ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ورود به سامانه sanjesh.kermanedu.ir

sanjesh.kermanedu.ir
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ورود به سامانه اینترنتی sanjesh.kermanedu.ir  برای دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی استان کرمان را دارند، امکانپذیر شد. بر این اساس، داوطلبان می توانند با ورود به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کرمان ، ضمن انجام همه مراحل به صورت غیر حضوری، از زمان برگزاری این آزمون نیز آگاه شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای آشنایی با نحوه رورد به سامانه sanjesh.kermanedu.ir و زمان ثبت نام نمونه دولتی استان کرمان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307  تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه sanjesh.kermanedu.ir برای چه منظوری است؟

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی sanjesh.kermanedu.ir

 

تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای بسیاری از دانش آموزان یک هدف بزرگ است که می تواند تاثیر مستقیمی بر پیشرفت آینده آن ها داشته باشد. دلیل اصلی این موضوع هم داشتن معلمان خوب و کیفیت آموزشی بالا است که هر ساله دانش آموزان زیادی را به خود جذب می کند.

به طور کلی، مدارس نمونه دولتی در دو مقطع اول متوسطه و دوم متوسطه پذیرش دانش آموزان دارند و داوطلبان در پایه های ششم و نهم خود را برای ورود به این گونه مدارس آماده می کنند.

استان کرمان هم از این قاعده مستثنی نیست و از آنجا که همه اقدامات مربوط به ثبت نام، اطلاعیه ها و اعلام نتایج در سامانه اداره کل آموزش و پرورش هر استان انجام می شود، با ایجاد سامانه ایی به آدرس اینترنتی sanjesh.kermanedu.ir  ، شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان در انجام امور مربوطه مشکلی نداشته باشند.

از سوی دیگر، به دلیل آنکه همه مراحل به صورت اینترنتی می باشد، توصیه می شود که دانش آموزان با نحوه ورود به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کرمان آشنا شوند. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

 

 

برای اطلاع از نکات تستی آزمون نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمان پایه دهم در sanjesh.kermanedu.ir  

بر خلاف مدارس نمونه دولتی پایه هفتم، برای مقطع متوسطه، لازم است که دانش آموزان به سامانه اینترنتی مدارس نمونه دولتی کرمان مراجعه نمایند و همه مراحل ثبت نام و دریافت اعلام نتایج را از این طریق پیگیری کنند. همچنین، از آنجا که ثبت نام نمونه دولتی پایه دهم استانی می باشد، دانش آموزان هر منطقه کرمان با یکدیگر به رقابت می پردازند و از میان آن ها افرادی که موفق به کسب نمره مجاز شده اند، پذیرش می گردند.

بدین ترتیب، لازم است که دانش آموزان با ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمان ، ابتدا آدرس sanjesh.kermanedu.ir  را در موتور جستجوگر خود وارد و سپس مراحل زیر را طی کنند:

 

  • ورود به صفحه اصلی و ثبت گد ملی و رمز همگام  در محل مربوطه ( برای دریافت رمز همگام به مدرسه مراجع کنید)
  • پرداخت هزینه ثبت نام که برای آزمون سال جاری 25 هزار تومان بود
  • بارگذاری جدیدترین عکس متقاضی که دارای کیفیت، حجم و اندازه ذکر شده در سایت باشد
  • پر کردن فرم ثبت نامی و ثبت اطلاعات خواسته شده
  • انتخاب باکس تکمیل فرایند ثبت نام 
  • دریافت شماره پیگیری (توضیه می شود که در حفظ آن کوشا باشید)

 

 

برای اطلاع از  منابع آزمون نمونه دولتی ششم بر روی لینک مربوطه نمایید

 

 

شرایط پذیرش پایه نهم به دهم مدارس نمونه دولتی کرمان

همانطور که اشاره شد، ورود به مدارس نمونه مقطع متوسطه دوم، مستلزم شرکت در آزمون وردی و مراجعه به سامانه sanjesh.kermanedu.ir  می باشد. برای متقاضیان این مرحله نیز شرایطی در نظر گرفته شده است که عبارتند از:

 

  • داشتن حداقل معدل 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم

 

  • برخورداری از شرایط احراز آئین نامه هدایت تحصیلی برای افرادی که در یکی از رشته های نظری ریاض فیزیک، علوم تجربی و انسانی تحصیل می کنند.

 

  • حتی در صورت کسب امتیاز کف قبولی در مدارس مقصد، هیچ دانش آموزی نمی تواند در سال اول پذیرش مدرسه نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم در یک شهرستان انتقالی بگیرد.

 

  • اگر داوطلبی در فرم ثبت نامی خود، گزینه های مربوط به ایثارگران را علامت گذاری نموده باشد، اطلاعات بارگذاری شده وی از طریق سامانه بنیاد شهید بررسی خواهد شد، و چنانچه مغایرتی مشاهده شود، قبولی او کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

  •  طبق قوانین، معیار قبولی هر داوطلب مدارس نمونه دولتی کرمان، میانگین نمره کسب شده در آزمون و معدل کتبی نوبت دوم  پایه نهم او می باشد. این بدان معناست که تاثیر نمره آزمون و معدل کتیبی، به طور مساوی، و هر کدام 50% خواهد بود.

 

  • در هر منظقه شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

  • ظرفیت پذیرش، تعداد کلاس و عنوان رشته های تحصیلی مدارس در هنگام نام نویسی بر روی سامانه ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کرمان قرار می گیرد، و داوطلبان می توانند آن را مشاهده کنند.

 

  • هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی می باشد.

 

 

جهت آگاهی از درصد دروس قبولی در آزمون نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

 راهنمای ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم

 

 

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم

 

 

تا چند سال پیش یعنی قبل از سال 97، دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه اول را داشتند، باید از آزمون ورودی با موفقیت عبور و نمره حد نصاب را کسب می کردند.

اما استرس و اضطراب بالای که در بین این دانش آموزان برای قبولی در این رقابت دیده می شد، باعث شد تا آزمون ورودی حذف شود و پذیرش تنها بر اساس معدل یا سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

همچنین، طبق روند جدید شیوه مدیریت مدارس نمونه دولتی این مقطع به شکل هیات امنایی می باشد و دیگر نیازی نیست که دانش آموزان برای انجام امور مربوطه به سامانه sanjesh.kermanedu.ir  وارد شوند. بر این اساس، ثبت نام این افراد حضوری خواهد بود و داوطلبانی که از شرایط لازم برخودار می باشند، می توانند به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت مراجعه نمایند. 

 

 

برای آشنایی با روش قبولی در مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمان پایه هفتم

به دلیل ظرفیت محدود پذیرش در مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم، آن دسته از دانش آموزانی که دارای معدل بالاتر و سوابق تحصیلی بهتری باشند، در اولویت پذیرش خواهند بود. اما شرایطی نیز برای این متقاضیان سامانه اینترنتی مدارس نمونه دولتی کرمان ذکر شده است که به شرح زیر می باشند:

  • دانش آموز از تابعیت ایرانی برخوردار باشد.
  • مقیاس همه دروس نیمسال اول پایه ششم، ” خیلی خوب ” باشد. البته داشتن حداکثر یک مقیاس ” خوب ” نیز مانعی ایجاد نمی کند.
  • مقیاس همه دروس نیمسال دوم دانش آموز در پایه ششم، “خیلی خوب ” باشد. در این مورد نیز داشتن حداکثر یک ” خوب ” بلامانع است.

 

 

زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان

روال مرسوم بدین صورت است که کارنامه افرادی که در آزمون ورودی نمونه پایه نهم به دهم شرکت کرده اند، حدود 2 تا 3 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.  نحوه دریافت کارنامه کاملا اینترنتی بوده و نیازی به حضور داوطلبان در مدرسه به این جهت نیست. شرکت کنندگان می توانند در زمان دقیق اعلام شده، برای دریافت کارنامه خود، با مراجعه به سامانه sanjesh.kermanedu.ir برای این کار اقدام نمایند.

همه متقاضیان کارنامه ایی را دریافت خواهند کرد که در آن تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره کسب شده در هر درس، تراز دانش آموز و تراز آخرین فرد پذیرفته شده گنجانده شده است.

افرادی که جزء پذیرفته شدگان این آزمون محسوب می شوند، نهایتا 10 روز پس از اعلام نتایج می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند، و پس از این بازه زمانی لیست ذخیره در نظر گرفته می شود.

در سال جاری تاریخ ۱۳ تا ۲۳ مردادماه  جهت انجام اقادمات ثبت نام در نظر گرفته شد. متقاضیان عزیز برای این منظور، پس از کلیک بر روی گزینه “ دریافت نتایج آزمون نهم به دهم مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نهم”  کلیک کرده و با وارد نمودن کد ملی، کارنامه خود را مشاهده نمایند.

 

 

برای اطلاع از شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون در سامانه sanjesh.kermanedu.ir

در مواردی برخی از دانش آموزان شرکت کننده در آزمون ورودی مدرسه نمونه دولتی نسبت به نتایج اعلام شده نارضایتی دارند و مایل به تجدید نظر هسند. بدین منظور، فرصتی فراهم شده است تا متقاضیان مدارس نمونه دولتی استان کرمان بتوانند از طریق ورود به سامانه sanjesh.kermanedu.ir درخواست خود را در این زمینه ارسال نمایند.

در آزمون ، به داوطلبان اجازه داده شد تا حداکثر تا تاریخ 15 مرداد ماه اعتراض خود را به ثبت برسانند. مسئولان مرتبط، درخواست ها را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت لزوم تغییرات مورد نیاز را اعمال می کنند. البته، توصیه می شود که دانش آوزان عزیز حتما در مهلت تعیین شده برای این کار اقدام کنند، چرا که در صورت دیرکرد، لینک مربوطه منقضی خواهد شد.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله در مورد نحوه انجام ثبت نام و دریافت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کرمان از طریق ورود به سامانه sanjesh.kermanedu.ir توضیح دادیم و شرایط مربوط به هر مقطع را مورد بررسی قرار دادیم.

چنانچه شما نیز قصد ورود به مدارس نمونه دولتی کرمان و یا هر کدام از استان ها و شهرستان های دیگر را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات کامل در مورد تمامی مراحل و همچنین دریافت دریافت نمونه سوالات با مشاورین ایران تحصیل تماس بگیرید. برای این کار کافی است که از طریق شماره های موجود در سایت در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما در تماس باشید. 

 

جهت آگاهی از زمان دریافت اعلام نتایج در sanjesh.kermanedu.ir و نمونه سوالات از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307  تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

نحوه دریافت کارنامه نمونه دولتی نهم به دهم

با بهترین دبستان دخترانه منطقه 1 تهران آشنا شوید؟

دریافت سوالات تحلیلی تیزهوشان

sanjesh.kermanedu.ir  

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی مقطع دوم متوسطه کرمان ثبت نام کنیم؟

داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان البرز به نشانی sanjesh.kermanedu.ir  مراجعه کند.

چگونه می توان به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان کرمان راه یافت؟

برای این مقطع نیازی به شرکت در آزمون نیست، و پذیرش صرفا بر اساس معدل کتبی پایه ششم و سوابق تحصیلی می باشد.

آیا برای دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی استان کرمان پایه دهم باید به مدرسه مراجعه کرد؟

خیر. همه مراحل ثبت نام و دریافت نتایج از طریق سامانه انجام می پذیرد.

چه زمانی نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کرمان اعلام می شود؟

به طور معمول 4 تا 6 هفته بعد از برگزاری، می توان نتایج را دریافت کرد.

 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)