ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ + زمان بندی مصاحبه

نتایج انتخاب رشته دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ در مراحل متعددی اعلام می‌ شود. 27 فروردین نتایج اولیه آزمون دکتری منتشر شد که کارنامه آژمون داوطلبان متشکل از رتبه و نمره، تراز بود. نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ در دهه سوم اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد و در نهایت آخرین مرحله اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۲ در ابتدای شهریور یا اواخر مردادماه منتشر می‌ شود.

کلیه داوطلبان برای قبولی در دوره دکتری علاوه بر آزمون کتبی باید در مصاحبه شرکت کنند. بعد از اینکه نتایج اولیه اعلام شد، کلیه داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته باید اقدام کنند. سپس نتایج انتخاب رشته یا دعوت به مصاحبه اعلام خواهد شد و کلیه داوطلبان از قبولی و شرکت در مصاحبه هر دانشگاهی که در آن پذیرفته شده‌اند، مطلع خواهند شد. بعد از اینکه مصاحبه به پایان رسید، نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

آزمون دکتری سراسری با آزمون دکتری دانشگاه آزاد چند سالی است ادغام شده است. اما پس از کنکور مسیر کلیه دانشجوها به صورت کامل جدا خواهد شد، به نوعی انتخاب رشته هر کدام از داوطلبین با هم تفاوت دارد. چنانچه شما داوطلبان گرامی می خواهید در ارتباط با نتایج انتخاب رشته دکتری 1402 اطلاعات تکمیلی را بدست آورید، با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته دکتری وارد لینک شوید.

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1402

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بعد از به پایان رسیدن مهلت انتخاب رشته در سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام می شود. هنگام اعلام نتایج مربوط به دعوت به مصاحبه دکتری، داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش مطلع شوند که نمره حد نصاب در کدام یک از کد رشته محل های انتخابی را کسب کرده اند.

نتابج انتخاب رشته دکتری معمولا پس از نتایج مصاحبه منتشر می شود. در سال گذشته، نتایج دعوت به مصاحبه دکتری در تاریخ 29 اردیبهشت ماه منتشر شد. تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری هنوز مشخص نشده است. اما با توجه به روند سال های قبل، به احتمال زیاد، نتایج در اواخر اردیبهشت منتشر می شود. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری و همچنین اطلاع از زمان بندی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

اطلاعیه

تاریخ دقیق انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری 1402 هنوز اعلام نشده است. به محض انتشار تاریخ نتایج، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

 

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری 1402

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری 1402

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، داوطلبان می توانند با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org برای مشاهده نتایج اقدام کنند. فراموش نکنید نتایج اولیه تنها یک مرحله از قبولی محسوب می شود و برای کسب قبولی نهایی لازم است منتظر اعلام نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری نیز بمانید.

پس از مشاهده نتایج اولیه زمان بندی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری نیز اعلام می شود. برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری لازم است مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

گام اول مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری

در منوی سمت راست ، گزینه دکتری تخصصی را انتخاب کرده و گزینه کارنامه انتخاب رشته کنندگان دکتری را کلیک می کنید.

گام دوم مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری

 

برای مشاهده نتایج آزمون دکتری، دو روش وجود دارد که در روش اول لازم است شماره پرونده و شماره شناسنامه را وارد کنید و در روش دوم نیز می توانید با شماره پرونده و شماره شناسنامه را وارد کنید.

در صورتی که نیاز به بازیابی شماره پرونده و داوطلبی ازمون دکتری دارید پیشنهاد میشود مقاله داخل لینک را مطالعه نمایید.

گام سوم مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دفترچه سوالات آزمون دکتری وارد شوید.

 

مرحله بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1402

داوطلبان پس از مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری لازم است از این موضوع مطلع شوند که آیا حد نصاب دانشگاه خود را به دست آورده اند یا خیر. اگر داوطلبان این حد نصاب را کسب کرده باشند، لازم است برای مصاحبه آماده شوند. مصاحبه دانشگاه سراسری و آزاد با هم متفاوت است. اگر داوطلبی حتی در یکی از انتخاب هایش، حد نصاب را کسب کرده باشد، می تواند در تاریخ مشخص شده برای مصاحبه مراجعه نماید.

آن دسته از متقاضیانی که حداقل در یکی از انتخاب های خود از میان کد رشته های مختلف، حد نصای دعوت به مصاحبه دکتری را به دست آورده باشند، می توانند در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش به سایت sanjesh.org مراجعه کنند. در مرحله بعد نیز باید اطلاعات ثبت نام خود را که در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری درج شده وارد کنند و کارت اعتباری را خریداری نمایند. پس از آن فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری را در سامانه سازمان سنجش تکمیل کنند.

داوطلبانی که در جلسه مصاحبه دکتری 1402 شرکت کنند، پس از آن باید در انتظار اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری باشند. افرادی که کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را داشته باشند، پس از بررسی دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، فرم انتخاب رشته دکتری را کامل کرده اند، می توانند نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد را در سامانه azmoon.org مشاهده نمایند.

کال تو اکشن تماس

مشاوره نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1402

پس از اعلام نتایج آزمون کتبی دکتری 1402، سازمان سنجش فرم انتخاب رشته داوطلبان و مجموع تراز آنها در آزمون کتبی را بررسی می کند. سپس با مقایسه نمره حد نصاب دعوت به مصاحبه دانشگاه ها با یکدیگر، اعدادی را در ستون مربوط به نتایج درج می نماید. مقابل ستون مربوط به نتیجه در کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری، برای هر داوطلب اعدادی نوشته شده که وضعیت کلی وی را در هر کد رشته محل مشخص می کند.

عددهای 1، 2 و 4 نشان دهنده این هستند که متقاضی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته محل های انتخابی پذیرش شده، در حالی که اعداد 5، 7 و عدد 14 نشان می دهند که داوطلب نتوانسته در کد رشته محل ها نتوانسته نمره حد نصاب دعوت به مصاحبه را کسب کند. مفهوم هر یک از این اعداد با یکدیگر متفاوت است. به همین خاطر توصیه می کنیم که کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 را به خوبی مطالعه کنید تا به مفهوم هر کدام از اعداد پی ببرید.

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری نیز چند هفته پس از به پایان رسیدن مهلت انتخاب رشته، از طریق سامانه azmoon.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان پس از انتشار نتایج مربوط به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باید به در دست داشتن مدارک لازم، در جلسه مصاحبه دکتری شرکت کنند.

مشاوره نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

اطلاعیه

نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به صورت جداگانه در تاریخ مشخص اعلام خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری سراسری 1402

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری و مشخص شدن زمان بندی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری داوطلبان لازم است مدارک مورد نیاز برای شرکت در جلسه مصاحبه را آماده نمایند. در این قسمت قصد داریم مدارکی را که داوطلبان نیاز دارند بررسی کنیم.

  • مدارک شناسایی از جمله شناسنامه و کارت ملی، از جمله مدارک مورد نیاز برای حضور در جلسه مصاحبه است که آوردن آن ها الزامی است.
  • مدارک تحصیلی از جمله مدرک و یا گواهی کارشناسی ارشد نیز لازم است همراه داوطلبان باشد. افرادی که هنوز مدرک خود را دریافت نکرده اند لازم است گواهی ریزنمرات را همراه خود داشته باشند.
  • علاوه بر مدارک تحصیلی ، تمامی مدارکی که نشان دهنده رزومه علمی و پژوهشی داوطلبان است نیز باید آورده شود.
  • مدارک زبان، گواهی های ثبت اختراع و تدریس را نیز حتما همراه خود داشته باشید.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام دکتری غیرانتفاعی کلیک کنید.

 

 سوالات تخصصی مصاحبه دکتری

پس از مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری، زمان بندی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری نیز توسط مراکز مختلفی دانشگاهی اعلام می شود.

در جلسه مصاحبه یک سری سوالات شفاهی و کتبی پرسیده می شود. در برخی دانشگاه ها تنها به برگزاری آزمون شفاهی بسنده می شود ولی در برخی دانشگاه ها آزمون کتبی نیز گرفته می شود. 

نکاتی که در رابطه با آزمون کتبی دانشگاه ها لازم است بدانید این است که ممکن است منبعی برای سؤالات اعلام نشود. در برخی مواقع برگزاری آزمون کتبی با هماهنگی قبلی است و در برخی مواقع نیز ممکن است زمان خاصی اعلام نشود.

برخی دانشگاه ها به برگزاری آزمون کتبی و برخی به برگزاری آزمون شفاهی بسنده می کنند. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری از مصاحبه شفاهی دانشگاه ها بدست آورید.

 

در مصاحبه شفاهی چه سوالاتی پرسیده می شود؟

در خصوص مصاحبه شفاهی دانشگاه ها لازم است بدانید که این مصاحبه توسط اساتید دانشگاهی برگزار می شود.

اگر در مورد سؤالاتی که در مصاحبه شفاهی پرسیده می شود کنجکاو هستید لازم است بدانید در این مصاحبه اساتید بیشتر به طرح سوال در رابطه با حوزه تجربیات خود می پردازند.

دروس تدریس شده، مقالات ترجمه شده و کتب نوشته شده منابع اصلی طرح سوال اساتید هستند.

بنر کال تو اکشن

سنجش زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

پس از اعلام  زمان بندی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری سنجش زبان انگلیسی نیز یکی از مواردی است که در جلسه مصاحبه سنجیده می شود.

اگر سطح زبان انگلیسی شما خیلی خوب نیست می توانید در مدت زمانی که فرصت دارید روی زبان انگلیسی خوب کار کنید. روخوانی از روی یک متن تخصصی انگلیسی اولین موضوعی است که ممکن است از شما پرسیده شود.

در مرحله بعدی احتمالاً باید توانایی ترجمه متن خواسته شده را نیز داشته باشید. برای ترجمه نیاز به دانستن تک تک لغات نیست بلکه رساندن مفهوم کلی متن در ترجمه کافی نیست. در این مصاحبه آزمون لغت نیز از داوطلبان گرفته می شود.

 

بررسی زمینه پژوهشی داوطلب در مصاحبه دکتری

یکی از اصلی ترین بخش های مصاحبه دکتری، بررسی زمینه پژوهشی داوطلبان است. در بررسی زمینه پژوهشی داوطلبان در رابطه با علایق، برنامه های پژوهشی برای آینده و حتی تز دکتری سوال می شود.

طبیعی است که هر چه فعالیت های پژوهشی داوطلبان بیشتر باشد امتیاز بیشتری نیز دریافت می کند. البته نکته ای که وجود دارد این است که اگر زمینه مورد علاقه داوطلب با زمینه مورد علاقه پژوهشی اساتید همخوانی داشته باشید احتمالاً بهتر است.

 

سؤال در خصوص زمینه پژوهشی داوطلب در مصاحبه دکتری

در برخی مصاحبه‌ها از دانشجویان درباره مقالات و کارهای پژوهشی که پیش از این انجام داده‌اند و نیز پایان‌نامه کارشناسی ارشد داوطلب پرسیده می‌شود.

این سؤالات ممکن است از بیان مسأله گرفته تا روش تحقیق مطرح شود. حتی ممکن است پژوهش داوطلب به چالش کشیده شده و موضوع و نتایج را زیر سؤال ببرند.

 

برای اطلاع از زمان مصاحبه دکتری بر روی کلیک کنید.

 

توصیه های نهایی برای موفقیت در مصاحبه دکتری

نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تأثیر زیادی روی نتیجه نهایی پذیرش یا عدم پذیرش شما در مقطع دکتری دارد.

به دلیل اهمیت این موضوع در این قسمت قصد داریم نکاتی را که لازم است در جلسه مصاحبه بدانید را بررسی کنیم.

پس از مشخص شدن زمان بندی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری لازم است حتما در روز و ساعت مشخص شده در جلسه حضور پیدا کنید. زیرا نظم یکی از فاکتورهای مهم برای پذیرش یا عدم پذیرش شماست که در نظر گرفته می شود.

می توانید بر روی مباحث اصلی دروس تخصصی خود مروری داشته باشید که در صورت پرسیده شدن سوالات مرتبط ، حضور ذهن خود را نشان دهید.

برای نشان دادن آمادگی علمی خودتان ، مطالعه مقالات اخیر چاپ شده در نشریات علمی را فراموش نکنید .

یکی از گزینه های مهمی که می تواند به شما در دست یابی به نمره خوبی کمک کند داشتن توصیه نامه است.

این توصیه نامه را باید از طریق اساتید دوره کارشناسی ارشد خود تهیه کنید که در این مورد توصیه می کنیم حتماً باکارشناسانی خبره مشورت کنید.

قبل از حاضر شدن در جلسه مصاحبه می توانید به وبسایت دانشگاه ها مراجعه کنید و نام اساتید را مشاهده نمایید.

در کنار نام، اطلاعاتی نیز از زمینه های کاری و رزومه های اساتید درج شده است که می تواند به شما کمک کند ، بهتر با اساتید ارتباط برقرار کنید.

فراموش نکنید که جلسه مصاحبه دکتری نیز مانند تمامی جلسات مصاحبه دیگر  ارتباط برقرار کردن با فرد مصاحبه کنند ، بسیار کمک کننده است.

توصیه های نهایی برای موفقیت در مصاحبه دکتری

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه اعلام نتایج آزمون دکتری بر روی لینک کلیک کنید.

 

بررسی تکمیل ظرفیت دکتری

یکی از مراحل مهم پس از انتخاب رشته دکتری و اعلام نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تکمیل ظرفیت است. با اجرای طرح تکمیل ظرفیت دانشجویانی که به هر دلیلی فرصت قبولی در دانشگاه های مطرح را از دست داده اند می توانند دوباره شانس خود را امتحان کنند.

البته فراموش نکنید که افراد غیر مجاز و یا افرادی که نمره و تراز کافی را کسب نکرده اند، نمی توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. پس از قبولی در تکمیل ظرفیت نیز نتیجه قبلی شما کنسل می شود. برای شرکت در دوره های تکمیل ظرفیت باید کارت را نیز خریداری کنید.

البته در یکی دو سال اخیر طرح تکمیل ظرفیت مانند سال های گذشته برگزار نشده است . طبق آخرین اخبار موجود نیز این طرح تنها بنابر درخواست دانشگاه برگزار می شود و به صورت همه گیر برای همه دانشگاه ها وجود ندارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از تکمیل ظرفیت دکتری کلیک کنید

 

اعتراض به نتیجه آزمون دکتری

پس از انتخاب رشته دکتری و مشاهده نتایج آزمون دکتری می توانید نسبت به نتیجه اعتراض کنید. اگر نتیجه انتخاب رشته دکتری نسبت به تصورات خودتان کاملا متفاوت باشد می توانید اعتراض کنید. اعتراض به صورت اینترنتی است و از طریق وبسایت سازمان سنجش ثبت و رسیدگی می شود.

پس فراموش نکنید که برای اعتراض نیازی به مراجعه حضوری نیست. البته اگر قصد اعتراض دارید حتماً زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش را در نظر داشته باشید. زیرا برای این کار باید حتما در تاریخ های اعلام شده ، اقدام کنید. حتی اگر در آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز شرکت کرده باشید امکان اعتراض وجود دارد که باید برای این کار به azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنید.

در هر دانشگاه برای ثبت اعتراض باید قسمتی را که به آن اعتراض دارید، مشخص نمایید. به طور مثال، برخی داوطلبان تنها به نمره ثبت شده در کارنامه اعتراض دارند که برای این موضوع لازم است گزینه تقاضای بررسی نمره را مشخص نمایید. اما برعکس اگر اعتراض شما نسبت به نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری است باید گزینه اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه را انتخاب کنید.

 

برای آشنایی با رشته های دکتری غیر انتفاعی بر روی کلیک کنید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1402

شرایط اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام شد

سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلبان شرایطی را فراهم کرده تا این امکان را داشته باشند تا کارنامه آنها به صورت مجدد بررسی شود. برای این کار داوطلبان می توانند مدتی پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، با ورود به بخش سیستم پاسخگویی سامانه سنجش یا از طریق سامانه پیشخوان خدمات درخواست خود را ثبت کنند. درخواست داوطلبان از سوی  مسئولین بررسی و نتیجه آن اعلام می شود. پس از مشخص شدن نتایج انتخاب رشته، افرادی که در هیچ کدام از کد رشته محل ها پذیرفته نشده اند، در واقع نمره حد نصاب علمی را کسب نکرده اند.

تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه azmoon.org اعلام می شود و چند هفته بعد از به پایان رسیدن فرایند انتخاب رشته، اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در در سایت مذکور اعلام می شود. داوطلبان می توانند پس از اعلام نتایج، با به همراه داشتن مدارک لازم، در جلسه مصاحبه حضور یابند. در حال حاضر هنوز زمان اعلام نتایج دکتری آزاد اعلام نشده است اما احتمال می رود در اواخر اردیبهشت ماه نتایج اعلام گردد.

جدیدترین اخبار پیرامون اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

خلاصه مطلب

در این مقاله در ارتباط با اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1402 مطالبی را ارائه دادیم. داوطلبانی که قصد مشاهده نتایج انتخاب کد رشته محل انتخابی خود را دارند باید در زمان مقرر از سوی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند. طبق روال سال های گذشته انتظار می رود نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری اواخر اردیبهشت ماه 1402 اعلام شود.

 نتایج انتخاب رشته، معمولا هنگام دعوت به مصاحبه آزمون دکتری اعلام خواهد شد. افرادی که برای ثبت نام آزمون دکتری اقدام می کنند اگر مجاز شده باشند لازم است منتظر زمان بندی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری نیز بمانند. چنانچه شما عزیزان در رابطه با نتایج انتخاب رشته دکتری در سال جاری سوال و ابهامی دارید می توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل در تماس باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1402 چه تاریخی است؟

احتامل می رود نتایج انتخاب رشته دکتری 1402 اواخر اردیبهشت ماه اعلام شود.

نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری در کدام سایت درج خواهد شد؟

نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری  در سایت سازمان سنجش درج می شود.

نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد در کدام سایت درج خواهد شد؟

نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد در سایت سازمان سنجش درج خواهد شد.

 

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ + زمان بندی مصاحبه»

  1. Avatar photo پیروزمند گفت:

    نتایج انتخاب رشته دکترای آزاد همزمان با سراسری اعلام میشه؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر نتایج به طور همزمان اعلام نمی شود .
      در بازه های متفاوت اعلام می شود.

  2. Avatar photo مجتبی گفت:

    سلام علیکم. بنده در سال گذشته با توجه به نتایج انتخاب رشته دکتری برای 4 دانشگاه فراخوانده شدم اما قسمت نبود در هیچ یک از مصاحبات شرکت کنم.
    آیا در حال حاضر با رتبه و نتیجه انتخاب رشته سال گذشته ام میتوانم به مصاحبه همان دانشگاه بروم؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر اگر امسال در کنکور دکتری شرکت کرده باشید و پذیرش شوید و به مصاحبه دعوت شوید می توانید برای مصاحبه اقدام کنید.

  3. Avatar photo مهندس حاج حمید گفت:

    کارشناسی ارشد

  4. Avatar photo ............ گفت:

    سلام من کلاس نهمم . میدونم اینجا نباید سوالمو بپرسم ولی لطفا جواب بدین.
    امسال انتخاب رشته دارم .
    معدل هفتم ۱۸.۸۶ (ریاضی ۱۷ . علوم ۲۰)
    معدل هشتم ۱۹.۶۰ ( ریاضی ۱۷ . علوم ۲۰)
    معدل نهم ترم اول ص ۱۸.۷۹ ( ریاضی ۱۸ . علوم ۲۰)
    آیا با این شرایط رشته تجربی اولویت الف قبول میشم؟ :/
    توروخدا جواب بدین خیلی استرس دارم :/

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام بله احتمالش هست

  5. Avatar photo مصان گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    چه مدت بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا، جلسه مصاحبه برگزار میشه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام حدودا یک ماه بعد برگزار میشه بستگی به دانشگاه داره که اعلام میکنن

  6. Avatar photo قادر گفت:

    سلام خسته نباشید، من تازه در مقطع دکتری حقوق بین الملل انتخاب رشته کردم، سوالی که دارم این هست که نتایج انتخاب رشته دکتری چه زمانی اعلام می شود؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر، هنوز آماری برای سال جدید اعلا شده اما طبق الگوی سال گذشته تاریخ دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری حدودا اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود.

  7. Avatar photo abbasian گفت:

    نتایج انتخاب رشته دکتری کی میاد پس؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      اخر خرداد معمولا چواب ها میاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)