سطح وکالت

مزایای آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳

آزمون وکالت آنلاین یکی از روش‌های نوین برای ارزیابی افرادی است که قصد دارند در حوزه حقوق فعالیت کنند. این آزمون به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند از هر نقطه‌ای که دسترسی به اینترنت داشته باشند، شرکت کنند.

برخی از مزایای برگزاری آزمون اینترنتی وکالت عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه حمل‌ونقل
  • امکان شرکت در آزمون از هر نقطه‌ای با دسترسی به اینترنت
  • کاهش استرس ناشی از حضور فیزیکی در محیط آزمون
  • امکان برگزاری آزمون در ساعات مختلف

کال تو اکشن تماس

بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟

ما این ادعا را داریم که آزمون وکالت آنلاین ما تمامی ویژگی هایی مربوط به آزمون های برتر را دارد. اما این ویژگی ها چیست؟ یکی از این ویژگی ها که بسیار مهم است، ارائه تراز و رتبه داوطلبان است. با توجه به اینکه رقابت در آزمون وکالت بسیار نفس گیر است و همچنین ظرفیت پذیرش در این آزمون بسیار کم است، بنابراین هر آزمون آزمایشی باید بتواند معرف نمونه ای از جامعه واقعی باشد. به عنوان مثال اگر شما تراز 300 را در آزمون های آزمایشی کسب می نمایید این تراز باید با کمترین درصد خطا با آزمون های آزمایشی همراه باشد.

ویژگی دومی که برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین  می توان نام برد، این است که سوالات این آزمون باید کاملا استاندارد باشد. با توجه به اینکه داوطلبانی که خود را برای آزمون آماده می نمایند، بر اساس بودجه بندی های در نظر گرفته شده مطابق با برنامه ریزی ایران تحصیل عمل می نمایند، به همین دلیل در صورتی که طراحی این سوالات، شبیه به نمونه سوالات آزمون وکالت نباشد، قطعا داوطلبان با این روند عادت کرده و به همین دلیل نمی توانند در آزمون آمادگی لازم را داشته باشند.

از دیگر ویژگی های آزمون مجازی وکالت این است که کارنامه ارائه شده توسط آن حاوی اطلاعات مهمی همانند اینکه شما چه تعداد سوالات درست و چه تعداد سوالات غلط داشته اید خواهد شد. همیشه افرادی که در آزمون های مختلف شرکت می کنند،  تصور آن ها ممکن است این گونه باشد که ما توانسته ایم به تمامی سوالات پاسخ درست بدهیم، غافل از اینکه در تست زنی اشتباهاتی داشته اند و یا بر برخی از مطالب هنوز تسلط کافی ندارد. به همین دلیل اگر آزمون شما ویژگی تحلیل را داشته باشد، قطعا می تواند به موفقیت شما بسیار کمک نماید.

مورد دیگری که در آزمون اینترنتی وکالت ایران تحصیل به راحتی می توانید شاهد آن باشید، پیشتیبانی قوی مشاوران و رتبه های برتر آزمون وکالت برای داوطلبان است. ما معتقدیم حتی داوطلبانی که موفق به کسب رتبه خوب در این آزمون شده اند نیز، نیازمند مشاوره می باشند. زیرا این دسته از داوطلبان باید بتوانند همین سطح بالای خود را حفظ نمایند. همچنین داوطلبانی که عمکلرد ضعیف تری داشته اند با کمک مشاوران ما می توانند در آزمون های بعدی عملکرد بهتری داشته باشند.

برای مشاهده اعلام نتایج آزمون وکالت روی لینک کلیک کنید.

پیش‌نیازهای شرکت در آزمون وکالت آنلاین 1403

برای شرکت درآزمون مجازی وکالت، داوطلبان نیاز به یک کامپیوتر یا دستگاه هوشمند با اتصال اینترنت پایدار، مرورگر به‌روز و وبکم دارند. همچنین باید از این مطمئن شوند که محیط آزمون آرام و بدون اغتشاش است.

برای مشاهده شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون روی لینک کلیک کنید.

آزمون تعیین سطح وکالت

آزمون تعیین سطح وکالت چگونه است؟

چرا ما آزمون تعیین سطح وکالت را ضروری می دانیم؟ اگر هدف شما از شرکت در آزمون وکالت، کسب رتبه یک است، حال در کجای این مسیر قرار دارید؟؟؟ این سوال را شاید شما بتوانید بدون فکر کردن بگویید که در رتبه 50 هستم اما آیا نتایج آزمون های شما نیز در آینده همین را خواهد نشان داد؟؟ آیا نحوه مطالعه دروس شما دقیقا شبیه به فردی است که رتبه یک آزمون وکالت است می باشد؟ آیا انتخاب منابع آزمون وکالت برای شما شبیه به رتبه یک می باشد؟؟ پاسخ تمام این سوالات را ما استفاده از این آزمون می توانیم دریابیم.

پس از اینکه شما در آزمون وکالت آنلاین شرکت نمودید، مشاوره آزمون وکالت با شما تماس حواهد گرفت و به شما تمام اطلاعات را ارائه خواهد نمود. به عنوان مثال در صورتی که نحوه تست زنی شما ایراد داشته باشد، تمامی موارد لازم را به شما برای یک تست زنی موفق به همراه تحلیل سوالات ارائه خواهد نمود. همچنین ممکن است شما ممکن است مطالعه مناسبی داشته باشید اما عملکردی متناسب با تعداد ساعت های مطالعه خود نداشته باشید. در این موارد نیز، مشاوران به شما کمک خواهند نمود تا برنامه ریزی درست و اصولی متناسب با شرایط شرکت در آزمون را طراحی نمایید.

پس از اینکه سطح شما تعیین گردید، مشاوران ما برای شما برنامه ریزی خواهند کرد و با توجه به این مشاوره، این امکان را برای شما قرار خواهند داد تا تمامی اشکالاتی که در نحوه مطالعه، تست زنی، منابع انتخابی و… شما وجود دارد، را از بین ببرند و تلاش نمایند تا شما بتوانید بهترین عملکرد را در آزمون داشته باشید. همچینن ما برای سهولت داوطلبانی که با کمبود زمان خصوصا مواجه هستند، پکیج آموزشی آزمون وکالت را تهیه نموده ایم تا بتوانند در کمتری زمان بر تمامی مطالب مسلط شوند.

چگونه می توانم به بودجه بندی آزمون مجازی وکالت قبل از شرکت در آزمون دسترسی داشته باشم؟

بودجه بندی در نظر گرفته شده برای هر آزمون وکالت آنلاین  از جمله موارد مهمی است که داوطلبان باید از آن آگاه باشند. ما تلاش نموده ایم که بهترین باشیم در حوزه کاری خود و همچنین با توجه به شرایط آزمون واقعی کاملا شبیه سازی داشته باشیم. اما به هر حال به تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ما را دارند این نگرانی را کاملا طبیعی می دانیم که با توجه به هزینه کردن برای آزمون، در رابطه با نحوه برگزاری آزمون و همچنین کیفیت آن سوالاتی داشته باشند.

ما برای هر یک از داوطلبانی که مایل به اطلاع از بودجه بندی آزمون اینترنتی وکالت باشند، این امکان را قرار داده ایم تا قبل از شرکت در آزمون بتوانند به این بودجه بندی دسترسی داشته باشند و همچنین مشاوره های لازم را در رابطه با توضیحات کامل این آزمون به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به صرف هزینه داشته باشند. همچنین حتی اگر تمایلی به شرکت در آزمون های آزمایشی ما نداشته باشید، باز هم می توانید از خدمات مشاوره آزمون و مصاحبه ما بهره مند شوید.

با توجه به اینکه خدمت آزمون آنلاین را ما برای اولین بار در سایت ایران تحصیل فراهم نموده ایم، لذا برای آشنایی داوطلبان با این آزمون ها ، این امکان را قرار داده ایم تا بتوانید به صورت رایگان در مرحله اول از این آزمون استفاده نمایید تا متوجه کیفیت و نحوه برگزاری آن بشوید. همچینن لازم به ذکر است که آزمون تعیین سطح وکالت کاملا رایگان می باشد و پس از اینکه سطح شما تعیین گردید می توانید به راحتی از خدمات دیگر ما در صورت تمایل، بهره مند شوید.

بنر کال تو اکشن

چرا در آزمون مجازی وکالت به مشاوره نیاز داریم؟

داوطلبان آزمون وکالت با وجود داشتن منابع متعدد آموزشی، در استفاده صحیح از آن‌ها مشکل دارند و نیاز به برنامه‌ریزی دارند.

بسیاری از آن‌ها با وجود شرکت سال‌ها در آزمون، دچار شکست می‌شوند زیرا نمی‌دانند که ضعف‌های آن‌ها در کجاست. در این شرایط، نیاز به یک مشاور برای راهنمایی و هدایت در مسیر صحیح احساس می‌شود.

موسسه ایران تحصیل آماده است تا با برنامه‌ریزی منسجم و مشاوره قوی ، داوطلبان را به سمت قبولی در آزمون وکالت هدایت کند. برای این امر می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

آزمون اینترنتی وکالت

اخبار پیرامون آزمون وکالت

  • تعداد پذیرفته شدگان آزمون وکالت در سال 1403

وکلای تخصصی در دو ماه آینده پرونده خود را دریافت می‌کنند. برخی از این وکلا محافظه کار هستند و باید برای آن‌ها مکانیزمی فراهم شود. بانک جامع وکلا نیز در آینده نزدیک برای خبرنگاران آماده خواهد شد. اپلیکیشن حقوق عامه برای استفاده عموم مردم در دسترس است. آزمون وکالت قوه قضائیه در شهریور برگزار می‌شود و تقریبا ۱۱۰ هزار نفر برای شرکت در آن ثبت نام کرده‌اند.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳ به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. در صورتی که سوالی در رابطه با بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین داشته باشید، می توانید با مشاوران که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. تمامی سوالات شما در رابطه با آزمون ساز وکالت آنلاین  ، نحوه برگزاری آزمون مجازی و همچنین بودجه بندی آزمون اینترنتی وکالت پس از تماس با مشاوران ما امکان پذیر است. همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳ در سایت ایران تحصیل چه تفاوتی با سایر سایت های دیگر دارد؟

ما در وب سایت ایران تحصیل ابتدا اقدام به آزمون تعیین سطح وکالت می نماییم و پس از آن، با توجه به سطح شما برنامه ریزی متناسب با شرایط شما طراحی خواهد گردید.

بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین چه نوع آزمونی است؟

بهترین نوع آزمون، آزمونی است که سوالات آن شبیه به آزمون وکالت باشد، امکان مشاوره پس از انجام آزمون وجود داشته باشد و همچنین دارای بودجه بندی باشد.

آزمون ساز وکالت آنلاین به چه صورت عمل می نماید؟

برای اطلاع از نحوه عملکرد این آزمون با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo حیدآبادی گفت:

    سلام خسته نباشید. من متاسفانه متوجه نشدم. آیا آزمون های وکالت از این پس به صورت کامپیوتری و بر خط انجام میگردد؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      فعلا اخباری مبنی بر این مسئله اعلام نشده است.

  2. Avatar photo دامغانی گفت:

    سلام خسته نباشید. امکان شرکت در آزمون وکالت غیر حضوری آنلاین فقط برای ایرانیای خارج از کشور مقدوره؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      تا به الان خیر

  3. Avatar photo فریده 5 گفت:

    من میخوام ثبت نام کنم چه زمانی شروع میشه

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      ثبت نام کجا؟

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر تایم ثبت نام از طریق سایت اطلاع رسانی میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی...
  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
تماس با مشاور