ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۳

منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

گرچه تغییراتی در رابطه با نحوه طرح سؤالات آزمون تیزهوشان ایجاد شده است، اما این موضوع نمی‌تواند دلیلی بر عدم مطالعه و اطلاع شما از منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۳ باشد. برای مطالعه دقیق هر یک از دروس، بهتر است لیست بهترین منابع آزمون سمپاد هشتم را داشته باشید. مواد امتحانی آزمون هفتم به هشتم سمپاد را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود. در دسته اول دانش آموزان لازم است بر روی کتب خود تمرکز داشته باشند و به مطالعه دقیق آن بپردازند و در وهله دوم مطالعه و تمرین تست هوش برای تمامی داوطلبان جهت افزایش مهارت الزامی است.

پذیرش مدارس سمپاد تنها از بین دانش ‌آموزان محدودی صورت می‌گیرد و افراد باید در آزمون سنجش هوش شرکت کنند. از آنجا که بیشتر والدین مایلند فرزندان آنها در مدارس برتر تحصیل کنند تا توسط دبیران مجرب آموزش ببینند، از این رو برای قبولی در این آزمون، آشنایی با منابع آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم سال 1403 بسیار اهمیت دارد. جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم با مشاوران ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید.

بهترین منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم 1403

برای پذیرش در مدارس تیزهوشان، یکی از مهم‌ترین شروط لازم، مطالعه بهترین کتابها برای قبولی در آزمون سمپاد است. داشتن یک برنامه درست و منظم در کنار یک برنامه اصولی، می‌تواند شما به به هدف مورد نظرتان برساند. دسته بندی در نظر گرفته شده برای سؤالات آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم سؤالات استعداد تحصیلی که 60 درصد و استعداد تحصیلی نیز 40 درصد آزمون را به خود اختصاص می‌دهد. تأثیر درصد سؤالات مربوط به استعداد تحلیلی تأثیر بیشتری بر قبولی شما خواهد داشت.

دروس مربوط به منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم شامل دروسی است که کتاب‌های درسی را شامل می‌شود و دروس دیگر نیز شامل منابع کمک آموزشی است. منابع کمک آموزشی همان تست‌هایی است که انتشارات مختلف آن را منتشر می‌نمایند. والدین عزیز و همچنین دانش آموزان توجه داشته باشد که ظرفیت تعیین شده برای پذیرش در آزمون تیزهوشان تکمیل طرفیت محدود بوده و به همین دلیل پذیرش در این مدارس با سختی بیشتری همراه خواهد بود.

اطلاعیه

والدین عزیز می‌توانند برای دریافت مشاوره قبولی فرزند خود با مشاوران مدارس تیزهوشان از طریق شماره 9099075307 همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

بهترین منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم

بودجه بندی مواد امتحانی آزمون هفتم به هشتم سمپاد 1403

هر یک از منابع جهت ثبت نام تیزهوشان هفتم و شرکت در آزمون سمپاد در زیر تعیین شده است، تعداد سؤالات مختلفی را شامل می‌شود. همچنین ضرایب تعیین شده برای هر یک از دروس، نشان دهنده میزان اهمیت آنان برای قبولی خواهد بود. هرچقدر درصد شما برای قبولی بیشتر باشد، احتمال قبولی شما نیز بیشتر خواهد بود.

بخش استعداد تحلیلی
عنوان تعداد سؤالات مدت زمان پاسخ گویی
استعداد تحلیلی 60 60 دقیقه

 

بخش استعداد تحصیلی
عنوان درس ضریب تعداد سؤالات زمان پاسخ گویی
قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام‌های آسمانی) 2 10 40
زبان و ادبیات فارسی 2 10
علوم تجربی 3 10
ریاضیات 3 10

 

بودجه بندی مواد امتحانی آزمون هفتم به هشتم سمپاد

معرفی منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم 1403

توصیه ما به تمامی دانش آموزان و اولیای عزیز آنان این است که قبل از ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم ابتدا به صورت دقیق منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم را مطالعه نمایید و پس از آن، برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. لازم به ذکر است که کتاب‌های زیر شامل دروس کمک آموزشی می‌باشد. حتماً کتب مورد نظر را تهیه نمایید.

