ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کلمه عبور سامانه ساهت + لینک بازیابی

کلمه عبور سامانه ساهت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داشتن کلمه عبور سامانه ساهت برای استفاده از امکانات این سایت بسیار ضروری می باشد. از مهم ترین دلایل راه اندازی سامانه ساهت آموزش و پرورش به آدرس sahat.medu.ir تسهیل دسترسی دانش آموزان به اطلاعات تحصیلی به خصوص برای داوطلبانی که خواهان ورود به دانشگاه هستند، می باشد. اما بسیاری از دانش آموزان این سوال را دارند که کلمه عبور سایت ساهت چیست؟ کلمه عبور، کدی است که به واسطه آن می توانید به کلیه اطلاعات تحصیلی خود دسترسی یابید و آن را در این سایت مشاهده نمایید.

دانش آموزان می توانند پس از ثبت نام در این سامانه، می توانند به اطلاعات تحصیلی خود دسترسی داشته باشند و این اطلاعات برای آن ها قابل دریافت و قابل مشاهده می باشد. از اصلی ترین کاربردهای سامانه ساهت، دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم است. به همین خاطر دانش آموزان برای دسترسی به سوابق تحصیلی باید کلمه عبور و نام کاربری داشته باشند تا بتوانند وارد سامانه شوند و اگر روش دریافت کلمه عبور سامانه ساهت را نمی دانید، با ما باشید تا نحوه دریافت کلمه عبور سایت ساهت را توضیح دهیم.

معرفی سامانه ساهت آموزش و پرورش

👈🏽دسترسی به اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبانی که خواهان شرکت در آزمون سراسری هستند بسیار اهمیت دارد. وزارت آموزش و پرورش با جمع آوری این اطلاعات و در اختیار قرار دادن آن به دانش آموزان، کار دسترسی به اطلاعات دانش ‌آموزانی را هم برای این افراد و هم مدیران و کارشناسان را نیز راحت ‌تر کرده است.

👈🏽یکی از کاربردهای مهم سامانه ساهت به نشانی sahat.medu.ir، دریافت کد سوابق تحصیلی می باشد و معیار پذیرش بسیاری از دانشگاه ها، ارائه سوابق تحصیلی می باشد. سامانه ساهت که از آن به عنوان سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه ها یاد می شود، روند دسترسی به اطلاعات دانش آموزی را تسهیل کرده است.

👈🏽در حال حاضر به دلیل به روز رسانی های متعدد ظاهر سایت تغییر کرده و قسمتی به عنوان “ثبت نام دانش آموزان” اضافه شده که دانش آموزان می توانند نسبت به دریافت اطلاعات سوابق تحصیلی خود از طریق سایت ساهت اقدام کنند و چنان که اطلاعات آن ها با مشخصات ثبت شده در این سامانه مغایرت داشته باشد، باید به مدرسه مراجعه نموده تا اطلاعات آن ها اصلاح شود. اما کلمه عبور سایت ساهت چیست؟ و چگونه قابل دریافت می باشد. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

نحوه دریافت کلمه عبور سامانه ساهت

📣 اطلاعیه 📣

ثبت نام و دریافت کلمه عبور از سامانه ساهت، برای دسترسی به سوابق تحصیلی الزامی می باشد.

نحوه دریافت کلمه عبور سامانه ساهت

👈🏽برای بسیاری از دانش آموزان این سوال پیش آمده که کلمه عبور سایت ساهت چیست؟ کلمه عبور سامانه ساهت، کدی است که پس از انجام مراحل اسم نویسی در اختیار دانش اموزان قرار می گیرد و می توانند تمام سوابق تحصیلی خود را در این سایت مشاهده کنند. افرادی که قصد ثبت نام در سامانه ساهت را دارند، باید قبل از هر چیزی کلمه عبور را دریافت کنند. به این ترتیب که ابتدا باید به آدرس sahat.medu.ir وارد شوید و برای عضویت و ثبت نام در سایت ساهت اقدام نمایید.

👈🏽برای ثبت نام در سایت باید کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنید و در مرحله بعد کلمه عبور سامانه ساهت را برای خود تعیین نمایید. پس از اتمام مراحل ثبت نام با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

👈🏽افرادی که عضو این سامانه نیستند، نمی توانند به سوابق تحصیلی خود دسترسی داشته باشند. بسیاری از دانش آموزان نیز پس از ثبت نام، کلمه عبور را فراموش می کنند. اما چگونه باید مشکل فراموشی کلمه عبور سامانه ساهت را حل کنید؟ در ادامه به بررسی بازیابی کلمه عبور سامانه ساهت خواهیم پرداخت.

برای کسب اطلاع از شرایط پرداختی یارانه و ورود به سامانه مخربوطه روی لینک my.gov.ir روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه بازیابی کلمه عبور سامانه ساهت

✔️چنانچه پس از ثبت نام در سایت ساهت، کلمه عبور را دریافت کرده، اما رمز عبور را فراموش نموده اید، می توانید برای بازیابی کلمه عبور سایت ساهت اقدام نمایید. این یکی از قابلیت های جدید سامانه می باشد و کاربران می توانند بدون مراجعه به آموزش و پرورش رمز عبور خود را بازیابی نمایند.

✔️جهت دریافت مجدد کلمه عبور سایت ساهت می توانید به آدرس sahat.medu.ir مراجعه کنید و از نوار ابزار بالای صفحه بر روی “فراموشی کلمه عبور” کلیک نمایید تا بتوانید رمز خود را بازیابی کنید.

✔️ پس از این که عبارت فراموشی کلمه عبور را انتخاب کردید، صفحه جدیدی برای شما باز می‌ شود که باید کد ملی و شماره موبایل و عبارت امنیتی درخواست شده را وارد کنید. سپس پیامک شامل یک کد برای شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید تا بتوانید کلمه عبور جدید را تعریف نمایید.

دریافت کلمه عبور سامانه ساهت

🔗 برای ورود به لینک بازیابی کلمه عبور کلیک نمایید.

نحوه تغییر رمز کلمه عبور سایت ساهت

👈🏽اگر کلمه عبور خود را می دانید، اما قصد تغییر آن را دارید، پس از ورود به پنل کاربری بر روی کلمه عبور کلیک کرده و رمز جدید را دریافت نمایید. چنانچه پس از انجام تمامی مراحل باز هم برای ورود به سامانه با مشکل مواجه شدید، باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

نحوه برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت ساهت

✔️اگر برای استفاده از امکانات سامانه ساهت با مشکل مواجه شدید، می توانید همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره هایی که در سامانه ساهت درج شده تماس حاصل نمایید. کارشناسان سامانه ساهت تمام درخواست‌ های شما را برای پیگیری خواهند کرد.

✔️این سامانه که برای جمع آوری سوابق تحصیلی فارغ التحصیلان در حال فعالیت است، امکانات بسیاری در اختیار دانش ‌آموزان و مدیران قرار داده است. مدیران مدرسه در مقطع متوسطه دوم در  مدارس روزانه و بزرگسال دولتی و غیر دولتی در تمام شاخه ها باید برای دریافت نام کاربری خود اقدام کنند. مدارسی که چند کد مدرسه فعال در متوسطه دوم دارند، برای آن ها نیز باید کد کاربری تهیه شود. مدارس غیر دولتی که  کد پرسنلی ندارند نیز باید کد ملی خود را ثبت کنند تا برای ان ها کد پرسنلی تعریف شود.

کلمه عبور سایت ساهت چیست؟

🔗 برای اطلاع از چگونگی برقراری ارتباط با پشتیبانی سامانه ساهت بر روی لینک کلیک نمایید.

نحوه دسترسی به سوابق تحصیلی از طریق سایت ساهت

👈🏽دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری دارند، باید در زمان ثبت نام کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را وارد کنند. به این منظور قبل از هر چیز باید در سامانه ساهت به آدرس sahat.medu.ir ثبت نام کرده و اطلاعات تحصبیلی خود را دریافت کرده باشند و در فرم ثبت نام خود وارد کنند. بنابراین قبل از این که وارد پروسه ثبت نام برای کنکور سراسری شوید، حتماً تاییدیه تحصیلی خود را از طریق این سایت دریافت کنید. دانش آموزانی که موفق به دریافت کد نشوند، می توانند از طریق سایت دیپ کد برای دریافت سوابق تحصیلی اقدام نمایند.

جدیدترین اخبار پیرامون سامانه ساهت

📌 مشکل ورود به سایت ساهت

برای ورود به سایت ساهت و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ، ابتدا باید در این سامانه عضو شوید تا نام کاربری و رمز عبور سایت برای شما ارسال گردد. اگر هنگام ورود به سایت با مشکل مواجه شدید، باید مجدد در سایت ثبت نام کنید تا نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال شود. ضمن این که در زمان ورود به سامانه ، حتما فیلترشکن را خاموش کنید.

📌 شرایط داوطلبان نظام قدیم برای دریافت کد سوابق تحصیلی

داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری نیز مانند داوطلبان نظام جدید باید از طریق سایت ساهت کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند و در استفاده از امکانات سایت محدودیتی نخواهند داشت.

📣 اطلاعیه 📣

برای دریافت کلمه عبور باید به سامانه ساهت به آدرس sahat.medu.ir مراجعه نمایید.

خلاصه مطالب

برای بسیاری از دانش آموزان این سوال پیش آمده کلمه عبور سایت ساهت چیست؟ و چگونه می توانند آن را در اختیار داشته باشند. در این مقاله به بررسی نحوه دریافت کلمه عبور سامانه ساهت پرداختیم. سامانه ساهت آموزش و پرورش برای تسهیل دسترسی دانش آموزان، مدیران و کارشناسان مدرسه به سوابق تحصیلی و دریافت تاییدیه تحصیلی راه اندازی شده است.

لذا دانش آموزان با ثبت نام در این سایت می ‌توانند به اطلاعات تحصیلی خود دسترسی داشته باشند .داشتن تایید سوابق تحصیلی برای ثبت نام در کنکور سراسری الزامی می باشد، به همین جهت توصیه می ‌کنیم که قبل از نام ‌نویسی برای کنکور، کلمه عبور سامانه ساهت را دریافت کنید.

از سوی دیگر اگر نیاز به بازیابی کلمه عبور در سامانه ساهت داشته باشید، می توانید با مطالعه راهنمای بازیابی کلمه عبور که در این مقاله به شما ارائه شد، برای تغییر آن اقدام نمایید. چنانچه در خصوص نحوه ثبت نام و دریافت کلمه عبور سامانه ساهت سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، تماس حاصل نمایید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کلمه عبور سامانه ساهت را چگونه دریافت کنیم؟

با ورود به آدرس sahat.medu.ir و ثبت نام در این سامانه می توانید کلمه عبور خود را دریافت نمایید.

ضرورت ثبت نام در سامانه ساهت و دریافت کلمه عبور چیست؟ 

دانش آموزان برای ثبت نام در کنکور سراسری باید اطلاعات تحصیلی خود را ارائه دهند. این سامانه نیز به منظور دسترسی دانش آموزان به سوابق تحصیلی راه اندازی شده است. 

در صورت فراموشی کلمه عبور سامانه ساهت چه اقدامی باید کرد؟

در صورت فراموشی رمز عبور، می توانید از قسمت : فراموشی کلمه عبور" رمز خود را بازیابی کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور