ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

توجه توجه : به اطلاع تمامی داوطلبان گرامی می رساند که سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۲ هیچ نوع اطلاعیه ای در رابطه با پذیرش دانشجو در رشته پزشکی اعلام نکرده است و پذیرش دانشجوی پزشکی به هیچ عنوان به صورت بدون کنکور قابل انجام نمی باشد و اطلاعیه ارائه شده در زیر در خصوص دفترچه سال 94 ، 96 و 97 بوده است که به سال ۱۴۰۲ مربوط نمی شود.

 

ادامه تحصیل در رشته پزشکی و تجربه پوشیدن روپوش سفید رنگ پزشکی آرزوی بزرگ بسیاری از افرادی است که در دوران متوسطه رشته تجربی خوانده اند. علی رغم همه سختی ها و مشکلات پذیرش در این رشته محبوب باز هم هر ساله رقابت سنگین و تنگاتنگی را بین داوطلبان گروه تجربی برای ورود به آن مشاهده می کنیم.

 

اما در بین همه علاقمندان به این رشته افرادی هستند که در فکر تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در شهرهای مختلف هستند. آن ها می خواهند بدانند آیا امکان تحصیل پزشکی بدون آزمون غیرانتفاعی برایشان وجود دارد یا همچنان باید کفش آهنی بپوشند و در کنکور سخت تجربی برای قبولی پزشکی شرکت کنند؟

 

در صورت وجود پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شرایط ثبت نام پزشکی دانشگاه غیرانتفاعی چیست و یا زمان ثبت نام کی است؟ در این نوشته سعی داریم پاسخگوی خوبی برای همه این سؤالات مهم برای شما دوستان عزیز داوطلب کنکور علوم تجربی باشیم.

 

 

جهت شناخت دانشگاه های پذیرنده پزشکی در خارج از ایران از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پزشکی بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واقعیت است یا شایعه ای بیش نیست؟

رشته پزشکی جزء رشته هایی است که در لیست رشته های دست نیافتنی شمار زیادی از متقاضیان و داوطلبان آزمون تجربی قرار گرفته است.

شاید به جرأت بتوان گفت که درآمد عالی و پرستیژ اجتماعی این رشته از مهم ترین دلایل تمایل افراد به انتخاب رشته پزشکی است. حال اگر به دنبال تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی هستید باید در اینجا خبری را به شما بدهیم.

 

دوستان عزیز توجه داشته باشید که تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به هیچ وجه برای هیچ داوطلبی در هیچ نقطه ای از این کشور بزرگ وجود ندارد.

 

در نتیجه، تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را از سرتان خارج کنید و به دنبالش نباشید.

دقت کنید که برای خانم دکتر و یا آقای دکتر شدن راهی به جز مطالعه دقیق و کامل دروس گروه آزمایشی تجربی و شرکت در کنکور این رشته را ندارید و باید پزشکی بدون آزمون غیرانتفاعی را فراموش کنید.

 

 

اگر قصد ادامه تحصیل در کشوری خارجی و در رشته پزشکی را دارید در ابتدا دانشگاه های پذیرنده این رشته را در خارج از کشور بشناسید

 

آیا در سال های گذشته امکان تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی وجود داشت؟

باید عرض کنیم که، هیچ زمانی و در هیچ دانشگاهی از ایران افراد نمی توانستند به تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بپردازند.

در مجموع تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور در طی سال های قبل تنها با گذراندن هفتاد و دو واحد درسی از این رشته در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خارج از کشور (البته تنها در دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت) و سپس گرفتن انتقالی به ایران امکان پذیر بود.

اما در حال حاضر این قانون به طور کلی لغو شده است و افراد به هیچ وجه نمی توانند با این شیوه پزشکی را به صورت بدون آزمون بخوانند.

 

 

شرایط ثبت نام پزشکی دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

آیا با شرایط جدید تحصیل پزشکی در کشوری خارجی آشنایی دارید؟

همان طور که در بالا توضیح دادیم با توجه به تغییراتی در نحوه پذیرش بدون کنکور پزشکی به وجود آمده است دیگر به هیچ وجه امکان گرفتن انتقالی داخل ایران فراهم نیست. خب با این شرایط تکلیف چیست؟

باید عرض کنیم که در حال حاضر افراد بعد از مراجعت به کشوری خارجی جهت تحصیل پزشکی دیگر امکان گرفتن انتقالی به ایران و تحصیل در کشور را ندارند.

 

راه ورود به لیسانس به پزشکی

دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برای رفع مشکل افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی برای مقطع کارشناسی ارشد را دارند اقدام به فراهم کردن آزمونی به نام آزمون لیسانس به پزشکی کرده است، برای شرکت در این آزمون باید برخی از شرایط را دارا باشید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

  • شرکت کننده باید دارای دیپلم تجربی و یا ریاضی را داشته باشد.
  • حداکثر سن برای شرکت در این آزمون ۲۵ سال تمام می باشد.
  • مورد دیگری که اهمیت بسیاری دارد کسب معدل بالاتر از ۱۶ در مقطع کارشناسی برای متقاضی می باشد.
  • علاوه بر این معدل دیپلم شما هم باید بالتر از ۱۸ باشد تا بتوانید در این آزمون شرکت کنید.

البته دانشجویانی که دارای گواهینامه استعداد های درخشان یا المپیاد های علمی را داشته باشند نیازی به ارائ مدارک کارنامه ای یا به اصطلاح شرط معدل را ندارند.

تحصیل پزشکی در خارج چه معایب و مزایایی دارد؟

حال که دیگر فرصت تحصیل پزشکی بدون آزمون غیرانتفاعی را ندارید و در صورت داشتن شرایط به تحصیل پزشکی در خارج از ایران فکر می کنید بهتر است مطالبی را در مورد معایب و مزایای ادامه تحصیل در خارج از کشور و در رشته پزشکی بدانید.

ادامه تحصیل در رشته پزشکی با معایب و مزایای خاص خودش همراه است. از بین مزایای آن می توان از داشتن درآمد بالا، ایجاد بهترین فرصت های شغلی، فرصت های علمی و آموزشی برتر نام برد.

از بین معایب ادامه تحصیل به زبان خارجی و غربت و دوری از خانواده اشاره کرد. البته این معایب با توجه به مزیت های گفته شده چندان مهم نیستند و به چشم نمی آیند.

 

 

آیا از شهریه دانشگاه های خارجی برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی اطلاعی دارید؟

حال که متوجه شدید به هیچ وجه نمی توانید در رشته پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ادامه تحصیل دهید و تصمیم به ادامه تحصیل در دانشگاهی خارجی را گرفته اید بهتر است از شهریه پرداختی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها نیز مطلع شوید

از آن جایی که، معمولاً هزینه بالایی را برای تحصیل پزشکی در کشوری خارجی باید بپردازید بهتر است از مبلغ شهریه هر کدام از دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت جهت تحصیل پزشکی مطلع شوید.

این کار را به مشاوران ایران تحصیل بسپارید و اطلاعات لازم را ار آن ها دریافت کنید.

 

 

جهت اطلاع از شهریه دانشگاه های پذیرنذه پزشکی در خارج از ایران از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه بروجرد

لیست دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی تهران

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

تست آنلاین انتخاب رشته نهم

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای داوطلبان وجود دارد؟ 

خیر. تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای داوطلبان امکان پذیر نیست. تنها راه عزیمت به خارج از کشور برای تحصیل در این رشته است.

آیا تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دانشگاه های شهر تهران امکان پذیر است؟ 

خیر. در هیچ دانشگاهی نمی توان اقدام به تحصیل بدون کنکور پزشکی کرد.

شرایط ثبت نام پزشکی دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون کنکور چیست؟

رشته پزشکی در دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت بدون کنکور ارائه نمی شود.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo سیاف گفت:

    سلام من اتباع هستم برای پذیرش دررشته پزشکی عمومی چه مدارک لازم است وقیمت هر ترم چند است؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شما باید در سامانه اتباع برای تحصیل ثبت نام انجام دهید و باد از ان اجازه ی ثبت نام به شما خواهند داد و شهریه سه برابر دانشگاه پردیس خودگردان میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1402 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
  • ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل

    ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

    کسانی که قصد دارند در دانشگاه های دولتی بدون شرکت در کنکور سراسری ثبت نام کنند باید از ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل اطلاع داشته باشند. هم چنین لازم است در مورد لیست رشته های شرط معدل دانشگاه دولتی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)