ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شادینو در برنامه شاد چیست؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
شادینو در برنامه شاد چیست؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پس از مجازی شدن مدارس، اغلب افراد نام برنامه شاد را شنیده اند. اما، ممکن است که تعداد کمی نام شادینو را شنیده باشند و یا ندانند که چیست. شادینو، یکی از جدیدترین امکانات برنامه شاد است که برای معلمان و مدیران ایجاد شده است. در واقع، شادینو در برنامه شاد برای برقراری ارتباط مدیران و معلمان با هم، ایجاد شده است.

معلمان و مدیران عزیز باید بخش شادینو را در برنامه شاد نصب کرده و فعال نمایند. اگر شما هم معلم و یا مدیر مدرسه هستید، برای آشنایی با نحوه نصب و فعال سازی شادینو، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این موضوع بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

 

شادینو در اپلیکیشن شاد

 

شادینو در برنامه شاد چیست و چگونه نصب می شود؟

شادینو، یک بخش جدید است که در سال ۱۴۰۳ به برنامه شاد اضافه شده است. در این بخش، مدیران و معلمان مدارس می توانند با یکدیگر صحبت کنند. علاوه بر این، آن ها می توانند با یکدیگر محتوا نیز به اشتراک بگذارند. همچنین، آن ها می توانند از طریق شادینو مشکلات مدارس و دانش آموزان و راه حل های آن ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

برای نصب شادینو، دبیران عزیز باید مراحلی را با دقت و به درستی طی کنند که در ادامه مقاله این مراحل را بیان خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که پیش از انجام مراحل نصب شادینو، اپلیکیشن شاد باید بر روی تلفن همراه آن ها نصب شده باشد.

 

 

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام در سامانه شاد، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

راهنمای تصویری و گام به گام نحوه نصب شادینو در برنامه شاد

همان طور که بیان شد، دبیران و مدیران گرامی برای نصب شادینو در برنامه شاد باید مراحلی را طی کنند که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

دبیران و مدیران گرامی ابتدا باید وارد برنامه شاد شوند. پس از ورود، باید گزینه « مدرسه من » را انتخاب نمایند.

 

شادینو در برنامه شاد چیست و چگونه نصب می شود؟

 

پس از انتخاب گزینه مدرسه من، باید نقش خود( معلم یا مدیر ) را انتخاب نمایند.

 

نحوه نصب شادینو

 

در این مرحله، آن ها باید کد ملی خود را با دقت و به درستی وارد کرده و پس از آن بر روی گزینه « تایید » کلیک نمایند.

 

راهنمای نصب شادینو

 

در مرحله چهارم، دبیران و مدیران عزیز باید سال، ماه و روز تولد خود را به ترتیب وارد نموده و در انتها گزینه « تایید » را برگزینند. پس از انجام مراحل ذکر شده، پیامی بر روی صفحه با موضوع « احراز هویت با موفقیت انجام شد » ظاهر می شود. افراد پس از مشاهده این پیام باید بر روی عبارت « باشه » کلیک نمایند.

 

راهنمای تصویری و گام به گام نحوه نصب شادینو در برنامه شاد

 

در نهایت، دبیران و یا مدیران عزیز باید در قسمت پایین صفحه گزینه « شادینو » را انتخاب نمایند.

 

راهنمای گام به گام نصب شادینودر برنامه شاد

 

سپس، آن ها باید نام کاربری خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است تا بدانید که نام کاربری در شادینو جایگزین شماره تلفن همراه خواهد شد.

 

شادینو چگونه نصب می شود؟

 

چرا برنامه شادینو فعال نمی شود؟

حال که به طور کامل با نحوه نصب شادینو در اپلیکیشن شاد آشنا شدید، ممکن است برخی از شما نتوانید آن را فعال کنید. همچنین، ممکن است که برخی از شما در زمان نصب و فعال سازی شادینو، با مشکلاتی رو به رو شوید. در این صورت این امکان وجود دارد که از ما سوال کنید چرا شادینو در اپلیکیشن شاد، فعال نمی گردد؟ شادینو، به دلیل این که به تازگی توسط سازمان آموزش و پرورش راه اندازی شده است، نیاز دارد تا به طور مکرر بروزرسانی شود. به همین دلیل، ممکن است که تعدادی از افراد نتوانند آن را فعال نمایند.

لازم به ذکر است تا بدانید که بسیاری از بخش های شادینو اعم از: پخش زنده، ساخت آزمون های مجازی و … هنوز فعال نشده است. در واقع، وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا بخش های مختلفی برای شادینو ایجاد کند. بنابراین، اگر شادینو برای دبیر و یا مدیری فعال نشد، جای نگرانی نیست. زیرا، این مشکل مربوط به سازمان آموزش و پرورش است. وزارت آموزش و پرورش نیز در صدد رفع این مشکلات است و تمامی تلاش خود را می کند تا شادینو امکانات بسیاری داشته باشد.

 

دلیل ایجاد شادینو در برنامه شاد چیست؟

شادینو، برنامه ای است که با هدف برقراری ارتباط مابین مدیران و معلمان اضافه است. به دلیل مجازی بودن تدریس ها و عدم امکان ارتباط حضوری دبیران و مدیران با یکدیگر، وزارت آموزش و پرورش محیطی را برای برقراری ارتباط غیر حضوری ایجاد کرده است. از طریق این برنامه معلم ها و مدیرهای مدارس می توانند نظرات، پیشنهادات، مهارت ها و …. خودشان را با هم به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، آن ها می توانند به صورت شخصی با هم صحبت کرده و از حال هم با خبر شوند. 

 

 

برای دانلود مستقیم اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر، بر روی لینک کلیک راست کنید.

 

 

نکات مهمی که در هنگام نصب شادینو باید بدانید

حال که به طور کامل با شادینو، نحوه نصب و … آن آشنا شدید، بهتر است که در زمان نصب نکاتی را نیز بدانید و آن ها را به خوبی رعایت کنید. برخی از مهم ترین این نکات، شامل موارد زیر می باشند:

  • برای فعال سازی شادینو، حتما باید اپلیکیشن شاد بر روی سیستم و یا تلفن همراه شما نصب باشد.
  • در هنگام نصب شادینو، حتما کد ملی خود را به درستی وارد کنید تا بتوانید سایر مراحل را نیز انجام دهید.
  • علاوه بر کد ملی، نقش خود را نیز به درستی انتخاب نمایید.
  • لازم به ذکر است تا بدانید که نام کاربری شما، برای سایر افراد نمایش داده می شود. بنابراین، نامی شایسته و درست انتخاب کنید.

 

نکات مهمی که در هنگام نصب شادینو باید بدانید

 

 

جدیدترین اخبار پیرامون برنامه شاد و شادینو

ایجاد شبکه ارتباطی معلمان، اولیا و دانش‌آموزان در شبکه شاد

مدیر عامل فنی شبکه شاد خبر داد شبکه ارتباطی معلمان، اولیا و دانش‌ آموزان در شبکه شاد ایجاد می‌ شود و زیر ساخت تحقق این امر در حال آماده‌ سازی است.

با بازگشایی مدارس تکلیف «شاد» چه می‌ شود؟

مجری فنی شبکه شاد با اشاره به نحوه فعالیت این شبکه پس از بازگشایی مدارس گفت: ایجاد خدمات افزوده برای کاربران شبکه شاد پس از آموزش حضوری دانش‌ آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

ادامه فعالیت شاد به عنوان بازوی کمکی آموزش و پرورش

مدیر عامل شبکه شاد گفت: شاد به عنوان بازوی کمکی آموزش و پرورش در فضای مجازی فعالیت خود را همچنان ادامه خواهد داد.

 

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه نصب و فعال سازی شادینو در برنامه شاد آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که هنوز برخی از بخش های این برنامه از سمت سازمان آموزش و پرورش فعال نشده است. لذا، در صورتی که نتوانستید آن ها را فعال کنید نگران نباشید. اگر در هنگام نصب و فعال سازی شادینو با مشکلی رو به رو شدید، با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط با ما کافی است با ما تماس بگیرید و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما، در هر ساعتی از شبانه روز به شما عزیزان کمک خواهند کرد. 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

1- شادینو در برنامه شاد چیست؟

شادینو بخشی از برنامه شاد است که با هدف برقراری ارتباط بین مدیران و معلمان مدارس به وجود آمده است.

2-علت بالا نیامدن شادینو چیست؟

شادینو هنوز توسط سازمان آموزش و پرورش فعال نشده است.

3- نحوه نصب شادینو چگونه است؟

نحوه نصب این برنامه به طور مفصل در مقاله ذکر شده است. لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور