ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام غیر حضوری پیام نور ۱۴۰۳

ثبت نام غیر حضوری پیام نور 99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که در سال جاری در دانشگاه پیام نور پذیرفته می شوند باید نسبت به انجام ثبت نام غیر حضوری پیام نور ۱۴۰۳ اقداماتی را انجام دهند. توجه داشته باشید که ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور صورت می گیرد. در واقع، هر یک از دانشجویان و افراد پذیرفته شده باید در زمان مشخص شده به وسیله دانشگاه محل قبولی برای ثبت نام قطعی خود در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور اقدام کنند. البته قبولی در دانشگاه پیام نور با توجه به داشتن شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور برای هر فرد انجام می گیرد. در این میان اطلاع از شهریه غیرحضوری پیام نور نیز برای هر فرد پذیرفته شده در این دانشگاه ضروری و مهم به نظر می رسد.

در این نوشته، اطلاعات لازم را در رابطه با ثبت نام غیر حضوری پیام نور و همین طور شهریه غیرحضوری پیام نور در اختیار شما دوستان و عزیزان گرامی قرار می دهیم. امیدواریم با مطالعه این نوشته مشکلی از بابت ثبت نام غیر حضوری پیام نور بعد از اعلام نتایج و قبولی نداشته باشید و بتوانید ثبت نام خود را در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور به نحو احسنت انجام دهید.

چه زمانی می توان برای ثبت نام غیر حضوری پیام نور اقدام کرد؟

مورد بسیار مهمی که هر کدام از دانشجویان قبول شده در دانشگاه پیام نور باید به آن توجه داشته باشند اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام غیر حضوری پیام نور است.

توجه داشته باشید که این زمان توسط خود دانشگاه به اطلاع داوطلبان می رسد.

به این صورت که هر فرد پذیرفته شده باید برای اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک لازم به سایت دانشگاه مورد قبولی مراجعه کند و طی اطلاعیه منتشر شده از زمان دقیق ثبت نام پیام نور مطلع شود.

زمان دقیق ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور برای هر کدام از دانشگاه های پیام نور در سال جاری هنوز مشخص نیست و باید تا زمان اعلام هر کدام از این دانشگاه ها صبر کرد.

چگونه می توان برای ثبت نام غیرحضوری پیام نور اقدام کرد؟

آیا اطلاعی از نحوه ثبت نام غیر حضوری پیام نور دارید؟ آیا می دانید چگونه می توان برای ثبت نام غیرحضوری پیام نور اقدام کرد؟ در این بخش با ارائه راهنمای ثبت نام غیر حضوری پیام نور در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

دقت داشته باشید که ثبت نام دانشجویان در سایت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور با طی مراحلی برای هر فرد انجام می شود که باید با دقت و مرحله به مرحله پیش رفت.

. برای شروع ثبت نام در ابتدا باید آدرس سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور یا همان سامانه گلستان پیام نور را در مرورگر خود تایپ بفرمایید و برای ورود به آن اقدام کنید.

. بعد از باز شدن صفحه مورد نظر نوبت به درج نام کاربری و همین طور رمز عبور در فیلدهای مربوطه می رسد.

. در قدم بعدی وارد پروفایل کاربری خود شوید و بر روی گزینه پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود موجود در بخش بالایی صفحه کلیک بفرمایید.

. پس از کلیک بر روی گزینه ذکر شده صفحه دیگری برای شما باز می شود که در آن می توانید مراحل پذیرش غیرحضوری خود را در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور مشاهده بفرمایید.

از میان این مراحل می توان به تعیین وضعیت نظام وظیفه، اطلاعات ایثارگری، چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو، دریافت فرم های مورد نیاز و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

با کلیک بر روی گزینه انتخاب که در کنار هر کدام از این موارد مشاهده می شود می توانید برای تکمیل اطلاعات مورد نیاز دانشگاه در هر مرحله اقدامات لازم را انجام دهید.

. در آخرین مرحله ثبت نام نوبت به دانلود و دریافت برگه ها و فرم های مورد نظر دانشگاه جهت مراجعه حضوری برای تکمیل فرآیند ثبت نام بعد ار ثبت نام در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور می رسد.

دقت داشته باید که ارائه این فرم های تکمیل شده در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه پیام نور بعد از ثبت نام در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور الزامی به نظر می رسد.

در غیراینصورت بعد از طی اولین مرحله ثبت نام در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور فرآیند ثبت نام شما تکمیل نمی شود و اجازه ورود به دانشگاه پیام نور و شروع دوران تحصیل خود را در این دانشگاه ندارید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات دقیق تر و بهتری در رابطه با نحوه ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور هستید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند اطلاعات دقیق و درستی را در رابطه با ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور در اختیارتان قرار دهند.

برای انجام ثبت نام دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری باید به سامانه گلستان وارد شوید

پس از انجام ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور چه کاری باید انجام دهم؟

زمانی که ثبت نام خود را در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور کامل کردید نوبت به ثبت نام حضوری می رسد.

در واقع شما بعد از گذشت 24 ساعت از انجام ثبت نام غیر حضوری در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور الزاماُ باید دوباره به سایت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور یا همان سایت گلستان وارد شوید.

در این سایت ثبت نام باید از تأیید ثبت نام خود در دانشگاه پیام نور اطمینان حاصل کنید. البته این زمان برای برخی از دانشگاه ها ممکن است بیشتر از یک روز یا همان 24  ساعت زمان ببرد.

اما نگران نباشید به هر حال ثبت نام شما از طرف دانشگاه مورد تأیید قرار می گیرد و مشکلی در این رابطه نیست.

نکته بسیار مهم این که تمامی افراد پذیرفته شده و دانشجویان باید قبل از انجام انتخاب واحد شهریه ثابت را پرداخت کنند.

در غیراینصورت هیچ یک از افراد امکان انجام انتخاب واحد و شروع ترم تحصیلی را ندارند.

برای واریز مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان شهریه ثابت دانشگاه پیام نور در ابتدا باید وارد منوی اصلی سایت گلستان دانشگاه پیام نور شوید و در ادامه به ترتیب بر روی گزینه آموزش، گزارش های آموزش، شهریه و فرم واریز وجوه پیام نور کلیک بفرمایید.

با واریز شهریه ثابت امکان انجام انتخاب واحد برای شما دوست عزیز پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور فراهم می شود و می توانید از طریق گزینه ثبت نام برای این امر اقدام بفرمایید.

 

سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور

 

نکات مهم در زمان ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور

در این بخش، با ذکر نکات بسیار مهمی در زمان انجام ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

. توجه داشته باشید که هر فرد باید در زمان مشخص شده توسط دانشگاه برای انجام ثبت نام اقدام کند.

از این رو کسب اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان تعیین شده الزامی به نظر می رسد.

در صورت عدم اطلاع از این موضوع و اتمام زمان در نظر گرفته شده قبولی شما کان لم یکن تلقی می شود.

. به جز زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام غیرحضوری به تاریخ مشخص شده برای انجام ثبت نام حضوری نیز توجه لازم را مبذول دارید.

در این زمان باید تمامی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و ثبت نام فیزیکی به دانشگاه تحویل دهید.

. کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری بدون هیچ کم و کاستی در سایت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور یا همان سایت گلستان انجام می گیرد.

اگر به دنبال اطلاع از اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

شهریه غیرحضوری پیام نور چقدر است؟

دانشگاه پیام نور نیز به عنوان یکی از دانشگاه هایی مطرح است که برای ورود به آن به پرداخت شهریه نیاز دارید.

البته شهریه دوره کارشناسی، ارشد و همین طور دکتری دانشگاه پیام نور کاملاً با یکدیگر متفاوت است و با توجه به مقطع تحصیلی بالاتر می رود.

نکته بسیار مهم این که شهریه غیرحضوری پیام نور هر ساله برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه نیمه دولتی تا حد از قبل تعیین شده ای بالا می رود.

آیا اطلاعی در رابطه با شهریه غیرحضوری پیام نور در ترم مهر دارید؟ اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شهریه غیرحضوری پیام نور هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات لازم را در رابطه با شهریه غیرحضوری پیام نور در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار دهیم.

شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور شامل چه مواردی می شود؟

ثبت نام در دانشگاه پیام نور و انتخاب رشته در این دانشگاه در گرو داشتن شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور است.

در واقع،‌ هیچ فردی بدون داشتن شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور امکان ثبت نام در دوره بدون کنکور و با کنکور پیام نور را ندارد.

شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور برای دو دوره بدون آزمون و با آزمون در دو گروه شرایط اختصاصی و همین طور شرایط عمومی قرار می گیرند.

در صورتی که برای ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور به دنبال اطلاع از شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور هستید می توانید از طریق مشاوری خبره به این اطلاعات دست پیدا کنید.

آیا به عنوان دانشجوی جدید الورود از نحوه برگزاری کلاس های پیام نور اطلاعی دارید؟

دانشگاه پیام نور از آن دست دانشگاه هاست که معمولاً افراد شاغل یا بانوان خانه دار و بچه دار برای تحصیل در آن اقدام می کنند.

علتش هم کاملاً مشخص و مبرهن است و آن هم چیزی نیست به جز این که ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور مستلزم شرکت در کلاس های درسی نیست.

در واقع، دانشگاه پیام نور از همان ابتدای تأسیس به همین صورت عمل کرده و من بعد هم روال کارش به همین صورت است.

حضور در کلاس های دانشگاه پیام نور به هیچ وجه الزامی نیست و فرد دانشجو می تواند در صورت تمایل در آن ها شرکت نکند.

البته این موضوع در رابطه با دروس عملی به هیچ وجه صدق نمی کند و افراد الزاماً باید در کلاس های دروس عملی شرکت داشته باشند.

اما در رابطه با کلاس های دروس نظری باید عرض کنیم که این کلاس ها در تعداد کم برگزار می شوند.

در واقع، برای هر درس تنها چند جلسه کلاس درسی برگزار می شود که این کلاس ها به صورت رفع اشکال هستند.

در واقع، هر دانشجو باید دروس را خوب و با دقت مطالعه کند و در صورت داشتن مشکل درسی برای رفع آن ها به دانشگاه مراجعه و در سر کلاس های رفع اشکال حضور پیدا کند.

در هر ترم تحصیلی دانشگاه پیام نور چند واحد می توانم بردارم؟

شاید این موضوع هم برای شما دوست عزیز دانشجو سؤال شده باشد که در هر ترم تحصیلی دانشگاه پیام نور چند واحد درسی می توان برداشت؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که سقف واحدهای انتخابی در دانشگاه پیام نور حداکثر 24 واحد درسی است.

البته انتخاب این سقف از واحدهای درسی بستگی به معدل شما دارد. یعنی تنها در صورتی می توانید این تعداد از واحد درسی را در هر ترم تحصیلی بردارید که معدل شما به حد نصاب لازم رسیده باشد.

کرونا و ترم تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور

دیگر همه در جریان ورود ویروس مهلک کرونا به کشور و از دست رفتن تعداد زیادی از هم وطنانمان هستیم.

ویروسی که همه برنامه ریزی های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را بهم ریخته است.

به طوری که تمامی کلاس های دانشگاه ها به صورت غیرحضوری و اینترنتی برگزار شد.

حتی از حضور دانشجویان در دانشگاه ها برای شرکت در امتحانات نیز جلوگیری به عمل آمد و تمامی امتحانات به صورت اینترنتی و از راه دور برگزار شد.

اما در رابطه با ترم تحصیلی جدید چه تصمیمی گرفته شده است؟ آیا کلاس های درسی و همین طور امتحانات پایان ترم به صورت اینترنتی برگزار می شود؟

این سؤالی است که فعلاً نمی توان جوابی دقیق و درست به آن داد و باید منتظر اعلام مسئولین مربوطه در این رابطه ماند.

اما در صورت غیرحضوری بودن کلیه کلاس های درسی و همین طور امتحانات دانشگاه پیام نور همواره سعی در برگزاری باکیفیت آن هاست و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

برای دریافت وام دانشجویی شهریه از دانشگاه پیام نور چه کاری باید انجام دهم؟

حتماً‌ همه می دانید که دریافت وام دانشجویی شهریه در دانشگاه پیام نور در تمامی مقطع ارشد، کارشناسی و همین طور دکتری امکان پذیر است.

اما آیا می دانید چه مراحلی را باید برای دریافت وام تحصیلی شهریه پیام نور طی کرد؟

البته در این میان به مدارکی هم برای دریافت این وام تحصیلی نیاز دارید که الزاماً باید آن را از قبل آماده کنید و در زمان ثبت نام به مسئول مربوطه تحویل دهید.

مورد قابل توجه این که دریافت این وام به ضامن معتبری هم نیاز دارد.

نمرات امتحانی در دانشگاه پیام نور چگونه محاسبه می شود؟

یکی از سؤالاتی که در رابطه با نحوه نمره دهی در دانشگاه پیام نور برای دانشجویان جدید الورود مطرح می شود در رابطه با نمرات امتحانی دانشگاه پیام نور است.

آیا اطلاعی از نحوه نمره دهی در امتحانات و آزمون های دانشگاه نیمه دولتی پیام نور دارید؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که نمرات امتحانی در دانشگاه پیام نور به این صورت محاسبه می شود که در آزمون کتبی 12 نمره منظور می شود و برای فعالیت های کلاسی هر دانشجوی این دانشگاه 8 نمره در نظر گرفته می شود.

برای دریافت نمره کلاسی هر دانشجو باید فعالیت های لازم را در طول ترم داشته باشید تا استاد برای وی نمره کلاسی را منظور کند.

به عبارت دیگر، شرکت در تمام کلاس های درسی هر یک از دروس، انجام پروژه های درسی و همین طور شرکت در امتحانات آخر ترم از الزامات دریافت نمره کلاسی برای هر یک از دانشجویان است.

در مورد فوت و فن درس خواندن در دانشگاه پیام نور چیزی می دانید؟

از جمله مواردی که هر دانشجوی جدید الورود این دانشگاه باید از آن اطلاع داشته باشد در رابطه با فوت و فن مطالعه در پیام نور است.

به این صورت که هر فرد دانشجو در دانشگاه پیام نور باید در همان بدو ورود به این دانشگاه باید از شیوه خواندن دروس و کتب ارائه شده در هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور اطلاعاتی را به دست آورد.

در حقیقت، درس خواندن در دانشگاه پیام نور قلق خاصی دارد که هر شخصی باید از آن مطلع شود و در رابطه با آن بداند.

3.3/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام غیر حضوری پیام نور به چه سامانه ای باید وارد شویم؟

سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور یا همان سیستم جامع گلستان است که با استفاده از مرورگر اکسپلورر می توانید وارد سایت شوید.

شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور چیست؟

آن دسته از دانشجویانی که مشکلی در رابطه با حضور در کلاس ها دارند پس از بارگذاری تمامی اطلاعات خود در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور می توانند برای تحصیل به صورت خودخوان اقدام نمایند.

شهریه غیرحضوری پیام نور برای مقاطع مختلف چگونه است؟

برای اطلاع از شهریه غیرحضوری دانشگاه پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

64 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام غیر حضوری پیام نور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo معصومه گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده مدرک دیپلمم رو استان گیلان گرفتم و الان ساکن تهران هستم میخواستم بدونم که آیا میتونم پیام نور غیر حضوری تهران یا کرج ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید ثبت نام کنید

  2. Avatar photo حاجی فرد گفت:

    سلام وقت بخیر
    22اسفند جواب انتخاب رشته دانشگاه پیام نور براساس سابقه تحصیلی اومده الان من چیکار کنم؟!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر در سایت دانشگاه بارگذاری مدارک انجام بدین

  3. Avatar photo اسرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر الان جواب انتخاب رشته دانشگاه پیام نور براساس سابقه تحصیلی اومده برای ثبت نام دانشگاه چیکار کنم؟! تا چه تاریخی وقت ثبت نام هست؟!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید در سایت گلستان فرهنگیان مدارکتونو بارگزاری کنید

  4. Avatar photo محمداکبرزاده گفت:

    سلام.من فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات دارم آیامیتونم دکترا رادررشته حقوق یاعلوم سیاسی بخوانم آیامیشه؟؟؟البته غیرحضوری؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این امکان را دارید ولی در مقطع دکتری اموزش به صورت مجازی نمیباشد یا به صورت اموزش پژوهشی ویا به صورت اموزش محور

  5. Avatar photo یزدی گفت:

    سللام هنوز برای ثبت نام غبر حضوری بهمن فرصت
    هست؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله همچنان فرصت دارید و سامانه تا 8 بهمن ماه فعال میباشد.

  6. Avatar photo طاهره گفت:

    باسلام برای بهمن میتونم غیر حضوری ثبت نام کنم البته بدون آزمون میشه راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هفته دوم دی ماه ثبت نام آغاز میشود و شما مبتوند ثبت نام و انتخاب رشته در سایت سنجش را انجام دهید نیازی به ازمون وروذی نیست

  7. Avatar photo امیر گفت:

    باسلام و عرض ادب
    من لیسانس حسابداری دانشگاه ازاد دارم
    میخواستم بدونم میشه واسه کارشناسی حقوق پیام نور بخونم؟درسهای عمومی رو پیام نور قبول میکنه؟
    آیا مدرک دانشگاه مجازی برای آزمون وکالت قابل قبوله؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مانعی ندارد میتوانید اقدام کنید.

  8. Avatar photo مسعود گفت:

    سلام من تو سایت پیام نور ثبت نام رو انجام دادم مدارک رو اپلود کردم ولی هنوز گواهی پذیرش رو بهم نمیده آیا ثبت نام من انجام شده؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله ثبت نام شما انجام شده و چند روز زمان خواهد برد.

      1. Avatar photo مرضیه جعفری گفت:

        سلام ببخشید من میخوام لیسانس بگیرم رشته دیپلمم گرافیک رایانه ولی الان میخوام برا لیسانس رشته تربیت معلم و دبیری اموزگاری رو بخونم چیکار باید بکنم

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          تماس بگیرید

      2. Avatar photo مرضیه جعفری گفت:

        سلام ببخشید من میخوام لیسانس غیر حضوریبگیرم رشته دیپلمم گرافیک رایانه ولی الان میخوام برا لیسانس رشته تربیت معلم و دبیری اموزگاری رو بخونم چیکار باید بکنم

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          تماس بگیرید

  9. Avatar photo حسين گفت:

    فرم تعهد اصالت مدارک پیام نور ۱۴۰۲ را از کجا دانلود کنیم؟
    فقط فرم ۱۳۹۹ در سایت هست !

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر همون رو دانلود کنید

  10. Avatar photo Amir گفت:

    سلام من اطلاعات فارغ التحصیلمواشتباه وارد کردم. چکارکنم تابتونم ویرایش کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید حضوری مراجعه کنید به دانشگاه

  11. Avatar photo فاطمه گفت:

    با سلام‌من ثبت نام غیرحضوری رو خودم انجام دادم
    موقع پرینت بعد از تایید اطلاعات دیدم زده سهیمه قبولی نهایی جانبازی ۲۵ درصد در صورتی که من همچین گزینه ای نزدم و هیچ سهمیه ای ندارم .قبولیمم با سوابق تحصیلیم بوده به دانشگاه اطلاع دادم گفتن برسی میشه ممکنه قبولیم مردود بشه ؟؟ یا پذیرش نشم ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حضوری به خود دانشگاه مراجعه کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

    ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 اعلام شد. داوطلبانی که علاقه‌مند به ورود به دانشگاه‌های پیام نور هستند، می‌توانند از دو طریق با کنکور و بدون کنکور به رشته مورد علاقه خود وارد و ادامه تحصیل دهند....
  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1403

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
تماس با مشاور