درس زبان و ادبیات فارسی

  • کتاب فارسی هفتم از انتشارات مبتکران
  • کتاب فارسی هفتم از انتشارات گاج

منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم درس علوم تجربی

  • کتاب علوم هفتم از انتشارات خیلی سبز
  • کتاب علوم هفتم از انتشارات مبتکران

منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم درس ریاضیات

  • کتاب ریاضی هفتم از انتشارات گاج
  • کتاب ریاضی هفتم از انتشارات خیلی سبز

درس قرآن و معارف اسلامی

  • کتاب مسابقات عربی، قرآن و پیام‌های آسمانی هفتم از انتشارات مبتکران

جهت بررسی سوالات تیزهوشان هفتم به هشتم وارد لینک شوید.

موارد مهم در رابطه با آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403

  • بر اساس منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم سؤالات آزمون تیزهوشان به صورت چهار گزینه‌ای می‌باشند.
  • طرح سؤالات استعداد تحلیلی به منظور سنجش قدرت تحلیل، ریشه یابی، طبقه بندی، سازمان دهی مطالب است. تمامی موارد خارج از کتاب خواهند بود. مطالعه دقیق سوالات آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم به شما کمک می‌کند تا بتوانید تسلط بیشتری بر روی مباحث داشته باشید . برای تسلط بر سؤالات تحلیلی توصیه می‌نماییم که از تست‌های هوش استفاده نمایید و تسلط خود را بر این نوع آزمون افزایش دهید. برای دریافت لینک دانلود تست هوش می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.
  • برای تسلط بر سؤالات مربوط به استعداد تحصیلی نیز، حتماً باید به مطالعه دقیق سؤالات بپردازید . تست زنی زیاد آزمون موجب می‌شود تا قدرت تجزیه و تحلیل شما افزایش یابد و همین مسئله در روند قبولی شما بسیار مهم و مؤثر می‌باشد.
  • برای هر سؤال 3 نمره مثبت در نظر گرفته شده است و هر پاسخ منفی برابر با 1 نمره منفی خواهد بود.
  • در صورتی که داوطلب عمداً و یا سهواً دو گزینه را به صورت یکسان انتخاب نماید، یک نمره منفی برای او منظور خواهد شد.

موارد مهم در رابطه با آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان

شرایط پذیرش مدرس تیزهوشان 1403

  • با توجه به اینکه سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از استان‌ها به صورت جداگانه تعیین می‌شود، لذا با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش، در زمینه تعداد پذیرش داوطلبان تصمیم گیری خواهد شد. این مورد حتماً باید به تائید مناطق تحت پوشش برسد.
  • پذیرش در نظر گرفته شده برای تکمیل ظرفیت و اولویت پذیرش، برای آن دسته از داوطلبانی خواهد بود که رتبه بهتری را کسب نموده باشند.
  • با توجه به اینکه سهمیه هر یک از مناطق برای پذیرش داوطلبان بر اساس منظقه تعیین می‌شود، لذا امکان دریافت انتقالی در صورت تائید و موافقت ناحیه آموزش و پرورش محل استقرار مدارس استعداد درخشان امکان پذیر است.
  • تعیین حوزه امتحانی فرد داوطلب بر اساس منطقه آموزشی وی خواهد بود.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم در رابطه با منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۳ اطلاعاتی ارائه کنیم. آشنایی با مهمترین منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم از این جهت اهمیت دارد که افراد می‌توانند مهمترین بخش‌هایی که ممکن است از بین آن‌ها سؤال مطرح شود، را مطالعه نمایند و مدیریت زمان بهتری برای خواندن دروس پایه هشتم داشته باشند. تمامی مواد امتحانی آزمون هفتم به هشتم سمپاد از کتب درسی و همچنین کمک آموزشی خواهد بود.

در صورتی که سوالی در رابطه با لیست بهترین منابع آزمون سمپاد هشتم دارید، می‌توانید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل از ریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا از بهترین منابع آزمون سمپاد هشتم برای قبولی در هر یک از مدارس مطلع شوید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۳شامل چه کتبی می باشد؟

کتب دروس امتحانی آزمون تیزهوشان، بر اساس منابع درسی و همچنین منابع کمک آموزشی تعیین می شود.

چگونه می توانم به لیست بهترین منابع آزمون سمپاد هشتم دسترسی یابم؟

برای مشاهده بهترین منابع آزمون سمپاد هشتم می توانید وارد سایت شوید یا با شماره های 9099075307 تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

آیا مواد امتحانی آزمون هفتم به هشتم سمپاد نسبت به سال های گذشته تغییر نموده است؟

با توجه به تغییرات ایجاد شده در آزمون تیزهوشان برخی از دروس این آزمون تغییر یافته است.

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقت بخیر
    احتمالش زیاده که امسال آزمون تکمیل ظرفیت برگزار بشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام مشخص نیست باید از طرف سمپاد اطلاع رسانی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)