ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود آخرین نسخه برنامه شاد با آموزش تصویری + بروزرسانی ورژن 3.5.5

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۲
دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آموزش ورود به حساب شاد با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه برای تمامی دانش آموزان، معلمان و همینطور مدیران مدرسه های مختلف کشور در نقاط مختلف امری ضروری و لازم است. وزارت آموزش و پرورش جهت برگزاری کلاس های آنلاین در شرایط اضطراری، اقدام به راه اندازی سامانه شاد کرده است. نسخه جدید شاد در آبان ماه 1403 منتشر شده که دانش آموزان این امکان را دارند که با دانلود آخرین نسخه برنامه شاد ورژن 3.5.5 از امکانات آن استفاده کنند.

از تغییرات ایجاد شده در برنامه شاد می توان به گسترش دامنه فعالیتی هوش مصنوعی، پایش محتوا به همه کانال ها و امکان انتقال حساب کاربری اشاره نمود. برنامه شاد که در آغاز صرفا به عنوان پیام رسان جهت برقراری ارتباط بین دانش آموزان و معلمان در هنگام تعطیلی مدارس تلقی میشد، با اضافه کردن امکانات بیشتر در حال تبدیل شدن به مدرسه همراه دانش آموزان است.

نسخه جدید برنامه شاد که به تازگی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته، خدمات مختلفی از جمله آزمون ساز، حضور و غیاب و ارتباط تصویری زنده و همچنین امکان انتقال حساب کاربری را نیز امکان پذیر کرده است. برای کسب اطلاع در ارتباط با نسخه نهایی اپلیکیشن شاد از سراسر کشور می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

ضرورت دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه از این رو اهمیت دارد که با توجه به امکان ایجاد تغییراتی در برنامه و بهبود کیفیت آن هر فرد نیاز به دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه دارد. اگر برنامه شاد را بر روی گوشی اندروید خود نصب کرده اید، می توانید برای دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید و در صورت نصب آن بر روی تبلت باید برای دانلود برنامه شاد برای تبلت اقدام نمایید.

دانش آموزانی که به آخرین نسخه برنامه شاد دسترسی دارند، راحتت تر می توانند از خدماتی که این سامانه در اختیار دانش آموزان قرار داده استفاده کنند. از این رو توصیه می کنیم که اپلیکیشن شاد را بر روی گوشی خود نصب کنید تا از امکانات آن بهره مند شوید.

برای اطلاع از خدمات و امکانات سامانه شاد تحت وب وارد لینک مربوطه شوید.

ضرورت دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه 

نحوه دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه باید به سامانه shadddle.medu.ir مراجعه کنید. البته به جز این سامانه امکان دریافت و دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه از طریق سایت های مختلف هم امکان پذیر است. اما موضوع مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که از تمامی این سایت ها نمی توان برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه اقدام کرد.

علت این موضوع این است که ممکن است برخی از سایت ها معتبر نباشند و در صورت دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه از آن ها یا برنامه مشکل داشته باشد و به خوبی کار نکند و یا این که این دست از برنامه ها ویروسی باشند. در نتیجه، قبل از هر گونه اقدامی برای دانلود اپلیکیشن شاد، از اعتبار سایت مورد استفاده برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه اطمینان حاصل کنید. در ادامه لینک مستقیم دانلود این برنامه ارائه شده است.

برای دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد بر روی لینک کلیک کنید.

علاوه بر این شما می توانید آخرین نسخه ان برنامه را از سایت هایی چون مایکت و بازار دانلود کنید. اگر به دنبال اطلاع از سایت های معتبر برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه هستید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

آیا دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر امکان پذیر است؟

شاید این سؤال برای شما دوستان عزیز مطرح شود که دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر نیز امکان پذیر است؟ آیا می توان برای دانلود اپلیکیشن شاد برای ویندوز اقدام کرد؟ در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که خیر به هیچ وجه امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر وجود ندارد.

در واقع، مسئولین آموزش و پرورش امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر را برای مردم فراهم نکرده اند. پس فکر دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر را از سرتان بیرون کنید. البته این امکان وجود دارد که در آینده امکان دانلود برنامه شاد برای ویندوز فراهم شود.

اما در حال حاضر نمی توان نظری قطعی در رابطه با فراهم آمدن امکان دانلود برنامه شاد برای ویندوز صادر کرد و همچنان باید منتظر تصمیم مسئولین امر برای ساخت و انتشار نسخه ویندوز و فراهم آمدن امکان دانلود برنامه شاد برای ویندوز بود.

اما به این نکته مهم توجه لازم را مبذول دارید که علی رغم امکان پذیر نبودن دانلود برنامه شاد برای ویندوز شما می توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. البته مسلماً باید قبل از هر اقدامی با چند و چون نصب نسخه تحت وب این نرم افزار آشنایی لازم را پیدا کنید تا بدین ترتیب به راحتی بتوانید برای نصب و راه اندازی آن اقدام کنید.

اگر به دنبال اطلاع از نحوه نصب نرم افزار تحت وب شاد هستید می توانید با مشاوران مشغول به کار در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما می توانند تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با نحوه نصب نسخه تحت وب نرم افزار شاد و البته نحوه کار با آن را در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند تا بدین ترتیب مشکلی در این رابطه نداشته باشید و بتوانید به آسانی نسخه تحت وب را نصب و استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه برای اندروید

در حال حاضر دانلود آخرین نسخه برنامه شاد برای اندروید جهت تمامی دانش آموزان و معلمان و مدیران محترم مدارس امکان پذیر است. امکان نصب و دانلود برنامه شاد تنها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد.

البته باید قبل از اقدام برای دانلود برنامه شاد برای اندروید از نسخه اندروید گوشی خود مطمئن شوید و بعد برای این امر اقدام نمایید، چراکه امکان دانلود برنامه شاد برای اندروید و نصب آن برای تمامی گوشی های اندروید مقدور نیست و باید ورژن آن مطابق ورژن اعلام شده توسط سازمان آموزش و پرورش باشد.

دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه برای اندروید

آیا می توان برای دانلود برنامه شاد برای تبلت اقدام کرد؟

شاید این سؤال برای شما دوستان عزیز هم مطرح شود که آیا امکان دانلود برنامه شاد برای تبلت وجود دارد یا خیر؟ آیا می توان برای دانلود برنامه شاد برای تبلت اقدام کرد یا این که این برنامه فقط بر روی گوشی نصب می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله شما می توانید برای نصب و دانلود برنامه شاد برای تبلت اقدام کنید. البته این امر به یک شرط برایتان امکان پذیر است. آن هم این که سیستم عامل تبلت شما اندروید باشد. پس در زمان نصب و  دانلود برنامه شاد برای تبلت به این امر مهم توجه داشته باشید.

برای دریافت راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

پس از دانلود و دریافت اپلیکیشن شاد، مراحل احراز هویت دانش آموزان با تغییراتی همراه شده است. از این رو دانش آموزان باید گام به گام کد ملی و دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را در این برنامه یا نسخه تحت وب شاد آن ثبت کنند و پس از آن مراحل احراز هویت را انجام دهند.

لازم به ذکر است که سیستم عامل مورد نیاز برای نصب شاد، اندروید با نسخه 4.4 به بالا است و در صورت راه اندازی این اپلیکیشن نسخه ios، فایل مربوطه در این مقاله قرار می گیرد. برای استفاده از این برنامه باید مراحل زیر را طی کنید:

  • کلیک نمودن بر روی بخش “ورود”

گام اول استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • درج کردن شماره همراه در کادر تعیین شده و سپس فشردن دکمه “ورود”

گام دوم استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • ثبت کردن کد ارسال شده و انتخاب بخش “ورود”

گام سوم استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • کلیک کردن بر روی بخش “مدرسه من” برای دسترسی به اطلاعات کلاسی و امکانات برنامه

گام چهارم استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • انتخاب کردن یکی از حساب های کاربری

گام پنجم استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • مشاهده نمودن قسمت های مختلف مربوط به کلاس از جمله آزمون های آنلاین، تدریس معلم، تکالیف خود و… و انتخاب هر کدام از این موارد در صورت ضرورت

گام ششم استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • گزینش کردن بخش“پیام رسان” برای دسترسی به گفتگوهای خصوصی و عمومی با دیگر همکلاسی ها یا معلمان

گام هفتم استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • کلیک کردن بر روی تنظیمات برای اصلاح یا تغییر اطلاعات از جمله عکس پروفایل، شماره تلفن همراه،‌ حریم خصوصی و…

گام هشتم استفاده از اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

دانش آموزانی که مراحل احراز هویت در سامانه شاد را انجام ندهند، نمی توانند از اپلیکیشن استفاده کنند و از خدمات آن بهره مند شوند. در نتیجه در آغاز افراد باید با درج کردن نام و نام خانوادگی، کد ملی، اطلاعات تولد، هویت خود را در سامانه تعیین کرده و پس از انجام فرایند احراز هویت، از امکانات آن بهره مند شوند.

نحوه بروزرسانی اپلیکیشن شاد

چنانچه پیش از این نسخه قدیمی برنامه شاد را در گوشی همراه خود نصب کرده اید، به صورت خودکار نسخه جدید جهت نصب به شما ارائه می شود که در این صورت با پیام “آیا می خواهید یک بروزرسانی برای این برنامه کاربردی موجود نصب کنید؟” برای شما ارسال می شود. با انتخاب گزینه “نصب” در پایین صفحه نیز اپلیکیشن شاد آخرین نسخه آن قابل دریافت است.

توجه داشته باشید که در صورت بروزرسانی از طریق پیام ارسالی، داده های دانلود شده از بین نمی رود. از این رو دانش آموزانی که این نرم افزار را همواره بر روی گوشی خود راه اندازی کرده اند، می توانند بدون نصب برنامه شاد جدید، برای بروزرسانی آخرین نسخه اقدام کنند.

امکانات اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

هنگام دانلود آخرین نسخه برنامه شاد ۱۴۰۳، می بینید که ویژگی ها و قابلیت های جدید و پرکاربردی جهت سهولت دسترسی دانش آموزان، مدیران و معلمان مدرسه افزوده شده و بهتر است کاربران این برنامه با این موارد آشنایی داشته باشند.

  • احراز هویت و اعطای نقش به کاربران
  • محتواها و مواد آموزشی رسمی آموزش و پرورش
  • زیباسازی و باز طراحی رابط کاربری
  • اشتراک گذاری دسکتاپ از طریق OBS
  • پیام‌رسان شاد
  • حضور و غیاب
  • ارتباط زنده یک طرفه
  • ارتباط زنده دوطرفه
  • تماس تصویری درون اپلیکیشن (تماس دوسویه)
  • آزمون شاد اپ
  • تکالیف دانش‌آموزان
  • پروفایل دانش‌آموز (کارپوشه)
  • شادینو
  • نظرسنجی
  • رسانه اختصاصی آموزش و پرورش
  • سوالات متداول و سامانه تیکتینگ شاد 
  • کلاس بندی

برای ورود به سایت شاد آموزش و پرورش به نشانی shad.medu.ir بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

چگونگی احراز هویت اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

شاید برای بسیاری از دانش آموزان و مدیران مدرسه این سوال بوجود آید که چطور می توان با برنامه شاد کار کرد؟ باید بگوییم که نحوه ورود هر کدام از افراد با نقش های متفاوت، تفاوت دارد.

فرایند احراز هویت مدیران مدرسه:

  1. مراجعه کردن به سامانه سناد
  2. ثبت کردن اطلاعات شخصی دبیران
  3. وارد شدن به صفحه مدیریت امور کلاس های مربوط به مدرسه
  4. در این قسمت مدیر مدرسه باید کلاس مربوط به هر معلم و دانش آموز را مشخص کند.
  5.  وارد شدن به صفحه جدید و تعیین کردن کلاس هایی که دبیر مشخصی ندارند.
  6. جهت احراز هویت دانش آموزان باید به همین ترتیب عمل کرد.
  7. پس از این که مراحل لازم را در سامانه سناد انجام دادید، باید وارد برنامه شاد شده و با انتخاب کردن نقش مدیر احراز هویت را انجام دهید.

مراحل احراز هویت معلمان:

معلمان باید وارد برنامه شاد شده و با انتخاب کردن نقش معلم و اطلاعات درخواستی، برای احراز هویت به عنوان دبیر وارد اپلیکیشن شاد خواهید شد.

مراحل احراز هویت دانش آموزان:

ورود دانش آموزان مانند ورود معلمان است، با این تفاوت که دانش آموز در زمان ورود باید نقش ویژه خود را انتخاب کند و بعد از احراز هویت می تواند به فعالیت خود در این برنامه ادامه دهد.

مزایا و معایب دانلود اپلیکیشن شاد

دانلود نسخه به روز نرم افزار شاد و نصب آن مزیت هایی را برای دانش آموزان در پی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

یکی از مهم ترین مزیت های نصب نسخه به روز شده این نرم افزار فراهم شدن امکان حضور و غیاب دانش آموزان به وسیله معلم است که خود می تواند قابل توجه باشد. مورد دیگر بخشی به نام کنترل تکالیف و همین طور امکان برقراری ارتباط تصویری و زنده معلم با دانش آموزان است که خود می تواند مهم تلقی شود.

از طرف دیگر، می توانید بخشی به نام آزمون ساز و همین طور کانال ها را نیز در این نسخه جدید ملاحظه نمایید و از آن استفاده کنید. در مجموعه می توان مزایا و معایب استفاده از برنامه شاد را در موارد زیر خلاصه کرد.

مزایا و معایب دانلود اپلیکیشن شاد
مزایا معایب
استفاده از زبان فارسی سرعت کم اینترنت
کیفیت پایین عکس وجود نقص در احراز هویت
امکان شخصی سازی امنیت بالا و حفظ حریم شخصی کاربران
وجود حجم کم جلوگیری از تقلب دانش آموزان
امکان دانلود به صورت رایگان پایین بودن کیفیت برخی فایل ها
مصرف حجم بالای اینترنت امکان دسترسی تمامی معلمین، مدیران و …

 

نکات مهم دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

  • برای دریافت نمودن نسخه جدید برنامه شاد می توانید از طریق لینک های موجود در سایت های مختلف از جمله بازار و مایکت اقدام کنید.
  • جهت استفاده از امکانات و خدمات برنامه شاد از جمله ارتباط با معلم مدرسه، عضویت در گروه های کلاس، بهره گیری از تماس تصویری و… سعی کنید این برنامه را بروز نگه دارید.
  • همه کاربران از جمله مدیران، معلمان و دانش آموزان که برای نخستین بار وارد برنامه شاد می شوند، باید مراحل احراز هویت در سامانه شاد خود را انجام دهند.
  • پیش از احراز هویت باید همه اطلاعات کاربران به ویژه معلمان و دانش آموزان از سوی مدیر در سامانه سناد ثبت شود.
  • برنامه شاد فقط برای سیستم عامل اندروید قابل دسترس می باشد.
  • اگر از گوشی آیفون استفاده می کنید، بایدنسخه تحت وب شاد را دریافت کنید.

نکات مهم دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه


خلاصه مقاله دانلود اپیکیشن شاد آخرین نسخه

در حال حاضر امکان دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه وجود دارد. یکی از بهترین پلتفرم ها برای تحصیل دانش آموزان به شکل غیر حضوری و مجازی، طراحی و ایجاد برنامه شاد است که از هنگام تعطیلی مدارس برای آموزش دادن دانش آموزان در همه مقاطع مورد استفاده قرار می گیرد. این اپلیکیشن که یک مدرسه مجازی بشمار می آید، دارای ویژگی و کاربردهایی است که قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده و با به روز شدن ویژگی های آن، همواره دانش آموزان به دلیل عدم وجود مشکل و یا هرگونه عیب در کارایی آن، آخرین نسخه موجود از این اپلیکیشن را دریافت می کنند.

لازم به ذکر است که در نسخه جدید این اپلیکیشن، کاربران نابینا و کم بینا نیز با استفاه از ابزار eSpeakNG این امکان را دارند که از امکانات شاد به صورت صوتی استفاده نمایند. در این مقاله اطلاعات مفیدی در ارتباط با نحوه دانلود آخرین نسخه برنامه شاد اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهامی می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید تا پاسخگوی شما عزیزان باشند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آموزش ورود به حساب شاد با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه اقدام کنم؟ 

برای اطلاع از نحوه دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر امکان پذیر است؟ 

خیر. امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای ویندوز وجود ندارد.

آیا مسئولین آموزش و پرورش امکان دانلود برنامه شاد برای اندروید را برای مردم فراهم کرده اند؟ 

بله. شما می توانید برای دانلود برنامه شاد برای اندروید اقدام کنید. به عبارت دیگر، در صورت نصب سیستم عامل اندروید روی گوشی یا تبلت می توانید برای دانلود برنامه شاد برای تبلت یا گوشی اقدام فرمایید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «دانلود آخرین نسخه برنامه شاد با آموزش تصویری + بروزرسانی ورژن 3.5.5»

  1. Avatar photo فرزانه گفت:

    سلام من نمیتونم برنامه شاد رو توی گوشیم نصب کنم میشه کمکم کنین؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام باید نسخه جدید برنامه شاد را دانلود کنید

  2. Avatar photo roya گفت:

    وقتی شاد رو نصب میکنم شماره که میزنم صحفه ای ک کد میاد نمیاد واسم و بالا نمیاد و نسخه وب شاد هم سایتش بالا نمیاد چطور مشکلو حل کنم؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام با پشتیبانی شاد 43081 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
تماس با مشاور