ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸۲۴
نتایج قرعه کشی ایران خودرو
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو از طریق سایت آن انجام می شود و علاوه بر انجام فرآیند ثبت نام، اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو نیز در سایت آن قابل مشاهده است. همچنین افزون بر مشاهده نتیجه از طریق سایت این شرکت، برای اطلاع از نتایج قرعه کشی راه های مختلف دیگری هم وجود دارد که مشاهده اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی یکی از این روش ها به حساب می آید. نکته مهم این است که افرادی که در این قرعه کشی شرکت کرده اند، باید در زمان مقرر نسبت به مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو اقدام نمایند. این افراد به هیچ عنوان نباید برای مشاهده نتایج قرعه کشی به سراغ سایت های متفرقه بروند و  فقط باید از طریق سایت های معتبر، از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید از نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی و یا سایر روش ها،  مطلع شوید مقاله حاضر را تا انتها مطالعه نمایید زیرا ما در این مقاله زمان مشاهده نتایج، نحوه مشاهده نتایج و سایت های معتبر اطلاع رسانی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

📢 اطلاعیه 📢

 متقاضیان انجام فرآیند ثبت نام و خرید خودرو، چنانچه به دلیل شلوغی و ترافیک سنگین سایت در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شدند می توانند از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس گرفته و سفارش محصولات شرکت ایران خودرو را به کارشناسان ایران تحصیل بسپارند.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو 

تمامی افرادی که در قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو ثبت نام داشته اند؛ می بایست حتما در زمان مقرر و از طریق یکی از روش های اعلام نتایج، نتیجه قرعه کشی را مشاهده نمایند و در صورتی که نام آن ها جزء برندگان بود برای پرداخت هزینه اقدام کنند. لازم به ذکر است با توجه به اینکه شرکت ایران خودرو در هر سال طرح های مختلفی ارائه می نماید نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام اسامی برندگان آن بیان کرد اما به طور کلی اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای هر یک از طرح های ارائه شده آن، 72 ساعت ( سه روز کاری) پس از قرعه کشی می باشد.

نکته مهم در خصوص زمان تحویل محصولات ایران خودرو نیز این است که نمی توان زمان مشخصی برای آن در نظر گرفت زیرا برخی از محصولات فروش فوری می باشند و پس از 30 روز تحویل داده می شوند اما زمان تحویل برخی دیگر از محصولات ممکن است 3 ماه و یا حتی یک سال پس از ثبت نام باشد. در حقیقت باید بگوییم زمان تحویل خودروها با توجه به طرح ثبت نامی آن ها تعیین می شود. شما همراهان گرامی در صورت نیاز به دریافت مشاوره ثبت نام یا مشاهده اسامی برندگان می توانید با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

زمان اعلام نتیجه قرعه کشی خودرو

 

📢 اطلاعیه 📢

زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو برای مادران همزمان با اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو در سامانه sale.iranecar.com می باشد.

روش های مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو به طور معمول از طریق دو روش رسمی اعلام خواهد شد. در روش اول، پیامکی برای برندگان ارسال می شود که در آن عنوان شده فرد به عنوان نفر اصلی یا ذخیره است. روش بعدی نیز مراجعه به سایت است که در آن متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی را مشاهده نمایند. در ادامه، هر یک از روش های مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو را به طور کامل، برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک

اگر منتظر اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق دریافت پیامک می باشید، باید توجه کنید که شماره تلفن همراه شما که در هنگام ثبت نام آن را در سایت وارد کرده اید باید فعال باشد و لازم است گوشی تلفن خود را روشن نگه دارید. 

نکته مهم بعدی توجه به محتوای پیام است؛ متاسفانه بارها مشاهده شده که برخی افراد سودجو با هدف کلاهبرداری اقدام به ارسال پیامک های انبوه کرده و با ترفندهای مختلفی گوشی تلفن همراه و یا رمز های اینترنتی افراد را هک می کنند. پس توجه داشته باشید که در پیامک های ارسالی از سمت ایران خودرو تنها به این موضوع که شما برنده شده اید اشاره می شود و از شما مبلغی برای پرداخت درخواست نمی گردد و اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم در پیامک ارسال شده از سوی شرکت ایران خودرو هیچ درخواستی مطرح نمی شود.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق سایت

ممکن است برخی افراد در زمان ارسال پیامک، متوجه آن نشده باشند و یا به اشتباه پیامک ارسالی را حذف کنند. به همین دلیل ما در این قسمت نحوه پیگیری نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی و همچنین نحوه اطلاع از اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری را بررسی خواهیم کرد.

برای استفاده از سایت نیز دو روش وجود دارد. اولین روش پیگیری اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی، بدون وارد شدن به حساب کاربری است. اما، روش دوم وارد شدن به حساب کاربری برای مشاهده اسامی برنده شدگان می باشد.

مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو با استفاده از کد پیگیری

یکی از روش های مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت، استفاده از کد پیگیری است که در ادامه مراحل آن را بررسی خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که در این روش احتیاجی به رمز عبور ثبت نام ایران خودرو ندارید. برای مشاهده نتایج از این طریق، باید مراحلی را با دقت و به درستی طی کنید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در ابتدا باید وارد سامانه esale.ikco.ir شوید که وارد شدن به آن هم با استفاده از سیستم و هم با گوشی امکان پذیر خواهد بود. اولین سایتی که نشان داده می شود، دارای عنوان « فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو » بوده که باید بر روی لینک آن کلیک کنید.

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

با وارد شدن به صفحه اصلی سایت، گزینه های متعددی را مشاهده خواهید کرد که یکی از آن ها گزینه «لیست برندگان قرعه کشی» می باشد که با شکل گردونه مشخص شده است و لازم است این گزینه را انتخاب نمایید.

اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی

در مرحله بعدی وارد صفحه دیگری خواهید شد که در آن لیست برندگان قرار گرفته است. برای پیگیری نام خود کافی است در قسمت کد پیگیری، آن را وارد کرده و جستجو را بزنید. اگر برنده شده باشید، پیام شما برنده شده اید را مشاهده خواهید کرد.

اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی

بدین ترتیب در این روش امکان مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که ممکن است در هنگام طی کردن مراحل به دلیل شلوغی سامانه با ارور های مختلفی مواجه شوید. همچنین در پاسخ به این سوال که کد پیگیری قرعه کشی ایران خودرو چند رقمی است؟ باید بگوییم این کد 7 رقمی می باشد. اگر کد رهگیری خود را فراموش و یا گم کرده باشید، نگران نباشید. زیرا، می توانید از طریق مطالعه مقاله زیر مجدد آن را به دست آورید. 

 

👈🏻 جهت مطالعه کد رهگیری ایران خودرو را گم کردم، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی 

منظور از مشاهده نتایج با استفاده از حساب کاربری، همان روش مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی است بنابراین در این قسمت همراه ما باشید تا روش پیگیری نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی را بررسی کنیم.

همانطور که گفته شد روش قبلی براساس کد رهگیری شرکت ایران خودرو انجام می شد و برای مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت نیازی به کدملی افراد وجود نداشت. اما سوالی که پیش می آید این است که آیا می توان بدون استفاده از کد رهگیری ایران خودرو اسامی برندگان را مشاهده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اما اگر کد پیگیری نداشتید و یا در صورت گم کردن کد رهگیری ایران خودرو می توانید با استفاده از پیگیری نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی این کار را انجام دهید. برای این کار نیز باید مراحلی را طی کنید که برخی از این مراحل، شامل موارد زیر می باشند: 

در ابتدا باید وارد سایت ایران خودرو به نشانی الکترونیکی  esale.ikco.ir شوید. سپس باید به جای انتخاب لیست برندگان قرعه کشی، گزینه ورود کاربر را انتخاب کنید.

ورود کاربران به  esale.ikco.ir

پس از انتخاب این گزینه صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که در آن نام کاربری و کلمه عبور شما پرسیده می شود. کد کاربری همان کد ملی شما است و کلمه عبور را هم  از قبل خودتان انتخاب کرده اید. این موارد را وارد کرده و گزینه ورود را بزنید.

ورود به نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

در صفحه پیشخوان حساب کاربری خود گزینه های متعددی را خواهید دید که یکی از آن ها «استعلام وضعیت قرعه کشی» است که باید آن را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه مشخصات خودرویی که انتخاب کرده اید به شما نشان داده شده و اگر واجد شرایط دریافت آن باشید و برنده شده باشید، عبارت برنده شده اید را مشاهده خواهید کرد.

در صورتی که در لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو بودیم چه کنیم؟

ما در موارد فوق سعی کردیم مراحل مربوط به مشاهده اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی را بررسی کنیم. اگر نام شما جزء برنده شدگان بوده باشد، یعنی این شانس را داشته اید که اتومبیل خود را دریافت کنید. در این صورت نیاز است یک سری مراحل را طی نمایید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا نیاز بدانید که شرکت ایران خودرو یک بازه زمانی معمولا 3 یا 5 روزه برای پرداخت وجه مورد نیاز مشخص می کند. افرادی که در این بازه زمانی وجه را پرداخت نمی کنند یعنی انصراف داده اند. برای واریز وجه نیز باید دوباره به حساب کاربری خود مراجعه کرده و این بار گزینه «واریز وجه قرعه کشی» را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه از شما کد پیگیری ثبت نام خواسته می شود که باید آن را به همراه کد امنیتی وارد کرده و روی جستجو بزنید.

بعد از این مراحل اطلاعات خودرویی که برنده شده اید به شما نشان داده می شود که باید مبلغ آن را پرداخت کنید. همچنین از شما خواسته می شود تا رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل را تعیین نمایید. برای دریافت نیز باید منتظر تماس از سمت نمایندگی مربوطه بمانید. سپس باید در تاریخی که به شما اعلام می شود، به نمایندگی رفته و قرارداد را امضا نموده و خودرو خود را تحویل بگیرید.

شرایط ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو 

شرایطی که در این قسمت آورده ایم تقریباً در هر ثبت نام یکسان بوده؛ اما ممکن است تغییراتی را داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکتهای ایران خودرو و سایپا 2 سال باید باشد.

۳. دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر (حداقل پایه سوم) ضروری است.

۴. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به فرد دیگر تخلف است.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کرده باشد.

۶. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی و نه فرد دیگری باشد.

۷. ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نیست.

۸. فرد انتخاب شده، می بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کرده باشد.

۹. گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می شود.

۱۰ . امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو ممنوع است.

نکته ۱: ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودرو) ممنوع تعیین شده است.

نکته ۲: ثبت نام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند، کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضی به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح ها محروم می شود.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط لازم برای ثبت نام خودرو

شرایط اختصاصی ثبت نام ایران خودرو

1 .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندي تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو می باشد.

2 .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتري در زمان واریز وجه خواهد بود.

3 .خودروي ثبت نامی، بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو  خواهد داشت.

4 .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاري بر عهده شخص خواهد بود.

5 .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتري، تا مدت یک سال گرفته نشده و به ازاي مبلغ دین و تعهد مشتري بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت می باشد.

6 .در صورت عدم اقدام براي فک رهن، پس از یک سال توسط مشتري، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری منظور می شود.

7 .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (12درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط پرداخت می شود.

8 .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان منتقل کند و نوبت مشتري را به موعد دیگري موکول نماید.

9 .در صورتی که پس از امضاي قرارداد فی مابین با مشتري بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهاي اجباري، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روي خودرو گردد و یا تغییري در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، وجوه مورد نظر گرفته خواهد شد.

10 .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتري وجود دارد.

11 .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 می باشد و کلیه پیامک های ارسالی از طریق شماره مذکور خواهد بود.

 

👈🏻 جهت اطلاع از نحوه ثبت نام ایران خودرو، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

جدیدترین اخبار پیرامون نتایج قرعه کشی  ایران خودرو

ایران‌خودرو درباره ممنوعیت خرید و فروش حواله هشدار داد

در اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو آمده است: پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی دومین فروش محصولات ایران‌خودرو در سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، برخی از برگزیدگان به درج آگهی فروش حواله خودرو در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی اقدام کرده‌اند که ممنوعیت این موضوع در بخش‌ نامه‌ های مختلف فروش ایران‌خودرو اطلاع‌رسانی شده و مورد تاکید بوده است.

 عرضه دو خودرو جدید در سال ۱۴۰۲ 

عادل پیرمحمدی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در امور پروژه‌ ها، درباره جدیدترین محصولات این خودروسازی گفت: با برنامه‌ریزی‌ های انجام‌ شده در سال ۱۴۰۲، دو خودرو ری را و محصول پروژه TF21 به تولید انبوه می‌ رسند.

 فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی

شرکت ایران خودرو دیزل، طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین را از ساعت ۱۰ دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد کرد. گفتنی است ثبت نام در این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و قیمت قطعی آن ۱.۱۰۹.۲۶۵.۰۰۰ تومان است. 
لازم به ذکر است این طرح به صورت نقدی، اقساطی ۱۲ و ۱۸ ماهه برگزار می‌ شود و موعد تحویل آن بهمن و اسفند ۱۴۰۲ است.

مرحله يازدهم عرضه محصولات شركت ايران خودرو در بورس كالا

مرحله يازدهم عرضه محصولات شركت ايران خودرو در بورس كالا در دی ماه ۱۴۰۲ می باشد که در آن خودروهای هايما S8 و 207 دستی (سقف فلزی) با موعد تحويل 1402/1/25 در تاریخ ۱۴۰۲/10/11 از طريق بورس كالا عرضه می گردد. متقاضيان محترم می توانند برای اطلاع از فرآيند ثبت نام به آدرس https://www.ikco.ir/fa/ مراجعه نمایند. ضمنا اخذ كد بورس كالا نیز در سايت ir.ebgo.www امکان پذیر می باشد.

جدیدترین اخبار پیرامون نتایج قرعه کشی  ایران خودرو

خلاصه مطلب 📝

ما در این مطلب سعی کردیم روش های مختلف مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو را برای شما عزیزان بیان کنیم. به یاد داشته باشید که به صورت کلی طرح های شرکت ایران خودرو یک ساله و یا تحویل فوری می باشد که افراد می توانند ابتدا پیش ثبت نام کرده و در بازه های زمانی بعدی خودرو خود را تحویل بگیرند.

برای اطلاع از تاریخ قرعه کشی جدید ایران خودرو هم مناسب ترین راه مراجعه به سایت این شرکت است که نحوه انجام این کار را نیز بررسی نمودیم.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد اما در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید و یا در مراحل ذکر شده با مشکلی رو به رو شدید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند کافیست تنها از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید یا سوال خود را به صورت کامنت در انتهای این مقاله بنویسید تا مشاوران ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

👈🏻 برای دانلود فایل پی دی اف مقاله، کلیک کنید.

 

 

3.6/5 - (91 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان تحویل خودروها پس از برنده شدن در قرعه کشی چه تاریخی است؟

با توجه به طرح ثبت نامی سه ماه یا یک سال بعد از برنده شدن است.

آیا یک نفر  می تواند دو بار همزمان ثبت نام کند؟

خیر برای هر کد ملی تنها یک بار امکان ثبت نام وجود دارد.

نحوه مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو از طریق کد ملی چگونه است؟

نحوه مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی به طور کامل در مقاله بیان شده است لطفا مقاله را مطالعه کنید. 

 

نظرات

824 دیدگاه دربارهٔ «نتایج قرعه کشی ایران خودرو»

  1. Avatar photo داود گفت:

    سلام من برندهٔ پژوپارس شدم نوبت من زمستان ۱۴۰۲ می‌باشد ولی هنوز پیامکی برای من ارسال نشده لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر منتظر ارسال پیامک باشید

  2. Avatar photo محسن گفت:

    سلام من ۲۰۷دستی برنده شدم ۱۴۰۲زمستان ولی هنوز واسم هیچ پیامی نیومده من ازکجاپیگیرباشم نماینده ایران خودروهم رفتم چیزی نمیگن واسم راهنمای کنین ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با پشتیبانی ایران خودرو تماس بگیرید.

      1. Avatar photo سیما طباطبایی گفت:

        سلام من رانا پلاس ثبت نام کرده بودم موعدش زمستان ۱۴۰۲ بود ولی تا باحال پیامک نیومده به کجا مراجعه کنم؟ ممنون از راهنمایتون

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          شما می توانید وضیعت خودرو خود را از طریق میز خدمت پیگیری نمایید

  3. Avatar photo مجید باغانی گفت:

    سلام ، من وارد سایت که میشم چهارم مرداد ماه رانا برنده شدم ولی تا به حال پیامکی برای واریز وجه برای رانا نیامده میشه توضیح بدید لطفا

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر با ایران خودرو تماس یگیرید

  4. Avatar photo مهدیخانی گفت:

    سلام
    من وارد پروفایلم در ایران خودرو شدم ودر قسمت پیگیری سامانه یکپارچه خودرو نوشته برنده نشده اید و امکان انصراف نیست، این یعنی چی؟ یعنی خودرو کلا به من تعلق نمی گیره یا اینکه هنوز نوبت من نشده؟نوبت من زمستان ۱۴۰۲ هست

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شما خودرویی به اسمتان ثبت نشده و باید در دوره های بعدی شرکت نمایید

  5. Avatar photo ایوب گفت:

    سلام
    اسفند ۱۴۰۱ سامانه یه پارچه ماشین ثبت نام کردم برام زده اسفند ۱۴۰۲
    ینی زمستان الان برای
    تحویل دی بهمن اسفند همه شون پیام آمده از منو نفرستادن چه کار باید بکنم چه طوری پیگیر بشم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خودروری شما چی بوده جناب ؟

  6. Avatar photo Haji گفت:

    سلام من باایرانخودروتماس گرفتم گفتن خیرچنین چیزی نیست که ۳۰درصدمالیات بدیم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      حق امتیاز فروش در سال اول 30 درصد مالیات را شامل می گردد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)