ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کدام دانشگاه آزاد بهتر است؟ + بهترین تهران و مراکز استان ها

کدام دانشگاه آزاد بهتر است؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کدام دانشگاه آزاد بهتر است؟ سوالی که ممکن است برای خیلی از متقاضیان ورود به دانشگاه ها پیش بیاید. در پاسخ به این سوال باید گفت که دانشگاه های آزاد به عنوان نهاد های دانش محور نقش کلیدی در توسعه کشور ها دارند و عملکرد آن ها در حوزه های مختلف باید ارزیابی شود. رتبه بندی یکی از ابزارهای ارزیابی عملکرد، رقابت پذیری و موفقیت دانشگاه ها به شمار آمده و نقش به سزایی در انتخاب رشته داوطلبان دارد.

یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران، دانشگاه آزاد می باشد که در بسیاری از شهر های ایران دارای واحد های دانشگاهی است و هر ساله توسط معتبر ترین پایگاه های رتبه بندی رتبه دانشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد. دانشگاه ها بر اساس فاکتور هایی همچون: کیفیت دانشگاه، هیئت علمی دانشگاه و امکاناتی که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، دسته بندی می شوند و هرساله ممکن است رتبه خود را ارتقا داده یا تنزل پیدا کنند.

نکته:
توجه به رتبه دانشگاه یکی از فاکتور های تاثیر گذار در انتخاب رشته است که دانشجویان باید به آن توجه کنند.

 

برای اطلاع از اینکه کدام دانشگاه آزاد بهتر است؟ + بهترین تهران و مراکز استان ها با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

نظام رتبه‌بندی شانگهای (Shanghai Ranking) از سال ۲۰۰۹ توسط افراد دانشگاهی این رتبه‌بندی را منتشر می‌کند، این نسخه از رتبه‌بندی شامل رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در ۵۴ موضوع در علوم طبیعی، مهندسی، علوم زیستی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی است و بیش از ۴۰۰۰ دانشگاه در این رتبه‌بندی حضور دارند.
شاخص‌های این رتبه‌بندی در چند بخش قرار دارد، بخش مقالات که به میزان تعداد مقالاتی که توسط یک موسسه در یک موضوع علمی ارائه شده است، می‌پردازد. در بخش استنادات نیز برای اندازه‌گیری میانگین تاثیر مقاله‌هایی که توسط یک موسسه در یک موضوع علمی نوشته شده، در نظر گرفته شد. تعداد کل استادان برنده جایزه قابل‌توجه در یک موضوع علمی نیز در این رتبه‌بندی تاثیر دارد.

نکته مهم:
رتبه‌بندی سال 2019 توسط شانگهای نشان از درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در میان سایر دانشگاه‌های جهان و البته ایران دارد. بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان امسال در هر پنج حوزه: علوم طبیعی، مهندسی، علوم زیستی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی حرفی برای گفتن داشته و توانسته رتبه‌های بالایی را کسب کند و در بسیاری از رشته‌ها بالاتر از دانشگاه‌های دولتی قرار گیرد.

 

برای ورود به سامانه ساهم دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

 

رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در تمام رشته‌های پنج حوزه را بررسی گشته و نتیجه به دست آمده این است که این دانشگاه در رشته‌های اقتصاد و مدیریت در حوزه علوم اجتماعی، ریاضی، فیزیک و شیمی در حوزه علوم طبیعی، رشته مکانیک، ابزار و فناوری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، علوم نانو، مهندسی انرژی، مهندسی محیط‌زیست، مهندسی صنایع غذایی و مهندسی بیوتکنولوژی در حوزه مهندسی دست بالاتر را نسبت به دانشگاه‌های دولتی دارد و در بسیاری از رشته‌ها نیز در جایگاه مشترک با دانشگاه‌های دولتی قرار گرفته است.

علوم طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی در 3 رشته در صدر و در 3 رشته همپای دانشگاه تهران قرار دارد.
در حوزه علوم طبیعی هشت رشته معرفی شده که دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است در 6 رشته رتبه‌آوری داشته باشد. این دانشگاه:
■ در ریاضیات رتبه 200-151
■ در رشته فیزیک رتبه 400-301
■ در رشته شیمی رتبه 300 – 201
■ در رشته زمین‌شناسی رتبه 500 – 401
■ در رشته محیط‌زیست رتبه 500 – 401
■ و در رتبه علوم جوی رتبه 400-301 را از آن خود کرده است.
با نگاهی به رتبه سایر دانشگاه‌های ایرانی حاضر در این رتبه‌بندی متوجه خواهیم شد که دانشگاه آزاد اسلامی در علوم طبیعی بالاتر از سایر دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

● ریاضی: دانشگاه آزاد اسلامی در رده 200-151، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رده 400-301
● فیزیک: دانشگاه آزاد اسلامی در رده 400-301، دانشگاه صنعتی اصفهان در رده 500 – 401
● شیمی: دانشگاه آزاد اسلامی در رده 300-201، ‏‬ دانشگاه تهران در رده 500 – 401 و دانشگاه یاسوج در رده 500 – 401
● علوم زمین: دانشگاه آزاد اسلامی در رده 500 – 401، دانشگاه تربیت مدرس در رده 500 – 401 و ‏‬ دانشگاه تهران در رده 500 – 401
● محیط‌زیست: دانشگاه آزاد اسلامی در رده 500 – 401، دانشگاه تهران در رده 500 – 401
● علوم جوی: دانشگاه آزاد اسلامی در رده 400-301، دانشگاه تهران در رده 400-301
● علوم اجتماعی: درخشش مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی
● در حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی نیز وضع دانشگاه آزاد اسلامی از سایر دانشگاه‌های ایرانی بهتر است. در این حوزه 14 رشته معرفی شده که دانشگاه آزاد اسلامی در دو رشته اقتصاد و مدیریت توانسته است رتبه‌های خوبی به دست آورد. این دانشگاه تنها دانشگاه در ایران است که توانسته در رشته اقتصاد رتبه کسب کرده و در رده ۵۰۰-۴۰۱ قرار بگیرد.
● در رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در رده ۲۰۰-۱۵۱، دانشگاه تهران در رده ۳۰۰-۲۰۱، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رده ۴۰۰-۳۰۱، دانشگاه صنعتی شریف در رده ۴۰۰-۳۰۱ و دانشگاه علم و صنعت ایران در رده ۵۰۰-۴۰۱ قرار دارند.
با این اوصاف دانشگاه آزاد اسلامی در رشته مدیریت حتی بالاتر از دانشگاه تهران قرار گرفته است.
● علوم زیستی، دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه اول
در حوزه علوم زیستی چهار رشته حضور دارند که دانشگاه آزاد اسلامی در دو رشته توانسته است رتبه کسب کند.
● رتبه۳۰۰-۲۰۱ در رشته کشاورزی
● رتبه 200-151 در رشته دامپزشکی متعلق به این دانشگاه است.
● در رشته کشاورزی دانشگاه تهران در رده 200-151، دانشگاه آزاد اسلامی در رده ۳۰۰-۲۰۱،‏‬ ‏‬ دانشگاه صنعتی اصفهان در رده 400-301 و‏‬ دانشگاه تربیت مدرس در رده 400-301 قرار دارند.
● در رشته دامپزشکی نیز دانشگاه آزاد اسلامی در رده 200-151، دانشگاه تهران در رده 200-151، دانشگاه فردوسی مشهد در رده ۳۰۰-۲۰۱، دانشگاه شیراز در رده ۳۰۰-۲۰۱ و دانشگاه تربیت مدرس در رده ۳۰۰-۲۰۱ قرار دارند. بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی در رشته دامپزشکی در میان سایر دانشگاه‌های ایران در پله اول ایستاده است.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

● علوم پزشکی، حضور سه رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی
در حوزه علوم پزشکی 6 رشته وجود دارد که دانشگاه آزاد اسلامی در سه رشته از این 6 رشته دارای رتبه است.
● در دسته‌بندی علوم دهان و دندانپزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی دارای رتبه 300-201 در جهان و پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در رتبه‌بندی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کشور قرار گرفته است.
● در رتبه‌بندی داروسازی و علوم دارویی، دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه 400-301 جهان و پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مشهد و در رتبه‌بندی مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی در کشور جای دارد. همچنین
● در رتبه‌بندی فناوری پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه 400-301 جهان و در رتبه‌بندی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و علوم پزشکی تهران در کشور قرار گرفته است.
● علوم مهندسی، 11 رشته مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی بالاتر از دانشگاه‌های دولتی
● در حوزه علوم مهندسی 22 رشته قرار دارند که دانشگاه آزاد اسلامی در 18 رشته آن موفق به کسب رتبه شده است. ● این دانشگاه در رشته مهندسی مکانیک رتبه 36،
● مهندسی برق و الکترونیک رتبه ۳۰۰-۲۰۱
● رشته اتوماسیون و کنترل رتبه 200-151،
● در رشته مهندسی مخابرات رتبه ۳۰۰-۲۰۱
● و در رشته ابزار علم و فناوری رتبه 33 را کسب کرده است.

 

جهت مشاهده راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

این در حالی است که در رشته مکانیک بالاترین رتبه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی و پس از آن به ترتیب دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی، ‏‬دانشگاه سمنان، ‏‬دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه کاشان، دانشگاه گیلان، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه شیراز قرار دارند.
● در رشته ابزار علم و فناوری هم دانشگاه آزاد اسلامی در پله اول نسبت به دانشگاه‌های دولتی ایستاده است.
بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان همچنین
● در رشته مهندسی کامپیوتر رتبه 200-151
● مهندسی عمران رتبه 75-51
● مهندسی شیمی رتبه 37
● علوم و مهندسی مواد رتبه ۳۰۰-۲۰۱
● علوم نانو و فناوری نانو رتبه 400-301
● علوم و مهندسی انرژی رتبه 150 -101
● مهندسی محیط‌ زیست رتبه 500-401
● منابع آب رتبه 150-101
● علوم و فناوری مواد غذایی رتبه 100-76
● بیوتکنولوژی رتبه 400-301
● فناوری حمل‌ونقل رتبه 200-151
● متالورژی رتبه 100-76
● مهندسی معدن رتبه 46 را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، علوم نانو، مهندسی انرژی، مهندسی محیط‌زیست، مهندسی صنایع غذایی و مهندسی بیوتکنولوژی نیز بالاتر از دانشگاه‌های دولتی است.

 

برای ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

 

یکی از معتبر‌ترین پایگاه‌ها در جهان، پایگاه رتبه‌بندی تایمز است و از سال ۲۰۰۴ مطالعه و بررسی دانشگاه‌های سرتاسر جهان را آغاز کرده و لیستی را در این زمینه منتشر می‌کند.‌ ▪︎محیط و فضای آموزشی
▪︎حجم و شهرت و درآمد پژوهش‌ها
▪︎میزان قابل‌استناد‌بودن پژوهش‌ها
▪︎ وجهه بین‌المللی
از معیارهایی هستند که این پایگاه بر اساس آن دانشگاه‌ها را می‌سنجد. در سال ۲۰۱۷، چهارده دانشگاه ایرانی توانستند به جمع دانشگاه‌های برتر آسیا از نگاه تایمز بپیوندند که ما ده دانشگاه اول را بررسی می‌کنیم.

بزرگترین دانشگاه خاورمیانه، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی

در مرداد ماه سال 1361، اولین و بزرگترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و خاورمیانه، در تهران با عنوان واحد تهران مرکزی راه‌اندازی شد و فعالیت آموزشی خود را با ایجاد 6 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کاردانی و پذیرش 200 دانشجو آغاز کرد.

بنا به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اکنون بیش از 256 هزار دانش‌آموخته و 60 هزار دانشجوی در حال تحصیل در رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر و معماری و پیراپزشکی در مقاطع مختلف به ویژه در مقطع ارشد و دکتری دارد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی یک سیستم بسیار بزرگ دانشگاهی است که با دارا بودن بیش از ۱۴۰۳ عضو هیات علمی نیمه وقت و تمام وقت، 1820 استاد و 936 کارمند با رتبه جامع (الف) نخستین و بزرگترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود و فعالیت آموزشی گسترده و تاثیرگذاری در کشور دارد. این واحد دانشگاهی با ارائه 120 رشته در مقطع کارشناسی، 292 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 152 رشته دکتری و با دارا بودن 15 دانشکده، 74 آزمایشگاه و 73 کارگاه مشغول ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

برای ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد  کلیک نمایید.

اعضای هیات علمی و دانشجویان واحد تهران مرکزی تاکنون با تالیف 275 جلد کتاب، ترجمه 20 عنوان کتاب خارجی، چاپ 1292 مقاله ISI و 1116 مقاله علمی پژوهشی وزارتین، انجام 542 طرح پژوهشی داخلی و یک طرح طرح پژوهشی برون دانشگاهی، سهم بسزایی در تولید علم کشور و خیزش علمی ایران برای تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور داشته‌اند.
با توجه به تاکید دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر فعالیت دانشگاه‌ها در حوزه فعالیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان، واحد تهران مرکزی در حال راه‌اندازی چهار مرکز تحقیقاتی و 16 شرکت دانش‌بنیان است و اکنون نیز یک مرکز تحقیقاتی و یک مرکز رشد این واحد فعال است و تاکنون 85 دستاورد و اختراع واحد تهران مرکزی به ثبت رسیده است.

حدود 326 هزار جلد کتاب با زبان فارسی و 72 هزار جلد لاتین در 15 کتابخانه این واحد وجود داشته و 24 سایت کامپیوتری این واحد در اختیار دانشجویان قرار دارد. دانشجویان این واحد می‌توانند با عضویت و مشارکت در 40 انجمن فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این انجمن‌ها استفاده کنند.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

250 نفر از اعضای هیات علمی و دانشجویان این واحد عضو باشگاه پژوهشگران جوان هستند و 18 نفر از استادان واحد تهران مرکزی در انجمن‌های علمی معتبر ملی و بین‌المللی فعالیت دارند. 17 عنوان مجله علمی پژوهشی، چهار مجله علمی پژوهشی وزارتین و یک عنوان مجله ISI در واحد تهران مرکزی منتشر می‌شود و این واحد تاکنون موفق به انعقاد 30 تفاهم‌نامه داخلی و خارجی شده است. دکتر مهرداد نوابخش اکنون رئیس این دانشگاه است که به عنوان رئیس بزرگترین واحد دانشگاهی استان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز محسوب می‌شود.

وی در باره پیشینه و وضیعت فعلی واحد تهران مرکزی می‌گوید:‌ “دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با داشتن حدود یک هزار و 400 عضو هیات علمی تمام وقت با رتبه جامع (الف ) به عنوان نخستین و بزرگترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی است که فعالیت آموزشی گسترده و تاثیرگذاری در کشور دارد.”
حدود 60 هزار دانشجو در رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر و معماری و پیراپزشکی در مقاطع مختلف به ویژه در مقطع ارشد و دکتری در این مجموعه بزرگ علمی مشغول تحصیل هستند و خوشبختانه در زمینه‌های پژوهش و فناوری یکی از پیشرفته‌ترین واحدها در این زمینه محسوب می‌شود.

جهت اطلاع از نرخ جدید  شهریه دانشگاه آزاد  کلیک نمایید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی یک سیستم بسیار بزرگ دانشگاهی است، همه مدیران قبلی دانشگاه در پیدایی و تکوین این سیستم زحمت بسیاری کشیده‌اند. این واحد با این ساختار از گذشته تاکنون در حال رشد است.
واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تاسیس در چند زمینه پیشرو بوده است و در زمینه رشته‌های منحصر به‌ فرد و مورد نیاز جامعه در رتبه دولتی مانند دانشگاه تهران است و تمام رشته‌های مورد نیاز جامعه را در این ساختار به‌وجود آورد.
با توجه به دستور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که یک دانشمند علمی است و با توجه به ساختاری که در دانشگاه ایجاد شده بود، یعنی همان جذب هیات‌علمی و ایجاد رشته‌ها هدف خود را روی ادامه این راه گذاشته و نواقص محدودی را که در زمینه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در واحد تهران مرکزی بود، رفع کردیم. دهه چهارم دانشگاه دهه کیفی‌سازی است، به همین جهت بر کیفی‌سازی دانشگاه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها تاکید کردیم که این راه ادامه دارد.

برای جذب اعضای هیات‌علمی متخصص و با کیفیت اقدامات اساسی انجام شده است. چیزی که بسیار روی آن تاکید دارند، عملی‌سازی روند تبدیل دانش تئوری به عمل، یعنی بحث تاسیس واحدهای دانش‌بنیان است که واحد تهران مرکزی طبق آمار پایگاه استنادی در این زمینه دوم شد.

درخصوص طرح ساها و شفا وجود بیش از 11 هزار آزمایشگاه و کارگاه ظرفیت عظیم و پنهانی در دانشگاه بود که مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی برآن شد تا با استفاده از تجمیع این ظرفیت عظیم زمینه را برای فعالیت پژوهشگران فراهم کند. اکنون در واحد تهران مرکزی نیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها گستردگی زیادی وجود دارد. واحد تهران مرکزی در هر حوزه‌ای از علوم، دانشمندان و پیش کسوتان متخصص و متعهدی دارد که می‌تواند در همه زمینه‌های پژوهشی و آموزشی بیش از گذشته در سطح ملی و بین المللی حضور موثر داشته باشد.

جهت ثبت نام وام دانشجویی ساجد دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

بهترین دانشگاه آزاد فنی مهندسی

دانشگاه آزاد اسلامی در شش رشته موضوعی مهندسی مکانیک، ریاضی، مهندسی برق و الکترونیک، علوم کامپیوتر، شیمی و فیزیک برترین رتبه کشور را کسب کرد. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در رشته مهندسی مکانیک رتبه پنج بین‌المللی، در رشته ریاضی رتبه ۲۹ بین‌المللی، در رشته مهندسی برق و الکترونیک رتبه ۹۳ بین‌المللی، در رشته علوم کامپیوتر رتبه ۱۱۰ بین‌المللی، در رشته شیمی رتبه ۱۲۱ بین‌المللی و در رشته فیزیک رتبه ۲۳۵ بین‌المللی را کسب کرده است.

دانشگاه آزاد در حوزه‌های علوم کشاورزی با رتبه بین‌المللی ۸۴، مهندسی عمران با رتبه بین‌المللی ۳۵ و مهندسی با رتبه بین‌المللی ۴۴ بعد از دانشگاه تهران رتبه دوم کشور را کسب کرد و در حوزه علوم گیاهی و دامی با رتبه ۴۳۲ بین‌المللی بعد از دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس، رتبه سوم ملی را کسب کرده است. همچنین در حوزه زیست شناسی و بیوشیمی با رتبه بین‌المللی ۴۶۶، بعد از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، تهران و علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه چهارم ملی و در حوزه علم مواد با رتبه ۲۲۵ بین‌المللی بعد از دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، صنعتی شریف و صنعتی اصفهان رتبه پنجم ملی را کسب کرده است.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا بهترین دانشگاه آزاد تهران، بزرگترین دانشگاه آزاد ایران از نظر وسعت و بهترین دانشگاه آزاد فنی مهندسی برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص بهترین دانشگاه آزاد تهران، بزرگترین دانشگاه آزاد ایران از نظر وسعت و بهترین دانشگاه آزاد فنی مهندسی برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور