ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۲
فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط مستقیم با کارشناس سامانه جذب هیات علمی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم مختص دانشگاه‌های دولتی سراسری کشور برای ورود به هیات علمی دانشگاه‌ها در فواصل زمانی یک یا دو بار در سال انتشار می‌یابد. ثبت نام در این اعلان معمولا دو هفته به طول می‌انجامد، از این رو متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جذب هیات علمی به نشانی markazjazb.ir و مطالعه شرایط و رشته‌های مورد نیاز مدارک و مشخصات خود را در سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم مورد نظر بارگذاری کنند.

گفتنی است که زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم برای دومین بار از 5 تا 21 بهمن ماه سال 1403 بوده است. داوطلبان برای اطلاع از اعلام نتایج می‌توانند با مشاوران مجرب و حرفه‌ای ما در ایران تحصیل، با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایند.

زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

سامانه جذب هیئت علمی وزارت علوم به نشانی mjazb.ir، زیر نظر وزارت علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است. سامانه ثبت نام هیئت علمی وزارت علوم می‌تواند برای آن دسته از فارغ التحصیلانی که قصد دارند به عنوان هیات علمی دانشگاه‌‍ها استخدام شوند، مفید واقع شود.

◀ افرادی که قصد ثبت نام در یکی از فراخوان‌های جذب هیات علمی وزارت علوم را دارند، می ‌توانند با کمک این سامانه تمامی مراحل مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند. تمامی مراحل جذب هیات علمی وزارت علوم از ثبت نام تا اعلام نتایج در سایت اینترنتی جذب هیئت علمی وزارت علوم به آدرس mjazb.ir انجام می‌شود.

◀ در کل، فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۳ با هدف بازنشستگی اعضای هیات علمی و افزایش ظرفیت موقعیت‌های شغلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فرایند ثبت نام استخدام هیات علمی خود را آغاز خواهد کرد. به این ترتیب زمان آغاز این فراخوان معمولا مشخص بوده و از طریق سایت مذکور به داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌شود.

◀ همچنین در صورت تعویق و یا عدم جذب هیات علمی در سال، اطلاعیه‌ای در سایت markazjazb.ir قرار می‌گیرد. در حال حاضر زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۳ مشخص‌ شده‌ و داوطلبان می‌بایست از 5 تا 21 بهمن ماه برای تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

◀ در جدول زیر زمانبندی جذب هیات علمی وزارت علوم 1403 ارائه‌ شده‌ است و همچنین به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام این فراخوان، زمانبندی دقیق آن اعلام خواهد شد. بنابراین برای اطلاع بیشتر از زمان مربوط به ثبت نام، اعلام نتایج و… جدول زیر را به خوبی مطالعه نمایید:

زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم
شروع زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی 5 تا 21 بهمن
مدت زمان تمدید ثبت نام فراخوان
زمان اعلام نتایج فراخوان جذب هیات علمی توسط دانشگاه به متقاضی هنوز اعلام نشده
زمان اعتراض به نتایج فراخوان هنوز اعلام نشده

به یاد داشته باشید که زمان آغاز مراحل بعدی جذب هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1403 هنوز اعلام نشده است. لذا، در صورتی که زمان آن‌ها از سمت وزارت علوم منتشر شود، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. 

برای آشنایی با ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

دفترچه فراخوان جذب هیات علمی

متقاضیان محترم قبل از تکمیل ثبت نام خود در سایت مرکز جذب هیات علمی دانشگاه‌های وزارت علوم، موظفند دفترچه راهنمای شرکت در این فراخوان را دریافت و مطالعه نمایند.

متقاضیان ثبت نام می‌توانند پس از ثبت نام و ورود به سایت جذب هیات علمی، دفترچه راهنمای شرکت در این فراخوان را دریافت و با تطبیق مدارک و شرایط ذکر‌ شده‌ در دفترچه جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۳ با شرایط و مدارک خود، میزان آمادگی خود را برای تکمیل ثبت نام مورد سنجش قرار دهند.

شرکت در فراخوان استخدام هیات علمی ۱۴۰۳ وزارت علوم برای متقاضیان دارای شرایطی است. همان‌طور که توضیح داده شد، شرایط این فراخوان در دفترچه راهنمای شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم و تحقیقات به‌طور کامل ارائه‌ شده‌ است.

با توجه به اینکه داوطلبان می‌توانند با ورود به سایت جذب هیات علمی، شرایط اعلام‌ شده‌ برای این فراخوان را مشاهده نمایند، راهنمای شرکت در این فراخوان فقط برای داوطلبانی که در سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم ثبت نام می‌کنند، قابل‌ مشاهده است. اما به‌طور کلی، شرایط عمومی و اختصاصی اعلام‌شده‌هر سال تقریبا یکسان می‌باشد.

برای آشنایی با استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی روی لینک بزنید.

در دفترچه راهنمای شرکت در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های وزارت علوم ۱۴۰۳ در خصوص سهمیه جذب هیات علمی، رشته‌های جذب هیات علمی وزارت علوم، هزینه ثبت نام جذب هیات علمی، شرایط ثبت نام در دو دسته عمومی و اختصاصی داوطلبان متقاضی فراخوان جذب وزارت علوم توضیحات کاملی قرار داده‌ شده‌ است که داوطلبان موظفند به تمامی موارد توجه نموده، سپس ثبت نام خود را در سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم تکمیل نمایند.

چنانچه سوالی درباره سامانه جدب هیات علمی وزارت علوم داشتید و یا می‌خواهید برای ثبت نام امریه وزارت علوم اقدام کنید، با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

شرایط جذب هیات علمی وزارت علوم 1403

در بخش ابتدایی مقاله به صورت مختصر بیان کردیم که هر یک از شما داوطلبین عزیز برای این که بتوانید در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ثبت نام کنید، باید شرایطی را دارا باشید.

در واقع، شما باید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشید تا بتوانید فرایند ثبت نام را تا انتها و به درستی انجام دهید. اگر شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد را نمی‌دانید، در ادامه همراه ما باشید تا با مهم ترین شرایط عمومی و خی جذب نیرو در هیات علمی به خوبی آشنا شوید.

برای اطلاع از فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت کلیک کنید.

شرایط عمومی ثبت نام هیات علمی وزارت علوم

شرایط عمومی که توسط سایت جذب هیات علمی منتشر می‌شود، عبارت است از:

✅ تابعيت جمهوری اسلامی ايران و عدم تغيير و یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت

✅ التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه

✅ اعتقاد و التزام به دین اسلام یا سایر ادیان ذکر شده در قانون اساسی

✅ عدم سوء سابقه کیفری و اخلاقی و عضویت در گروه های سیاسی معارض با نظام

✅ عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی

✅ دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم قانونی برای آقایان

✅ برخورداری از سلامت روانی و جسمی متناسب با خدمت

✅ دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای ( گروه پزشکی ) و یا مدرک سطح 3 حوزه

✅ حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای ( گروه پزشکی ) و یا مدرک سطح 3 حوزه (( 30 )) سال

✅ حداکثر سن برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی و مدرک سطح 4 حوزه (( 45 )) سال

✅ عدم اشتغال به تحصیل در مقطع دکتری یا ارشد ( لزوم فارغ التحصیلی )

✅ خبرگان بدون مدرک دانشگاهی در صورت دارا بودن سایر شرایط ذکر شده از بند ” حداقل مدرک ” و بند ” حداکثر سن ” معاف هستند.

✅ در صورتی که دانشگاهی نیاز به خدمت داوطلبان 45 سال به بالا داشته باشد با اخذ مجوز میتواند هنگام پذیرش بند حداکثر سن را نادیده بگیرد.

شرایط اختصاصی ثبت نام هیات علمی وزارت علوم

شرایط اختصاصی آزمون هیات علمی که در سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم اعلام می‌شود، شامل موارد زیر است:

مرتبه مورد تقاضا شرایط مورد نظر
استادیار ✅ دارا بودن مدرک دکتری تخصصی و یا سطح 4 حوزه با رساله تحقیقی دانشگاهی برای رشته‌های غیر گروه پزشکی
✅ دارا بودن درجه تخصصی ( گواهی نامه تخصصی ) برای رشته‌های گروه پزشکی
مربی ✅ دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و یا مدرک سطح 3 حوزه در رشته تخصصی مربوطه برای رشته‌های غیر گروه پزشکی
✅ دارا بودن درجه دکتری حرفه‌ای برای رشته‌های گروه پزشکی

سطح زبان خارجه:

مرتبه مورد تقاضا شرایط مورد نظر
استادیار تسلط کافی به ( حداقل ) یک زبان خارجی برای خدمت
مربی آشنایی کافی با ( حداقل ) یک زبان خارجی برای

رشته های فراخوان هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۳

دانشگاه‌های سراسری تحت نظارت وزارت علوم در چند سال اخیر به دلیل داشتن تعداد واحدهای زیاد در شهرها و استان های سراسر کشور، داشتن تنوع در مقاطع و رشته‌های تحصیلی، کیفیت اساتید و آموزش، به یکی از پرطرفدارترین دانشگاه‌های کشور تبدیل شده است.

این دانشگاه‌ها به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز کادر علمی خود، در فراخوان‌هایی از میان داوطلبان واجد شرایط سنی جذب هیات علمی، پذیرش انجام می‌دهند. داوطلبان زیادی نسبت به جذب هیات علمی دانشگاه‌های سراسری به دلیل داشتن بازار کار مناسب، تمایل داشته و از آنجا که پذیرش در این دانشگاه ها در رشته‌های محدودی انجام می‌شود.

داوطلبان باید با مطالعه دفترچه جذب هیات علمی وزارت علوم از لیست رشته‌های مورد نیاز جذب هیات علمی دانشگاه‌های سراسری اطلاع داشته باشند. پذیرش در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های سراسری در سال ۱۴۰۳ نیز انجام می‌شود.

در سال ۱۴۰۳ نیز رشته‌های مورد نیاز جذب هیات علمی دانشگاه‌های سراسری در زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم منتشر می‌گردد. داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم به نشانی mjazb.ir می‌توانند لیست اعلام نیاز دانشگاه‌های سراسری را مشاهده نمایند.

برای اطلاع از سامانه هیئت علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

رشته های فراخوان هیات علمی وزارت علوم

مراحل ثبت نام در سایت جذب هیات علمی

معمولا دانشگاه‌ها و موسسات با افزایش ظرفیت‌ها و همچنین بازنشستگی اعضای هیات علمی قبلی، برای تکمیل کادر خود از طریق مرکز جذب اعضای هیات علمی فراخوان جذب را اعلام می‌کنند. البته معمولا جذب اعضای هیات علمی در زمانی مشخص در سال انجام می‌شود. مراحل ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم به صورت زیر است:

  1.  ورود به سایت مرکز جذب اعضای هیئت علمی به آدرس mjazb.ir
  2. پس از ورود به سایت mjazb.ir، انتخاب گزینه ” ثبت نام متقاضیان جذب ” از منوی سمت چپ و تکمیل فرم عضویت
  3. بازگشت به صفحه اصلی و انتخاب گزینه ” ورود متقاضیان جذب / سرپرستان و روسای مراکز علمی کاربردی “
  4. وارد کردن نام کاربری ( کد ملی ) و رمز عبور تعیین شده در هنگام عضویت برای ورود به صفحه اصلی
  5. انتخاب گزینه ” ثبت نام ” برای مشاهده فراخوان های قابل ثبت نام
  6. انتخاب عنوان ” فراخوان ” مورد نظر
  7. تکمیل رزومه ( اطلاعات شخصی / مستندات / معرفان )
  8. پرداخت وجه ثبت نام
  9. تعیین اولویت‌ها

مراحل ثبت نام در سایت جذب هیات علمی

اطلاعیه: تعهد و اشتغال بورسیه مطابق با قوانین و ضوابط مربوطه می‌باشد و متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان های غیر بورسیه را ندارند.

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم

◀️ ابتدا آدرس سامانه جذب هیات وزارت علوم به نشانی mjazb.ir را در گوگل جستجو کرده و سپس به قسمت مربوط به سامانه‌های جامع جذب هیات علمی در پایین صفحه (مطابق تصویر) رفته و بر روی گزینه ثبت نام متقاضیان جذب کلیک کنید.

ثبت نام در سایت جذب هیات علمی مرحله 1

◀️ در این مرحله شما به سامانه اصلی جذب هیات علمی وزارت علوم به نشانی mjazb.ir هدایت می‌شوید. در این مرحله مطابق شکل کافیست تا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

ثبت نام در سایت جذب هیات علمی مرحله 2

◀️ داوطلبانی که تا به حال در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با کلیک کردن بر روی گزینه «ثبت نام» در سامانه کلیک کنند. ثبت نام در این سامانه از طریق شماره تلفن همراه فرد متقاضی انجام می‌شود. دقت کنید که شماره تلفن همراه ثبت نامی، به نام فرد ثبت نام کننده باشد.

اطلاعیه: اگر به هر دلیلی رمز عبور ورود به سامانه خود را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید! امکان بازیابی رمز عبور سامانه برای شما وجود دارد. کافیست بر روی گزینه رمز عبور را فراموش کرده‌اید، کلیک کنید و با وارد کردن ایمیل و نام کاربری خود رمز عبورتان را بازیابی نمایید.

بخشنامه ثبت نام هیات علمی وزارت علوم

1-کليه دانشگاه هاو موسسات آموزشی و پژوهشی و مراکز علمی که از وزارتخانه های علوم، تحقيقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ مجوز نموده اند و دانشگاه آزاد اسلامی مکلف هستند که حداقل بيست درصد اعضای هيات علمی مورد پذیرش خود را به ايثارگران اختصاص دهند.

2-ایثارگران این ماده عبارتند از : فرزندان و همسران شهدا، جانبازان پانزده درصد و بالاتر، آزادگان و همسران و فرزندان آنان، همسران و فرزندان جانبازان بيست وپنج درصد و بالاتر، رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه که دارای مدرک علمی دکتری ( مورد تأييد وزارت علوم و یا بهداشت ) می باشد، تخصیص دهند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سایت جذب هیات علمی

جهت جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در سال ۱۴۰۳، تمامی داوطلبان نیازمند بارگذاری مدارک مربوطه در سایت اعلام‌شده‌برای ثبت نام می‌باشند. این مدارک شامل:

اطلاعات شخصی، مدارک تحصیلی، رزومه، مدارک دوره‌های گذرانده‌شده‌و مدارک زبان‌های خارجی است. همچنین داوطلبان می‌بایست مدارک مورد نیاز را برای ثبت نام خود در سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم بارگذاری نمایند.

این مدارک شامل اسکن کارت ملی و شناسنامه، کد ملی و شماره شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی و مدرک دوره‌های گذرانده‌ شده‌ فرد متقاضی است.

در ضمن داوطلبان می‌بایست به شرایط و مدارک مورد نیاز توجه داشته باشند. بنابراین، در صورت داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند در این فراخوان جذب اعضای هیات علمی شرکت نمایند. برای آشنایی دقیق با شرایط سنی جذب هیأت علمی دانشگاه ها می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

تماس با مشاوران

نحوه پیگیری ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی

پس از تکميل مراحل ثبت نام و تعيين اولويت، متقاضی می تواند از مرحله به مرحله از وضعيت پيشرفت پرونده خود بر اساس اولويت مورد به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی نظر مطلع شود.

◀  برای اين کار کافی است مجددا وارد سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی به آدرس mjazb.ir شده و از منوی سمت چپ گزینه ” ورود متقاضیان جذب / سرپرستان و روسای مراکز علمی کاربردی ” را انتخاب کنند و با کد ملی و رمز تعیین شده در فرم عضویت وارد صفحه شخصی خود شوند. داوطلبان در صفحه (اصلی) شخصی با انتخاب گزینه ” مشاهده وضعیت ” می‌توانند رویه بررسی مدارک خود را در اولویت مورد نظر مشاهده کنند.

◀  در صورتي که پيامی از طرف دانشگاه ارسال شده باشد، متقاضی می‌تواند آن را مشاهده کند و در صورت نیاز به اصلاح و یا تکمیل موارد وارد شده در سایت مانند مدار، رزومه، اطلاعات شخصی اقدام لازم را انجام دهد.

◀ با توجه به اینکه متقاضیان جذب اعضای هیئت علمی حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و معادل آن را دارند توصیه می‌کنیم در صورت داشتن شرایط ثبت نام تدریس دانشگاه علمی کاربردی، علاوه بر فراخوان جذب اعضای هیئت علمی برای شرکت در فراخوان جذب مدرسین دانشگاه علمی کاربردی نیز ثبت نام کنند.

ثبت نام متقاضیان سرباز در فراخوان جذب هیات علمی

در اطلاعیه‌ای جدیدترین فراخوان جذب سرباز هیات علمی، امکان ثبت نام داوطلبان علاقه‌مند در زمان خدمت سربازی به پایان رسیده و دارای مدرک موقت دکتری فراهم‌ شده‌ است. به این صورت که داوطلبان اگر 9 ماه از خدمت سربازی‌شان گذشته باشد، می‌توانند برای ثبت نام به سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم مراجعه کنند.

داوطلبان برای ثبت نام باید پیش از طرح پرونده، دانشنامه و کارت پایان خدمت خود را به هیات مرکزی جذب هیات علمی ارائه دهند. ثبت نام در این فراخوان برای تمامی متقاضیان در بازه زمانی مشخصی امکان‌پذیر می‌باشد که از تاریخ 5 تا 21 بهمن ماه بوده است.

ثبت نام متقاضیان سرباز در فراخوان جذب هیات علمی

برای آشنایی با فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

اخبار فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

اطلاعات فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم  ۱۴۰۳

بر اساس آمار اعلام شده، تعداد ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر نام نویسی کرده‌اند. این تعداد مشابه تعداد فراخوان سال قبل است، اما نسبت به فراخوان قبلی خالص‌تر است زیرا کف معدل و سن در ثبت‌نام لحاظ شده‌اند. تعداد ۱۳ هزار نفر متقاضی فراخوان اخیر هر کدام ۳ ظرفیت انتخاب کرده‌اند که حدود ۳۹ هزار ظرفیت می‌شود.

به‌طور کلی ۳۵ هزار و ۱۴۵ رشته‌محل انتخاب شده‌اند که در علوم انسانی ۱۱ هزار نفر، فنی و مهندسی نزدیک ۸ هزار نفر و علوم پایه ۷ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند. مصاحبه علمی و تعیین ۳ رقیب برتر و رسیدگی به شکایات مربوطه تا ۲ آذر ۱۴۰۳ ادامه داشت و مصاحبه عمومی ۳ رقیب برتر تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ صورت گرفت و بارگذاری صورت جلسه اجرایی جذب تا ۳۰ دی ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. هر دانشگاهی که دیر اقدام کند ممکن است برای فراخوان بعدی حذف شود.

خلاصه مطلب فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم، معمولا بنا به اعلام نیاز دانشگاه‌ها، از سوی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در دفترچه جذب هیات علمی وزارت علوم منتشر می‌شود.

معمولا بنا به اعلام نیاز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جذب اعضای هیات علمی سالیانه یک الی دو بار از طریق سامانه به نشانی mjazb.ir انجام می‌شود و برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی علاقه مند به فعالیت در حیطه دانشگاهی به عنوان استاد و اعضا هیئت علمی این فرصت را فراهم می‌کند تا برای جذب هیات علمی ثبت نام نمایند.

برای دانلود PDF کلیک کنید.

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط مستقیم با کارشناس سامانه جذب هیات علمی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام جذب اعضای هیات علمی چه زمانی انجام می‌شود؟

ثبت نام جذب اعضای هیات علمی معمولا سالیانه دو بار  برگزار می‌گردد.

چگونه می‌توان برای جذب هیات علمی ثبت نام کرد؟

ثبت نام جذب اعضای هیات علمی به صورت اینترنتی از طریق سایت mjazb.ir می‌باشد.

سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم کدام است؟

در حال حاضر سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم به آدرس اینترنتیmjazb.ir می‌باشد.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo Parsa گفت:

    من پارسال اعتراض زدم تو سایت فراخوان هیئت علمی وزارت علوم هنوز جوابی نیومده
    این به معنی رد شدن اعتراضه؟

  2. Avatar photo مسعودی گفت:

    سلام. فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم همان است که در سایت دانشگاه ها اعلام میکنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور