ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان صدور کارت پایان خدمت

زمان صدور کارت پایان خدمت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آقایان پس از سپری کردن دوران سربازی خود کارتی را تحت عنوان کارت پایان خدمت سربازی دریافت می کنند که نداشتن این کارت خود به تنهایی مشکلاتی را برای آقایان به وجود می آورد. به همین دلیل، آقایان بلافاصله بعد از گذراندن دوران خدمت سربازی و یا حتی معافیت، به دنبال گرفتن کارت پایان خدمت خود یا کارت معافیت خود هستند. اما، این سوال در ذهن آن ها شکل می گیرد که زمان صدور کارت پایان خدمت در چه تاریخی می باشد و چه مدت بعد از گذراندن خدمت سربازی کارت پایان خدمت آن ها به دستشان می رسد. این دغدغه تنها برای سربازانی که اخیراً خدمت خود را به پایان رسانده اند، نیست. بلکه، آقایانی که از کارت پایان خدمت معمولی و قدیمی استفاده می کردند نیز درصدد تغییر و دریافت کارت پایان خدمت هوشمند خود هستند.

اطلاع از زمان صدور کارت پایان خدمت و داشتن کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون برای انجام برخی از کارها مانند استخدام در یکی از ارگان های دولتی یا غیر دولتی به داشتن کارت پایان خدمت خود نیاز دارند. بنابراین، یکی شروط اولیه استخدام داشتن کارت خدمت سربازی است. در این مقاله، ایران تحصیل قصد دارد اطلاعات لازم از جمله زمان صدور کارت پایان خدمت، مراحل و نحوه استعلام کارت پایان خدمت سربازی ارائه دهد.

اطلاعیه:

برای به حداقل رساندن زمان صدور کارت پایان خدمت سربازی متقاضیان باید از اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل فرمایند و اگر به هر دلیلی صدور کارت پایان خدمت آن ها بیش از 15 روز طول کشید متقاضیان باید جهت پیگیری از طریق دفاتر پلیس + 10 و یا آخرین یگان خدمتی در ارتباط باشند.

 

 

کارت پایان خدمت هوشمند چند روزه میاد؟

سربازان عزیز اگر پس از اتمام دوره سربازی خود اقدام به تسویه و دریافت کارت پایان خدمت کنند و این فرایند را به طور کامل و دقیق انجام دهند، بی شک در کمترین زمان کارت پایان خدمت این عزیزان برای آن ها صادر و ارسال خواهد شد. از آن جایی که یگان خدمتی وظیفه تکمیل اطلاعات سربازان را دارد زمان صدور کارت پایان خدمت به عملکرد و سرعت آن ها هم بستگی دارد.

از آن جایی که کارت پایان خدمت سربازی از طرف سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی پس از انتقال اطلاعات صادر می شود، این سازمان اعلام کرد که به طور معمول و ایده آل کارت خدمت سربازی در صورتی که نواقصی در مدارک سربازان وجود نداشته باشد تا 15 روز پس از ثبت درخواست و انتقال اطلاعات از طریق آخرین یگان خدمت به آدرس محل سکونت داده شده ارسال می شود و از زمانی که کارت پایان خدمت هوشمند سربازان آماده صدور باشد پیامکی از طرف سازمان وظیفه عمومی ناجا تحت عنوان آماده شدن کارت، برای سربازان ارسال می گردد.

 

 

جهت اطلاع از نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی، کلیک کنید. 

 

 

مورد دیگری که ممکن است در مدت زمان صدور و ارسال کارت پایان خدمت تاثیر بگذارد وارد کردن اطلاعات سربازان است که ممکن است سهوا اشتباه وارد شود. از دیگر عوامل موثر می توان به محل سکونت سرباز اشاره کرد که اگر در زمان ارسال کارت پایان خدمت وی در منزل نباشد و یا آدرسش را تغییر داده شود کارت پایان خدمت سربازی به اداره پست و سپس به آخرین یگان خدمتی برگشت داده می شود. در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده سربازان و یا تغییر محل سکونت آن ها ممکن است فرایند ارسال و دریافت کارت پایان خدمت سربازی برای چندین ماه به تعویق بیفتد و سربازان می بایست روند و زمان صدور کارت پایان خدمت خود را از طریق آخرین یگان خدمتی خود پیگیری و در صورت نیاز درخواست ارسال مجدد دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

سربازان

 

نحوه استعلام وضعیت کارت پایان خدمت هوشمند سربازان 

گذراندن تقریبا دو سال خدمت سربازی برای برخی از آقایان سخت و فرایندی طولانی می باشد. اما سخت تر از آن انتظار کشیدن برای دریافت کارت پایان خدمت سربازی است و باید در نظر داشت که فرایند صدور کارت پایان خدمت یک فرایند راحتی نیست و بلکه زمانبر است. به همین دلیل، بسیاری از سربازان مایلند تا روند و زمان صدور کارت پایان خدمت خود را پیگیری کنند و بدانند چه زمانی کارت پایان خدمت هوشمند به دست آن ها می رسد اما به دلیل این که اطلاعات کافی از نحوه پیگیری صدور کارت پایان خدمت سربازی ندارند دچار استرس و سردرگمی می شوند.

باید گفت اصلا جای نگرانی نیست! متقاضیان در صورت نیاز می توانند صدور کارت پایان خدمت خود را ابتدا از طریق آخرین یگان خدمتی خود پیگیری و در صورت وجود مشکل آن را برطرف کنند، در غیر این صورت متقاضیان باید منتظر دریافت کارت پایان خدمت خود از طریق پست باشند. اما اگر پس از ثبت اطلاعات دقیق پیامک صدور کارت از سوی سازمان وظیفه عمومی برای متقاضیان ارسال شده باشد و طی 15 روز کارت پایان خدمت آن ها تحویل داده نشده باشد متقاضیان می توانند از طریق اداره پست فرایند صدور کارت را بررسی کنند و در صورت نبودن کارت پایان خدمت آن ها در اداره پست می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) بررسی و مجددا درخواست ارسال کارت پایان خدمت خود کنند.

در کنار تمام این مشکلات، برای برخی دیگر از متقاضیان ممکن است اصلا پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی مبنی بر صدور کارت پایان خدمت ارسال نشده باشد، بدین منظور سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی روش های متعددی برای پیگیری روند ارسال کارت پایان خدمت سربازی را ارائه کرده است. یکی از همین روش ها استعلام وضعیت کارت پایان خدمت سربازی از طریق بخش استعلامات سامانه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به نشانی اینترنتی www.vazifeh.police.ir  است که سربازان با وارد کردن اطلاعات فردی خود می توانند وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را پیگیری کنند. سامانه تلفن گویا به شماره 096480 از دیگر روش های پیگیری وضعیت کارت پایان خدمت سربازی می باشد و یا سربازان می توانند از یا سامانه پیامکی به شماره 110206010 جهت استعلام وضعیت کارت پایان خدمت سربازی اقدام کنند.

 

سازمان نظام وظیفه

 

سامانه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به نشانی اینترنتی www.vazifeh.police.ir  یکی از روش های مطمئنی است که متقاضیان می توانند از طریق آن وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را پیگیری کنند اما برای استعلام از طریق این سامانه متقاضیان نیاز به داشتن کد سخا می باشد. کد سخا یک شناسه چند رقمی می باشد که برای هر سربازی کد منحصر به فردی در سازمان نظام وظیفه ثبت شده است. متقاضیان برای پیگیری وضعیت و زمان صدور کارت پایان خدمت از طریق کد سخا می بایست به سایت نظام وظیفه عمومی مراجعه و در اولین مرحله کد ملی را در قسمت نام کاربری و کد سخا را به عنوان کلمه عبور برای ورود به این سایت در دسترس داشته باشند که در بخش های بعدی مقاله به توضیح کامل این روش پرداخته شده است.

 

 

اطلاعیه:

متقاضیان برای دریافت کد سخا خود باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) مراجعه کرده و آن را دریافت کنند.

 

 

بنابراین سربازان از طریق یکی از روش های زیر می توانند روند و زمان صدور کارت پایان خدمت سربازی خود را پیگیری کنند.

  1.     در صورت دریافت پیامک کارت پایان خدمت و عدم ارسال کارت پایان خدمت:
  •         مراجعه به اداره پست
  •         مراجعه به آخرین یگان خدمتی و یا دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) (در صورت عدم وجود کارت پایان خدمت در اداره پست)
  1.     در صورت عدم دریافت پیامک کارت پایان:
  •         مراجعه به وبسایت www.vazifeh.police.ir
  •         تماس با تلفن گویا به شماره 096480
  •         ارسال پیامک به سامانه پیامکی 110206010

 

سرباز

 

برای کسب اطلاع از نحوه استعلام اصالت کارت پایان خدمت روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت پایان خدمت سربازی

سربازان عزیز پس از اتمام دوران خدمت سربازی خود باید برای تسویه و همچنین دریافت کارت پایان خدمت خود اقدام نمایند. به همین منظور، سربازان می بایست مدارک لازم جهت دریافت کارت پایان خدمت هوشمند را تهیه و به آخرین یگان خدمت مورد نظر ارائه دهد. مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت پایان خدمت سربازی شامل:

  • تکمیل فرم درخواست صدور کارت پایان خدمت توسط متقاضیان (برگ شماره ۱)
  • عکس سیاه و سفید ۳×۲ تمام رخ متقاضی با زمینه سفید
  • تصویر کارت ملی، صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
  • ارائه برگ تعهد (برگ شماره ۲ که توسط دفتر اسناد رسمی مورد تایید قرار گرفته باشد.)
  • گواهی مبنی بر درج آگهی عدم اعتبار کارت پایان خدمت در روزنامه و یا بریده آگهی های مربوط (در دو نوبت به فاصله یک ماه)
  • اصل فیش های بانکی مورد نیاز برای تسویه و صدور کارت معافیت

 

مدارک

 

 

مراحل ثبت درخواست صدور کارت پایان خدمت سربازی

متقاضیان برای درخواست صدور خود نیاز دارند از نحوه و مراحل صدور کارت اطلاعاتی کسب کنند، به همین منظور ایران تحصیل مراحل درخواست صدور کارت پایان خدمت سربازی را به همراه تصاویر مرحله به مرحله شرح داده است.

 

  •         مرحله 1: مراجعه به آخرین یگان خدمتی: در مرحله اول متقاضیان می بایست به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه و اعلام کند که دوره خدمت سربازی وی به اتمام رسیده است.
  •         مرحله 2: اقدام به تکمیل فرم: سپس متقاضیان باید مشخصات و اطلاعات خواسته شده را در فرم داده شده وارد کنند.

اطلاعات لازم جهت تکمیل فرم (برگ شماره 1) شامل:

        

آدرس محل سکونت تاريخ شروع و خاتمه خدمت سربازی درجه سربازی شماره پرسنلی
مدت خدمت انجام شده مدت قانونی خدمت محل آموزش محل خدمت
نام محل خدمت رشته خدمتی يگان اعزام يگان ترخيص كننده
آخرین مدرک تحصیلی و تخصص رنگ چشم گروه خونی و مدارک تاييد كننده گروه خونی قد

 

  •         مرحله 3: تحویل فرم ها و مدارک: در این مرحله تمامی مدارک مورد نیاز جهت درخواست صدور کارت پایان خدمت را به همراه فرم تکمیل شده باید تحویل همان یگان خدمتی بدهند.

 

 

اطلاعیه:

در صورت نقص در مدارک مورد نیاز و اطلاعات وارد شده در فرم، امکان صدور کارت وجود نداشته و یا ممکن است زمان صدور کارت پایان خدمت سربازی فرد متقاضی به تعویق بیفتد. 

 

 

  •         مرحله 4: ثبت اطلاعات در سیستم نظام وظیفه: توس یگان خدمتی: پس از این که متقاضیان مدارک و فرم ها را به یگان خدمتی تحویل دادند، این اطلاعات در سامانه نظام وظیفه ثبت می شود.
  •         مرحله 5: دریافت پیامک: در این مرحله پیامکی مبنی بر ارسال کارت پایان خدمت برای متقاضیان از سوی سازمان نظام وظیفه ارسال می گردد.
  •         مرحله 6: دریافت کارت پایان خدمت: حدودا بعد از 15 روز بعد از دریافت پیامک، کارت پایان خدمت توسط پست به آدرس محل سکونت فرد متقاضی ارسال می گردد.

 

کارت پایان خدمت

 

مراحل استعلام وضعیت و زمان صدور کارت پایان خدمت

در بخش های قبل اشاره شد که اگر متقاضیان موفق به دریافت کارت پایان خدمت خود بعد از 15 روز نشدند از چه روش هایی می توانند وضعیت و زمان صدور کارت پایان خدمت خود را استعلام بگیرند. استعلام از طریق سایت سازمان نظام وظیفه یکی از این روش ها به شمار می آید که در ادامه مراحل استعلام وضعیت کارت پایان خدمت از طریق طریق سایت سازمان نظام وظیفه به همراه تصویر توضیح داده شده است.

 

  •         مرحله 1: با استفاده از یکی از مرورگرها عبارت «سایت نظام وظیفه» یا آدرس سایت www.vazifeh.police.ir را جستوجو نمایید.
  •         مرحله 2: وارد سامانه نظام وظیفه شوید. لیستی از خدمت این سایت را مشاهده می کنید.

 

استعلام کارت پایان خدمت

 

  •         مرحله 3: سپس گزینه “خدمات الکترونیکی” را انتخاب کنید تا وارد بخش مربوط شوید.

 

استعلام کارت پایان خدمت

 

  •   مرحله 4: پس از ورود به بخش “خدمات الکترونیکی” شما به سامانه سخا هدایت می شوید.
  •         مرحله 5: در ادامه شما باید اطلاعات خواسته شده را برای ورود به این سامانه وارد کنید که شامل کد ملی شما و کد سخا می باشد. ابتدا کل ملی خود را در قسمت نام کاربری و کد سخا را به عنوان رمز عبود وارد کنید و در آخر کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد کنید.

 

استعلام کارت پایان خدمت 2

  •         مرحله 6: پس از ورود به صفحه مربوط، گزینه “وظیفه عمومی” در قسمت راست را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “استعلام” کلیک کنید.
  •         مرحله 7: تمامی اطلاعات مربوط به وضعیت صدور کارت پایان خدمت شما در یک جدول نمایش داده می شود. اگر نیاز به پیگیری بیشتر وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود داشتید می توانید بر روی لینک های رو به رو هر وضعیت کلیک کنید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار داده شود.

 

گزارش استعلام

 

علت تاخیر در  زمان صدور کارت پایان خدمت سربازی چیست؟

در بخش های قبلی همین مقاله به توضیح کلی دلایل تاخیر در زمان صدور کارت پایان خدمت سربازی اشاره ای شد و در زیر ایران تحصیل قصد دارد به صورت مفصل به این مبحث بپردازد. تاخیر در زمان صدور کارت پایان خدمت برخی از افراد ممکن است به دلایل زیر می باشد:

  •         غیبت در دوران خدمت سربازی: یکی از دلایل تاخیر در زمان صدور کارت پایان خدمت غیبت یا ترک محل خدمت چند روزه در طول خدمت سربازی می باشد که این می تواند به دلیل عدم تایید گزارشات و یا نواقص در تکمیل پرونده سربازان باشد. برای رفع این مشکل سربازان می توانند به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کنند.
  •         معافیت: مشمولانی که برای برای معافیت پزشکی و یا معافیت کفالت دائم درخواست داده باشند ممکن است روند صدور کارت پایان خدمت سربازی آن ها به تعویق بیفتد.

 

 

برای اطلاع از روش های اخذ کسری خدمت سربازی، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

 

 

  •         کسری خدمت سربازی: متقاضیانی که به علت سهمیه ایثارگری، عضو بسیج بودن و یا شرکت در پروژه های علمی کسری خدمت به آن ها تعلق گرفته ممکن است در زمان صدور کارت پایان خدمت آن ها تاخیری صورت بگیرد. به این دسته از مشمولان توصیه می شود تا قبل از اعزام به خدمت سربازی از ثبت شدن کسری خدمت خود اطمینان حاصل کسب کنند چون در مراحل بعد ممکن است برای دریافت کارت پایان خدمت خود با مشکل مواجه شوند به ویژه کسانی که کسری ایثارگری دارند می بایست از تایید مدت زمان کسری قبل از شروع دوره خدمت خود مطمئن شوند چرا که این فرایند زمانبر است.

معافیت پزشکی

 

نکاتی که در زمان ثبت درخواست دریافت کارت پایان خدمت باید به آن توجه کرد

در کنار تمام سوالاتی که در قسمت های اولیه مقاله به جواب آن ها پرداخته شد، سوالات دیگری هم هستند که سربازان نیاز دارند تا جواب آن ها را بدانند. در ادامه مقاله، ایران تحصیل به جواب برخی از سوالات رایج پرداخته است.

 

  1. در چه حد کارت های پایان خدمت هوشمند امنیت دارند؟

بر خلاف کارت پایان خدمت قدیمی که تنها یک تکه کاغذ بود، کارت های پایان خدمت سربازی جدید هوشمند هستند. از آن جایی که از اسمش پیداست کارت های پایان خدمت هوشمند کارت هایی با سیستم رمزگذاری پیچیده ای هستند که نه تنها قابل هک کردن نیستند، بلکه امکان جعل کردن کارت های پایان خدمت هوشمند وجود ندارد.

 

  1.     در صورت مفقود شدن کارت پایان خدمت هوشمند چه باید کرد و آیا کارت پایان خدمت هوشمند المثنی دارد؟

گرفتن کارت پایان خدمت المثنی همانند سایر کارت های هوشمند امکان پذیر است اما دردسرهای زیادی را هم به همراه دارد. افراد باید بدانند که در صورت گم کردن کارت پایان خدمت هوشمند باید یک بازه زمانی به نسبت طولانی و سختی را بگذارند تا بتوانند فرایندهای اداری و سازمانی زیادی را طی و در نهایت موفق به دریافت کارت پایان خدمت المثنی شوند. افراد به منظور درخواست کارت پایان خدمت المثنی باید از طریق دفاتر پلیس + 10 اقدام کنند و پس از تایید مفقود شدن کارت می توانند کارت پایان خدمت المثنی خود را دریافت کنند.

نکته قابل توجه این است که برای حفظ امنیت و جلوگیری از سوءاستفاده از کارت های پایان خدمت سربازی مفقود شده، افراد می توانند از طریق سازمان نظام وظیفه اقدام به غیرفعال کردن کارت خود کنند.

 

  1.     چه کسانی می توانند به اطلاعات کارت پایان خدمت دسترسی داشته باشند؟

یک سری اطلاعات بر روی کارت پایان خدمت سربازی درج شده اند که مشخصه آن است که این کارت به چه کسی تعلق دارد و حتی به عنوان کارت شناسایی هم قابل استفاده می باشد. اما در خصوص اطلاعات ذخیره و رمزگذاری شده در کارت پایان خدمت هوشمند باید گفت هیچ سازمان و ارگانی قابلیت دسترسی به این گونه اطلاعات ندارند جز سازمان نظام وظیفه که خود این سازمان کارت های پایان خدمت سربازی را صادر می کند و می تواند اطلاعات آن را تغییر دهد. همچنین سازمان هایی چون سازمان امنیتی و قضایی هم می توانند به اطلاعات ذخیره شده در کارت پایان خدمت هوشمند دسترسی داشته باشند و با استفاده از دستگاه کارت خوان می توانند احراز هویت انجام بدهند.

 

  1.     چه اطلاعاتی در کارت های پایان خدمت هوشمند ذخیره می‌شود؟

یک سری اطلاعات فردی و عموی افراد بر روی کارت پایان خدمت هوشمند درج می شوند که شامل اطلاعاتی چون نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، تاریخ آغاز و پایان خدمت، تاریخ صدور کارت و سایر اطلاعات لازم است. اما اطلاعات شخصی تر از فرد در کارت های پایان خدمت سربازی ذخیره شده اند که شامل اطلاعاتی چون علائم حیاتی فرد، اثر انگشت و یا امضا شخص است.

خدمت سربازی

 

آخرین اخبار پیرامون دریافت کارت پایان خدمت سربازی

زمان مهارت آموزی در دوران خدمت سربازی و ممنوعیت صدور کارت سربازی برای سربازان بدون مهارت

بنا به تصمیمات اتخاذ شده، مهارت آموزی سربازان در اواخر دوران خدمت سربازی انجام می شود چرا که کارایی بیشتری برای سربازان در جهت ورود به بازار کار دارد و کارت پایان خدمت برای سربازانی که مهارت های لازم را نگذرانده اند نمی توانند کارت معافیت دریافت کنند.

 

نحوه درخواست کارت پایان خدمت المثنی برای متقاضیان خارج از کشور

افرادی که کارت پایان خدمت خود را گم کرده اند و اکنون در خارج از کشور سکونت دارند می توانند از طریق جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت اقدام و مدارک مورد نیاز را از طریق سفارت ایران ارسال کنند تا کارت پایان خدمت المثنی آن ها صادر شود.

 

تمدید گذرنامه با کارت پایان خدمت جعلی

فردی پس از ورود به ایران اقدام به تمدید گذرنامه خود می کند و بعد از بررسی های لازم توسط معاونت گذرنامه پلیس امنیت عمومی متوجه می شوند که این فرد در سال 1396 با ارائه کارت پایان خدمت جعلی اقدام به دریافت گذرنامه کرده است.

 

 

اطلاعیه:

متقاضیان در صورتی که دریافت کارت پایان خدمت خود را دریافت و سپس متوجه مغایرتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت شدند، می توانند از طریق آخرین یگان خدمتی خود اقدام کدام و درخواست اصلاح آن اطلاعات کنند.

 

 

 

خلاصه مطلب

سربازان پس از گذراندن دوران خدمت سربازی برای دریافت کارت پایان خدمت هوشمند خود اقدام نمایند تا بتوانند از مزایای داشتن این کارت بهره ببرند. اما چالشی که برای برخی از سربازان با آن مواجه می شوند این است که از زمان صدور کارت پایان خدمت سربازی و یا از دلایل تاخیر زمان صدور کارت پایان خدمت سربازی خود اطلاعات کافی ندارند. به گزارش سازمان نظام وظیفه، 15 روز پس از ثبت اطلاعات سربازان توسط آخرین یگان خدمتی و دریافت پیامک مبنی بر ارسال کارت پایان خدمت، این کارت توسط پست به آدرس محل سکونت فرد متقاضی ارسال می گردد. اما ممکن است بنا به دلایل دیگری فرد متقاضی موفق به دریافت کارت پایان خدمت خود نشود. در هر صورت افراد در صورت وجود مغایرت و هر مشکل دیگری، می توانند از طریق سایت نظام وظیفه اقدام نمایند. اگر سوالی در این زمینه دارید و یا به کمک احتیاج دارید، با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. 

 

 

 برای دانلود pdf این مقاله اینجا کلیک کنید. 

 

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چند روز پس از ثبت درخواست کارت پایان خدمت صادر می شود؟

پس از ثبت اطلاعات سربازان و درخواست کارت پایان خدمت در صورت عدم بروز مشکل تا 15 روز به آدرس محل سکونت آن ها ارسال می شود.

چگونه می توان فرایند صدور کارت پایان خدمت را استعلام گرفت؟

یکی از روش ها استعلام کارت پایان خدمت سربازی از طرق سامانه www.vazifeh.police.ir است. روش های دیگر استعلام کارت پایان خدمت سربازی در این مقاله به صورت مفصل توضیح داده شده است.

به چه دلیل کارت پایان خدمت دیر صادر می شود؟

بروز نقص در اطلاعات سربازان، آدرس محل سکونت اشتباه، معافیت و کسری سربازی برخی از دلایل تاخیر در صدور کارت پایان خدمت است. با مطالعه دقیق این مقاله می توانید به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید و یا می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید. 

 

نظرات

41 دیدگاه دربارهٔ «زمان صدور کارت پایان خدمت»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام خسته نباشید. هنوزکارت معافیت من نیومده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق پلیس +10 پیگیری نمایید.

  2. Avatar photo معین باوفا گفت:

    سلام من رفتم کمیسیون پزشکی معافیت دادند معافیت سربازی کارت معافیت من چند روز میاد

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کارت معافیت بین 30 تا 45 روز به دستتان میرسد.

      1. Avatar photo miald گفت:

        سلام 02/08/01 خدمت من تمام شده
        ولی تو سایت زده اعزام به خدمت
        یعنی باید برم یگانی که خدمت میکردم پیگیری کنم؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر شما تشریف ببرید پلیس +10

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)