ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه صفاهان اصفهان

دانشگاه صفاهان اصفهان 
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در دانشگاه صفاهان اصفهان امکانپذیر شد. آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ورود به این دانشگاه هستند، می توانند پس از پذیرش، از طریق ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه صفاهان در یکی از مقاطع کاردانی، کارشناسی و ارشد بدون کنکور و با کنکور به تحصیل بپردازند. با توجه به آن که پذیرش این دانشگاه به صورت بدون آزمون می باشد، توصیه می شود که قبل از نام نویسی از شرایط لازم آگاه شوید. برای آگاهی از نحوه ورود به سامانه ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاعی صفاهان می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

به منظور اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام رشته های دانشگاه صفاهان اصفهان و شرایط پذیرش با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه پذیرش دانشگاه صفاهان اصفهان

 

سامانه ثبت نام دانشگاه صفاهان

 

دانشگاه صفاهان به عنوان یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی هر ساله دانشجویان بسیاری را در رشته های مختلف جذب می کند. روش ورود به این دانشگاه به دو صورت با آزمون و بدون آزمون می باشد.

برای ورود به رشته با آزمون، متقاضیان بایستی مانند همه داوطلبان دیگر در زمان ثبت نام کنکور سراسری، با مراجعه با سامانه سنجش مراحل ثت نام را انجام داده و در جلسه حضور یابند. چنانچه این افراد بتوانند رتبه مجاز را کسب کنند، قادر خواهند بود تا در یکی از رشته های تحصیلی این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

همچنین، در مورد رشته های بدون ککور نیز متقاضیان ورود به دانشگاه صفاهان اصفهان می توانند در زمان های مقرر شده، پس از دریافت دفترچه رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی و مطالعه مندرجات آن، بر اساس لیست رشته های دانشگاه صفاهان ذکر شده در آن، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

البته همانطور که می دانید، هر داوطلب در زمان انتخاب رشته بدون کنکور، مجاز به گزینش حداکثر 100 رشته می باشد، که در این میان می توان رشته های دانشگاه صفاهان را جزء الویت ها قرار داد.

قابل ذکر است که ثبت نام این دانشگاه دو نوبت در سال، ورودی مهر و بهمن انجام می شود. همچنین، متقاضیان این امکان را دارند که بدون توجه به توع مدرک فارغ التحصیلی خود، در صورت برخورداری از شرایط لازم، در یکی از رشته ها به تحصل بپردازند.

 

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه صفاهان اصفهان

زمان ثبت نام ورودی مهر رشته های دانشگاه صفاهان به دلیل شیوع بیماری کرونا، با سال های گذشته تفاوت داشت. به طوری که گرچه قرار بود ثبت نام ورودی بدون آزمون مهرماه 99 از تاریخ 20 استفند 98 تا31 شهریور 99 ادامه یابد، اما این زمان تغییر کرد به 99/5/5 موکول شد و تا 99/6/1 ادامه داشت.

همچنین، زمان ثبت نام نیمسال دوم نیز از 30 آذر لغایت 3 دی ماه بود. البته این تاریخ نیز به دلیل ایجاد فرصتی دوباره برای جاماندگان 6 دی ماه تمدید شد.

متقاضیان ورود به این دانشگاه می توانند در زمان های تعیین شده، پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org و دانلود دفترچه انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، فرایند انتخاب رشته را تکمیل کنند.

همچنین، پس از اینکه نتایج اعلام شد، داوطلبان می توانند از طریق ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه صفاهان و تکمیل مدارک خواسته شده، فرایند نام نویسی را تکمیل کنند.

 

 

شرایط ورود به دانشگاه صفاهان چیست؟

همانطور که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ذکر شده است. متقاضیان باید از شرایط عمومی و اختصاصی نام برده برخوردار باشند. شرایط عمومی عبارتند از:

 

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی

 

  • نداشتن هیچ گونه عناد با جمهوری اسلامی ایران و یا گروهک های منافق

 

  • عدم سوء پیشینه کیفری یا ضد اجتماعی در قبل یا حین تحصیل

 

  • نداشتن ارتباط با سازمان ساواک یا رهبران آن

 

  • ارائه یکی از مدارک چهارگانه دیپلم نظام قدیم، دیپلم /پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی ( به جای مدرک پیش دانشگاهی)، یا دیپلم نظام جدید

 

  • برخورداری کاردانی یا پیش دانشگاهی برای دارندگان مدرک دیپلم فنی و حرفه ایی و کاردانش نظام قدیم

 

  • دانشجویانی که در حال تحصیل در دوره های روزانه هستند، در صورت قبولی در رشته های بدون آزمون بایستی از رشته قبلی خود انصراف دهند

 

  • متقاضیان ورودی مهرماه باید مدرک دیپلم، پیش دانشگاهی یا کاردانی را حداکثر تا 30 شهریور، و داوطلبان ورودی بهمن مدرک خود را نهایتاً تا 30 دی ماه اخذ و ارائه نمایند

 

  • افرادی که در رشته های علوم پزشکی وزارت بهداشت فاررغ التحصیل شده اند، موظفند برای ثبت نام ، طرح تعهد خدمت خود را حداکثر تا پایان شهریور ماه به اتمام برسانند

 

 

جهت دریافت اسامی دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون و شرایط پذیرش بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

لیست رشته های دانشگاه صفاهان

 

سامانه ثبت نام دانشگاه صفاهان

 

تنوع رشته های دانشگاه صفاهان اصفهان نسبت به دانشگاه آزاد کمتر است و می توان گفت که دارای سه دانشکده فنی و مهندسی، هنر و معماری، و علوم انسانی می باشد. به عبارتی می توان گفت که، لیست رشته های دانشگاه صفاهان تنها در گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی ارائه می شود.

 

پذیرش بدون آزمون کارشناسی دانشگاه صفاهان اصفهان

 

روانشناسی
علوم تربیتی
مشاوره
حقوق

 

 

پذیرش با آزمون کرشناسی ارشد دانشگاه صفاهان اصفهان

 

فیزیولوژی ورزشی
حرکات اصلاحی
مشاوره خانواده
آموزش و پرورش پیش دبستانی
برنامه ریزی درسی
مهندسی تجارت ( تجارت الکترونیک، شبکه نرم افزار، هوش مصنوعی، مخابرات، الکترونیک دیجیتال)

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی صفاهان اصفهان

ثبت نام نهایی در موسسه صفاهان به طور معمول به صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد. اما در حال حاضر، به دلیل شرایط کرونایی ممکن است تغییراتی در روند ثبت نام صورت گرفته باشد که توصیه می شود، قبل از آن از چگونگی انجام روند مربوطه آگاهی یابید. اما به طورکلی برای ثبت نام اینترنتی به مدارک زیر نیاز است.

 

  • یک قطعه عکس جدید 4*3 با فرمت jpg
  • داشتن کد پیگیری داوطلبی ( مخصوص داوطلبان دارنده سهمیه رزمندگان و ایثارگران)
  • داشتن کد رهگیری 13 رقمی (مخصوص داوطلبان  تبعه غیر ایرانی)
  • معدل کل آخرین مدرک فارغ التحصیلی

 

 

جهت اطلاع از  لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه صفاهان

پس از اینکه متقاضیان رشته های با کنکور و بدون کنکور مجاز به ورود به دانشگاه صفهان شدند، بایستی جهت ثبت نام نهایی وارد سامانه ثبت نام دانشگاه صفاهان شده و مراحل زیر را طی نمایند.

  • ورود به سایت صفهان به آدرس اینترنتی safahan.ac.ir
  • ورود به سامانه دانشجویی از منوی سامانه ها
  • انتخاب گزینه پذیرش
  • تکمیل مشخصات فردی
  • اسکن مدارک با وضوح و کیفیت مناسب
  • پرداخت شهریه ثابت به صورت اینترنتی
  • ارسال فرم جهت بررسی
  • تایید مشخصات و اسکن مدارک توسط کارشناس
  • دریافت شماره دانشجویی و پسورد
  • ورود به سامانه آموزش با شماره دانشجیی و پسورد دریافتی

 

 

برای آشنایی با  دانشگاه هنر و معماری پارس بدون کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

آیا مدرک دانشگاه صفاهان معتبر است؟

با توجه به اهمیت اشتغال و موقعیت های استخدامی، برای بسیاری از دانشجویان و یا متقاضیان ورود به دانشگاه مهم است که آیا مدرک دانشگاهی آن دارای اعتبار کافی است یا خیر. این مسئله در مورد دانشگاه صفاهان نیز صدق می کند.

باید بگوییم که مدرک تحصیلی همه فارغ التحصیلان همه دوره های تحصیلی، اعم از دولتی، غیر دولتی، روزانه، شبانه، نوبت دوم، حضوری، غیر حضوری و … که تحت نظر و دارای مجوز از موسسات آموزش عالی هستند، از نظر تحصیلی و قانونی دارای اعتبار کامل دارند.

از این رو، مدرک دانش آموختگان دانشگاه صفاهان اصفهان نیز که از جمله موسسه های علمی آموزشی غیر انتفاعی می باشد، برای استخدام در سازمان ها یا ادارات دولتی و غیر دولتی از ظرفیت کافی برخوردار است. از سوی دیگر، مدرک این دانشگاه از کد صحت سنجی هر دانش آموخه برخوردار است، که این خود نشان دهنده اعتبار مدرک آن می باشد.

 

 

مزایای تحصیل در دانشگاه صفاهان 

از آنجا که دانشگاه غیر انتفاعی صفاهان جزء زیرنظام های اصلی وزارت می باشد، این امکان برای دانش آموختگان آن وجود دارد که از طریق دانشنامه فارغ التحصیلی در کشورهای دیگر به تحصیل بپردازند.

از نظر علمی نیز می توان به اساتید مجرب و کارآزموده این دانشگاه اشاره کرد. اغلباساتید و اعضای هیئت علمی دارای مدارک تحصیلی از دانشگاه های معتبر هستند.

شهریه این دانشگاه غیر انتفاعی کمتر از دانشگاه آزاد بوده و همین سبب مورد، سبب گرایش داوطلبان با دانشگاه صفاهان شده است.

 

 

رتبه علمی دانشگاه صفاهان اصفهان

دانشگاه صفاهان که در سال 1385 تاسیس شده است، در حال حاضر آموزش 1500 دانشجو را بر عهده دارد. همچنین 102 استاد در رشته های مختلف به تدریس می پردازند.

رتبه علمی آن در بین دانشگاه های غیر انتفاعی در سال 1398، 71، و در میان همه دانشگاه های کل کشور، 447 می باشند. بر اساس آمارهای اعلام شده، تا کنون 107 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی از این دانشگاه منتشر شده است و بیشترین کلید واژه های مقالات، به کلمات” قوس پشتی” و ” قوس کمری” اختصاص یافته است.

 

 

بر ای اطلاع از لیست  رشته های دانشگاه ارشاد دماوند بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه صفاهان

دوره های تحصیلت تمیلی دانشگاه صفاهان کار خود را از سال 1391 آغاز کرد و اولین رشته آن مهندسی نرم افزار بود. در حال حاضر نیز 10 رشته در گروه علوم انسانی و مهندسی در این دانشگاه پذیرش می شود. این رشته ها به قرار زیر هستند:

 

علوم تربیتی- برنامه ریزی درسی

 

مشاوره خانواده

 

آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی

 

اقتصاد شهری

 

شبکه های کامپیوتری

 

تجارت الکترونیک

 

مهندسی نرم افزار

 

هوش مصنوعی و رباتیک

 

مخابرات سیستم

 

و سیستم های الکترونیک دیجیتال

 

 

تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به فعالیت هایی همچون، جذب اساتید مجرب به عنوان استاد راهنما یا مدرس، تشویق دانشجویان از نظر مادی برای پذیرش در دوره ها دکتری، ایجاد رشته های جدید بر اساس قابلی ها و ظرفیت های دانشگاه و …. می باشد.

 

 

جهت آگاهی از شرایط ورود به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

شهریه دانشگاه صفاهان اصفهان چگونه است؟

از آنجا ک دانشگاه صفاهان جزء موسسات غیر انتفاعی می باشد، طبیعتا شهریه پرداز خواهد بود. شهریه رشته های دانشگاهی غیر انتفاعی به دو بخش ثابت و متغیر تقسیم بندی می شوند که به تناسب در دوره های کاردانی و کارشناسی دارای تفاوت هایی هستند.

همچنین، دانشجویان باید توجه داشته باشند که هر ساله به طور معمول 10 الی 15 درصد به این مبلغ اضافه می شود. جدوال زیر نشان دهنده میزان شهریه 99 می باشد.

 

 میزان شهریه رشته های ارشد دانشگاه صفاهان اصفهان
گروه آزمایشی سایر گروه های آزمایشی  علوم انسانی
شهریه ثابت (تومان) 930/000

الی

1/100/000

850/000

الی

1/000/000

شهریه هر واحد پایان نامه (عملی)

(تومان)

470/000

الی

630/000

430/000

الی

600/000

شهریه هر واحد پایان نامه (نظری)

(تومان)

400/000

الی

590/000

 

400/000 الی

590/000

شهریه متغیر (تومان) هر واحد نظری 185/000 155/000

 

هر واحد عملی 280/000 240/000

 

 

 

شهریه رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه صفاهان اصفهان

 

گروه آزمایشی  

علوم انسانی

 

 

 علوم مهندسی

 

شهریه ثابت هر نیمسال (تومان) 385/000

الی

400/000

475/000

 

الی

495/000

شهریه متغیر (تومان) هر واحد پروژه 75/000

الی

80/000

78/000

 

الی

85/000

هر واحد درسی عمومی 18/000 19/000

 

هر واحد درسی پایه نظری 28/000 29/000

 

هر واحد درسی اصلی تخصصی 30/000 36/000

 

هر واحد عملی 24/000 30/000

 

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله در مورد زمان، شرایط و نحوه پذیرش در دانشگاه صفاهان اصفهان پرداختیم و شیوه ثبت نام در سامانه ثبت نام این دانشگاه را مورد بررسی قرار دادیم.

چنانچه شما نیز قصد ورود به این دانشگاه را دارید، از طریق ارتباط با مشاورین ما، می توانید ضمن آگاهی از میزان شهریه لیست رشته ها صبح الی ی دانشگاه غیر انتفاعی صفاهان و شرایط تحصیل، در مورد تمامی موارد فارغ التحصیلی یا پذیرش آگاه شوید. برای این کار کافی است که از طریق شماره های مندرج در جدول زیر، از ساعت  شب با سامانه ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

به منظور اطلاع از شرایط ورود به رشته های دانشگاه صفاهان اصفهان تمام مقاطع تحصیلی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

شرایط پذیرش دانشگاه های غیرانتفاعی شیراز

معرفی رشته مهندسی نفت

ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران 

دانشگاه صفاهان اصفهان 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان در دانشگاه صفاهان اصفهان ثبت نام نمود؟

این دانشگاه در دو نوع با آزمون و بدون آزمون ( بر اساس سوابق تحصیلی) دانشجو جذب می کند.

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه صفاهان اصفهان چه زمانی است؟

ثبت نام بدون آزمون در هر دو نیمسال مهر و بهمن صورت می پذیرد که زمان دقیق را می توانید از مشاورین ایران تحصیل جویا شوید.

دانشگاه صفاهان اصفهان در چه رشته هایی بدون آزمون دانشجو می پذیرد؟

در این مقاله لیست رشته های دانشگاه صفاهان به همراه نحوه ورود به سامانه ثبت نام آن آمده است.

شرایط ورود به دانشگاه صفاهان اصفهان چیست؟

متقاضیان باید از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به پذیرش دانشجویان غیر انتفاعی برخوردار باشند

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی

    ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 1403 + شرایط و رشته ها

    ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی آغاز شد. رشته‌های ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی تنها مختص رشته‌های بدون کنکور است. کلیه داوطلبانی که متقاضی ثبت نام تکمیل ظرفیت در این دانشگاه هستند می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام...
  • رشته های دانشگاه غیرانتفاعی

    رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1403 + دانشگاه ها | sanjesh

    این روزها بسیاری از افراد علاقمند هستند در دانشگاه های غیرانتفاعی به تحصیل بپردازند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در یک مقاله جامع و کاربردی رشته های دانشگاه غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ را مورد بررسی قرار دهیم. این نکته...
  • رشته های دکتری غیر انتفاعی

    رشته های دکتری غیرانتفاعی 1403 + لیست کامل رشته ها

    تحصیل در مقطع دکتری در برخی از دانشگاه های غیر انتفاعی امکان پذیر شد. متقاضیان گرامی می توانند با مشاهده لیست رشته های دکتری غیرانتفاعی جهت انتخاب رشته و دانشگاه مد نظر خود اقدام کنند. برای ثبت نام در دانشگاه های...
  • معرفی رشته شیعه شناسی ارشد

    معرفی رشته شیعه شناسی ارشد + منابع و لیست دروس

    معرفی رشته شیعه شناسی ارشد می‌تواند دانشجویان علاقه‌مند به این رشته را آگاه‌تر کند تا آن‌ها با اطلاعات کافی مشغول به تحصیل شوند. رشته شیعه شناسی یکی از گرایش‌های کنکور انسانی است که معمولاً در دانشگاه‌ مختلف ارائه می‌شود. شما...
تماس با مشاور