ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه شاد تحت وب + راهنما ورود مستقیم Web.shad.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سامانه شاد تحت وب
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مرتبط با شاد تحت وب

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه شاد تحت وب آموزش و پرورش با نشانی web.shad.ir برای تمامی دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی راه اندازی شده و کلیه دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به برنامه شاد وب، از آموزش معلم‌های خود استفاده کنند و از ادامه تحصیل عقب نمانند.

این اپلیکیشن که توسط آموزش و پرورش طراحی شده، دارای امکانات فراوانی بوده و مورد استقبال دانش آموزان و معلمان عزیز قرار گرفته است. البته دقت داشته باشید که قبل از هرگونه اقدامی برای ورود به شاد تحت وب باید از نحوه ثبت نام در اپلیکیشن آن به صورت مستقیم در سایت web.shad.ir اطلاع حاصل کنید.

متقاضیان گرامی دقت فرمایید کلیه امور مربوط به وب شاد اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات و ثبت درخواست‌ها به صورت اینترنتی از طریق نشانی web.shad.ir انجام می‎شود. از این رو در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید. جهت ارتباط با مشاوران کافی است با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه شاد وب وارد سایت web.shad.ir شوید.

معرفی سامانه شاد وب web.shad.ir

با شیوع گسترده ویروس کرونا تمامی مدارس کشور برای مدتی طولانی بسته شد. به این صورت که امکان حضور در مدرسه‌ها چه در مقطع دبستان و چه اول و دوم متوسطه برای هیچ یک از دانش آموزان امکان پذیر نبود.

از این رو بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش، سامانه شاد وب برای استفاده دانش آموزان راه اندازی شد تا دانش آموزان بتوانند با مراجعه به سایت web.shad.ir از این برنامه استفاده کنند.

بنابراین امکان استفاده از برنامه وب شاد shad web، از طریق گوشی تلفن همراه و یا کامپیوتر برای هر یک از دانش آموزان فراهم شده است. البته متأسفانه هنوز امکان استفاده از برنامه شاد بر روی دستگاه کامپیوتر به صورت نصبی برای داوطلبان وجود ندارد و افراد تنها می‌توانند از برنامه شاد تحت وب استفاده کنند.

از این رو در صورتی که به گوشی اندروید برای استفاده از برنامه شاد دسترسی ندارید، به راحتی می‌توانید اپلیکیشن شاد تحت وب را برای دریافت آموزش‌های مدرسه و شرکت در کلاس‌های درس استفاده کنید.

فقط توجه داشته باشید که کسب اطلاعاتی دقیق و درست در رابطه با نحوه ورود به سامانه web.shad.ir برای شما به عنوان یک دانش آموز الزامی و مهم است. بنابراین ابتدا با نصب برنامه وب شاد و سپس امکانات آن به خصوص پشتیبانی شاد آشنا شوید.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه وارد لینک مربوطه شوید.

راهنما ورود به سامانه شاد تحت وب web.shad.ir

برنامه شاد وب یکی از اپیکیشن‌های ساده و مطمئن برای دانش آموزان است تا بتوانند در فضایی امن و تحصیلی در کلاس‌های آنلاین مدرسه شرکت کنند. اما آموزش و پرورش بعد از مدتی برای راحتی دانش آموزان و جلوگیری از آسیب شدید چشم و گردن، نسخه تحت وب برنامه شاد را به راه انداخته است.

دانش آموزان تنها از طریق کامپیوتر و لپ تاپ می‌توانند وارد آدرس اینترنتی web.shad.ir در مرورگر گوگل شوند. از این رو در ادامه با ذکر مراحل لازم برای ورود به نسخه وب شاد یا همان web.shad.ir در خدمت شما دانش آموزان عزیز هستیم.

برای آشنایی و ورود به سامانه هوشمند معلم روی لینک کلیک کنید.

در گام اول باید نشانی اینترنتی شاد وب web.shad.ir را در مرورگر گوگل سرچ کرده و شماره‌ای که با آن فعال هستید را وارد کنید.

ورود به شاد نسخه تحت وب

سپس می‌بایست کد 5 رقمی که به شماره ثبت شده‌تان ارسال می‌شود را در جایگاه مربوطه درج کنید.

درج کد پیامک شده برای ورود به شاد وب

در مرحله بعد وارد فضای سامانه شاد تحت وب شده و باید بر روی گزینه “ورود به مدرسه من” کلیک نمایید.

ورود به مدرسه من در شاد

نقش خود را انتخاب کرده و سپس برای احراز هویت، اطلاعات خود را مثل تاریخ تولد وارد کنید.

ورود به برنامه شاد تحت وب با کد ملی

اطلاعیه: اپلیکیشن شاد در نسخه اندروید تنها بر روی تلفن‌های هوشمند دارای نسخه اندروید 4.4 پشتیبانی می‌شود. از این رو افرادی که تلفن همراهشان این نسخه را پشتیبانی نمی‌کند، لازم است نسخه تحت وب را نصب نمایند.

برای آشنایی با ثبت نام مدارس غیرحضوری روی لینک بزنید.

امکانات شاد وب web.shad.ir

دانش آموزان و معلمان برای اینکه در طول مدتی برای درس دادن و یا یادگیری کتاب‌های تخصصی و سخت، خسته نشوند و یا سردردهای وحشتناک نگیرند، می‌بایست علاوه بر داشتن اپیکیشن بر روی گوشی اندروید یا آیفون، وارد سامانه تحت وب برنامه شاد شوند.

امکانات برنامه شاد تحت وب محدود است و به اندازه خدمات اپیکیشن شاد در گوشی قابل استفاده نمی‌باشد. با این حال، وب شاد shad web می‌تواند برای آن دسته از کسانی که به دنبال صفحه‎ای بزرگتر و راحت‌تر از اپیکیشن شاد هستند، مفید باشد.

امکانات سامانه تحت وب شاد، عبارت است از:

  • شادنامه
  • شادنما
  • مدرسه من
  • استیکر
  • کتاب درسی
  • کانال و گروه
  • چت شخصی
  • تغییر رنگ پس زمینه
  • ارسال عکس و فیلم
  • از شاد بپرس
  • کانال ورزشی و سلامت
  • کانال فرهنگی و هنری
  • شاد رویداد

برای ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش وارد لینک مربوطه شوید.

امکانات شاد وب

امکانات شادبوم تحت وب

سامانه شادبوم تحت وب در کنار سامانه شاد وب، طراحی شده است. این سایت به نشانی اینترنتی shadboom.medu.ir برای برگزاری فعالیت‌های فوق برنامه و خارج از کلاس برای دانش آموزانی که به دنبال یادگیری بیشتر هستند، طراحی شده و دارای امکانات زیر است:

برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات
مطالعه کتاب‌های غیردرسی در نرم افزاد کتاب‌خوان
آموزش و مشاوره‌ در زمینه تحصیلی و شغلی
آزمون‌های آنلاین از طریق سامانه ims
برگزاری تفریح و سرگرمی

نحوه ورود به شاد از طریق نسخه اندروید

نسخه اندروید هم همانند شاد وب نیاز به انجام مراحلی برای ثبت نام است. در صورتی که مراحل احراز هویت شما انجام شده باشد، می‌توانید مراحل زیر را جهت ورود طی کنید.

مرحله اول ورود دانش آموزان به برنامه شاد این است که شماره تلفن خود را در کادری مشابه تصویر ذیل درج کرده و دکمه “ورود” را بفشارند.

مرحله دوم ورود دانش آموزان به برنامه شاد به این صوت است که باید کد ارسال شده به شماره مذکور را در قسمت مربوطه ثبت و روی گزینه “ورود” کلیک کنند.

برای احراز هویت نیاز است مراحل زیر را طی نمایید:

در ابتدا باید بر روی گزینه “ورود به برنامه” کلیک کرده و سپس شماره موبایل خود را که مدیر مدرسه آن را در سایت سناد ثبت کرده است وارد کنید.

احراز هویت در شاد

حال باید کد فعال سازی ارسال شده را در بخش خواسته شده درج کرده و سپس از آن اطلاعات کاربری خود را که شامل نام و نام خانوادگی می‌باشد، وارد کنید.

ثبت کردن مشخصات در شاد

اکنون برای برای احراز هویت در شاد، مانند تصویر گزینه “ورود به مدرسه من” را انتخاب نمایید.

اطلاعات هویتی در شاد

سپس از شما یک سری اطلاعات هویتی خواسته می‌شود که باید هر یک را در جایگاه مشخص شده، وارد کنید.

برای اطلاع از دیلیت اکانت شاد کلیک کنید.

ورود به سامانه شاد تحت وب برای دارندگان آیفون

نسخه اپیکیشن شاد برای ios هنوز منتشر نشده است و بسیاری از معلمان، مدیران مدرسه و دانش آموزان در این بین به مشکل برخورده‌اند. بنابراین این افراد با نسخه تحت وب شاد می‌توانند به راحتی وارد فضای این برنامه شوند و در کلاس‌ها، جشن‌ و مسابقات و رویدادهای علمی شرکت کنند.

در گام اول برای ورود به شاد وب، باید با مرورگر safari آدرس برنامه شاد تحت وب web.shad.ir را سرچ کنید.

ورود به شاد وب با آیفون

و بعد باید گزینه “add to home screen” را ذخیره کنید تا این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در آیفون اضافه شود.

اضافه کردن برنامه وب شاد به گوشی آیفون

سپس شماره تماس و اسم کشور خود را وارد کنید و مراحل بعدی را همانند مراحل نسخه تحت وب در کامپیوتر انجام دهید.

درج شماره همراه و ورود به مرحله بعد

پیغام خطای سیستم در سامانه شاد تحت وب

شاید این مشکل برای دانش آموزان بسیاری نیز به وجود آمده و در زمان ورود به سایت web.shad.ir و استفاده از برنامه شاد تحت وب، با مشکل خطای سیستم مواجه شده باشند.

با یک بار بستن اپلیکیشن شاد تحت وب و ورود مجدد به این سامانه، می‌توانید به راحتی این مشکل را حل کنید و تجربه استفاده آسان و خوبی را از برنامه شاد تحت وب داشته باشید.

برای دریافت راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد وارد لینک مربوطه شوید.

مزیت استفاده از سامانه شاد تحت وب

استفاده از اپلیکیشن شاد تحت وب و نصب آن از طریق web.shad.ir می‌تواند برای هر یک از دانش آموزان مزیت‌های زیادی به همراه داشته باشد.

از میان این مزیت‌ها می‌توان به ارتباط آسان تصویری دانش آموز با معلم‌ها و همین طور چک کردن مکرر تکالیف به وسیله معلم اشاره کرد.

از طرف دیگر، تمامی معلم‌ها با دانلود و استفاده از برنامه شاد وب، به راحتی می‌توانند کار حضور و غیاب دانش آموزان را انجام دهند.

همچنین معلم با طرح آزمون و سوال و جواب دو طرفه، می‌تواند در فضای شبیه سازی شده کلاس و مدرسه، تدریس کرده و از دانش آموزان بخواهد در حین درس مشارکت داشته باشند.

برای اطلاع از نحوه نصب شاد در کامپیوتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

هزینه نصب و استفاده از سامانه شاد تحت وب

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که آیا برای نصب و استفاده از سامانه شاد تحت وب، باید هزینه‌ای را پرداخت کنیم یا نصب و استفاده از این برنامه رایگان است؟

در پاسخ به این پرسش پرتکرار باید عرض کنیم که به هیچ وجه نیازی به پرداخت هزینه برای نصب و استفاده از سامانه شاد وب ندارید و می‌توانید بدون واریز هیچ پولی، از اپلیکیشن شاد تحت وب استفاده کنید.

