ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

دفترچه آزمون تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ منتشر شد. کلیه دانش آموزان و متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی لازم است قبل از هر گونه اقدامی ابتدا دفترچه ثبت نام تیزهوشان را دانلود و به طور دقیق مطالعه نمایید و در صورت داشتن شرایط و الزامات مربوط به هر یک از پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم می توانید اقدامات لازم جهت ثبت نام را انجام دهید.

دفترچه آزمون تیزهوشان چه زمانی متشر می شود؟ شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی چیست؟ شرایط شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چیست؟ و پاسخ سوالاتی از این قبیل را در این مقاله برای شما قرارداده ایم.

پس جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم و دهم، اطلاع از نحوه ثبت نام و شرایط کامل شرکت در آزمون و در مجموع برای افزایش شانس موفقیت خود برای قبولی در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، تا انتهای مقاله با ایران تحصیل همراه باشید.

 

 

جهت دریافت دفترچه راهنمای آزمون در پایه های هفتم و دهم – اطلاع از برترین منابع و دریافت نمونه سوالات و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان – دفترچه آزمون تیزهوشان

به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان می‌رسانیم که هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این دفترچه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – 1402 اعلام نشده است اما پیش بینی می گردد که فایل مربوطه  همانند دوره گذشته در اوایل فروردین ماه در دسترس افراد قرار بگیرد.

ثبت نام به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان به نشانی Azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان می‌توانند با وارد کردن کد ملی دانش آموزی و شماره سریال شناسنامه وارد سامانه شوند و اطلاعات دانش آموزی خود رادر صفحه مربوطه وارد نمایند و ثبت نام اولیه را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که مرحله اول ثبت نام را انجام داده‌اند می‌بایست در فروردین ماه به سایت ثبت نام سمپاد مراجعه نمایند و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را از طریق کارت عابر بانک که دارای رمز دوم می‌باشد پرداخت نمایند تا کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان برای آن ها صادر شود. یک هفته مانده به آزمون کارت ورود به جلسه آماده تحویل است و داوطلبان از طریق سامانه می‌توانند کارت ورود خود را دریافت و چاپ نمایند.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان – دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان در سامانه ثبت نام سمپاد به نشانی Azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد. داوطلبانی که پذیرش شده‌اند نام مدرسه انتخابی خود را در سامانه می‌توانند مشاهده نمایند.
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون تیزهوشان می‌رسانیم که کارنامه آزمون تیزهوشان برای آن دسته از دانش آموزان که در آزمون پذیرش نشده‌اند حداکثر ظرف یک هفته در سامانه منتشر می‌شود.

 

 

دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

دفترچه آزمون تیزهوشان

با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان دفترچه راهنمای ثبت نام در زمان مقرر و با استفاده از این جدول زمانبندی در سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قرار خواهد گرفت.همانطور که در دفترچه ثبت نام ذکر شده است، کلیه داوطلبان لازم است قبل از ثبت نام ابتدا دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه نمایند و پس از آن اقدام به ثبت نام نمایند.

 

دفترچه آزمون تیزهوشان شامل موارد و بندهای متلفی از جمله : سخنی کوتاه با والدین دانش آموزان ، آزمون ورودی مدرس متوسطه و نمونه دولتی ، مفاد ثبت نام ، زمان توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون ، مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون ، ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان در آزمون، مواد امتحانی، تعداد و ضریب سوالات آزمون، ظرفیت مدارس تیزهوشان، شرایط پذیرش دانش آموز، ضوابط تصحیح پاسخ برگ ها، اعلام نتیجه و ثبت نام قبول شدگان، ضوابط و نوه نقل و انتقال دانش آموز می باشد.

 

قبل از ثبت نام در هر یک از مقاطع مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، ابتدا لازم است به صورت دقیق به مطالعه دفترچه آزمون تیزهوشان بپردازید. همچنین در انتهای دفترچه تیزهوشان نهم به دهم فرم ثبت نام که در سامانه مورد نظر موجود می باشد ارائه گردیه است تا کلیه متقاضیان بر همین اساس بتوانند ابتدا در سامانه بدون خطا اطلاعات خود را وارد نمایند.

 

 

 

دفترچه آزمون تیزهوشان همزمان با ثبت نام در سامانه سمپاد قرار خواهد گرفت.

 

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان

داوطلبان و اولیای محترم آنان توجه داشته باشند که دفترچه ثبت نام و ظرفیت مدارس تیزهوشان هفتم و دهم تنها در زمان مقرر بر روی سامانه ثبت نام تیزهوشان قابل مشاهده می باشد. چنانچه شما قبل و یا بعد از آن ، اقدام به دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان نمایید، نخواهید توانست دفترچه مورد نظر را دریافت نمایید.
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. برخی از داوطلبان این سوال ممکن است داشته باشند که آیا می توان در سایر سایت های دیگر اقدام به دانلود دفترچه نمود؟ بله در این رابطه هیچگونه مسئله ای وجود نخواهد داشت. اما با توجه به اینکه برخی از سایت ها ممکن است دفترچه آزمون تیزهوشان سال های گذشته را قرار می دهند به همین دلیل نمی تواند به شما کمک نماید.

 

دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مدارس تیزهوشان به منظور جذب دانش آموزان مستعد برای ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان سمپاد اقدام به ثبت نام و همچنین اخذ آزمون ورودی از کلیه داوطلبان می نماید. آزمون ورودی در هر دوره از دانش آموزانی اخذ می گردد که دارای شرایط مندرج در دفترچه آزمون تیزهوشان هفتم و دهم باشند. با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر در رابطه با مصوبات جدید مدارس تیزهوشان داشته ایم، اطلاع دقیق از کلیه مفاد این دفترچه امری لازم و ضروری به نظر می رسد.

دانش آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور که متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نمونه دولتی می باشند، لازم است در آزمون جداگانه ای که دستورالعمل آن در دفترچه آزمون تیزهوشان که متعاقبا توسط مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اعلام خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

با توجه به تغییرات ایجاد شده در رابطه با زمان ثبت نام تیزهوشان دهم به محض ایجاد تغییرات در رابطه با زمان برگزاری این آزمون و همچنین تغییرات ایجاد شده در دفترچه ثبت نام و ظرفیت مدارس تیزهوشان هفتم و دهم در کانال تلگرامی ایران تحصیل اعلام خواهیم نمود. همچنین با برقراری ارتباط با متخصصین ایران تحصیل می توانید از زمان دقیق برگزاری این آزمون اطلاع یابید.

دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دفترچه ثبت نام و ظرفیت مدارس تیزهوشان هفتم و دهم در سال های مختلف در زمان متفاوت و با ظرفیت متفاوتی همراه می باشد. متاسفانه آنچه در سال های اخیر شاهد بودیم، این است که ظرفیت این مدارس در سال های اخیر رو به کاهش بوده است. به هنگام ثبت نام در azmoon.medu.ir می توانید از ظرفیت هر یک از مدارس اطلاع دقیق یابند.

مطابق با دفترچه آزمون تیزهوشان هفتم و دهم سال گذشته که زمان ثبت نام آزمون از مورخ فروردین ماه آغاز و تا 14 روز ادامه داشت، احتمالا برای امسال نیز در همین حدود زمانی منتشر می شود. تمامی مراحل ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه و … همانطور که ذکر گردید، به صورت اینترنتی و با استفاده از همین سامانه مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.

برای کسب اطاعات بیشتر در رابطه با مفاد دفترچه ثبت نام و ظرفیت مدارس تیزهوشان هفتم و دهم و همچنین دفترچه آزمون تیزهوشان می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. بنابراین هر یک از داوطلبان می توانند برای آگاهی در این رابطه با با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

 

جهت دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و
دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم بر روی لینک های قرمز کلیک نمایید.

 

 

دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

محتویات دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون شامل چه اطلاعاتی می باشد؟ نام، نام خانوادگي و ساير مشخصات فردي، عکس داوطلب، مدارس استعدادهاي درخشان و نمونۀ دولتي انتخاب شده به ترتيب اولويت و نشاني دقيق حوزه امتحاني می باشد. این کارت پنج روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سامانه sampad.medu.ir مورد نظر قرار خواهد گرفت. چنانچه اطلاعات مندرج در این کارت اشتباهی وجود دارد، حتما با کارشناسان ما برای رفع این نواقص تماس حاصل نمایید.

 

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان – دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی: دانش آموز باید نمرات کل دروس پایه پنجم او خیلی خوب باشد و یا نمره یک درس خوب و نمره باقی دروس خیلی خوب باشد. تابعیت ایرانی هم شرط دیگری است البته دانش آموزان غیر ایرانی با در نظر گرفتن یک سری شرایط خاص می‌توانند مجوز شرکت در آزمون تیزهوشان را داشته باشند.

 

دانش آموزان پایه نهم متوسطه: کلیه دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان می‌بایست معدل سالانه پایه هشتم آنها بالای 19 باشد. باید تابعیت ایرانی داشته باشند و دانش آموزان غیر ایرانی با شرایط خاص می‌توانند در آزمون ثبت نام کنند.

 

پس در نتیجه دانش آموزانی می توانند برای مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ثبت نام نمایند که در مرحله نخست تابعیت ایرانی داشته باشند. تمام دانش آموزان پایه نهم به دهم که قصد ثبت نام دارند می توانند در صورت داشتن شرایط اولیه برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان اقدام نمایند. دانش آموزانی می توانندبرای مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند که معدل کل پایه نهم دانش آموزان باید در پایه هشتم دارای معدل سالانه 19 و بالای 19 باشد.

 

 

جهت مشاهده و دانلود دستورالعمل های آزمون های مدارس تیزهوشان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس تیزهوشان

مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس تیزهوشان عبارتند از:

  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی
  • تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی
  • اسکن عکس 3*4
  • دانش آموزان می بایست بعد از انجام مراحل ثبت نام کد پیگیری دریافت کرده و حتما کد پیگیری را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارند.

 

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

مقاطع مدارس تیزهوشان 

مدارس تیزهوشان شامل دانش آموزان مقاطع ششم به هفتم و پایه نهم به دهم می باشند. دانش آموزان می توانند با مطالعه منابع کمک درسی و نیز کتاب های کمک درسی به سوالات تستی و چهارگزینه ای که طراحی شده است توانایی پاسخگویی به سوالات آزمون را پیدا کرده و از آنجایی که سوالات غلط نمره منفی خواهند داشت بنابراین پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که به سوالاتی که از پاسخ آن اطمینان دارند پاسخ دهند چرا که به ازای هر پاسخ 3 امتیاز می گیرند و همینطور در ازای هر پاسخ غلط یک امتیاز منفی می گیرند.

سوالات استعداد تحصیلی، 80 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد که از کتاب های درسی پایه نهم و هشتم طراحی می شود لازم به ذکر است اگر داوطلب در یک سوال بیشتر از یک گزینه را انتخاب کند پاسخ آن سوال غلط در نظر گرفته می شود، همچنین 20 درصد سوالات آزمون را سوالات تحلیلی به خود اختصاص می دهد. 70 درصد باقیمانده از کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شود و 30 درصد از کتاب های پایه درسی هشتم طراحی می شود. آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم شامل 90 سوال و 120 دقیقه زمان برای پاسخگویی می باشد.

سوالات آزمون مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم شامل دو دسته سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی می باشد که به سوالات استعداد تحصیلی 80 درصد امتیاز آزمون تعلق می گیرد و به سوالات استعداد تحلیلی 20 درصد امتیاز آزمون تعلق می گیرد .مدت پاسخگویی به سوالات استعدادتحصیلی 105 دقیقه است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با دفترچه آزمون تیزهوشان

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با آغاز پروسه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان منتشر می شود که البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی Azmoon.medu.ir و همچنین مقاله ای که مطالعه کردید قابل دریافت می باشد.

 

 

جهت دریافت pdf مقاله کلیک نمایید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا دفترچه آزمون تیزهوشان دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم + دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و لینک دانلود دفترچه را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح و قرار دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص دفترچه آزمون تیزهوشان دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم + دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت کنید.

 

جهت مشاوره شرکت در آزمون تیزهوشان و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

3.3/5 - (15 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه آزمون تیزهوشان از چه سایتی قابل دانلود است؟

دفترچه آزمون تیزهوشان از سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان قابل دانلود است که لینک مستقیم دانلود داخل مقاله موجود است.

ثبت نام آزمون تیزهوشان از چه زمانی آغاز میشود؟

مطابق با مقاله زمان ثبت نام آزمون از فروردین ماه آغاز شده و تا 14 روز ادامه خواهد داشت

کارت ورود به جلسه آزمون شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

نام، نام خانوادگي و ساير مشخصات فردي، عکس داوطلب، مدارس استعدادهاي درخشان و نمونۀ دولتي انتخاب شده به ترتيب اولويت و نشاني دقيق حوزه امتحاني می باشد.

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ + دانلود دفترچه | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo داود گفت:

    چند تا از سوالات دفترچه دوم آزمون تیز هوشان ششم به هفتم 1402/4/1اشتباه بود . متأسفانه در پاسخنامه منتشر شده در سایت هااصلاح نشده

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      امکان بررسی ازجانب ارگان مربوطه وجود دارد

  2. Avatar photo ALI گفت:

    حداقل درصد آزمون معمولا چند درصده برای قبولی ؟
    میشه راهنمایی کنید دفترچه آزمون نهم به دهم رو چجوری دان کنم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      بستگی به استان محل سکونت و ظرفیت مدرسه دارد ک درزمان ثبت نام مشخص میشود از طریق اینترنت میتوانید اقدام به دانلود انجام دهید

  3. Avatar photo منصوره گفت:

    میشه دریافت دفترچه آزمون تیزهوشان رو از دکه های روزنامه فروشی انجام داد و بصورت حضوری ثبت نام کرد؟

  4. Avatar photo لاله گفت:

    برای دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان چه سایتی برم؟

  5. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام.سطح سوالات آزمون تیزهوشان ششم امسال نسبت به سال گذشته از نظر شما چطور بود؟ ایا سخت تر بود یا آسانتر؟

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر سطح سوالات هرسال بصورت استاندارد می باشد و با تفاوت کم .برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات داخل سایت مطالعه شود

      1. Avatar photo زمانی گفت:

        سلام اگر سطح سوالات استاندارد بود کف درصد قابل قبول در سالهای مختلف تغییر نمی کرد

        1. Avatar photo bagheri گفت:

          با سلام انچنان تقییری نداشت

  6. Avatar photo شیرین افشار گفت:

    من اسمم رو روی دفترچه سوال ها یادم رفته ببنویسم اشکالی نداره؟

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر. مشکلی نیست .

  7. Avatar photo ایلیا گفت:

    ببخشید ما دانش آموزان پایه نهم که هم اکنون در مدارس سمپاد تحصیل میکنیم هم باید آزمون ورودی برای دهم بدیم؟

  8. Avatar photo عطیه گفت:

    سلام گفته شده 50 درصد کتاب های نهم اما منبعی نیست تا دقیقا متوجه بشیم تا کجا هست میشه راهنمایی کنید ؟

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام شما جهت اطلاع از منابع تیزهوشان با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

  9. Avatar photo ممد گفت:

    چجوری باید ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400
      azmoon.medu.ir درصورتی که موفق به ثبت نام نباشین با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرین

  10. Avatar photo امیرارسلان فرهادی گفت:

    جهت دریافت دفترچه پایه هفتم وثبت نام تیزهوشان مرا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم و دهم 99-1400 وارد سایت تیزهوشان بشین تو کادر اطلاعیه دفترچه رو گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)