ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری ثبت نام تیزهوشان + استعلام کد ثبت نام و قبولی | ایران تحصیل

پیگیری ثبت نام تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان پیگیری ثبت نام تیزهوشان فراهم شد. کلیه دانش آموزان و اولیای محترم آنان می توانند با استفاده از سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان جهت انجام کلیه امور اقدام نمایند. همچنین می توانید با استفاده از شماره پیگیری ثبت نام سمپاد نیز اقدام کنید. لازم به ذکر است که برای رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان نیازی به حضور هیچ یک از ادارات نخواهید داشت و می توانید به راحتی از طریق همین سامانه و یا تماس با کارشناسان ما پیگیری های لازم را به انجام برسانید.

برای انجام پیگیری ثبت نام تیزهوشان شما باید اطلاعات ثبت نامی و همچنین اطلاعات دیگر دانش آموزی را وارد نمایید. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که انجام کلیه امور مربوطه تنها در زمان خاصی امکان پذیر است و پس از زمان تعیین شده دیگر امکان ورود به سامانه را نخواهید داشت. بنابراین با ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از زمان پیگیری ثبت نام و… اطلاع دقیق یابید.

 

برای دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت نام داوطلبان از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

برای پیگیری ثبت نام تیزهوشان می توانید به صورت اینترنتی و با استفاده از سامانه مورد نظر اقدام نمایید.

 

 

زمان پیگیری ثبت نام تیزهوشان

زمان پیگیری ثبت نام تیزهوشان

کلیه دانش آموزانی که مایل به انجام ثبت نام در مدارس تیزهوشان می باشند، را دارند می توانند از فرودین ماه جهت انجام ثبت نام اقدام نمایند. انجام ثبت نام اولیه آزمون تیزهوشان برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام برای تمامی دانش آموزان در بازه زمانی تعیین شده وجود دارد و لذا کلیه دانش اموزان در صورت اقدام به موقع می توانند جهت انجام کلیه امور ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای پاسخ به سوال چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه؟ روی لینک بزنید.

دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان زمانی امکان پذیر است که دانش اموزان کلیه امور مربوط به ثبت نام را به انجام رسانده باشند. در واقع زمانی شما قادر به دریافت این کد خواهید بود که کلیه امور مربوط به ثبت نام شما تکمیل شده باشد. دقت داشته باشید که اطلاعات خود را به درستی در سامانه ثبت نمایید و همچنین پس از اتمام کارف فرم مورد نظر را به صورت دقیق بررسی کنید تا از اشتباهات مشکلات آینده جلوگیری نمایید.

در صورتی که امکان تائید نهایی و پرداخت برای شما هنوز فعال می باشد، به دلیل این است که هزینه ثبت نام را پرداخت نکرده اید و به همین دلیل لازم استبرای پرداخت هزینه اقدام نمایید. واریز هزینه به صورت الکترونیک و تنها از طریق سامانه تعیین شده امکان پذیر است. پس از اینکه ازلاعات خودرا ثبت نمودید، می توانید با استفاده از کارت بانکی خود، هزینه را پرداخت نمایید.

 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج تیزهوشان پایه هفتم بر روی لینک کلیک کنید

 

 

نحوه پیگیری ثبت نام تیزهوشان

همانطور که ذکر شد، با استفاده از سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان می توانید در زمان تعیین شده با مراجعه به آدرس سایت تیزهوشان، نسبت به انجام ثبت نام و همچنین پیگیری امور مربوطه اقدام نمایید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید، لازم است مجددا برای دریافت رمز عبور خود اقدام نمایید. دریافت رمز عبور تنها از مدیر مدرسه امکان پذیر می باشد.

در صورتی که مایل به برقراری ارتباط با شماره پیگیری ثبت نام سمپاد می باشید، می توانید با شماره های 9099072952 (از سراسر کشور) و  9099072952 (تماس از استان تهران) از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با ما در ارتباط باشید.

 

جهت اطلاع از شهریه مدارس تیزهوشان برای فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید

 

 

چرا کد رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان را دریافت نمی کنم؟

 

چرا کد رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان را دریافت نمی کنم؟

 

پس از انجام ثبت نام در سامانه تیزهوشان، ممکن است شما موفق به دریافت رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان نشوید. علت این موضوع را می توان اینگونه بررسی نمود که شما اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد نکرده اید و کلیه مراحل را پشت سر نگذرانده اید. به همین دلیل امکان دریافت کد رهگیری برای شما وجود نخواهد داشت. توصیه ما این است که مجددا اطلاعات فرم ثبت نام را تکمیل نموده و برای ثبت نام اقدام نمایید.

 

برای اطلاع از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی بر روی لینک کلیک کنید

 

نحوه اتصال به سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان

جهت متصل شدن به سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان azmoon.medu.ir شما راه های مختلفی خواهید داشت. از جمله این راه ها این است که همین آدرس را در قسمت مربوط به نوار آدرس در مرورگر موبایل و یا رایانه خود وارد نمایید. همچنین راه دیگر آن این است که سامانه پیگیری استعداد های درخشان را در قسمت مربوط به جست و جو سرچ کنید و مستقیما وارد آدرس و سامانه مورد نظر شوید.

برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان روی لینک بزنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه پیگیری ثبت نام تیزهوشان و ورود به سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان ارائه نماییم. در صورتی که جهت انجام پیگیری ثبت نام تیزهوشان مشکلی برای ورود به سامانه داشتید و یا مایل به دریافت شماره و کد رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان توسط کارشنان مدارس تیزهوشان ما بودید، می توانید همه روزه ، حتی ایام تعطیل با شماره های موجود در جدول زیر با ما در ارتباط باشید.

 

 

برای اطلاع از زمان دقیق پیگیری ثبت نام تیزهوشان و نحوه اتصال به سامانه مورد نظر، با مرکز مشاوره ما در تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

راهنمای سامانه دریافت رمز ورود همگام مدارس تیزهوشان

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان

راهنمای ثبت ارزشیابی در سامانه سناد 

پیگیری ثبت نام تیزهوشان

 

4.5/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان پیگیری ثبت نام تیزهوشان وجود دارد؟

بله. در فروردین ماه امکان ویرایش اطلاعات و همچنین دریافت کد پیگیری برای تمامی داوطلبان وجود خواهد داشت.

جهت پیگیری ثبت نام استعداد های درخشان به چه سازمانی باید مراجعه نماییم؟

برای پاسخ به این سوال شما لازم است به سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان وارد شوید و اقدامات لازم را به انجام برسانید.

علت عدم دریافت کد رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان چیست؟

در صورتی که اطلاعات خود را به صورت کامل و صحیح وارد نکرده باشید، امکان دریافت کد رهگیری وجود نخواهد داشت.

چگونه می توان شماره پیگیری ثبت نام سمپاد را دریافت نمود؟

برای اطلاع از شماره پیگیری ثبت نام تیزهوشان وارد سایت شوید و این مقاله را مطالعه کنید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)