ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان را بررسی کرد، نتیجه طرح نیروی انسانی به‌ صورت پیامک برای افراد پذیرفته شده ارسال می‌گردد.

افرادی که پذیرفته شده‌اند باید موافق خود را با محل به‌ کارگیری اعلام کنند و منتظر انتشار معرفی‌نامه از سوی سایت رشد وزارت بهداشت بمانند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با زمان اعلام نتایج طرح وزارت بهداشت می توانید با شماره 9099075307 در تماس باشید تا مشاوران ایران تحصیل شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

تعیین تکلیف طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403

👈 داوطلبانی که در طرح نیروی انسانی شرکت می‌کنند، با مراجعه به سامانه توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت می‌توانند از نتیجه ثبت‌نامشان آگاه شوند. درصورتی‌که محل خدمت خود را تأیید کنند، می‌توانند معرفی‌نامه خود برای حضور در دانشگاه  محل خدمت دریافت نمایند. همان‌طور که گفتیم معرفی‌نامه‌ها از سوی دانشگاه صادر می‌گردند و در قسمت وضعیت پیگیری سایت قرار دارند. پس برای داوطلبان آشنایی با نحوه پیگیری وضعیت در سایت ضروری است.

👈 زمانی که مشمولان طرح نیروی انسانی  موافقت خود را با محل خدمت اعلام کردند، معرفی‌نامه بر روی سایت قرار می‌گیرد. در غیر این صورت هیچ معرفی‌نامه‌ای صادر نمی‌شود. همین امر ممکن است مشکلاتی را برای آن دسته از داوطلبان  که به دلیل اجباری بودن طرح محدودیت زمانی دارند مشکلاتی دارند. آیا امکان لغو تعهد خدمت و طرح وجود دارد؟ قانون جدید لغو تعهد خدمت وزارت بهداشت دچار تغییراتی شده است که باید حتما از آنها آگاه باشید.

زمان اعلام نتایج طرح وزارت بهداشت 1403

👈 همان‌طور که گفتیم به‌کارگیری طرح نیروی انسانی در دو مرحله صورت می‌گیرد. ابتدا ثبت‌نام متقاضیان در سامانه و ارسال مدارک انجام می‌شود و در نوبت دوم داوطلب را در نوبت بعدی به‌کارگیری می‌گذارند. سپس منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت می‌مانند. بسیاری این سوال را دارند که جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟

👈 زمان اعلام نتایج طرح وزارت بهداشت 1403 بر اساس امتیازبندی یا تاریخ ثبت‌نام مشخص شده از سمت دانشگاه است و به‌صورت پیامک اعلام می‌گردد.

زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

👈 مشمولان برای اطلاع از نتیجه به‌کارگیری باید به بخش پیگیری وضعیت که در سایت تأمین و توزیع نیروی انسانی قرار دارد، مراجعه کنند. مدتی بعد از موافقت داوطلب با محل خدمت خودش، معرفی‌نامه در سایت بارگذاری می‌شود.  متقاضیان با دردست‌داشتن آن معرفی‌نامه می‌توانند به دانشگاه محل خدمت مراجعه کنند و آماده بکار گیری گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

👈 هنوز اطلاعات دقیقی از زمان اعلام نتایج نیروی انسانی وزارت بهداشت سال 1403 در دسترس نیست. اما به محض اینکه اطلاعاتی دقیقی از زمان اعلام نتایج طرح وزارت بهداشت  سال 1403 در دسترس قرار گرفت آن را در اختیارتان می‌گذاریم. اما سال 1403 زمان بندی دوره‌های ثبت نام پزشکان و دندان پزشکان عمومی به این صورت بود:

اسم دوره آغاز دوره پایان دوره اعلام نتایج
اولین دوره 1403/1/30 1403/2/8 1403/2/10
دومین دوره 1403/3/24 1403/4/4 1403/4/6
سومین دوره 1403/5/25 1403/6/5 1403/6/7
چهارمین دوره 1403/7/22 1403/8/5 1403/8/9
پنجمین دوره 1403/9/22 1403/10/1 1403/10/3
ششمین دوره 1403/11/25 1403/12/4 1403/12/7

👈 بعد از اینکه داوطلب به محل قبولی رفت و طرح خود را  گذارند، نوبت به تعیین تکلیف می‌رسد. یعنی باید تکلیف خود را از نظر تمدید طرح و یا دریافت گواهی پایان طرح مشخص نماید. متقاضیان برای تمدید طرح وزارت بهداشت می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح نیروی انسانی در طرح جدید ثبت‌نام کنند. اما اگر می‌خواهند گواهی اتمام طرح بگیرند، باید وارد سامانه پایان طرح بهداشت شوند.

نکات مهم اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403

👈 افرادی که سوال دارند جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ باید به چند نکته توجه کنند. مهم‌ترین نکته برای اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت این است که دانشگاه‌ها مجاز به اعزام داوطلبان به واحدهای تابعه شهرستان خود هستند.

👈 بنابراین در صورتی‌ که داوطلبان با محل اعزامی خود مخالفت کنند، نوبتشان از دست می‌رود. در واقع به انتهای صف به‌کارگیری منتقل می‌شوند و برای یک ماه تمام امتیازات خود را از دست می‌دهند.

نکات مهم اعلام نتایج طرح نیروی انسانی

👈 داوطلبانی که در هیچ دانشگاهی برای خدمت پذیرفته نشده‌اند، می‌توانند مدارک خود را دوباره ارسال کنند و در طرح نیروی انسانی ثبت‌نام نمایند. اگر هر کدام از متقاضیان  از ثبت‌نام انصراف دهند، باید یک ماه منتظر بمانند و بعد اقدام به ثبت‌نام کنند. دانشگاه‌ها مختار هستند هر داوطلب را قبول یا رد کنند.

👈 درصورتی‌که فرد مردود شد، باید برای دانشگاه دیگری اقدامات لازم را انجام دهد. به این منظور،طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد و با استفاده از آن می‌توان این اقدامات را انجام داد.

👈 امکان تداوم خدمت در بعضی از رشته‌ها اجباری  وجود دارد. برای مثال  در برخی موارد که بیمارستان با کادر درمان مواجه می‌شوند، تمدید طرح پرستاری صورت می‌گیرد. داوطلبانی که علاقه به ادامه تحصیل در کارشناسی‌ارشد وزارت بهداشت دارند، می‌توانند خود را برای کنکور ارشد پزشکی آماده کنند. آنها از همین طریق می‌توانند وارد رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی شوند.

خلاصه مقاله اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

بسیاری از افراد این سوال را دارند که جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت معمولاً بعد از ثبت‌نام و ارسال مدارک است. اگر به هر دلیلی در دانشگاهی پذیرفته نشدید، اصلاً نگران نباشید؛ زیرا شما می‌توانید مجدداً برای ثبت‌نام اقدام کنید. به این منظور شما باید مدارک خود را به دانشگاهی دیگر ارسال کنید.

اگر هم قصد انصراف از طرح را دارید، امکان آن برای شما وجود دارد و حتی یک ماه بعد از آن دوباره می‌توانید در طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت ثبت‌نام نمایید. شما می‌توانید نتایج طرح را در قسمت پیگیری سایت توزیع نیروی انسانی ببینید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد زمان اعلام نتایج طرح وزارت بهداشت، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ایران تحصیل شما متقاضیان گرامی را راهنمایی کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت چگونه اعلام می‌شود؟

پس از مدتی که داوطلبانی در صف به‌کارگیری منتظر ماندند، نتایج طرح نیروی انسانی در بخش پیگیری وضعیت و در سایت توزیع نیروی انسانی  اعلام می‌شود.

اگر در طرح نیروی انسانی رد شدیم باید چه کنیم؟

بعد  از اینکه نتایج طرح نیروی انسانی اعلام شد، اگر داوطلبی در دانشگاه مورد‌نظر قبول نشده باشد، می‌تواند مدارکش را برای دانشگاه دیگری ارسال کند.

آیا می‌توان از طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت انصراف داد؟

بله؛ اما در صورت انصراف شما نمی‌توانید تا یک ماه برای طرح ثبت‌نام کنید. یعنی باید حدود 30 روز منتظر بمانید و سپس برای ثبت نام اقدام نمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
  • نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ + مشاهده hrtc.ir

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 هر سال در دو مرحله از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  منتشر sanjesh.org اعلام می شود و چنانچه مجری برگزار کننده آزمون جهاد دانشگاهی باشد، اعلام نتایج از طریق سامانه hrtc.ir منتشر...
تماس با مشاور