این برنامه توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده و به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم قرار گرفته شده است. به غیر از دانش آموزان، معلمان و مدیران مدرسه هم می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه تعرفه‌ای از نسخه شاد وب و امکانات آن استفاده کنند.

برای کسب اطلاع از نحوه ورود به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

معایب استفاده از برنامه شاد وب

با شیوع ویروس کرونا و بعد از گذشت مدت زیادی از تعطیلی مدارس، به دلیل طولانی شدن بیماری و پیدا نکردن درمان قطعی آن، برنامه شاد راه اندازی شد تا دانش آموزان از فضای درس و امتحانات فاصله نگیرند.

پس از نتیجه بخشی اپیکیشن شاد، آموزش و پرورش برای بهبود کیفیت و امکانات آن، وب شاد shad web را به وجود آورد و آن را در دسترس دانش آموزان و معلمان و همچنین عموم مردم قرار داد. این برنامه با وجود مزایای زیاد مثل برگزاری جشن‌ها و مسابقات علمی و تدریس معلمان، مشکلات و معایب خاص خودش را نیز دارد.

از بزرگ ترین معایب استفاده از برنامه شاد، چه نسخه نصبی و چه سامانه شاد تحت وب، پایین بودن سرعت و قطع شدن مکرر آن است. همچنین عدم نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و همین طور گوشی آیفون، می‌تواند جز بزرگترین ضعف‌های این برنامه به حساب آید.

البته معایب دیگری نیز دارد که در لیست زیر آمده است:

  • مشکل احراز هویت برای ios
  • تجربه کم معلمان در تدریس آنلاین
  • کندی اینترنت و قطعی و وصلی زیاد
  • محدودیت حجم در ارسال عکس و فیلم
  • کمبود وقت در تدریس و تقسیم‌بندی کلاس‌ها
  • عدم نسخه اپیکیشن شاد در ios

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

اینترنت رایگان برای استفاده از سامانه شاد وجود دارد؟

با توجه به تصمیم مسئولین آموزش و پرورش و همچنین وزارت ارتباطات، تمامی دانش آموزان می‌توانند از اینترنت رایگان برای ورود به سامانه شاد استفاده کنند و این امکان برای همه آن‌ها به راحتی فراهم شده است.

فقط کافیست سیم کارتی را تهیه کرده و برای دریافت آموزش‌ها از سامانه شاد تحت وب اقدام نمایند.

البته دقت داشته باشید که این اینترنت رایگان تنها برای استفاده از شبکه شاد است و به هیچ وجه نمی‌توانید برای ورود به سایت‌ها و یا دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیگر از این اینترنت استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه استفاده از این اینترنت رایگان و حتی حجم بسته‌های اینترنتی می‌توانید از کمک مشاوری آگاه و کاردان در این رابطه استفاده کنید.

فردی که بتواند اطلاعات مورد نیاز در رابطه با اینترنت رایگان جهت نصب و استفاده از اپلیکیشن شاد تحت وب را در اختیارتان قرار دهد.

برای اطلاع از مشکلات برنامه شاد روی لینک کلیک کنید.

اتباع می‌توانند از سامانه دانش آموزی شاد استفاده کنند؟

بله اتباع نیز امکان استفاده از این سامانه را دارند و از این بابت ممنوعیتی برای آن‌ها وجود ندارد. البته تفاوت کوچکی در نحوه استفاده از شاد وب و اپیکیشن آن مشاهده شده که مربوط به نحوه احراز هویت می‌باشد.

افرادی که اتباع خارجی هستند باید به جای کد ملی، کد اتباع خود را در فیلد مربوطه درج نمایند. لازم به ذکر است که اتباع نیازی به درج اطلاعاتی مانند شماره شناسنامه و شماره تماس ندارند و تنها با درج کد هویتی خود می‌توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند.

پادکست صوتی مقاله

 


خلاصه مقاله شاد وب

در این مطلب به نحوه استفاده از سامانه شاد تحت وب web.shad.ir پرداختیم و درباره ورود به این برنامه از طریق کامپیوتر و گوشی آیفون، توضیحاتی را ارائه دادیم. سپس در رابطه با امکانات shad web گفتیم که از آن می‌توان برای جشن‌ها و رویدادهای کلاسی و علمی استفاده کرد و در کانال‌های ورزشی و فرهنگی و هنری عضو شد.

البته وب شاد علاوه بر مزایا و امکاناتی که دارد، دارای معایبی است که مهم‌ترین آن کندی اینترنت و قطع و وصلی، حسن تدریس در کلاس می‌باشد. با این حال اگر سوالی در اینباره دارید، می‌توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مرتبط با شاد تحت وب

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان استفاده از سامانه شاد تحت وب برای دانش آموزان وجود دارد؟

بله. در صورت عدم دسترسی به گوشی اندروید می‌توانید از برنامه شاد تحت وب استفاده کنید.

برای دسترسی به شاد تحت وب به کدام سایت باید مراجعه کرد؟

برای ورود به شاد تحت وب به سایت web.shad.ir مراجعه و ثبت نام نمایید.

مزیت استفاده از سامانه شاد تحت وب چیست؟

مزیت استفاده از سامانه شاد تحت وب امکانات عالی و آموزش‌های درسی آن است.

 

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «سامانه شاد تحت وب + راهنما ورود مستقیم Web.shad.ir»

  1. Avatar photo S گفت:

    سلام چرا کد فعالسازی ارسال نمیشه؟بار ها تلاش کردم ولی فایده نداشت‌.

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در این مورد با پشتیبانی در ارتباط باشید.

  2. Avatar photo R گفت:

    سلام من از دیروز دارم تلاش می‌کنم ولی کد برام فرستاده نمیشه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر سرور از دسترس خارج شده بود

  3. Avatar photo حنانه قربانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید حساب کاربری من داخل شاد تعلیق شده من باید چ کاری انجام بدم تا از تعلیق در بیاد حسابم؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با پشتیبانی تماس بگیرین

  4. Avatar photo محمود گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید اکانت شاد من تعلیق شده میشه بگید دلیلش چیه؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای پیگیری با ما تماس بفرمایید

  5. Avatar photo محمد رضا امینی گفت:

    سلام من توفضای ابری چنتا عکس فیلم ذخیره کردم الان باز نمیشه باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      برنامه را به روز کنید و یا با پشتیبانی شاد تماس حاصل فرمایید .

  6. Avatar photo معصومه بهادری گفت:

    با سلام
    من آموزگار تربیت بدنی هستم
    فیلم های کانون های ورزشی در بستر شاد دانلود نمی شوند و قابل استفاده برای همکاران تربیت بدنی نیستند.لطفا مجدد بارگزاری بفرمایید.با تشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از پشتیبانی مستقیم سامانه پیگیری نمایید.

  7. Avatar photo سید مهدی گفت:

    سلام علیکم
    از بابت مطلب متشکرم
    امکان دارد که بزرگسالی بدون شرکت در کلاسها و فقط با گذراندن امحانات مربوطه مدرک پایه ها را (مرحله به مرحله) اخذ کند؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای دریافت مدرک دیپلم طی کردن کلاس ها لازم است ولی باز این مورد بستگی به مدرسه و تصمیم گیری انها دارد موفق باشید

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیر.
      اگر شرایط خاصی دارید میتونید با آموزش و پرورش هماهنگ کنید.

      1. Avatar photo سلام وقت بخیر گفت:

        من میخواستم تایید دو مرحله بزنم به شاد ولی نمیشه یکی راهنمایی میکنه ؟

        در آپدیت جدیدش دیلیت اکانت اومده ولی نمیتونی دیلیت کنی برا اینم راهنمایی میکنین ممنون میشم

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          باگ اپلیکیشن می باشد در بروزرسانی های آتی این مشکل برطرف خواهد شد.

  8. Avatar photo فیاض گفت:

    شماره موبایلم رازدم ولی شادبازنکرده

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام برای ورود به سامانه شاد اختلالی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور