ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی 1403 + شرایط و مدارک | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲ دی ۱۴۰۲
مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه‌ها در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری، دانشجو را برای پذیرش مورد نظر قرار می‌دهند. پس از گذراندن تعدادی واحد مشخص، دانشجویان موظف هستند که در صورت موفقیت در تمامی این واحدها، به انجام مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی بپردازند.

جهت آشنایی با مراحل اخذ مدرک دانشگاه سراسری در سال جاری، در ادامه در خصوص مدارک، مراحل و روند انجام امور فارغ التحصیلی در دانشگاه‌های دولتی و دریافت گواهی موقت برای همه مقاطع، توضیح داده‌شده‌است. جهت آشنایی با گواهی موقت فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی ، با ما همراه باشید تا آخرین جزئیات را برایتان توضیح دهیم.

مراحل اخذ مدرک دانشگاه سراسری 1403

👈دانشجوها پس از سال‌ها تحصیل و تحقیق، با گذراندن تعداد مشخصی واحد در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری و رشته‌های با کنکور آن و دفاع از رساله، پایان نامه یا پروژه خود، از مقاطع تحصیلی خود فارغ التحصیل می‌شوند.

مراحل انجام فارغ التحصیلی برای تمامی مقاطع دانشگاه دولتی تا حدودی به یکدیگر شباهت دارند. با این حال، فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری مراحل بیشتری برای دریافت تاییدیه پایان نامه و رساله دارند. در ادامه، مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی را بیان کرده‌ایم. گفتنی است سامانه امین یکی از سایت‌های فارغ التحصیلی دانشجویان می‌باشد.

⏪ تسویه حساب

مراحل اخذ مدرک دانشگاه سراسری از طریق سامانه جامع دانشگاهی گلستان صورت می‌گیرد. ابتدایی‌ترین مرحله در این فرآیند، تسویه حساب از طریق پورتال گلستان است. برای این منظور، کارت اعتباری خود را آماده کنید تا شهریه و سایر هزینه‌های مربوط به تسویه حساب دانشگاه را پرداخت کنید. تا زمانی که این مرحله را انجام ندهید، سیستم گلستان درخواست فارغ التحصیلی شما را به نمایش نمی‌گذارد.

مرحله تسویه حساب در دانشگاه دولتی پس از گذراندن تمام واحدهای درسی مربوط به مقطع تحصیلی شما انجام می‌شود. در صورت دریافت وام دانشجویی، توجه داشته باشید که تسویه حساب شامل پرداخت وام نمی‌شود.

⏪ درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی

در این مرحله از مراحل اخذ مدرک دانشگاه سراسری، دانشجو موظف است درخواست فارغ التحصیلی خود را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه گلستان ثبت نماید. در این بخش، احتمالا وبسایت گلستان دانشگاه شما اطلاعات معدل و مشخصات شخصی شما را دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که در صورت داشتن پایان نامه، باید آن را در این بخش بارگذاری نمایید. دریافت اطلاعات دانشجویی در این مرحله بسته به دانشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است.

⏪ منتظر تاییده درخواست بمانید

درخواست شما ابتدا به دفتر بخش دانشکده ارسال می‌شود و توسط دفتر بخش، دفتر دانشکده و مدیر گروه درسی شما تایید می‌گردد. اگر متقاضی از دانشجویان استعداد درخشان است، باید گواهی رتبه برتر را نیز دریافت نماید. اگر فارغ التحصیل از مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری هستید، بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز باید این درخواست را تایید کند. در این مرحله همه امور به صورت آنلاین انجام می‌شود. افرادی که برای فارغ التحصیلی عجله دارند می‌توانند با مراجعه به بخش دانشکده این مسئله را پیگیری کنند.

توجه نمایید دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع ارشد باید فرم تکمیل شده پایان نامه خود را از قبل تحویل دانشگاه داده باشد و اگر این کار صورت نگیرد موفق به دریافت تاییدیه تحصیلی تکمیلی نخواهد شد.

⏪ پس از تایید به دانشگاه مراجعه نمایید.

پس از تاییدیه فارغ التحصیلی دانشگاه در سامانه گلستان، برای تحویل کارت دانشجویی و دریافت مدرک تحصیلی، می‌توانید به آموزش دانشگاه مراجعه کنید.

اما در برخی دانشگاه‌ها، این فرآیند از طریق پست انجام می‌شود و نیازی به حضور حضوری دانشجو در دانشگاه نیست. در ادامه، باید به بخش امور مالی مراجعه کنید تا تسویه حساب دانشگاه دولتی خود را تایید کنند.

در نهایت، باید تاییدیه حراست دانشگاه را نیز در سیستم ثبت کنند.
دانشجویان باید به ساختمان رفاهی دانشگاه، بخش امور حسابداری رفاهی و خوابگاه دانشگاه مراجعه کنند و مدارک مربوطه را تحویل دهند.

همچنین، دانشجویان فارغ التحصیل و دانشجویان کارشناسی پروژه پایانی نیز باید به بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه کرده و تاییدیه فارغ التحصیلی را دریافت کنند.

در نهایت، مدارک و فرم‌های مربوطه باید به واحد آموزش دانشگاه تحویل داده شود.

جهت آشنایی و اطلاع از مراحل فارغ التحصیلی علمی کاربردی  کلیک نمایید.

مراحل اخذ مدرک دانشگاه سراسری

مدارک مورد نیاز برای فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی 1403

👈برای گذراندن مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی، فرد باید از مدارک مورد نیاز مطلع شود.

این مدارک شامل:

✔️ کارت ملی، شناسنامه و کارت دانشجویی است. همچنین نیاز است که کپی شناسنامه، کارت پایان خدمت یا برگه اعزام به خدمت،‌ریز نمرات تایید شده، سه عکس ۳*۴ رنگی و دو تمبر مالیاتی داشته باشید.

اخذ‌کنندگان مدرک‌های کارشناسی ارشد و دکتری باید علاوه بر موارد قبلی که برای پروژه‌ها لازم است، پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله خود را با توجه به موارد زیر آماده کنند و هنگام مراجعه به دانشگاه، این مدارک را همراه خود داشته باشند:

✔️ تصویر تایید‌شده‌پذیرش و اصل مقاله ISI برای دانشجویان دکتری که توسط مدیر گروه و مدیر پژوهشی تایید‌شده‌است.

✔️ یک نسخه چاپی پایان‌نامه به همراه CD از پایان‌نامه یا رساله و تحویل آن به کتابخانه دانشگاه.

✔️ یک نسخه چاپی پایان‌نامه به همراه CD از پایان‌نامه یا رساله و تحویل آن به بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه.

✔️ فرم پژوهشی تکمیل‌شده‌پایان‌نامه یا رساله که به بخش تحصیلات تکمیلی تحویل داده شود.

در این فرم، امضای استاد راهنما، استاد مشاور و داوران روی آن ثبت‌شده‌است. این فرم برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

همچنین مدارک موردنیاز جهت تکمیل فرم پژوهشی پایان‌نامه ارشد و رساله دکتری به شرح زیر است:

از مسئول پژوهش دانشکده یا از روی سایت دانشگاه فرم را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که در برخی دانشگاه‌ها تمامی این مراحل به صورت آنلاین از طریق سایت گلستان انجام می‌شود.

✔️ یک نسخه صحافی‌شده‌از پایان‌نامه همراه با سی‌دی آن را به استاد مشاور تحویل دهید و امضای استاد مشاور را بر روی فرم خود دریافت نمایید.

✔️ یک نسخه صحافی‌شده‌از پایان‌نامه همراه با سی‌دی آن را به استاد راهنما تحویل دهید و امضای استاد راهنما را بر روی فرم خود دریافت نمایید.

✔️ یک نسخه صحافی‌شده‌از پایان‌نامه همراه با سی‌دی آن را به داوران تحویل دهید و از آن‌ها بخواهید فرم را امضا کنند.

✔️ یک نسخه صحافی‌شده‌از پایان‌نامه همراه با سی‌دی آن را به کتابخانه دانشگاه تحویل دهید و امضای مسئول دانشگاه را بر روی فرم خود دریافت نمایید.

✔️ یک نسخه صحافی‌شده‌از پایان‌نامه همراه با سی‌دی آن را به مسئول تحصیلات تکمیلی تحویل دهید و امضای مسئول دانشگاه را بر روی فرم خود دریافت نمایید. در آخر باید شما این فرم را به دانشگاه تحویل دهید.

 

برای اطلاع از معافیت فارغ‌التحصیلان کارشناسی کلیک نمایید.

شرایط فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی 1403

👈در زمان فارغ التحصیلی به نکات زیر توجه نمایید:

جهت دریافت اطلاعات کامل و جامع درباره مدارک «گواهی موقت و دانشنامه» به صفحات مخصوص هر کدام مراجعه فرمایید.

– دانشجویان باید در اسرع وقت برای انجام مراحل تسویه حساب و فارغ‌التحصیلی به اداره دانش آموختگان مراجعه کنند، زیرا در صورت عدم مراجعه به موقع، پرونده آن‌ها به بایگانی راکد ارسال خواهد شد.

– تاریخ فارغ التحصیلی زمان ثبت نهایی آخرین نمره در سیستم آموزش است.

– دانشجویان آقا که مشمول خدمت وظیفه هستند، پس از تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر یک سال فرصت دارند با داشتن نامه لغو معافیت تحصیلی، خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کنند. در غیر اینصورت، سازمان وظیفه عمومی غیبت برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.

– ارسال تاییدیه تحصیلی و‌ریز نمرات برای پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی‌ارشد به دانشگاه مربوطه به طی کامل مراحل فارغ‌التحصیلی و دریافت گواهی موقت فارغ‌التحصیلی و یا نامه لغو معافیت تحصیلی بستگی دارد.

– ارسال تاییدیه تحصیلی و‌ریز نمرات دانشجویان روزانه که در مقطع بالاتر دانشگاه آزاد و دانشگاههای غیر دولتی پذیرفته شده‌اند، به اخذ تعهد محضری مبنی بر انجام تعهد آموزش رایگان پس از فارغ‌التحصیلی مقطع بالاتر وابسته است.

شرایط فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی

گواهی موقت فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی 1403

👈پس از پرداخت حقوق تحصیلی دانشگاه دولتی، شما میتوانید برای دریافت گواهی فارغ التحصیلی موقت اقدام نمایید. برای دریافت گواهی فارغ التحصیلی موقت دانشگاه دولتی، لازم است مراحل مذکور را پیموده و انجام دهید.

✔️ اولین گام آماده‌سازی تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت این گواهی است. همچنین باید فرم درخواست گواهی فارغ التحصیلی موقت را تکمیل و همراه با مدارک مورد نیاز آن را به مدیریت آموزش دانشگاه خود تحویل دهید. فراموش نکنید مدارک باید کامل و بدون نواقص باشد.

✔️ در این حالت، باید وضعیت نظام وظیفه عمومی برای هر دانشجوی آقا مشخص‌شده‌و همچنین باید دارای غیبت سربازی نباشند. در غیر این صورت، درخواست دریافت گواهی فارغ التحصیلی موقت آن‌ها رد خواهد شد.

✔️ در ادامه، پرونده آموزشی دانشجویان توسط اداره آموزش دانشگاه بررسی خواهد شد.

✔️ سپس با ارسال این پرونده به مرکز دانش آموختگان و بررسی توسط کارشناسان فعال در این مرکز، گواهی فارغ التحصیلی موقت برای دانشجویان صادر خواهد شد.

✔️ دانشجویان در صورت تمایل میتوانند درخواست ارسال پستی مدارک و گواهی فارغ التحصیلی خود را داشته باشند. هزینه ارسال این مدارک از طریق پست باید توسط دانشجو پرداخت شود.

✔️ این نکته را فراموش نکنید که مدارک شما فقط یک بار برای شما ارسال می گردد.

✔️ توجه نمایید بعد از تحویل مدارک فارغ التحصیلی از دانشگاه دولتی، مدرک موقت طی سه روز کاری آماده خواهد شد. گواهی موقت قابل ارائه برای تمام فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی است. معمولا گواهی از سامانه قابل دریافت است. در صورت وجود هرگونه مشکل در فرآیند دریافت مدرک، باید با آموزش دانشگاه تماس بگیرید.

برای اطلاع از معدل قبولی رشته های بدون کنکور سراسری کلیک نمایید.

قوانین لغو تعهد خدمت فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی 1403

👈دانشجویانی که در دوره روزانه دانشگاه دولتی تحصیل کرده‌اند، در واقع از آموزش رایگان بهره‌مند شده‌اند. این افراد مکلفند پس از فارغ التحصیلی در ایران مشغول به کار شوند، و این امکان از طریق دفاتر کاریابی نیز فراهم است. در صورتی که فردی تمایلی به کار در ایران ندارد، باید هزینه آموزش رایگان خود را پرداخت کند. این هزینه باید متناسب با خدمتی که به دولت ارائه نکرده است. در صورتی که فردی قصد دریافت دانشنامه خود را دارد، می‌تواند این کار را از طریق چهار روش انجام دهد.

لغو تعهد خدمت از طریق انجام کار به دانشگاه ارائه شود، گواهی انجام کار در بخش‌های دولتی و خصوصی. این گواهی باید با ذکر تاریخ آغاز کار، تمام وقت بودن کار و اتمام اشتغال به کار باشد. دانشجویان متعهد به دبیری و خدمت آموزش و پرورش می‌بایست فرم ۵۰۲ و نامه اتمام خدمت را به همراه نامه اتمام خدمت از آموزش و پرورش استان ارائه نمایند. شاغلین در سپاه پاسداران کافی است نامه بلامانع بودن تحویل اصل مدرک را از ستاد مشترک سپاه پاسداران دریافت نمایند.

افرادی که در رشته های مهندسی در دانشگاه های سراسری فارغ التحصیل می گردند، برای دریافت اصل مدرک خود از دانشگاه می توانید پروانه اشتغال به کار از نظام مهندسی را ارائه نمایید.

همچنین در صورت داشتن شغل آزاد شما باید پروانه کار خود را به دانشگاه ارائه نمایید.

✅ لغو تعهد خدمت از طریق پرداخت شهریه

ممکن است شما وقت کافی برای دریافت اصل مدرک خود نداشته باشید. این شهریه و هزینه توسط وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تعیین می‌شود. مقدار این هزینه بستگی به سال ورود، مدت تعهد و مقطع تحصیلی دارد.

✅ لغو تعهد آموزش رایگان با عدم کاریابی

پس از فارغ التحصیل شدن در محل سکونت خود، فرم کاریابی را تکمیل کنید. پس از یک سال از تاریخ فارغ التحصیلی در دانشگاه دولتی، نتیجه اعلام‌شده‌در گواهی موقت قابل‌مشاهده است. در این گواهی آمده است که فارغ التحصیل حداقل شش ماه در موقعیت کاریابی قرار گرفته است. در صورتی که به تحصیل در دانشگاه دیگر اشتغال دارید، ارائه گواهی عدم کاریابی مورد قبول نیست.
در صورتی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید شما باید اصل مدرک تحصیلی خود را به طریق مراحل بیان شده دریافت نمایید. جهت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قوانین جدید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید

جهت اطلاع از حداکثر مدت مجاز تحصیل کاردانی دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

قوانین لغو تعهد خدمت فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی

مراحل تسویه حساب برای مراحل اخذ مدرک دانشگاه سراسری 1403

👈تسویه حساب، یکی از مراحل حیاتی در مسیر فارغ التحصیلی دانشجویان در تمام دانشگاه‌های کشور است. دانشجویان دولتی برای تسویه حساب خود باید به صورت آنلاین اقدام کنند و در ابتدا از طریق لینک سریع ورود به سامانه جامع گلستان دانشگاه محل تحصیل و قسمت پرداخت شهریه وارد شوند.

تسویه حساب دانشگاه دولتی نیز از سامانه گلستان می باشد که برای تسویه حساب مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی باید وارد بخش پرداخت شهریه شده و شهریه های ثابت و متغیر خود را پرداخت نمایید و سپس هزینه های مربوط به فارغ التحصیلی خود را نیز بپردازید.

⬅️ برای این امر ابتدا وارد سایت گلستان دانشگاه مورد نظر خود شده و سپس بر روی گزینه مالی اداری کلیک نمایید.

⬅️ سپس گزینه “تسویه حساب دانشجویان” را انتخاب نمایید.

⬅️ در مرحله بعدی با مشاهده بخش ” گزارش‌های تسویه حساب” می توانید موارد را مشاهده و تسویه نمایید.

⬅️ بعد از تسویه کردن بدهی‌های مرتبط با امور دانشجویی، درخواستی جهت تسویه حساب نهایی به دانشجویان ارسال می‌شود.

⬅️ برای تسویه کردن این بدهی ها، بهتر است به سامانه گلستان مراجعه کنید و گزارش تاییدیه تسویه حساب را مشاهده کنید.

⬅️ در نهایت، با تسویه کردن تمامی بدهی‌ها در سامانه گلستان، گزینه تایید نهایی را انتخاب کنید تا پروسه تسویه حساب کامل شود.

⬅️ شما می‌توانید از طریق گزارش ۵۲۵ در پیشخوان سامانه گلستان پروسه تسویه حساب خود را پیگیری کرده و اطمینان حاصل کنید.

مراحل معرفی دانشجویان برتر پس از فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی 1403

👈 اداره آموزش دانشکده‌ها موظف است تا در پایان هر سال تحصیلی لیست اسامی دانش آموختگان را استخراج و به دانش آموختگان واحد و اداره امور دانشجویی دانشکده تحویل دهد.

اداره دانش آموختگان تحویل پرونده آموزشی دانش آموختگان را به اداره دانش آموختگان سازمان مرکزی می‌دهد. اداره فارغ التحصیلان واحد مسئول بررسی پرونده و صدور گواهینامه موقت و دانشنامه پایان تحصیلات است.

دانشجویان واجد شرایط می‌توانند درخواست خود را در زمان شروع ثبت نام شرکت در آزمون مقطع کارشناسی در سایت مرکز آزمون ثبت کنند. پذیرفته شدگان تنها مجاز به تحصیل در واحد دانشگاهی تعیین‌شده‌توسط مرکز آزمون خواهند‌بود و حق درخواست انتقال به سایر واحدهای دانشگاهی را ندارند.

مرکز آزمون دانشگاه براساس معدل و شرایط دیگر پذیرش دانشجویان را تعیین می‌کند. دانشجویان توصیه می‌شوند در آزمون مربوطه شرکت کنند تا در صورت عدم قبولی از طریق سهمیه بدون آزمون شانس قبولی را از دست ندهند.

گواهی موقت فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی

اخبار پیرامون مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی 1403

📢 آماده سازی مدارک برای فارغ التحصیلین خارج از کشور

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند باید برای آزاد سازی مدرک خود اقدام نمایند. از جمله مهم‌ترین مدارک، مدرک دانشگاه محل تحصیل شامل ریزنمرات و گواهینامه فارغ‌التحصیلی است. دانشجویانی که در دانشگاه دولتی و به صورت روزانه تحصیل می‌کنند، به دلیل تحصیل رایگان، به دولت تعهد خدمت دارند و مدارک آن‌ها تا پس از اتمام تعهد باقی می‌ماند.

📢 هزینه آزاد سازی مدارک فارغ التحصیلین سراسری

هزینه آزادسازی مدارک تحصیلی وزارت علوم بر اساس معیارهای مختلفی متغیر است، از جمله سال ورودی، رشته تحصیلی، تعداد ترم‌های تحصیلی و دانشگاه تحصیلی. هزینه برای رشته‌های مهندسی بیشتر است و با گذشت زمان هزینه کاهش می‌یابد. هزینه‌های پرداخت‌شده‌در ترم‌های قبلی از هزینه کل کم می‌شود. برای تعیین مبلغ دقیق مورد نیاز برای آزادسازی مدارک تحصیلی، تماس با آموزش دانشکده محل تحصیل توصیه می‌شود.

خلاصه مطلب

سیستم گلستان برای مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی می باشد و پس از تسویه حساب و انجام مراحل اداری، کار با این سامانه به پایان می‌رساند. در مقایسه با مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه دولتی تفاوت‌های کمی دارد. در این مقطع، علاوه بر تحصیلات تکمیلی یا دانشگاه، مدارک مورد نیاز برای پروژه، پایان نامه و رساله نیز باید ارائه شوند.

ما در طول این مقاله در خصوص مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی مطالبی را بیان نمودیم و مراحل اخذ مدرک دانشگاه سراسری و گواهی موقت فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی را شرح دادیم. در صورتی که در مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی دچار مشکل می باشید، می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود و مطالعه پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی کدام است؟ 

یکی از مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی، ثبت درخواست در سایت گلستان دانشگاه است که در این مقاله شرح داده‌شده‌است.

مدارک لازم برای فارغ التحصیلی دانشگاه دولتی کدام است؟

مدارک مورد نیاز برای فارغ التحصیلی از این دانشگاه شامل اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی و… است که در این مقاله به‌طور کامل توضیح داده‌شده‌است.

مدارک لازم برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی کدام است؟

یکی از مدارک لازم برای دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ارائه یک نسخه صحافی از پایان نامه همراه با یک دیسک CD از پایان نامه یا رساله و تحویل آن به کتابخانه دانشگاه است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور