ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

قیمت کتب درسی ابتدایی 1400-۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
قیمت کتب درسی ابتدایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تغییراتی که در سال گذشته در کشور داشتیم، موجب شده که قیمت کتب درسی ابتدایی 1400-۱۴۰۳ تغییر کند. با توجه به افزایش قیمت ها در مورد هر کتاب، اطلاع از جدول جدید قیمت کتاب های درسی دبستان بسیار ضروری می باشد. لازم به ذکر است که لیست قیمت کتاب های درسی اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین می گردد. ثبت سفارش کتاب به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه اینترنتی توسط والدین و یا مدیران مدارس امکان پذیر است.

 

 

برای اطلاع از قیمت کتب درسی ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ، سفارش کتاب های ابتدایی به صورت الکترونیک و همچنین دریافت مشاوره ثبت نام مدارس غیر دولتی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

آیا قیمت کتب درسی ابتدایی تغییر نموده است؟

همانطور که می دانید، خدماتی که دولت به تمامی دانش اموزان ارائه می نماید، با کنترین هزینه ارائه می شود. اما قطعا میزان هزینه ها و قیمت های تعیین شده ، متناسب با شرایط کشور خواهد بود به همین دلیل و یا توجه به کملود کاغذ قطعا ما شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود. در سال گذشته به دلیل وجود سیب در برخی ا استان هایی همانند لرستان، گلستان و همچنین خوزشتان، تمهیداتی برای تمامی دانش اموزان این مناطق اندیشده شد و به همین دلیل کتاب های مورد نظر را به صورت رایگان به دانش آموزان ارائه نمودند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش در پاسخ به درخواست بسیاری از والدین برای کاهش قیمت کتب درسی ابتدایی  ایراد نمودند که تلاش می نمایند تا قیمت ها را متعادل نموده تا کمترین فشار ممکن به خانواده های محترم برای خرید کتاب ها وارد شود. لازم به ذکر است که قیمت های تعیین شده برای هر کتاب، در پشت جلد ان درج شده است و هیچ یک از نمایندگی ها و یا کتاب فروشی ها حث ندارند که قیمت بالاتری را از دانش آموزان و یا والدین دریافت نمایند.

از جمله تمهیدات  معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش برای دانش آموزان و اولیای محترم آنان این است که ثبت نام و همچنین ثبت سفارش را به صورت الکترونیک و بدون نیاز به مراحعه حضوری امکان پذیر نموده است. کتاب های ارائه شده تنها بر اساس تعداد دانش آموزان تعیین می گردد و با ورود به سایت می توانید تعداد دانش آموزانی که کتاب مورد نظر را خریداری ننموده اند را مشاهدهنمایید . امکان درخواست و ارسال نسخه چاپی برای سفارش کتاب ممنوع می باشد.

 

 

لیست قیمت کتاب های درسی اول ابتدایی

 

لیست قیمت کتاب های درسی اول ابتدایی

لیست قیمت کتاب های درسی اول ابتدایی

 

همانطور که ذکر شد، معاون توسعه قول مساعد به تمامی اولیای محترم داده است که برای متعادل نمودن قیمت ها تلاش نماید. اما آنچه ما هر ساله شاهد آن می باشیم، افزایش قیمت ها است. اما تا زمان اجرایی شدن این تصمیم ممکن است مدت زمانی طول بکشد. اما آنچه قیمت کتب درسی ابتدایی برای پایه اول ابتدایی مصوب سال گذشته می باشد، برای اطلاع از جدول جدید قیمت کتاب های درسی دبستان می توانید با شماره  تماس حاصل نمایید تا شما را از آخرین قیمت ها آگاه نمایند.

قیمت کتاب‌ های دوره اول ابتدایی برای سال 98 به صورت دقیق ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شد. اما سوالی که ممکن است برای والدین عزیزی که قصد دارند فرزندان خود را در مدارس غیر انتفاعی و یا مدارس شاهد و … ثبت نام نمایند این باشد که آیا عیر از این کتب باز هم نیاز است کتاب های دیگری را تهیه نمایند؟ در این مورد نیز می توانید پس از برقراری تماس با مشاوران ما اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

قیمت کتاب های درسی دوم ابتدایی

 

قیمت کتاب های درسی دوم ابتدایی

قیمت کتاب های درسی دوم ابتدایی

 

همانند سایر پایه های دیگر، قیمت کتاب های درسی دوم ابتدایی تعیین شده و مصوب برای هر پایه می باشد. والدین عزیز توجه داشته باشند که سفارش کتاب توسط شما در صورتی امکات پذیر است که دانش آموز خود را در مدرسه ثبت نام نموده باشید. زیرا برای هر یک از مدارس، تعداد دانش آموزی تعیین شده است و همچنین وزارت آموزش و پرورش با توجه به این تعداد انجام ثبت نام را امکان پذیر نموده است. بنابراین بر همین اساس شما می توانید سفارش خود را به انجام برسانید.

همانند سایر مدارس دیگر، نرخ و قیمت هر یک از کتاب های مورد نظر تغییر خواهد نمود. به همین دلیل برای اطلاع از میزان قیمت مورد نظر می توانید با پشتیبانی خرید کتب ابتدایی وب سایت ما تماس حاصل نمایید. همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود. کافی است با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 ( از استان تهران ) تماس حاصل نمایید.

 

 

قیمت کتاب های درسی سوم ابتدایی

 

قیمت کتاب های درسی سوم ابتدایی

قیمت کتاب های درسی سوم ابتدایی

 

قیمت کتاب‌ های پایه سوم ابتدایی مصوب سال گذشته ۲۲ هزار و۱۰۰ تومان بوده است. قیمت کتب درسی ابتدایی  ممکن است متفاوت با این میزان باشد. والدین عزیز توجه داشته باشند که در برخی از مدارس دولتی ممکن است کتاب ها و یا دفترهای جانبی دیگری معلمین مدارس از دانش آموزان طلب نمایند. این هزینه ها، فارغ از هزینه های مصوب توسط وزارت آمورش و پرورش می باشد. همچنین لازم به ذکر است که هیچ یک از مدارس حق دریافت هزینه های بیشتر از مصوب و تعیین شده دولت را ندارند.

 

 

قیمت کتاب های درسی چهارم ابتدایی

 

قیمت کتاب های درسی چهارم ابتدایی

قیمت کتاب های درسی چهارم ابتدایی

 

قیمت مصوب و تعیین شده کتاب‌ های پایه چهارم ابتدایی در سال نود و هشت ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است. اولیای عزیز می توانند برای خرید کتب فررند خود به صورت اینترنتی درخواست و یا سفارش خود را ثبت نمایند و یا اینکه با شماره  (از سراسر کشور) و 9099075307 ( از استان تهران ) برای خرید کتاب های فرزند خود اقدام نمایند. درصورتی که تمایل به ثبت نام فرزند خود در سایر مدارس دیگر دارید، توصیه می نماییم که پس از انجام این کار برای خرید کتاب و سفارش اقدام نمایید. زیرا ممکن است ظرفیت مدرسه مورد نظر تکمیل شده باشد و همین مسئله شما را دچار مشکل نماید.

 

قیمت کتاب های درسی پنجم دبستان

 

قیمت کتاب های درسی پنجم دبستان

قیمت کتاب های درسی پنجم دبستان

 

قیمت مصوب کتاب‌ های پایه پنجم ابتدایی در سال گذشته ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است. سایر مواردی که در رابطه با قیمت کتب درسی ابتدایی سایر پایه ها ذکر گردید، شامل این پایه نیز خواهد بود. به همین دلیل در صورتی که مایل به خرید کتاب های مورد نظر می باشید، توصیه می نماییم که از آخرین قیمت های مصوب شده با استفاده از شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

 

قیمت کتاب های درسی ششم

 

قیمت کتاب های درسی ششم

قیمت کتاب های درسی ششم

 

قیمت کتاب‌ های پایه ششم ابتدایی ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان است با توجه به اینکه حساسیت این پایه بیشتر از سایر پایه های می باشد، والدین ممکن است مایل باشند تا فرزند خود را برای پایه هفتم در سایر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و یا سایر مدارس دیگر ثبت نام نمایند. به همین دریافت مشاوره در رابطه با بهترین کتب کمک آموزشی مورد نظر یکی از موارد بسیار مهم است. نحوه تست زنی نیز به نوبه خود از اهمیت ویژه ای برخودار است. تمامی این موارد با برقراری تماس با مشاوران ما امکان پذیر است.

 

 

مشاوره ثبت نام مدارس ابتدایی

شاید در گذشته آنچه ذهن والدین را به خود مشغول می نمود قیمت کتب درسی ابتدایی بود. اما امروزه خوشبختانه مدارس بسیار زیادی رد سطج کشور فراهم شده است که والدین محترم می توانند به تناسب علاقه و همچنین هدف خود، فرزندشان را در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند. شهریه مدارس هر یک از مدارس متفاوت می باشد و همچنین کیفیت ارائه خدمات و آموزش دبیران آن ها نیز متفاوت می باشد. به همین دلیل شاید مشورت با مشاوران در این زمینه ضروری به نظر برسد.

برای اطلاع از بهترین مدرسه ابتدای محل سکونت خود و همچنین شرایط مدرسه مورد نظر شما می توانید با مشاوران ما که شماره های آن ها در وب سایت موجود است تماس حاصل نمایید. برای ارائه خدمات مشاوره تلفنی هیچ گونه هزینه ای از والدین عزیز دریافت نخواهد شد. همه روزه، حتی ایام تعطیل، مشاوران ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با قیمت کتب درسی ابتدایی  به شما دانش آموزان و همچنین اولیای عزیز ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از جدول جدید قیمت کتاب های درسی دبستان می باشید و یا سوالی برای پرداخت لیست قیمت کتاب های درسی اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی دارید، می توانید با مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

 

مطالب مرتبط

irtextbook.ir

اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی

ثبت نام کتب درس ابتدایی 

 

3.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا قیمت کتب درسی ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ نسبت به سال های گذشته تغییر نموده است؟

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش قول مساعد برای متعادل نمودن جدول جدید قیمت کتاب های درسی دبستان نموده اند. اما احتمال تغییر قیمت بسیار زیاد است.

آیا می توانیم برای خرید کتب ابتدایی به صورت اینترنتی اقدام نماییم؟

بله. والدین می توانند در مدرسه ای که فرزند خود را ثبت نام نموده اند برای خرید کتاب بر اساس لیست قیمت کتاب های درسی اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی اقدام نمایید.

آیا برای مدارس غیر دولتی خریدکتاب های ابتدایی مدارس دولتی کافی می باشد؟

این موضوع بسیته به نوع مدرسه انتخابی شما می تواند متفاوت باشد. در این رابطه می توانید با شماره های شماره  (از سراسر کشور) و 9099075307 ( از استان تهران ) تماس حاصل نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور