ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان + لینک اصلاح | ایران تحصیل

ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آن دسته از افرادی که در طرح مسکن ملی مربوط به فرهنگیان ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند برای ویرایش و اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند. ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان در بازه زمانی خاصی باید صورت بگیرد و افراد باید با اطلاع از زمان ویرایش اطلاعات هرچه سریعتر برای اصلاح موارد از طریق سایت maskan.medu.ir اقدام نمایند. پس از ثبت‌نام، کارکنان فرهنگی می‌توانند از طریق سامانه مذکور به نتایج برنده شدگان طرح دسترسی داشته باشند. از آنجا که ممکن است بسیاری در ارتباط با نحوه ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان سؤال و ابهام داشته باشند، در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص این موارد خواهیم پرداخت.

آشنایی با سامانه مسکن ملی فرهنگیان

سازمان آموزش و پرورش برای تأمین مسکن و حمایت از کارکنان خود یک تفاهم‌نامه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی امضا کرده است که براساس آن تأمین حدود ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و مناطق روستایی از طرف آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

برای این هدف قرار شده که از همه ظرفیت‌ها، منابع مالی و امکانات هر دو سازمان استفاده شود و تأمین این میزان مسکن در 32 استان کشور خواهد بود. سامانه مسکن ملی فرهنگیان برای در راستای همین طرح ایجاد شده است. به صورتی که فرهنگیان که متقاضی دریافت مسکن هستند، باید به سامانه  maskan.medu.ir مراجعه کنند و مراحل لازم را برای تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک خود را انجام دهند.

افرادی که جزو واجدین شرایط دریافت مسکن باشند، اسامی آنها از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد. اما بسیاری در ارتباط با ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان نیاز به دریافت اطلاعات دارند، چرا که ممکن است افرادی باشند که اطلاعات خود را به شکل صحیح در سامانه ثبت نکرده باشند. از این رو می‌توانند برای ویرایش اطلاعات خود از طریق اقدام کنند. 

آشنایی با سامانه مسکن ملی فرهنگیان

برای آشنایی با سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به آدرس fish.medu.ir بر روی لینک کلیک کنید.  

ثبت‌نام در سامانه مسکن فرهنگیان 1402

همه فرهنگیان که متقاضی مسکن آموزش و پرورش هستند، باید در زمانی که سامانه مسکن ملی مقرر کرده است وارد سامانه maskan.medu.ir شوند و مراحل ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک خود را انجام دهند. افرادی که مایل به اسم‌نویسی در این طرح هستند، می‌توانند وارد سامانه جامع اقدام ملی مسکن شوند و در مرحله اول کد ملی و شماره همراه را وارد نمایند و پس از ورود به پنل کاربری اطلاعات و مشخصات همسر و افراد تحت تکفل خود را با دقت ثبت کنند. پس از ثبت اطلاعات، موارد ثبت شده را با دقت بررسی کنند تا اشتباهی در آنها وجود نداشته باشد. بسیاری ممکن است هنگام اسم‌نویسی، موارد تعیین شده را به اشتباه درج نمایند که در این صورت باید برای ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان اقدام کنند. برای آشنایی با روند اصلاح اطلاعات مسکن ملی افراد فرهنگی، در ادامه مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

برای آشنایی با روند نقل و انتقالات فرهنگیان روی لینک کلیک کنید.

نحوه ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان 

آن دسته از افرادی که در طرح مسکن ملی فرهنگیان شرکت کرده‌اند، می‌توانند برای ویرایش و اصلاح اطلاعات خود از طریق سامانه مسکن فرهنگیان به آدرس maskan.medu.ir اقدام کنند. با اعلام مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افرادی که شرایط حضور در طرح مسکن ملی فرهنگیان را دارند، می‌توانند از طریق وبسایت maskan.medu.ir برای ویرایش و اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

برای اصلاح اطلاعات و ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه طرح نهضت ملی مسکن از طریق وارد کردن کد ملی و ورود به پروفایل خود اطلاعات خود را در زمان مقرر انجام دهند. در واقع شخصی که برای شرکت در این طرح اقدام کرده است، باید حتماً شماره ملی و همراهی که هنگام اسم‌نویسی ثبت کرده را وارد کند تا بتواند مراحل ویرایش ثبت‌نام فرهنگیان را انجام دهد.

برای ورود به لینک ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان وارد سامانه maskan.medu.irشوید. 

شرایط ثبت‌نام در طرح مسکن ملی فرهنگیان

شرایط ثبت‌نام در طرح مسکن ملی فرهنگیان 

همانگونه که اشاره شد طرح مسکن ملی فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است و هدف اصلی آن تحت پوشش قرار دادن و جمایت از فرهنگیانی می‌باشد که نیازمند مسکن هستند. در این طرح، افردی که واجد شرایط خاصی باشند، در اولویت دریافت مسکن قرار خواهند گرفت. از این رو شما باید حتماً از شرایطی که در ادامه ارائه شده است، برخوردار باشید:

  • اولویت تحویل دادن واحدهای مسکونی فرهنگیان با زنان سرپرست خانوار خواهد بود و شرط سنی برای تحویل مسکن به این افراد، داشتن حداقل 35 سال و بالاتر می‌باشد.
  • افراد متقاضی باید هیچ زمین و یا واحد مسکونی دیگری از تاریخ 1384/01/01 داشته باشند.
  • افراد حاضر در طرح نباید از تاریخ 1357/11/22 از هیچ کدام از امکانات نهادهای عمومی بخش غیر دولتی در ارتباط با مسکن مسکن از جمله زمین، واحدهای مسکونی، تسهیلات یارانه برای خرید و ساخت واحد مسکونی بهره مند شده باشند.
  • متقاضیان طرح مسکن ملی فرهنگیان باید سرپرست خانوار و یا متأهل باشند.
  • متقاضیان باید حداقل 5 سال سابقه سکونت در شهری که برای دریافت مسکن تقاضا داده‌اند را داشته باشند. (نکته: اگر در شهری که اقامت دارید، قدمت آن کمتر از 5 سال است، ملاک شهر مادر خواهد بود.)
  • افراد متقاضی نباید نباید منع قانونی جهت دریافت تسهیلات بانکی از جمله چک برگشتی داشته باشند.
  • متقاضیان باید حتماً از توانایی خود برای پرداخت اقساط ماهیانه بانکی جهت ساخت مسکن مطمئن شود. 
  • پس از به اتمام رساندن مراحل اسم‌نویسی و یا ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان در سامانه مسکن ملی فرهنگیان maskan.medu.ir، می‌توانید با ورود به پنل کاربری خود، وضعیت درخواست خود را پیگیری کنید.

اطلاعیه

قبل از حضور در طرح مسکن فرهنگیان، ابتدا باید شرایط ثبت‌نام طرح مسکن ملی کارکنان فرهنگی را بررسی کنید. 

زمان اسم‌نویسی در سامانه مسکن ملی فرهنگیان 1402

افرادی که واجد شرایط حضور در طرح مسکن فرهنگیان هستند، می‌توانند مراحل نام‌نویسی خود را انجام دهند. در سال‌های گذشته تاریخ ثبت‌نام در طرح مسکن ملی کارکنان فرهنگی، در آذرماه شروع شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت maskan.medu.ir مراحل ثبت‌نام خود را با ارائه مدارک لازم انجام دهند. اما در سال جاری زمان دقیق ثبت‌نام در سامانه مسکن ملی فرهنگیان هنوز اعلام نشده است. هر زمان که تاریخ آن اعلام شود، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

اطلاعیه

تاریخ ثبت‌نام در سامانه مسکن ملی فرهنگیان 1402 هنوز اعلام نشده است. در صورت اطلاع رسانی مطالب این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در طرح مسکن فرهنگیان

مدارک لازم برای ثبت‌نام در طرح مسکن فرهنگیان

آن دسته از افرادی که مایل به اسم‌نویسی در طرح مسکن فرهنگیان هستند، باید مدارک لازم را برای شرکت در طرح که شامل موارد زیر می‌باشد را در سامانه مسکن ملی فرهنگیان بارگذاری نمایند:

  • ارائه گواهی مربوط به سابقه سکونت در شهر محل تقاضای مسکن در پنج سال اخیر
  • ارائه گواهی اشتغال به کار
  • ارائه نمودن گواهی تحصیلی فرزندان
  • ارائه کردن اصل کارت ملی شخص فرهنگی
  • ارائه اصل کارت ملی  افراد تحت تکفل شخص فرهنگی
  • ارائه اصل شناسنامه شخص فرهنگی
  • ارائه اصل شناسنامه همسر شخص فرهنگی
  • ارائه گواهی کفالت در صورت اعلام آموزش و پرورش
  • ارائه اصل سند مالکیت برای افرادی که دارای زمین هستند.

جهت آشنایی با سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان بر روی لینک کلیک نمایید. 

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت‌نام مسکن فرهنگیان

چگونگی پیگیری ثبت‌نام مسکن فرهنگیان

آن دسته از افرادی که در سامانه مسکن فرهنگیان ثبت‌نام کرده‌اند، چنانچه از شرایط اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای شرکت در طرح مسکن ملی فرهنگیان برخوردار باشند، می‌توانند با مراجعه به سامانه maskan.medu.ir از نتایج مربوط به برندگان واجد شرایط حاضر در طرح مطلع شوند.

اطلاعیه جدید ثبت‌نام مسکن فرهنگیان سال ۱۴۰۲

افرادی که متقاضی مرحله دوم ثبت‌نام طرح مسکن ملی هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام مسکن فرهنگیان اقدام نمایند. استان‌هایی که دارای ظرفیت حضور در این طرح می‌باشند، شامل استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، ایلام، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کردستان، یزد لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان، گلستان، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد هستند.

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت‌نام مسکن فرهنگیان

جهت اطلاع از خرید تعهد خدمت فرهنگیان وارد لینک مربوطه شوید.

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم در ارتباط با نحوه ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان نکاتی را ارائه دهیم. توجه داشته باشید که سامانه ثبت‌نام مسکن فرهنگیان به نشانی maskan.medu.ir در جهت طرح تأمین مسکن فرهنگیان ایجاد شده است و کارمندان آموزش و پرورش می‌توانند در زمان مقرر برای تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک خود به این سامانه مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که اگر در هنگام ثبت اطلاعات اطلاعات و مشخصات خود را شامل اطلاعات شناسنامه، اطلاعات مربوط به ناو نام خانوادگی همسر و فرزندان خود را به درستی وارد نکرده باشید، می‌توانید از طریق ورود به پنل کاربری خود برای اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایید. پس از تکمیل مراحل اسم‌نویسی در سامانه مسکن ملی فرهنگیان، نتایج و اسامی افرادی که واجد شرایط هستند در این سامانه اعلام خواهد شد. چنانچه در ارتباط با چگونگی ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان سؤال و ابهامی دارید، کافی است با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند. 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان ۱۴۰۲ چگونه است؟

در این مقاله به مراحل ویرایش ثبت‌نام مسکن فرهنگیان اشاره شد.

زمان اسم‌نویسی در سامانه مسکن ملی فرهنگیان چه تاریخی است؟

هنوز زمان دقیق اسم‌نویسی در سامانه مسکن ملی فرهنگیان اعلام نشده است.

شرایط ثبت‌نام در طرح مسکن ملی فرهنگیان چیست؟ 

با مراجعه به متن مقاله می‌توانید با شرایط ثبت‌نام در طرح مسکن ملی فرهنگیان آشنا شوید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)