ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

سایت ثبت نام امریه سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق جذب سرباز تأمین می کنند برای آن که فرآیند جذب امریه سرباز به آسانی انجام شود و نیاز نباشد که تمام مراحل ثبت نام به صورت حضوری انجام شود، اقدام به راه اندازی سامانه جذب سرباز امریه کرده اند.

در این مقاله برای اطلاع داوطلبان به معرفی سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 سازمان ها می پردازیم. اگر می خواهید از زمان نام نویسی، شرایط و مدارک دریافت امریه سربازی سازمان های دولتی و غیردولتی اطلاع یابید و در مورد نحوه ثبت نام در سامانه جذب سرباز به صورت امریه اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید، با شماره گیری 9099075307 با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

معرفی سایت ثبت نام امریه سربازی 1403

برخی از سازمان و ادارات دولتی و غیر دولتی بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق جذب سرباز تأمین می کنند. سازمان ها و ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی هر ساله براساس یکسری شرایط عمومی و اختصاصی اقدام به جذب سرباز می کنند. زمان و سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 ارگان های مختلف با هم فرق می کند. تا قبل از شیوع ویروس کرونا اصولاً ثبت نام امریه نظام وظیفه به صورت حضوری و یا از طریق ارسال مدارک برای دفتر مرکزی سازمان مورد نظر انجام می گرفت.

معرفی سایت ثبت نام امریه سربازی

اما از زمان همه گیری کرونا بسیاری از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی مانند سایر سازمان ها برای آن که رفت و آمد را به حداقل برسانند، سامانه ای را برای ثبت نام امریه سربازی راه اندازی کردند. داوطلبان از طریق سایت ثبت نام امریه سربازی می توانند بدون صرف هزینه و وقت اضافی با دسترسی به اینترنت به راحتی این کار را انجام دهند. هر سازمانی سامانه جذب سرباز امریه را با توجه به هدف و عملکرد خود ایجاد کرده است.

داوطلبانی که واجد شرایط دریافت امریه سربازی ارگان خاصی می باشند، با مراجعه به سایت ثبت نام امریه سربازی معرفی شده، درخواست خود را برای امریه سربازی ثبت می کنند. لازم به ذکر است که هنوز بعضی از سازمان ها سایت ثبت نام امریه سربازی را راه اندازی نکرده اند و متقاضیان همچنان می بایست به صورت حضوری و ارسال مدارک کار درخواست امریه نظام وظیفه را پیگیری کنند.

برای آشنایی داوطلبان لیست سازمان هایی که نیروی مورد نیاز خود را از طریق امریه جذب می کنند، قرار داده ایم.

سازمان های مجری نام نویسی امریه سربازی
وزارت دفاع قرارگاه خاتم الانبیا سرباز معلم
وزارت علوم و تحقیقات وزارت راه و شهرسازی وزارت ارتباطات
وزارت نیرو وزارت اقتصاد جهاد کشاورزی
وزارت صنایع و معادن وزارت کار و رفاه اجتماعی بنیاد مسکن
وزارت ورزش و جوانان سازمان اداری و استخدامی قوه قضائیه
شرکت های دانش بنیان اداره برق کمیته امداد
شهرداری سازمان انرژی اتمی استانداری
بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان ملی استاندارد اوقاف
نیروهای مسلح نهاد ریاست جمهوری برنامه و بودجه

در ادامه مطلب به معرفی سامانه جذب سرباز امریه برخی از سازمان می پردازیم.

برای اطلاع از این که امریه سربازی چیست کلیک کنید

سایت ثبت نام امریه سربازی وزارت نفت

کسانی که می خواهند از امریه سربازی وزارت نفت استفاده کنند می بایست بعد از آن که فارغ التحصیل شدند و 6 شش ماه قبل از تاریخی که برای اعزام اعلام شده، برای دریافت امریه این وزارتخانه ثبت نام کنند. داوطلبان برای نام نویسی باید به سامانه جذب سرباز امریه وزارت نفت به نشانی pmhr.mop.ir  مراجعه کنند.

متقاضیان بعد از آن که وارد سایت شدند با اطلاع دقیق از شرایط و تهیه مدارک لازم ثبت نام خود را انجام داده و منتظر اعلام نتیجه بمانند. نتایج از طریق همین سامانه به اطلاع متقاضیان می رسد. افرادی که مشمول دریافت امریه سربازی باشند باید سایر مراحل اداری را به صورت حضوری طی کنند و برگه اعزام خود را به معاونت منابع انسانی ارگان مدنظر ارائه دهند.

سایت ثبت نام امریه سربازی وزارت نفت

سامانه جذب سرباز امریه وزارت نیرو

وزارت نیرو به صورت دوره ای با انتشار فراخوان و اطلاعیه اقدام به جذب سرباز امریه می کند.. مشمولانی که می خواهند وارد این وزارتخانه شوند و دوران نظام وظیفه خود را طی کنند باید در زمان مقرر به سامانه جذب سرباز امریه به نشانی amriyeh.moe.gov.ir مراجعه کنند و در صورت داشتن شرایط مندرج در سایت برای نام نویسی اقدام کنند.

سایت ثبت نام امریه سربازی وزارت دفاع

کسانی که قصد دریافت امریه سربازی وزارت دفاع را دارند می بایست زمانی که فراخوان امریه نظام وظیفه این وزارتخانه منتشر شد برای ثبت نام اقدام نمایند. وزارت دفاع جزء ارگان هایی می باشد که تاکنون سامانه ای برای ثبت نام امریه اعلام نکرده است و همچنان متقاضیان به صورت حضوری نام نویسی خود را انجام می دهند.

لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند از طریق سایت اطلاع رسانی وزارت دفاع به آدرس اینترنتی defanews.ir از تمامی اطلاعیه ها و فراخوان های جذب سرباز امریه توسط این ارگان اطلاع یابند. همچنین مشمولان برای انجام سایر امور مربوط به خدمت نظام وظیفه می توانند از سامانه سخا استفاده نمایند.

با مطالعه فراخوان ثبت نام امریه وزارت دفاع با شرایط نام نویسی آشنا شویید

سامانه جذب سرباز امریه قرارگاه خاتم الانبیا

داوطلبانی که می خواهند از امریه قرارگاه خاتم الانبیا استفاده کنند باید توجه نمایند که این ارگان به مانند دیگر ارگان ها برای پذیرش سرباز دارای محدودیت زمانی نیست. داوطلبان لازم نیست که برای ثبت نام و دریافت امریه قرارگاه خاتم الانبیا منتظر منتشر شدن فراخوان جذب سرباز امریه باشند. این ارگان در ماه های زوج برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق امریه نام نویسی می کند.

متقاضیان می توانند برای نام نویسی به سایت ثبت نام امریه سربازی قرارگاه خاتم الانبیا به نشانی اینترنتی sarbaz.khatam.com مراجعه کنند و با مطالعه شرایط و آماده کردن مدارک لازم نسبت به تکمیل فرم های مشخص شده اقدام نمایند. نتیجه درخواست امریه از طریق همین سامانه به اطلاع متقاضیان می رسد.

سایت ثبت نام امریه وزارت علوم و تحقیقات

کسانی که قصد دارند دوران سربازی خود را با دریافت امریه در وزارت علوم و تحقیقات پشت سر بگذرانند، در صورت دارا بودن شرایط این وزارتخانه می توانند برای نام نویسی اقدام کنند. وزارت علوم سربازان امریه را در دو بخش امریه هیأت علمی و امریه پژوهشی جذب می کند.

داوطلبانی که می خواهند امریه این وزارتخانه را در یکی از دو بخش ذکر شده دریافت نمایند می بایست در زمان مشخص شده به سامانه جذب سرباز امریه به آدرس اینترنتی amriye.msrt.ir مراجعه کنند و نام نویسی نمایند.

سایت ثبت نام امریه وزارت علوم و تحقیقات

سایت ثبت نام امریه سربازی وزارت اقتصاد و جهاد کشاورزی

متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی بالاتر از کارشناسی هستند می توانند برای دریافت امریه سربازی وزارت اقتصاد به سامانه جذب سرباز امریه این وزارتخانه به نشانی mefa.ir مراجعه نمایند و فرم های مربوط به اطلاعات شخصی را تکمیل کرده و مدارک و اسناد خواسته شده را بارگذاری کنند و نام نویسی خود را انجام دهند. نتایج درخواست دریافت امریه نیز از طریق همین سامانه به اطلاع متقاضیان می رسد.

داوطلبان دریافت امریه سربازی جهاد کشاورزی نیز می توانند به آدرس اینترنتی dhrd.maj.ir مراجعه نمایند و در با مطالعه فراخوان های جذب سرباز در صورت داشتن شرایط برای نام نویسی اقدام کنند.

برای اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام امریه جهاد کشاورزی کلیک کنید

سامانه جذب سرباز امریه وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی برای تسریع روند ثبت نام و بررسی درخواست های امریه سربازی، سامانه ای را راه اندازی کرده است. افرادی که می خواهند در این وزارتخانه دوران سربازی خود را سپری کنن می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام امریه سربازی وزارت راه و شهرسازی به آدرس اینترنتی mrud.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

جهت کسب اطلاع در مورد زمان و شرایط ثبت نام امریه وزارت راه و شهرسازی کلیک کنید

سامانه ثبت نام امریه سربازی وزارت صنایع و معادن

وزارت صنایع و معادن هر ساله برای تأمین نیروی انسانی خود فراخوان جذب سرباز به صورت امریه را منتشر می کند. متقاضیانی که می خواهند از این وزارتخانه امریه نظام وظیفه دریافت کنند باید به سامانه جذب سرباز امریه به آدرس mimt.gov.ir مراجعه کنند. سایت اعلام شده از سوی وزارت صنایع و معادن برای انجام دادن پیش ثبت نام می باشد و روند اصلی ثبت نام امریه سربازی این وزارتخانه همچنان به صورت حضوری انجام می شود.

از آن جا که پذیرش در این وزارتخانه محدود می باشد به همین دلیل این سایت ایجاد شده تا متقاضیان در سراسر کشور شرایط یکسان برای دریافت امریه سربازی وزارت صنایع و معادن را داشته باشند.

سامانه جذب سرباز امریه وزارت کار و رفاه اجتماعی

وزارت کار و رفاه اجتماعی برای سهولت روند ثبت نام و رفاه حال متقاضیان سامانه ای را جهت ثبت نام دریافت امریه خدمت نظام وظیفه راه اندازی کرده است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه جذب سرباز امریه به نشانی taavonyar.mcls.gov.ir مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

سامانه جذب سرباز امریه وزارت ارتباطات

مشمولانی که می خواهند امریه وزارت ارتباطات را دریافت نمایند می بایست در زمان مشخص شده به سامانه اعلام شده از سوی این وزارتخانه به آدرس اینترنتی amrieh.ict.gov.ir مراجعه و اطلاعات درخواستی را تکمیل کنند.

متقاضیان قبل از آن که در این سامانه نام نویسی کنند باید از شرایط وزارت ارتباطات برای جذب نیروی سرباز اطلاع داشته باشند زیرا اگر طبق شرایط اطلاعات خود را ثبت نکنید، درخواست شما مورد بررسی قرار نمی گیرد. از شرایط مهم برای دریافت امریه وزارت ارتباطات این است که متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر باشند.

سامانه جذب سرباز امریه وزارت ارتباطات

سایت ثبت نام امریه سربازی وزارت ورزش و جوانان

افرادی که می خواهند دوران نظام وظیفه خود را در وزارت ورزش و جوانان سپری کنند می بایست با اطلاع از شرایط این وزارتخانه ثبت نام اولیه خود را در سایت وزارت ورزش و جوانان به نشانی اینترنتی msy.gov.ir انجام دهند. مراحل بعدی بررسی درخواست دریافت امریه به صورت حضوری و در کارگزینی این وزارتخانه انجام می شود.

اگر می خواهید از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام امریه وزارت ورزش و جوانان اطلاع یابید، کلیک نمایید

سامانه جذب سرباز امریه وزارت بهداشت

کسانی که از دانشکده های پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل می شوند، دوران سربازی خود را می توانند در وزارت بهداشت پشت سر بگذارند. این دسته از داوطلبان باری دریافت امریه سربازی این وزارتخانه می بایست به سایت ثبت نام امریه سربازی به آدرس اینترنتی tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

سایت جذب سرباز امریه سازمان برنامه و بودجه

مشمولان خدمت نظام وظیفه که مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر را دارند با مراجعه به نشانی اینترنتی bpms.mporg.ir/amrieh می توانند درخواست خود را برای دریافت امریه سازمان برنامه و بودجه ثبت نمایند. متقاضیان می بایست اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را در فرم های مربوطه وارد کنند. داوطلبان متأهل در زمان ثبت نام در سامانه جذب سرباز امریه برنامه و بودجه باید مدارک مربوط به همسر و فرزندان را نیز در سامانه بارگذاری کند.

سایت ثبت نام امریه سربازی شرکت های دانش بنیان

متقاضیان دریافت امریه شرکت های دانش بنیان می توانند از طریق سامانه جذب سرباز امریه به نشانی prs.daneshbonyan.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند. داوطلبان برای نام نویسی می بایست در زمان مقرر به این سامانه مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت نمانید.

جهت اطلاع از زمان ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان بر روی لینک کلیک کنید

خلاصه مقاله سایت ثبت نام امریه سربازی

در این مقاله به معرفی سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 پرداختیم. تمام سازمان ها و ارگان هایی که شرایط امریه سربازی را برای مشمولان فراهم کرده اند، تا سال ها ثبت نام را به صورت حضوری انجام می دادند. اما بعد از همه گیری ویروس کرونا بسیاری از این سازمان ها برای آن که رفت و آمد داوطلبان را کاهش دهند و برای رفاه حال آن ها، اقدام به راه اندازی سامانه جذب سرباز امریه کردند.

از طریق این سامانه ها بسیاری از مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام شده و نیاز به مراجعه حضوری در مراحل اولیه نام نویسی نیست. کسانی که می خواهند از امریه سربازی استفاده کنند برای آن که احتمال موفقیت خود را بالا ببرند، بهتر از مشاوران حرفه ای در این زمینه کمک بگیرند. کارشناسان ایران تحصیل همواره آماده راهنمایی متقاضیان دریافت امریه سربازی هستند.

 

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا جذب سرباز تمام سازمان ها از طریق یک سامانه اینترنتی انجام می شود؟

خیر. هر سازمانی برای جذب سرباز امریه سامانه خاصی را راه اندازی کرده است. 

آیا جذب سرباز امریه توسط تمام سازمان ها به صورت اینترنتی انجام می شود؟

خیر. تمام سازمان هایی که مجری جذب سرباز امریه می باشند هنوز سایت ثبت نام خود را راه اندازی نکرده اند. لیست برخی از سایت های ثبت نام سازمان ها در متن مقاله ذکر شده است.

نحوه ثبت نام در سامانه جذب سرباز امریه به چه صورت می باشد؟

مشمولانی که می خواهند به صورت امریه در ارگان مدنظر خود خدمت کنند می بایست با مراجعه به سامانه اینترنتی آن ارگان فرم های نام نویسی را تکمیل کرده و اسکن مدارک خود را بارگذاری نمایند. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور