ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه آنلاین مدارس

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
کارنامه آنلاین مدارس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارنامه آنلاین مدارس برای تمامی دانش آموزان منتشر شد. تمامی دانش آموزان می توانند برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس از طریق سیستم کارنامه دبیرستان برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس اقدام کنند. در اینجا باید عرض کنیم که دریافت کارنامه آنلاین مدارس در تمامی پایه های تحصیلی برای دانش آموزان صورت می گیرد. موضوع مهم دیگر این که، کارنامه آنلاین مدارس در سه صورت کارنامه هفتگی، ماهیانه و همین طور نهایی منتشر می شود و در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد.

 

با توجه به اهمیت بحث دریافت کارنامه آنلاین مدارس و ضرورت لزوم دریافت آن و اطلاع از نمره ها و معدل در هر پایه تحصیلی برای سهولت دریافت کارنامه آنلاین مدارس و همین طور زمان دریافت کارنامه آنلاین مدارس می توانید با مشاوران حاضر در مرکز مشاوره تحصیلی تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای آشنایی با نحوه دریافت کارنامه آنلاین مقاطع مختلف مدارس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

جهت دریافت اینترنتی کارنامه در هر ترم تحصیلی باید به سایت همگام مراجعه کنید

چگونه می توان برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس اقدام کرد؟

حتماً این پرسش نیز در ذهن شما دوستان و عزیزان محترم مطرح شده است که هر دانش آموز به چه صورت می تواند برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس اقدام کند؟

در جواب به این سؤال مهم باید عرض کنیم که دریافت کارنامه مدارس از طریق سیستم کارنامه دبیرستان و سایر مقاطع به نام همگام برای دانش آموزان میسر است.

سیستم کارنامه دبیرستان و دیگر پایه های تحصیلی به وسیله سازمان آموزش و پرورش برای استفاده دانش آموزان طراحی و راه اندازی شده است و مورد استفاده آن ها قرار می گیرد.

موضوع بسیار مهم این که، کارنامه مدارس در سیستم کارنامه دبیرستان و دیگر پایه ها در سه صورت کارنامه نهایی، هفتگی و ماهانه برای دانش آموزان منتشر و در دسترس آن ها قرار داده می شود.

در بخش بعدی با ارائه توضیحات مفصل تری در رابطه با نحوه دریافت کارنامه مدارس از سیستم کارنامه دبیرستان و سایر مقاطع تحصیلی در خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز هستیم.

 

 

برای ورود به بخش پشتیبانی سایت همگام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

نحوه دریافت کارنامه آنلاین مدارس از سیستم کارنامه دبیرستان و سایر پایه ها

ابتدا اجازه دهید خدمت شما عرض کنیم که دریافت کارنامه آنلاین مدارس به صورت نهایی و یا ماهانه و هفتگی از طریق سایت راه اندازی شده به وسیله سازمان آموزش و پرورش برای هر دانش آموز امکان پذیر است.

سایتی به نشانی hamgam.medu.ir که هر کدام از دانش آموزان الزاماً باید برای دریافت کارنامه مدارس به آن وارد شوند.

در این بخش با ذکر نحوه دریافت کارنامه آنلاین مدارس از طریق سایت همگام آموزش و پرورش به شکل تصویری در خدمت شما  هستیم.

جهت راهنمایی های لازم برای دسترسی به کارنامه آنلاین مدارس با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا شما را در این رابطه به بهترین شکل ممکن کمک کنند.

. برای شروع در ابتدا باید آدرس سایت همگام را در مرورگر سیستم خود تایپ کنید و برای وارد شدن به سامانه کلید enter را بزنید.

با وارد شدن به سامانه همگام آموزش و پررش می توانید دو فیلد مختلف را مشاهده کنید که در یکی باید کد ملی و در دیگری باید رمز همگام خود را درج بفرمایید و در انتها کلید ورود را بزنید.

 

 

سیستم کارنامه دبیرستان

 

 

. با درج دو مورد مذکور در فیلدهای مشخص شده در سایت همگام صفحه ای را پیش روی خود مشاهده می کنید که در آن ماژول های مختلفی دیده می شوند.

هر یک از این ماژول ها کارایی مخصوص به خود دارند. اما شما برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس نیاز به انتخاب ماژول کارنامه و کلیک بر روی آن را دارید. 

 

 

کارنامه مدارس

 

 

. در صفحه بعدی باز شده سه گزینه پیش روی شما قرار داده شده که یکی از آن ها کارنامه ماهانه، دیگری کارنامه هفتگی و مورد سوم کارنامه نهایی است.

 

 

کارنامه هفتگی مدارس

 

 

در اینجا با توجه به تمایل خود و این که قصد دریافت کدام یک از کارنامه را دارید می توانید بر روی هر یک از این سه گزینه آورده شده در این مرحله از دریافت کارنامه آنلاین مدارس کلیک کنید و مراحل بعدی دریافت کارنامه آنلاین مدارس را طی بفرمایید.

به فرض مثال اگر می خواهید کارنامه آنلاین نهایی خود را دریافت کنید بر روی گزینه کارنامه نهایی و در صورت دریافت کارنامه هفتگی و یا ماهیانه بر روی یکی از این دو گزینه کلیک بفرمایید.

 در این بخش، سعی کردیم مراحل لازم برای دریافت کارنامه را خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز ذکر کنیم.

در صورتی که نیاز به آگاهی از اطلاعات بیشتری در رابطه با مراحل لازم برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس دارید می توانید در این رابطه با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

 

جهت ورود به سامانه همگام کارنامه دانش آموزان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا می دانید چه زمانی باید برای دریافت کارنامه اینترنتی مدرسه خود اقدام کنید؟

زمان دریافت کارنامه آنلاین مدارس همواره از جمله موضوعاتی بوده که دانش آموزان به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با آن هستند.

در واقع، آن ها می خواهند بدانند که دقیقاً چه زمانی می توانند برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس خود اقدام کنند.

در اینجا باید خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز عرض کنیم که دقیقاً از زمانی که شما از امتحانات فارغ شدید و آخرین امتحان خود را نیز پشت سر گذاشتید معلمان برای تصحیح برگه های شما دوستان عزیز اقدام می کنند.

به طور متوسط می توان گفت که با گذشت حدود دو هفته از زمان پایان امتحانات کارنامه آنلاین مدارس در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد.

اما باز هم نمی توان به طور دقیق گفت که در تمامی مدارس کشور کارنامه های اینترنتی دانش آموزان با گذشت دو هفته از اتمام امتحانات در سایت همگام آموزش و پرورش منتشر شده و قابل مشاهده است.

به هر حال ممکن است این موضوع دیر و زود هم داشته باشد. در این مواقع بهتر است شما دانش آموز عزیز هرزگاهی سامانه همگام آموزش و پرورش خود را چک کنید تا در صورت انتشار کارنامه آنلاین مدارس از این موضوع مطلع شوید.

 

 

آیا برای اطلاع از نتیجه امتحانات و دریافت کارنامه خود در سایت همگام باید پولی را پرداخت کنم؟

احتمالاً این موضوع به ذهن شما هم رسیده است که آیا جهت دریافت کارنامه و نتیجه امتحانات خود و در واقع استفاده از سامانه همگام برای اطلاع از این موضوع باید هزینه ای را واریز کرد؟

در جواب به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز این گونه عرض کنیم که استفاده از سامانه همگام برای هر کاری از جمله دریافت کارنامه هفتگی، نهایی و یا نهایی هیچ احتیاجی به واریز هزینه مشخص و از قبل تعیین شده ای ندارد.

در نتیجه، نگرانی از بابت پرداخت هزینه برای دریافت کارنامه از سامانه همگام آموزش و پرورش و یا هر اقدام دیگری نداشته باشید.

چون استفاده از این سایت چه برای معلمان و مدیران  چه برای فرد دانش آموز کاملاً رایگان و بدون پرداخت هزینه است.

 

 

آیا به جز دریافت کارنامه از سایت همگام به صورت حضوری هم می توان اقدام کرد؟

زمانی که ما دانش آموز بودیم تنها راه دریافت کارنامه در هر ترم تحصیلی شال و کلاه کردن و رفتن به مدرسه و مراجعه به مدیر مدرسه برای گرفتن کارنامه بود.

آن هم با چه استرس و نگرانی وصف نشدنی که نکند فلان درس را پاس نکرده باشیم یا در درسی نمره مورد نظرمان را کسب نکرده باشیم.

اما در حال حاضر دانش آموزان کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت می کنند. اما در اینجا ممکن است این سؤال برای بسیاری از شما مطرح شود که آیا به جز روش اینترنتی می توان برای دریافت کارنامه به صورت حضوری هم اقدام کرد؟

این سؤالی است که برای یافتن پاسخ مناسبی برای آن می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آن ها می توانند اطلاعاتی را در رابطه با امکان پذیر بودن یا نبودن دریافت کارنامه تحصیلی به صورت حضوری نیز در اختیار شما قرار دهند.

 

 

جهت اطلاع از زمان دریافت کارنامه اینترنتی مدارس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

تکمیل فرم هدایت تحصیلی

ht.medu.ir -سامانه هدایت تحصیلی دانش آموزان

بهترین دبستان دخترانه منطقه 1 تهران

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

کارنامه آنلاین مدارس

2.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس اقدام کرد؟ 

برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس باید به سایت همگام مراجعه کنید.

چه زمانی می توان برای دریافت کارنامه آنلاین مدارس اقدام کرد؟ 

دریافت کارنامه آنلاین مدارس زمان مشخص و دقیقی ندارد. اما معمولاً تا دو هفته بعد از امتحانات کارنامه در دسترس دانش آموزان به صورت اینترنتی قرار می گیرد.

برای دریافت کارنامه مقاطع مختلف دبیرستان چگونه باید اقدام کرد؟ 

برای دریافت کارنامه دبیرستان باید به سیستم کارنامه دبیرستان به نام سایت همگام مراجعه کرد.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «کارنامه آنلاین مدارس»

  1. Avatar photo ‌‌‌ گفت:

    چنین گزینه ای نبود

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام چه گزینه ای رامیفمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور