ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته پزشکی، یکی از پر طرفدارترین رشته هایی است که افراد برای قبولی آن در دانشگاه های سراسری، باید بسیار زیاد تلاش نمایند. اما، اگر بنا به هر دلیلی آن ها نتوانند در دانشگاه های سراسری قبول شوند، می توانند رشته پزشکی را در دانشگاه آزاد بخوانند. دانشجویان برای تحصیل در مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد، باید شهریه پرداخت کنند. در واقع، آن ها باید شهریه پزشکی آزاد را پرداخت نمایند که شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد، هر یک با دیگری متفاوت می باشند. به همین دلیل، آن ها ابتدا باید از میزان هزینه پزشکی دانشگاه آزاد اطلاع یافته و سپس برای ثبت نام اقدام نمایند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید با هزینه پزشکی دانشگاه آزاد آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آنچه که باید در رابطه با شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد بدانید را برای شما عزیزان به طور کامل و مفصل بیان خواهیم کرد.

 

اطلاعیه:

شهریه پزشکی آزاد به دو صورت ثابت و متغیر می باشد و توسط هیئت امنای دانشگاه تعیین می شود که هر ساله حدودا 10 الی 15 درصد به میزان مبلغ شهریه رشته های پزشکی افزوده می شود.

 

جزییات شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

جزئیات شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

با ما در این قسمت همراه باشید تا جزئیات شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد را بررسی کنیم. دانشگاه آزاد مرکزی است که زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و بیش از 100 واحد در استان ها و شهرهای مختلف دارد. شهریه این مرکز هر سال توسط مرکز سنجش و پذیرش تعیین می شود. هر سال هم معمولاً بین 10 الی 15 درصد افزایش خواهد داشت. شهریه این مرکز شامل دو بخش ثابت و متغیر است و اصولاً شهریه متغیر است که تغییر می کند، شهریه ثابت تغییری نخواهد داشت. رشته های پزشکی و زیرشاخه های آن در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد ارائه شده و هزینه تحصیل در این رشته ها نیز نسبت به سایر رشته ها، بیشتر است. در خصوص نرخ شهریه پزشکی آزاد برای رشته دکترای حرفه ای، می تواند گفت بین 8 الی 10 میلیون برای 20 واحد هزینه خواهد داشت.

برای دکترای حرفه ای دندان پزشکی بین 8 الی 10 میلیون در هر ترم هزینه دارد. در دکترای حرفه ای داروسازی بین 8 الی 10 میلیون و دکترای حرفه ای دامپزشکی نیز بین 8 الی 20 میلیون هزینه دارد. در مقطع کاردانی برای رشته هایی همچون دامپزشکی، بهداشت عمومی و غیره بین 2 و نیم تا 3 میلیون در هر ترم هزینه دارد. در مقطع کارشناسی برای رشته هایی همچون پرستاری، مامایی و هوشبری بین 4 الی 5 میلیون هزینه دارد. در مقطع ارشد برای رشته های علوم پزشکی بین 8 الی 9 میلیون هزینه دارد. در خصوص نحوه محاسبه هزینه ها نیز لازم است بدانید که شهریه ثابت مقطع کارشناسی تقریباً 1 میلیون و مقطع ارشد 1 میلیون و 200 هزار تومان و در مقطع دکتری حرفه ای 2 میلیون و دکتری تخصصی 3 میلیون تومان است.

 

برای اطلاع از شهریه پزشکی بدون کنکور، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

میزان شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

اطلاع از میزان شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در این رشته ها را دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که اگر متقاضیان از جزئیات میزان شهریه پرداختی به طور کامل آگاهی نداشته باشند، در صورتی که پس از طی مراحل ثبت نام قصد انصراف داشته باشند، مشمول جریمه خواهند شد.

شهریه دانشگاه آزاد، به صورت ثابت و متغیر دریافت خواهد شد. شهریه ثابت با توجه به سال ورود دانشجو به دانشگاه و همچنین رشته تحصیلی وی محاسبه می شود و در طول سال های تحصیل تغییر نخواهد کرد. اما شهریه متغیر هر سال 10 الی 15 درصد در رشته های مختلف از جمله پزشکی افزایش می افزاید که این نرخ توسط هیات امنای دانشگاه آزاد تعیین می شود. گفتنی است که شهریه متغیر با توجه به تعداد و نوع واحدهای اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شود.

 

شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – 1402
رشته تحصیلی میزان شهریه
رشته پزشکی 19 میلیون و 600 هزار الی 20 میلیون و 800 هزار تومان
پردیس خودگردان 19 میلیون و 800 هزار الی 25 میلیون و 300 هزار تومان

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

محدوده شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

افراد متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی آزاد، قبل از اقدام برای انتخاب رشته، باید جدول شهریه ثابت و متغیر دانشگاه را مورد مطالعه قرار داده و پس از بررسی تمکن مالی خود، فرایند ثبت نام را طی نمایند. دانشجویان باید شهریه ثابت و متغیر خود را مطابق با نرخ اعلام شده پرداخت کنند. لازم به ذکر است که شهریه یک ترم دانشجو بر مبنای تعداد واحدهای اخذ شده به همراه شهریه ثابت محاسبه می شود. در واقع می توان گفت محدوده شهریه، یک ترم پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۲ چیزی حدود  189,060,000 می باشد. شهریه یک ترم تحصیلی دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ – 1402 به ازای ​18 واحد درسی نظری بر اساس فرمول زیر محاسبه می گردد.

شهریه یک ترم تحصیلی = شهریه ثابت + (شهریه متغیر نظری * 18)

جهت کسب اطلاع در زمینه رتبه قبولی پزشکی سهمیه ایثارگران روی لینک کلیک کنید.

شهریه پزشکی پردیس خودگردان آزاد

افراد متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی دوره پردیس خودگردان باید صرفا از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه شده و اقدام به پرداخت شهریه نمایند. بر اساس بخشنامه های صادر شده توسط هیئت امنای دانشگاه ها، شهریه پزشکی پردیس خودگردان سال ۱۴۰۲ – 1402 افزایش 10 الی 15 درصدی داشته است. باید اشاره کرد از آنجا که شهریه پردیس خودگردان در رشته های پزشکی مبلغ بالایی بالایی است، دانشجویان قبل از تکمیل فرم انتخاب رشته باید از میزان شهریه ها و تمکن مالی خود آگاهی داشته باشند.

 

 

شهریه پزشکی پردیس خودگردان آزاد 

 

میزان شهریه رشته های پزشکی پردیس خودگردان آزاد

در خصوص اطلاع از نرخ شهریه پزشکی آزاد به صورت خودگردان در این قسمت همراه ما باشید. در ابتدا توضیحاتی را در رابطه با ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد ارائه می دهیم. ظرفیت خودگردان، همان دانشگاه آزاد است که دانشجویان ورودی از طریق کنکور سراسری پذیرش می شوند. تمامی امکانات دانشگاه آزاد در حالت خودگردان با دانشجویان حالت عادی برابر است. در حالت خودگردان دانشگاه از رشته هایی همچون پزشکی، دندان پزشکی، مامایی و پرستاری پذیرش دارد. اما شهریه در این حالت دو برابر حالت عادی است.

شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد، در حالت خودگردان برای دکترای حرفه ای پزشکی، بین 16 الی 20 میلیون برای هر ترم، برای دکترای حرفه ای دندان پزشکی بین 18 الی 20 میلیون و برای دکترای حرفه ای داروسازی بین 16 الی 20 میلیون است. در رشته های پرستاری، مامایی و هوشبری در مقطع کارشناسی شهریه واحد خودگردان بین 8 الی 10 میلیون تومان است. دانشجویان رشته های پزشکی پردیس خودگردان لازم است بدانند که مدرک پردیس خودگردان اعتباری مشابه با اعتبار مدرک دانشگاه های سراسری دارد و تنها تفاوت دانشجویان پردیس با سایر دانشگاه ها، الزام در پرداخت شهریه ثابت و متغیر می باشد.

درصد افزایش شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

راهنمای نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد برای پرداخت شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد، موظف هستند پس از انتخاب رشته شهریه ثابت را پرداخت نمایند. پس از پرداخت شهریه ثابت، افراد مجاز به انتخاب رشته خواهند بود. سپس تا زمان امتحانات پایان ترم فرصت دارند که شهریه متغیر را نیز پر کنند. اگر فردی شهریه متغیر راتا زمان امتحانات پرداخت نکند، نمی تواند در جلسه امتحان حضور پیدا نماید زیرا کارت برای او صادر نخواهد شد.

اگر در پرداخت هزینه تحصیل پزشکی دانشگاه آزاد مشکل پیدا کردید، لازم نیست نگران باشید زیرا تمامی واحدها سعی می کنند همکاری لازم را با دانشجویان داشته باشند. در واقع اکثر دانشگاه ها از روش هایی همچون قسط بندی، وام و تخفیفات شهریه استفاده می کنند. پرداخت شهریه کلیه واحدها نیز از طریق سامانه سیدا انجام خواهد شد. در این سامانه افراد پس از وارد شدن به پورتال دانشجویان می توانند از قسمت امور مالی وارد بخش پرداخت شهریه شوند.

 

 

نحوه پرداخت شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

 

پرداخت شهریه از سایت آموزشیار دانشگاه آزاد چگونه است؟

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه پرداخت شهریه از سایت آموزشیار دانشگاه آزاد را بررسی کنیم. برای پرداخت این شهریه لازم است افراد به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد که در آدرس edu.iau.ac.ir واقع شده است، مراجعه نمایند. در این سامانه میزان بدهی افراد مشخص شده است که می توانند برای پرداخت آن اقدام نمایند. لازم است در خصوص پرداخت شهریه رشته های پیراپزشکی و پزشکی دانشگاه آزاد بدانید که تا زمانی که این شهریه پرداخت نشده، مجاز به انتخاب واحد نخواهید بود. تنها زمانی می توانید این کار را انجام دهید که با امور مالی دانشگاه توافق کرده باشید. تمامی دانشجویان تا زمان امتحانات پایان ترم برای تسویه زمان خواهند داشت.

نحوه پرداخت شهریه در این سامانه نیز بدین صورت است که ابتدا دانشجویان وارد سامانه شده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می کنند. نام کاربردی شامل، شماره دانشجویی به علاوه کد دانشگاه است. رمز عبور نیز شامل شماره دانشجویی به علاوه کد دانشگاه است. جهت پرداخت شهریه باید از منوی سمت راستی، روی قسمت ثبت نام دروس دانشجو کلیک کنید. بعد روی گزینه مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو می روید. از قسمت تراز، مبلغ بدهی را زده و پرداخت الکترونیکی شهریه را انتخاب می کنید. در قسمت بعد درگاه پرداخت دو بانک صادرات و ایران کیش برای پرداخت مشخص شده است و داوطلبان باید پرداخت خود را از طریق این دو درگاه انجام دهند.

 

 

برای اطلاع از نحوه پرداخت شهریه آموزشیار بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شهریه ثابت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

 

جزئیات تخفیف شهریه دانشگاه آزاد

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا برای پرداخت شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد، آیا تخفیف هم در نظر گرفته می شود؟ در این خصوص باید به شما بگوییم که تخفیف ها به صورت کلی برای سه دسته از دانشجویان در نظر گرفته می شود که شامل دانشجویان برتر، بی بضاعت و یا دانشجویان با معدل بالا هستند. جدول میزان تخفیف نیز به شرح زیر است.

تخفیف نرخ شهریه پزشکی آزاد برای دانشجویان با رتبه برتر
گروه آموزشی دوره تخفیف 25 درصد تخفیف 15 درصد
فنی کارشناسی نفرات اول تا پانزدهم نفرات 16 تا 30
تجربی کارشناسی و دکتری حرفه‌ای نفرات اول تا دهم نفرات 16 تا 30
انسانی کارشناسی نفرات اول تا دهم نفرات 11 تا 20
زبان کارشناسی نفرات اول تا دهم نفرات 11 تا 20
هنر کارشناسی نفرات اول تا دهم نفرات 11 تا 20
پزشکی دکتری حرفه‌ای نفرات اول تا پنجم نفرات 6 تا 10
تخفیف شهریه دانشجویان کم درآمد
کاردانی و کارشناسی تا سقف 20 درصد
کارشناسی ارشد تا سقف 15 درصد
دکتری تا سقف 10 درصد
تخفیف شهریه دانشجویان بیماران خاص
کاردانی تا سقف 25 درصد
کارشناسی تا سقف 25 درصد
کارشناسی ارشد تا سقف 15 درصد
دکتری تا سقف 10 درصد

 

وام دانشجویی دانشگاه آزاد

همانطور که گفته بودیم برای  پرداخت شهریه رشته های پیراپزشکی و شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد، وام نیز در نظر گفته شده است. در این قسمت همراه ما باشید تا از جزئیات مربوط به وام اطلاعات لازم را بدست آورید. وام برای افرادی است که مشکل مالی دارند و به این افراد پرداخت می شود تا به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل محروم نشوند. این که چه مقدار وام به دانشجویان داده شود، بستگی به میزان شهریه دارد. از آنجایی که شهریه مقطع دکتری بیشتر است، طبیعی است که به دانشجویان این مقطع، وام بیشتری داده خواهد شد. این وام از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بوده و با کارمزد 4 درصد ارائه می شود. دانشجویان برای بازپرداخت وام نیز تا 60 ماه پس از فراغت از تحصیل فرصت خواهند داشت. جزئیات مبلغ وام نیز به شرح زیر است.

وام دانشگاه آزاد با کارمزد 4 درصد
مقطع مبلغ
کاردانی 500 هزار تومان
کارشناسی 500 هزار تومان
ارشد 1میلیون تومان
دکتری حرفه ای 1میلیون و صد و پنجاه هزار تومان
وام دانشگاه آزاد با کارمزد 14 درصد
مقطع مبلغ
کارشناسی 2500 هزارتومان
ارشد 5 میلیون تومان
دکتری 10 میلیون تومان

 

در این قسمت همراه ما باشید تا از شرایط دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد اطلاعات لازم را بدست آورید. این وام به افراد واجد شرایط داده خواهد شد. در ادامه ما این شرایط را بررسی خواهیم کرد.

  • از جمله عمومی ترین شرایط دریافت وام، می توان به عدم اشتغال به جز کار دانشجویی، داشتن اولویت نیازمالی، و عدم استفاده از بورسیه تحصیلی تعیین شده است. همچنین برای دریافت این وام، ارائه ضامن معتبر الزامی است.
  • شرایط آموزشی که برای تعیین وام مشخص شده است شامل موارد زیر می شود:
  • این که افراد در دو ترم قبلی مشروط نشده اند.
  • دانشجویان در حداقل تعداد واحدهای مشخص شده ثبت نام کرده باشند.
  • دانشجویان ورودی جدید نیمسال های اول و دوم بدون در نظر گرفتن معدل شامل دریافت وام می شوند.
  • اگر فردی مشروط شده باشد، نصف وام به او تعلق می گیرد.

 

 

وام دانشجویی دانشگاه آزاد

 

 

جدیدترین اخبار پیرامون هزینه پزشکی دانشگاه آزاد

میزان افزایش شهریه در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد در خصوص میزان افزایش شهریه این دانشگاه گفت: افزایش شهریه در مقاطع مختلف، متفاوت بوده و در مقاطع کاردانی و کارشناسی یک کف و سقفی دارد و برای مقاطع ارشد و دکتری نیز کف و سقف دیگری مشخص شده است.

میزان دریافت شهریه به رتبه واحدها بستگی دارد

محسن امینی مسئول دانشگاه آزاد ضمن اعلام این که کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در ۲۶ رتبه و در ۱۳ دسته تقسیم کردیم، گفت: بر اساس این رتبه بندی، عملکرد واحدهای دانشگاهی در حوزه‌ های آموزشی، پژوهشی، اقتصادی، فناوری و … ارزیابی می‌شود و میزان دریافت شهریه بر اساس این رتبه بندی در واحدها متفاوت است. به طور مثال واحد علوم تحقیقات، واحد تهران مرکز و برخی دیگر از واحدهای تهران و تعدادی از واحدهای مراکز استان‌ها در رتبه یک قرار دارند.

 

اطلاعیه

شهریه رشته های پزشکی در واحدهای ظرفیت مازاد پردیس خودگردان آزاد با نرخ شهریه پردیس های خودگردان برابر خواهد بود.

 

اخرین اخبار شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد بپردازیم. ما شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد را به صورت عادی و به صورت خودگردان بررسی کردیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص، شهریه رشته های پیراپزشکی و نرخ شهریه پزشکی آزاد برای رشته های خاص داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. مشاوران ما شما را یاری کرده و میزان هزینه پزشکی دانشگاه آزاد را به طور دقیق برای شما عزیزان بیان خواهند کرد.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

2.8/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا شهریه ثابت دانشگاه آزاد هر سال تغییر می کند؟

این شهریه برای هر دانشجو از زمان ورود تا زمان پایان تحصیل ثابت است.

میزان افزایش شهریه متغیر دانشگاه آزاد چقدر است؟

پرداخت شهریه متغیر اصولاً بین 10 الی 15 درصد افزایش خواهد داشت.

آیا امکان معاف شدن دانشجو از شهریه دانشگاه آزاد هست؟

امکان معاف شدن خیر، اما تخفیف برای برخی دانشجویان در نظر گرفته می شود.

 

نظرات

37 دیدگاه دربارهٔ «شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo Fatemeh گفت:

    سلام وقت بخیر…شهریه پزشکی دانشگاه آزاد جیرفت چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      از ترمی 15 16 تومان شروع میشود.

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید شهریه ثابت پزشکی آزاد مشهد سال ۱۴۰۲ چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حدود 10 تا 12 میلیون تومان

  3. Avatar photo Yasaman Mahali گفت:

    سلام میشه لیست رشته های تجربی« پیرا پزشکی» دانشگاه آزاد بگید؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر به صورت کاردانی در دانشگاه ازاد ارائه شده اند مانند کاردانی دانپزشکی ، کاردانی هوشبری و…

  4. Avatar photo محمد گفت:

    سلام شهریه دانشجویان بین الملل (غیر ایرانی)رشته داروسازی چقدر است

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شهریه دانشگاه بین الملل حدودا دو برابر ازاد در همان مقطع و همان رشته میباشد

  5. Avatar photo فاطمه گفت:

    با سلام
    شهریه هر ترم دانشگاه آزاد پزشکی ساری چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر ترم حداقل 15 تومن هست.

  6. Avatar photo سعدی گفت:

    شهریه کاردانی دامپزشکی دانشگاه ازاد چقدره

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      میزان شهریه رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد بین 6 میلیون و 500 الی 7 میلیون و 500 هزار تومان است

      1. Avatar photo سپهر گفت:

        سلام شهریه کاردانی دامپزشکی ثابت +متغیر حدودا چقد میشه؟

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          بستگی دارد کدام دانشگاه قبول شده باشید.

  7. Avatar photo ساحل گفت:

    سلام وقت بخیر
    هزینه پرستاری ازاد تهران و خودگردانش چنده؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. بین 22 تا 25 تومن.

    2. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      میزان شهریه رشته پرستاری دانشگاه ازاد بین 7 میلیون و 800 الی 9 میلیون و 200 هزار تومان است
      همچنین شهریه رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان بین 8 میلیون تومان الی 12 میلیون تومان است

  8. Avatar photo Fd گفت:

    سلام شهریه رشته پزشکی دانشگاه بین‌الملل قشم چقدره؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      حدودا بین 20 تا 25 میلیون هستش هر ترمی.

    2. Avatar photo محسن گفت:

      سلام شهریه کل دانشگاه ازاد پزشکی تنکابن خودت چی آره و چند تا شهریه ثابت باید بدهیم

      1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

        سلام دوست عزیز
        حدودا هر ترم به طور کلی 15 تا 18 تومن ممکنه باشد.

  9. Avatar photo حسین گفت:

    سلام وقت بخیر شهریه دانشگاه آزاد برای پزشکی نهایتا ترمی چقدر میشه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ترمی حدود 10 تومن

  10. Avatar photo اسدی گفت:

    شهریه هرسال رشته پزشکی دندان پزشکی چقدره؟
    شهریه هر ترم چقدر میشه؟
    چند سال باید تحصیل کنیم؟
    باید چند واحد هر سال برداریم ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      دانشگاه به دانشگاه متفاوت است

  11. Avatar photo Zahra گفت:

    با نهایت چه رتبه ای میشه فیزیوتراپی آزاد اورد و هر ترم با ۱۸ واحد چقدر هزینش میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته فیزیوتراپی تنها در دانشگاه های دولتی ارائه می شود.

  12. Avatar photo Fz گفت:

    سلام تو رو خدا بگید هزینه هر ترم ثابت +متغیر جمعا رشته مامایی آزاد عادی واحد علوم پزشکی تهران چقدره ؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام باتوجه به مقاله بین 7 تا 10 ملیون تومن هست بستگی دارد که چند واحد بردارید

  13. Avatar photo حورا گفت:

    رشته گفتار و شنوایی چنده ?

    1. Avatar photo حورا گفت:

      این دانشگاه مجازی ? یعنی در خانه ای من درس می خوانم ?

      1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

        سلام
        بله ولی ممکنه طبق نظر دانشگاه برخی امتحانا به صورت حضوری برگذار شود

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      شما بازه 4 تا 5 میلیون به ازای هر ترم پرداختی خواهید داشت

    3. Avatar photo مهدی گفت:

      قبول شدین شنوایی سنجی رتبتون چنده

      1. Avatar photo bahraii گفت:

        سلام وقت بخیر با تراز حدودا 8000 و رتبه حدودا 4000 در سهمیه برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

        1. Avatar photo امیررضا گفت:

          ببخشید هزینه پرستاری برا دانشگاه آزاد. چقدره بستگی به دانشگاه داره هزینه ها؟

          1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

            سلام وقت بخیر
            میزان شهریه رشته پرستاری دانشگاه ازاد بین 7 میلیون و 800 الی 9 میلیون و 200 هزار تومان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
  • رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

    رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 + دانشگاه ها

    لیست رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شرکت در کنکور فراگیر دانشگاه آزاد فرصتی عالی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد. داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)