ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زیر شاخه های رشته گرافیک

زیر شاخه های رشته گرافیک
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از زیر شاخه های رشته گرافیک برای هر فرد داوطلب مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه در این رشته تحصیلی الزامی به نظر می رسد. در واقع، افراد قبل از هر گونه اقدامی برای شروع تحصیلات دانشگاهی در رشته گرافیک به دنبال شناخت زیر شاخه های رشته گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته و سایر مقاطع تحصیلی در صورت وجود هستند. باید عرض کنیم که رشته گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته خدمت داوطلبان و متقاضیان ارائه می شود. البته به جز رشته گرافیک عده ای هم به دنبال اطلاع و شناخت زیر شاخه های رشته گرافیک رایانه ای در دانشگاه ها در صورت وجود هستند. در این نوشته، سعی در بحث در رابطه با زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه را برای شما داریم. البته می خواهیم به این موضوع نیز بپردازیم که زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان ارائه می شوند یا خیر.

پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی را در رابطه با زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدست آورید و با تمام جزئیات این زیر شاخه های گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته آشنایی لازم را پیدا کنید. اما آیا رشته گرافیک ارائه شده در دانشگاه های آزاد و همین طور سراسری هم شامل گرایش هایی می شود یا خیر؟ در اینجا سعی داریم توضیحاتی را در این رابطه خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه بدهیم.

 

 

برای آشنایی با گرایش های رشته گرافیک در دانشگاه ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان

 

 

اهمیت اطلاع و شناخت زیر شاخه های رشته گرافیک چیست؟

رشته گرافیک از جمله های رشته های شناخته شده و محبوب در بین علاقمندان به ادامه تحصیل در گروه آزمایشی هنر است.

اما موضوعی که قبل از ورود به این رشته دانشگاهی مطرح می شود این است که هر فرد باید از زیر شاخه های گرافیک نیز اطلاعاتی را بدست آورد و با آن ها آشنا شود.

شاید بپرسید که چه لزومی بر شناخت زیر شاخه های گرافیک از جمله زیر شاخه های رشته گرافیک برای کارشناسی در دانشگاه ها و یا زیر شاخه های گرافیک در هنرستان (در صورت وجود) برای هر فرد متقاضی وجود دارد؟

باید عرض کنیم که بدون شناخت زیر شاخه های گرافیک نمی توان اقدامی برای ورود به یکی از زیر شاخه های گرافیک کرد و کسب اطلاعاتی در رابطه با این گرایش ها و زیر شاخه های گرافیک برای هر فرد متقاضی الزامی است.

در واقع، فرد باید با کسب شناخت کاملی در رابطه با زیر شاخه های گرافیک دست به انتخاب یکی از این زیر شاخه ها و گرایش های گنجانده شده در این رشته محبوب دانشگاهی بزند.

در ادامه این نوشته سعی در آشنایی شما با زیر شاخه های رشته گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه علمی کاربردی را برای شما دوستان و همراهان عزیز داریم.

 

 

 

برای اطلاع از ده اصل مهم برای داشتن انتخاب رشته ای موفق بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مورد زیر شاخه های رشته گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته چه می دانید؟

باید عرض کنیم که رشته گرافیک در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از چند زیر شاخه مختلف تشکیل شده است که داوطلبان در صورت تمایل می توانند یکی از آن ها را جهت ادامه تحصیل انتخاب کنند.

در واقع، با نگاهی به دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توان به این موضوع پی برد که چهار زیر شاخه مختلف به عنوان زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی ارائه شده اند که هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند.

در ادامه با ذکر گرایش های رشته گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

پس ما را همراهی بفرمایید تا اطلاعات دقیق و کاملی را در رابطه با زیر شاخه های گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته بدست آورید.

 

 

آشنایی با زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی

در این بخش با ذکر توضیحاتی در رابطه با زیر شاخه های گرافیک برای دوره کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه علمی کاربردی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

 

 

قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته گرافیک از لیست گرایش های گنجانده شده در این رشته و همین طور دانشگاه های پذیرنده آن ها اطلاعاتی را بدست آورید 

 

 

رشته کارشناسی حرفه ای گرافیک-گرافیک تزئینی و محیطی

در حال حاضر رشته گرافیک به عنوان یکی از مهم ترین عناصر و عوامل نشر دانش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و همین طور پیام رسانی و تبلیغ در جامعه به کار می رود.

از جمله زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه های علمی کاربردی می توان از گرایش گرافیک تزئینی و محیطی یاد کرد.

دانش آموختگان این گرایش از رشته گرافیک می توانند در فعالیت های تبلیغاتی و تجاری فعالیت داشته باشند و هنر خود را در این زمینه ها نشان دهند.

رشته گرافیک تزئینی و محیطی نقش زیادی در ایجاد فضایی دلنشین و مطلوب برای تمامی افراد جامعه دارد.

در واقع، با خواندن این گرایش از رشته گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی می توان به انسجام و نظم بخشیدن به فضاهای شهری و همین طور زیباسازی فضای هر یک از شهرها کمک شایان توجهی کرد.

اگر نگاهی به نقاشی های دیواری روی فروشگاه ها، کوچه ها و خیابان ها بیندازید متوجه می شوید که همه این ها حاصل هنرنمایی دانش آموخته های گرایش تزئینی و محیطی ار رشته گرافیک است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با این گرایش از رشته گرافیک از جمله دروس ارائه شده در طول دوران تحصیل و یا بازار کار این گرایش تحصیلی هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با این رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

 

رشته کارشناسی حرفه ای گرافیک-تصویر سازی

گرایش تصویر سازی به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین زیر شاخه های گرافیک شناخته می شود.

در واقع، کار اصلی فرد دانش آموخته این رشته تحصیلی پیاده سازی یک ایده جذاب در قالب تصویر و نقاشی است.

البته این دیگر هنر گرافیست است که این ایده را به چه شکل نشان دهد تا پیام اصلی را به مخاطب به راحتی بدهد.

 

 

رشته کارشناسی حرفه ای گرافیک- چاپ و بسته بندی

گرایش چاپ و بسته بندی از جمله بهترین و جذاب ترین گرایش های رشته گرافیک در دانشگاه های علمی کاربردی به شمار می رود.

از میان دروس گنجانده شده در این گرایش از رشته گرافیک می توان از تاریخ گرافیک، اصول و فنون مذاکره، چاپ دستی، طراحی پایه، آشنایی با نقوش سنتی، طراحی چاپ و لیتوگرافی و کارگاه صفحه آرایی یاد کرد.

اگر به دنبال کسب اطلاعتی دقیق تر در رابطه با گرایش چاپ و دسته بندی از سری زیر شاخه های گرافیک هستید می توانید با مشاورانی خبره در این زمینه مشورت کنید.

مشاورانی که بتوانند با داشتن اطلاعاتی بالا در رابطه با رشته گرافیک زمینه آشنایی شما را با این رشته محبوب دانشگاهی از گروه هنر فراهم کنند.

 

 

جهت اطلاع از نحوه اولویت بندی انتخاب رشته کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

رشته کارشناسی حرفه ای گرافیک-گرایش پوستر و نشانه

از دیگر گرایش های رشته گرافیک می توان به گرایش پوستر و نشانه اشاره کرد. گرایشی که طرفداران خاص خودش را در میان علاقمندان به رشته گرافیک دارد.

دروس متنوع زیادی در این گرایش گنجانده شده اند که از میان آن ها می توان از صفحه آرایی، عکاسی در گرافیک، رسانه و مخاطب شناسی، اطلاع رسانی تصویری، مبانی گرافیک، مبانی رنگ، مدیریت مراکز و سازمان های هنری و غیره یاد کرد.

توجه داشته باشید که قبل از انتخاب این گرایش از رشته گرافیک با بازار کار این رشته تحصیلی و همین طور دانشگاه های علمی کاربردی پذیرنده آن آشنایی کافی و لازم را بدست آورید.

 

 

کدام یک از زیر شاخه های گرافیک علمی کاربردی از بقیه بهتر هستند؟

حتماً در اینجا این سؤال برای شما دوستان عزیز نیز مطرح شده است که از میان گرایش های رشته گرافیک کدام یک از بقیه بهتر هستند؟

این بهتر بودن را می توان به داشتن بهترین بازار کار و داشتن درآمدی بالا با فعالیت در آن ها در آینده نسبت داد.

اگر به دنبال اطلاع و شناخت بهترین زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی هستید می توانید از کمک مشاوری خبره در این رابطه کمک بخواهید.

مشاوری که با داشتن بهترین اطلاعات بتواند بهترین راهنماگر برای شما در زمان انتخاب گرایش های رشته گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی باشد.

 

 

در مورد ظرفیت زیر شاخه های گرافیک علمی کاربردی چه می دانید؟

از جمله مواردی که باید در زمان انتخاب یکی از زیر شاخه ها و گرایش های رشته گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی باید به آن توجه کنید بحث ظرفیت آن هاست.

در واقع، شما دوست عزیز باید بدانید که در هر کدام از این گرایش ها چه تعداد دانشجو پذیرش می شوند و سپس برای انتخاب آن ها اقدامات لازم را انجام دهید.

در مورد ظرفیت زیر شاخه های گرافیک برای کارشناسی چه می دانید؟ اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت زیر شاخه های گرافیک برای کارشناسی هستید می توانید با مشاورانی خبره در این حوزه مشورت کنید.

مشاورانی که می توانند با توجه به آخرین دفترچه انتخاب رشته منتشر شده شما را از ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی در تمامی گرایش ها و زیر شاخه های گرافیک مطلع کنند.

 

 

آیا دانشگاه های علمی کاربردی پذیرنده گرایش های رشته گرافیک را می شناسید؟

اطلاع از انواع دانشگاه های علمی کاربردی پذیرنده انواع گرایش ها و زیر شاخه های گرافیک برای هر فرد متقاضی ورود به این رشته در دانشگاه علمی کاربردی الزامی به نظر می رسد.

البته به جز اطلاع از اسامی دانشگاه ها الزاماً باید در رابطه با امکانات هر دانشگاه برای تحصیل و کیفیت آموزش در آن ها نیز اطلاعاتی را بدست آورید.

البته در این میان بهتر است بهترین دانشگاه های علمی کاربردی پذیرنده این گرایش ها را نیز بشناسید.

دانشگاه هایی که امکان داشتن بهترین دوران تحصیل را در گرایش های رشته گرافیک برای شما دوست عزیز فراهم می کنند.

اگر به دنبال اطلاع از بهترین دانشگاه های پذیرنده زیر شاخه ها و گرایش های رشته گرافیک هستید می توانید با مشاوران کاردان و با تجربه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

زیر شاخه های رشته گرافیک برای کارشناسی

 

 

زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان

همان طور که در جریان هستید رشته گرافیک در هنرستان نیز برای دانش آموزان ارائه می شود.

 رشته ای که علاقمندان به رشته های گروه هنر می توانند برای ادامه تحصیل در آن اقدام کنند. اما آیا می دانید علاوه بر دانشگاه زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان هم وجود دارند یا خیر؟

در صورت وجود زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان شامل چه مواردی می شوند؟ شرایط پذیرش در زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان چیست؟

آیا برای ادامه تحصیل در هر یک از زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان نیاز به داشتن معدلی خاص و یا شرایط خاص دیگری هست؟

اگر به دنبال اطلاع از این موضوع هستید که آیا زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان نیز ارائه می شوند یا خیر می توانید از کمک مشاورانی خبره و کاردان در این حوزه استفاده کنید.

مشاورانی که بتوانند کلیه اطلاعات لازم را در رابطه با وجود یا عدم وجود این گرایش های تحصیلی از گروه هنر در اختیار شما دوست عزیز قرار دهند.

 

 

زیر شاخه های رشته گرافیک رایانه ای

رشته گرافیک رایانه ای از جمله بهترین و جذاب ترین رشته های تحصیلی در میان رشته های گروه هنر به شمار می رود.

رشته ای که طرفداران خاص خودش را در میان رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر دارد و هر ساله داوطلبان زیادی برای ادامه تحصیل در آن اقدامات لازم را انجام می دهند.

در این رشته تحصیلی به کمک استفاده از انواع نرم افزارها می توان تصاویری را به وسیله رایانه خلق کرد و یا تغییراتی را در آن ها به وجود آورد.

اما در این جا این سؤال مهم مطرح می شود که آیا زیر شاخه های گرافیک رایانه ای هم ارائه می شوند؟ در این صورت زیر شاخه های گرافیک رایانه ای شامل چه مواردی می شوند؟

کدام یک از زیر شاخه های رشته گرافیک رایانه ای از بقیه بهتر و پرکاربردتر هستند؟

در صورت ادامه تحصیل در دانشگاه در رشته گرافیک رایانه ای یا گرافیک کامپیوتر اوضاع بازار کار این رشته در آینده چگونه است؟ آیا با لیست مشاغل رشته گرافیک کامپیوتر آشنایی دارید؟ 

اگر به دنبال اطلاع از وجود یا عدم وجود زیر شاخه های گرافیک رایانه ای در دانشگاه ها و موارد مرتبط با این رشته دانشگاهی هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاورانی که با ارائه بهترین و دقیق ترین اطلاعات در خدمت شما دوستان و عزیزان هستند و می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

 

 

جهت اطلاع از بهترین گرایش رشته گرافیک از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

رشته گرافیک

بازار کار رشته گرافیک

رشته های تحصیلی کاردانش

زیر شاخه های رشته گرافیک

2.8/5 - (30 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زیر شاخه های رشته گرافیک شامل چه مواردی می شود؟ 

از میان زیر شاخه های رشته گرافیک برای کارشناسی می توان از گرایش پوستر و نشانه، چاپ و دسته بندی و همین طور گرافیک تزیینی و محیطی نام برد.

زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان چیست؟ 

برای اطلاع از وجود یا عدم وجود زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان و اطلاع از اسامی آن ها با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

زیر شاخه های رشته گرافیک رایانه ای شامل چه مواردی می شوند؟ 

در رابطه با زیر شاخه های رشته گرافیک رایانه ای با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

نظرات

129 دیدگاه دربارهٔ «زیر شاخه های رشته گرافیک»

  1. Avatar photo ارزو گفت:

    سلام میخواستم بپرسم تاچه مقطعی از گرافیک که برم میتونم دبیر هنرستان بشم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      حداقل مدرک مورد نیاز آزمون استخدامی آزمون دبیری کارشناسی می باشد

  2. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام من رشتم گرافیک رایانه بود درسمو تموم کردم معدل کلمم ۱۷/۶۰ نمیدونم برم چه رشته برا دانشگاه که درامد خوبی داشته باشه اصفهانم زندکی میکنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هر رشته ای بازار کار و درامد منحصربفرد خود را دارد و بسته به خلاقیت و مهارتی است که شما در آن رشته دارید.

  3. Avatar photo تینا گفت:

    سلام من پایه نهم هستم با معدل ۱۹ امسال انتخاب رشته دارم و تاتو آرتیست هستم به نظرتون چه رشته ای میتونم انتخاب کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت انتخاب رشته خود با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  4. Avatar photo تینا گفت:

    سلام من پایه نهم هستم با معدل ۱۹ امثال انتخاب رشته دارم و تاتو آرتیست هستم به نظرتون چه رشته ای میتونم انتخاب کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید با داخلی 113 تا شما را راهنمایی کنیم

  5. Avatar photo غزل گفت:

    سلام من دوازدهم گرافیک رایانه ای هستم امکان کنکور دادن ندارم و تنها جایی ک میتونم برم شیراز هستش من دوس دارم توی دانشگاه معلمی رو ادامه بدم میشه یکم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای رشته های دبیری می بایست حتما در آزمون شرکت نمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور