ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان + لینک بازیابی مستقیم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان مشخص شد. بر این اساس، دانش آموزانی که نیازمند رمز پادا برای ثبت نام مدرسه می باشند، می بایست برای اخذ آن به مدیر مدرسه مراجعه نمایند. مدیران محترم نیز باید توجه داشته باشند که برای گرفتن رمز پادا از سیدا اقدام کنند و آن را در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین، دانش آموزان در صورت فراموشی یا نداشتن رمز عبور پادا نیز می بایست تنها از طریق مراجعه حضوری به مدرسه و درخواست از مدیر، آن را اخذ نمایند.

در ادامه خواهیم دید که دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان به چه نحوی است و اگر آن را فراموش کردیم چه باید کرد. علاوه بر این، تمامی دانش آموزان و مدیران گرامی می توانند تمامی سوالات خود را در مورد رمز پادا برای ثبت نام مدرسه یا هر کدام از مراحل آموزشی با کارشناسان ایران تحصیل تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. 

 

 

به منظور اطلاع از نحوه دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان در تمامی پایه ها و مقاطع از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان از چه طریقی است؟

 

در صورت فراموشی رمز عبور پادا چه باید کرد؟

 

 

وزارت آموزش و پرورش به منظور تسهیل در روند امور آموزشی، سامانه های بزرگی را طراحی کرد که از جمله آن ها می توان به سایت پادا اشاره کرد. هدف اصلی این سامانه ارائه خدمات متعددی همچون ثبت نام و پیش ثبت نام دانش آموزان در پایه های مختلف، مشاهده کارنامه، نقل و انتقال، وقفه و تعیین پایه می باشد.

از آنجا که انجام هر کدام از موارد ذکر شده مستلزم ورود به پرتال شخصی است، دانش آموزان بایستی حتما اطلاعاتی از قبیل رمز عبور و کد ملی را داشته باشند. حال سوال این است که برای دریافت رمز پادا برای ثبت نام مدرسه و انجام موارد دیگر، چه باید کرد؟

در پاسخ باید گفت که رمز پادا برای ثبت نام مدرسه توسط مدیران صادر می شود. بدین ترتیب، دانش آموزان در صورت نداشتن رمز پادا بایستی  جهت اخذ آن به صورت حضوری به مدرسه مراجعه نموده و رمز خود را دریافت نمایند و امکان اخذ آن به شکل اینترنتی وجود ندارد.

 

 

مراحل دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان

همانطور که اشاره شد، اخذ رمز عبور پادا دانش آموزان از طریق مدیر مدرسه انجام می گیرد. بدین منظور بایستی مدیران به سامانه سیدا مراجعه نمایند. گرفتن رمز پادا از سیدا نیازمند طی کردن مراحل زیر است.

 

  • وارد کردن آدرس سامانه سیدا به نشانی  sida.medu.ir . پس از ورود به صفحه اصلی می بایستی نام کاربری و کلمه عبور مدیر مدرسه به همراه عبارت امنیتی درج گردد تا در نهایت با فشردن عبارت ” ورود کاربران” به صفحه بعد هدایت شود.

 

مراحل دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان

 

  • حال می بایست گزینه ” مدیریت کاربران” که در منوی سمت راست قرار دارد، انتخاب شود.

 

  • در پنجره بعد، از میان گزینه های نمایش داده شده، بر روی عبارت ” انتصاب و دسترسی ” کلیک کرده و سپس منوی ” کلمه عبور دانش آموزان ” را لمس نمایید.

 

  • از میان نام کلاس ها و اسامی دانش آموزان، موارد مربوطه را انتخاب کرده و با فشار بر روی دکمه ” انتخاب ” به مرحله بعد بروید.

 

  • در پایان جدولی را مشاهده خواهید کرد که در آن نام دانش آموزان به همراه رمز پادا برای ثبت نام مدرسه ذکر شده است.

 

 

به منظور آشنایی با نحوه ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا  وارد لینک شوید 

 

 

در صورت فراموشی رمز عبور پادا چه باید کرد؟

امکان دارد که برخی از دانش آموزان به هر دلیلی رمز عبور خود را فراموش نمایند و نتوانند وارد پرتال شخصی خود شوند. از جمله امکاناتی که در این زمینه فراهم شده، آن است که در صورت فراموشی رمز عبور پادا بتوان با ورود به این سایت برای بازیابی آن اقدام کرد.

اما به دلیل آنکه سامانه پادا در حال حاضر برای بازیابی دارای مشکلاتی است، برای دریافت مجدد رمز عبور پادا دانش آموزان لازم است که مجددا به مدیر مدرسه مراجعه شود. دانش آموزان توجه داشته باشند که در صورت نداشتن رمز پادا به هیچ وجه نمی توانند از امکانات آن استفاده کنند. همچنین، بهتر است که جهت حفظ کلمه عبور خود، حتما آن را در جایی یادداشت کنند تا بعدا دچار مشکل نشوند.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله دیدیم که در هنگام فراموشی رمز عبور پادا چه باید کرد و مراحل دریافت و گرفتن رمز عبور پادا دانش آموزان از سیدا را به صورت گام به گام توضیح دادیم.

با توجه به آنکه خدمات گوناگونی توسط سامانه پادا و سیدا ارائه می شود، مدیران، معلمان و دانش آموزان بایستی آشنایی مناسبی با بخش های آن و روش رفع مشکلات احتمالی داشته باشند. چنانچه در این زمینه با هر گونه سوالی مواجه شدید، همکاران ما در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 از طریق شماره های درج شده در جدول زیر پاسخگوی شما دوستان گرامی خواهند بود. 

 

جهت اطلاع از نحوه دریافت رمز عبور فراموش شده و بازیابی آن در  سامانه پادا دانش آموزان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام پادا پایه هشتم

دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا 

ثبت نام پادا پایه دهم 

دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان

1.8/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان به کجا باید مراجعه کرد؟

رمز پادا برای ثبت نام مدرسه توسط مدیران صادر می شود. بدین ترتیب، دانش آموزان در صورت نداشتن رمز پادا بایستی  جهت اخذ آن به صورت حضوری به مدرسه مراجعه نمایند.

در صورت فراموشی رمز عبور پادا چه باید کرد؟

برای دریافت مجدد رمز عبور پادا دانش آموزان لازم است که مجددا به مدیر مدرسه مراجعه شود.

چه کسی مسئول گرفتن رمز پادا از سیدا است؟

مدیران مدرسه این رمز را دریافت و در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

اگر در زمان اخذ رمز پادا برای ثبت نام مدرسه با مشکل مواجه شدیم، چه باید کرد؟

دانش آموزان و مدیران گرامی می توانند جهت دریافت سوالات خود در این زمینه با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرند.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)