ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + لینک مستقیم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۰
پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که مایل به پذیرش در رشته های صرف بر اساس سوابق تحصیلی هستند، جهت انجام مراحل نام نویسی و دریافت نتایج ضروری است. بدین ترتیب، متقاضیان می توانند در دو نیمسال اول و دوم نسبت به ثبت نام هر کدام از رشته های مورد نظر خود در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا برای رفاه حال متقاضیان گرامی، نحوه پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را ارائه دهیم.

همچنین، چنانچه در مورد شرایط پذیرش، مدارک مورد نیاز، تاریخ دقیق مهلت نام نویسی و اعلام نتایج و … با ابهاماتی مواجه شده و یا نیازمند راهنمایی هستید، می توانید با کارشناسان تحصیل در دانشگاه ازاد ایران تحصیل تماس گرفته و سوالات خود را مطرح فرمایید. 

 

 

به منظور پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تمام مقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته یا نا پیوسته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پیگیری زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر

 

پیگیری زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر

 

 

دانشگاه آزاد نیز همانند بسیاری از دانشگاه های دیگر، رشته های بسیاری را در مقاطع مختلف بدون کنکور پذیرش می کند. این دانشگاه در طول سال، در دو نیمسال وال و دوم از میان متقاضیان واجد شرایط به صورت بدون آزمون دانشجو می پیذیرد. از این رو ممکن است که علاقه مندان ورود به این قبیل رشته ها مایل به پیگیری زمان ثبت نام دانشگاه آزاد تا بتوانند مدارک را به موقع تحویل دهند.

زمان ثبت نام نیمسال اول به طور معمول در اوایل تابستان صورت می گیرد. در سال جاری نیز اعلام شد که داوطلبان رشته های بدون آزمون این دانشگاه می توانند از تاریخ 9 الی 22 تیرماه مدارک خود را جهت ثبت نام ارائه دهند. البته این مهلت تا 31 تیرماه تمدید شد. همچنین، مجددا برای رفاه حال متقاضیان گرامی این تاریخ مجددا به 15 شهریور ماه تغییر یافت و افرادی که در موعد اول جامانده بودند، توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

توجه داشته باشید که مهلت های ذکر شده برای تمامی رشته های غیر پزشکی مقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته یکسان می باشد، و این امکان وجود دارد که تمدیدی معرفی نشود. به همین دلیل، توصیه می شود که حتما در زمان های مقرر ثبت نام خود را انجام دهید.

 

 

برای اطلاع از پرداخت شهریه دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

پیگیری زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن

بجز متقاضیان رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول، برخی از متقاضیان مایل به ورود در رشته های نیمسال دوم هستند. در مورد زمان ثبت نام ورودی بهمن ماه سال جاری این دانشگاه هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست. اما به طور معمول فرایند نام نویسی از نیمه دی ماه آغاز می شود.

برای مثال، در سال گذشته شاهد بودیم ثبت نام از 15 دی ماه آغاز شد و این مهلت چند روز به طول انجامید. گرچه به طور معمول، نام نویسی رشته های کارشناسی پیوسته و کاردانی همزمان انجام می شود، اما احتمال دارد که همانند سال قبل، ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته کمی با تعویق صورت گیرد.

با تمام نکات ذکر شده، به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام بهمن، این مقاله به روز رسانی خواهد شد و متقاضیانی می توانند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور سال جاری کانال تلگرامی و سایت ایران تحصیل را دنبال کنند.

 

 

برای اطلاع از انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نام نویسی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاملا به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی، ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از مطالعه دقیق همه محتوای آن در صورت داشتن شرایط لازم، فرایند ثبت نام را انجام دهند. گفتنی است که نام نویسی در اینگونه رشته ها مستلزم پرداخت هزینه می باشد و متقاضیان بایستی کارت اعتباری را ابتدا خریداری کرده و سپس با وارد کردن کد دریافت شده، فرم تقاضانامه را تکمیل نمایند.

گفتنی است که روند مذکور برای هر ورودی های نیمسال اول و دوم یکسان بوده و داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت. برای آشنایی بهتر و پیگیری نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مراحل لازم را به صورت مجزا شرح می دهیم.

 

  • آدرس سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی  azmoon.org را در موتور جستجوگر خود وارد کنید.

 

  • بر روی لینک فعال ” “ثبت نام دوره های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی با پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ” که در صفحه اصلی قرار دارد کلیک نمایید.

 

  • گزینه ” خرید کارت” را انتخاب و سپس دکمه ” ادامه” را لمس نمایید. از میان گزینه های موجود می توانید دوره مورد نظر خود را انتخاب و در فرمی که برایتان به نمایش در خواهد آمد، اطلاعات مربوطه را جای دهید.

 

  • با کلیک بر روی دکمه ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید، یک شماره 8 رقمی دریافت خواهید نمود که از طریق بازگشت به صفحه ثبت نام و وارد کردن آن می توانید فرایند نام نویسی را آغاز کنید.

 

  • زمانی که همه مراحل تمام شد، یک کد پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به شما تعلق خواهد گرفت.

 

 

به منظور آشنایی با زمانه و شیوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد لینک مربوطه شوید

 

 

پیگیری اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال اول

افرادی که در ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول شرکت کرده اند، منتظر دریافت نتایج خود هستند. روال معمول این است که اسامی پذیرفته شدگان در 3 الی 7 روز پس از تمام شدن مهلت نام نویسی اعلام می گردد.

اما نمی توان بازه مشخصی را برای این منظور معرفی کرد. برای مثال، در ثبت نام نیمسال اول این دانشگاه سال جاری در تاریخ 15 شهریور به اتمام رسید، اما نتایج در 3 مهرماه منتشر گردید. به همین دلیل، توصیه می شود که حتما پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را در نظر داشته باشید تا مراحل نام نویسی در دانشگاه محل پذیرش را بموقع انجام دهید.

گفتنی است که نتایج نیز از طریق اینترنتی و مراجعه به سایت azmoon.net قابل دریافت است.

 

 

جهت مشاهده لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

پیگیری اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال دوم

 

پیگیری اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال دوم

 

در مورد زمان دریافت نتایج نیمسال دوم رشته های بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید بگوییم که اسامی پذیرفته شدگان این مرحله نیز چند روز بعد ز تمام شدن مهلت ثبت نام اعلام می شوند.

زمان دقیق این امر برای ورودی های سال جاری هنوز مشخص نیست، اما می توان گفت که به طور معمول در نیمه دوم دی ماه بایستی منتظر اعلام نتایج بود. داوطلبان گرامی می توانند به منظور اطلاع از تاریخ دقیق این فرایند با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایند.

 

 

اگر می خواهید بدانید چگونه در سایت دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنیم؟ بر روی لینک نمایید

 

 

پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق کد رهگیری

متقاضیانی که در زمان ثبت نام، فرم تقاضانامه را تکمیل کرده اند، در صورت صحیح بودن همه موارد و اتمام کار، یک کد رهگیری دریافت می کنند. این کد نشانه موفقیت آمیز بودن ثبت نام است و برای هر فرد اختصاصی می باشد. از داوطلبان خواسته می شود که آن را تا زمان پذیرش نهایی نزد خود نگه دارند.

بدین ترتیب، این داوطلبان می توانند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور از طریق مراجعه به سایت Azmoon.net و وارد کردن کد مربوطه در محل های خواسته، وارد پرتال شخصی شده و از نتایج و یا سایر موارد دیگر مطلع شوند.

همچنین، چنانچه این کد را فراموش کرده یا به هر دلیلی در دسترس ندارید، می توانید جهت دریافت راهنمای پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

 

متقاضیانی که هنگام ورود اطلاعات اشتباهی صورت گرفته وارد سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد شوند.

 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

افرادی که جزء پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوده اند، بایستی برای ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش اقدام نمایند.

نام نویسی این افراد کاملا به صورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری ندارند. برای این امر لازم است که به سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه شود. توجه داشته باشید که اگر در زمان مقرر به سامانه مذکور مراجعه نشود، به منزله انصراف خواهد بود و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نمی باشد.

همچنین، مدارک لازم نیز می بایست از طریق پست به مرکز مربوطه ارسال شود. گفتنی است که پذیرفته شدگان باید شهریه پایه و متغیر را در بدور ورود به همراه مبلغی به عنوان هزینه خدمات ارائ دهند.

 

 

اگر می خواهید بدانید دانشگاه شبانه بهتر است یا آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با نحوه پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور آشنا کنیم و جزئیات لازم در مورد زمان ثبت نام و اعلام نتایج را ارائه دهیم.

چنانچه، شما نیز در هر کدام از رشته های بدون ازمون این دانشگاه ثبت نام کرده و یا قصد نام نویسی دارید، می توانید برای آگاهی از تمامی مراحل مورد نیاز برای پذیرش و تحصیل را با مشاورن ما تماس بگیرید. برای این منظور کافی است که از طریق شماره های درج شده در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 با ما تماس بگیرید. 

 

 

چنانچه به دنبال آشنایی با روش پیگیری ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور هستید، از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

زمان و نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چه باید کرد؟

در این مقاله می توانید همه موارد لازم جهت پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد را مطالعه فرمایید.

برای پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد به کدام سایت باید مراجعه نمود؟

برای این امر لازم است به آدرس سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی  azmoon.org مراجعه نمایید.

آیا اعلام نتایج رشته های بدون ازمون دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود؟

به طور معمول، نتایج این رشته ها یک هفته بعد از اتمام مهلت نام نویسی اعلام می شود.

اگر کد رهگیری پیگیری ثبت نام دانشگاه ازاد را فراموش کنیم، چه باید کرد؟

در چنین مواردی داوطلبان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات کامل با کارشناسان ما تماس بگیریند. 

 

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + لینک مستقیم»

  1. Avatar photo کیمیا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من برای کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی بصورت حضوری انتخاب رشته کردم کد پیگیری هم دارم اما الان برای دیدن نتایج انتخاب رشته شماره شناسنامه و سال تولد و کد ملی رو وارد میکنم ولی میگه موردی یافت نشد.
    من الان باید چی کار کنم؟!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به صورت حضوری از دانشگاه پیگیری نمایید.

  2. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من برای کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کردم کد پیگیری هم دارم اما الان برای دیدن نتایج انتخاب رشته میگه موردی یافت نشد من الان باید چی کار کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید داخل لینک پذیرش بر اساس سوابق را انتخاب کنید و شماره شناسنامه و سال تولد وارد کنید

  3. Avatar photo یاسر گفت:

    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر ببخشید من رشته ارتباط تصویری کارشناسی پیوسته ثبت نام کردم نتیجه کی اعلام میشه ؟ از کجا میتونم پیگیری کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از سنجش

  4. Avatar photo امیر گفت:

    سلام وقت بخیر من کد رهگیری دریافت کردم بعدش پیامکی برام میاد برای ثبت نام حضوری برم یا همون کد کافیه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      نتایج تا آخر شهریور ماه یا نیمه مهر ماه اعلام می شود.

  5. Avatar photo M گفت:

    باسلام وقت بخیر
    بنده انتخاب رشته ارشد استعداد درخشان ازاد رو انجام دادم و ثبت اطلاعات نهایی هم کردم ولی کد پیگیری کلا نمیده،چندتا حرف ورقم انکلیسی مینویسه،میخواستم بدونم درسته یانه ثبت نامم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر باید استعلام گرفته شود برای دریافت مشاوره با ما تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور