ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور 1403 + راهنما مراحل | sanjesh

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای شرکت در آزمون سراسری داوطلبان باید با نحوه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری آشنا باشند. همه افرادی که می‌خواهند در آزمون سراسری 1403 شرکت کنند، باید مبلغی تحت عنوان هزینه نام‌نویسی در کنکور سراسری را از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org را پرداخت نمایند.

پرداخت این مبلغ برای همه افراد یکسان خواهد بود، اما برای داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی هستند، مبلغ جداگانه دریافت خواهد شد و داوطلبان باید سریال علاقمندی مجزایی خریداری کنند. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403، سؤال دارید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در ایران تحصیل شما را راهنمایی کنند.

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور 1403

👈 داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری 1403 را دارند، باید برای تکمیل فرانید اسم‌نویسی خود، هزینه  خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور را بپردازند. پرداخت هزینه آزمون و خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری از طریق سامانه sanjesh.org انجام خواهد شد.

هر داوطلب با در اختیار داشتن کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم می‌تواند سریال اعتباری خود را خریداری نماید.

جهت شرکت در کنکور سراسری مانند هر آزمون دیگری یک مبلغ مشخص به عنوان هزینه ثبت‌نام کنکور از داوطلبان دریافت خواهد شد. بر اساس شرایط اعلام شده برای ثبت نام در کنکور سراسری، هر داوطلب می‌تواند حداکثر در یک گروه آزمایش اصلی تجربی، ریاضی، انسانی و دو گروه آزمایشی هنر و زبان شرکت کند.

از این رو حتماً باید مراحل خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 را در زمان مقرر انجام دهند. به این منظور داوطلبان می توانند از طریق لینک خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری به نشانی epay.sanjesh.org جهت پرداخت هزینه اقدام کنند.

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام آزمون سراسری 1403

👈 همزمان با آغاز فرایند اسم‌نویسی از طریق سایت سازمان سنجش، پرداخت هزینه آزمون و خرید کارت اعتباری ثبت‌نام آزمون سراسری امکان‌پذیر می‌باشد.

لازم به ذکر است که هزینه ثبت نام کنکور سراسری در سال 1403 مبلغ 218 هزار تومان است. علاوه بر این قبل از اینکه فرآیند اسم‌نویسی کنکور سراسری را انجام دهید، سازمان سنجش دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید با مطالعه آن از شرایط شرکت در کنکور سراسری و ضوابط مربوط به شرکت در آزمون مطلع شوید. اما در ادامه لازم است به نحوه پرداخت خرید کارت اعتباری ثبت‌نام آزمون سراسری اشاره کنیم.

اطلاعیه

هزینه ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 مبلغ 218 هزار تومان است.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور 1403

👈 اولین گام برای ثبت‌نام در کنکور، خرید کارت اعتباری است و داوطلبان باید پس از پرداخت مبلغ مورد نیاز به سایت سنجش مراجعه کرده و سریال اعتباری را خریداری کنند تا فرم ثبت‌نام را تکمیل نمایند و در مراحل بعد بتوانند کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دریافت کنند.

داوطلبان می‌توانند با خرید کارت اعتباری فرآیند ثبت‌نام خود در کنکور سراسری را تکمیل نمایند. نوبت‌های برگزاری کنکور و زمان ثبت نام به شرح زیر است:

📌 نوبت اول برگزاری آزمون سراسری: 6 و 7 اردیبهشت 1403

📌 نوبت دوم برگزاری آزمون سراسری: 7 و 8 تیر ماه 1403

این روش سیستمی برای انجام فرآیند ثبت نام در آزمون کنکور بسیار موثر است که از یک سو امکان انجام تراکنش مالی و پرداخت هزینه ثبت نام را برای داوطلبان فراهم می‌آورد و از سوی دیگر، داوطلبان می توانند با سرعت بیشتری مراحل نام نویسی را انجام دهند. چراکه با این روش، داوطلبان قادرند در همان زمانی که اطلاعات خود را در سیستم وارد می‌کنند، هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کنند.

مراحل خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403

👈 داوطلبانی که واجد شرایط نام نویسی در آزمون سراسری هستند و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری را ارائه کرده اند، می توانند وارد فرایند پرداخت خرید کارت اعتباری شوند.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت‌نام کنکور سراسری دریافت خواهد شد.

سریال ثبت‌نام در هنگام خرید با کارت اعتباری ثبت‌نام آزمون سراسری، یک عدد ۱۲ رقمی است که برای هر فرد جهت ورود به تکمیل فرم ثبت‌نام کنکور ارائه می‌شود.

برای خرید سریال اعتباری ثبت نام کنکور، افراد باید همزمان با آغاز فرایند اسم‌نویسی به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل زیر را طی نمایند.

🔸مراجعه نمودن به سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org

🔸انتخاب نمودن گزینه “خرید کارت اعتباری”

🔸انتخاب کردن یکی از سریال‌های اعتباری اسم‌نویسی آزمون سراسری

🔸درج کردن مشخصات فردی و انتخاب نمودن درگاه پرداخت

🔸ثبت نمودن اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب و پرداخت مردن هزینه اسم‌نویسی آزمون سراسری 1403

مراحل خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

راهنمای گام به گام خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 1403

👈 آن دسته از افرادی که مایل به شرکت در کنکور 1403 هستند، قبل از اسم‌نویسی باید هزینه ثبت نام کنکور را از طریق سامانه سنجش را بپردازند.

🔹برای این کار ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شده و از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب نمایید.

گام اول خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

🔹در صفحه کنکور سراسری، باید بر روی لینک ثبت‌نام کنکور کلیک کنید و از منوی اصلی که در سمت راست قرار دارد، خرید سریال ثبت‌نام را انتخاب کنید. 🔹در این صفحه، دوباره گزینه “سیستم ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری 1403 (نوبت دوم)” را انتخاب کنید.

گام دوم خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

 

🔹در بخش بعد اگر عضو نیستید، باید نام‌نویسی خود را انجام دهید.

گام چهارم خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

🔹در گام بعد باید اطلاعات هویتی و شناسنامه‌ای خود را ثبت کرده و رمز عبور را وارد کنید.

گام پنجم خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

🔹پس از آن عکس خود را در سامانه بارگذاری کنید.

گام ششم خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

🔹در گام بعد می‌توانید اطلاعات ثبت‌نامی خود را ببینید.

گام هفتم خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

🔹در گام بعدی شماره پیگیری پرداخت به شما داده می‌شود که می‌توانید در هنگام خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری این گزینه را تأیید کرده و به مرحله بعد وارد شوید.

در انتها نیز با ثبت اطلاعات مربوط به کارت عضو شتاب، هزینه ثبت‌نام کنکور را بپردازید و مراحل خرید کارت اعتباری شرکت در آزمون سراسری را تکمیل نمایید.

اطلاعیه

برای شرکت در آزمون سراسری، قبل از هر چیز باید هزینه مربوط به آزمون را از طریق مراحل مذکور بپردازید.

کد پرداختی هزینه کنکور چیست؟

👈 افرادی که مایل به اسم‌نویسی در کنکور سراسری 1403 هستند، در مرحله اسم‌نویسی با مواردی تحت عنوان کد پرداختی مواجه می‌شوند. بسیاری از افراد سؤال دارند که کد پرداخت اختصاصی کنکور چیست و چگونه باید آن را دریافت کرد؟

ثبت نام آزمون دارای هزینه می‌باشد و داوطلبان باید مبلغ دویست و هجده تومان را پرداخت کنند. پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام از طریق درگاه epay.sanjesh.org یک کد اختصاصی به داوطلبان داده می‌شود که در مرحله انتخاب گروه آزمایشی لازم است این کد پرداخت را ارائه دهند.

پس از پرداخت هزینه، داوطلبان گروه‌های آزمایشی مختلف، می‌توانند به سرعت مراحل اسم‌نویسی خود را انجام دهند. این اقدام به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بلافاصله پس از انجام تراکنش مالی، اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق در سامانه ثبت کنند و فرآیند ثبت نام خود را ادامه دهند.

کد پرداختی هزینه کنکور چیست؟

نکاتی در خصوص خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403

در خرید کارت اعتباری و ثبت نام کنکور سراسری، توصیه می‌شود که تمامی درگاه‌های پرداخت برای هر تراکنش یک شناسه پیگیری ایجاد نمایند.

این شناسه معمولا در سایت درگاه پرداخت شما نمایش داده می‌شود و باید آن را حفظ کنید تا در صورت رخ دادن هرگونه مشکل، بتوان با کمک آن تراکنش را در سمت درگاه پرداخت، پیگیری نمود.

همچنین، در صفحه دوم سایت درگاه پرداخت سامان، شماره خرید تراکنش و شناسه پیگیری را باهم نمایش داده می‌شود و توصیه می‌شود که هر دو شناسه را نگهداری نمایید.

در صورتی که پیامی مبنی بر غیرفعال بودن کارت یا اشتباه در واردکردن اطلاعات در سایت بانک مشاهده می‌نمایید، توصیه می‌شود که یک‌بار رمز دوم کارت را از طریق پایان خودپرداز تغییر دهید.

همچنین، کارت‌بانک‌های سامان، ملت، اقتصاد نوین، ملی، کشاورزی، صادرات، پاسارگاد، رفاه، سرمایه و… که رمز اینترنتی‌شان فعال‌شده باشد، قابلیت پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت موجود را دارند.

در درگاه‌های پرداخت اینترنتی، به‌صورت تصادفی تصویری وجود دارد که از کاربر خواسته می‌شود تا آن را وارد کند و اگر در سایت بانک اعلام‌شده است که این مسئله حساس است، حتما این مسئله را رعایت کنید.

استفاده از کارت آشنایان و بستگان برای پرداخت مجاز است و هیچ اصراری بر یکسان بودن نام کاربر و مالک کارت نیست.

پرداخت اینترنتی با کارت‌های هدیه بانک‌ها که رمز پرداخت اینترنتی وجود دارد امکان‌پذیر است، اما به این نکته توجه داشته باشید که باید حتما موجودی کارت هدیه برابر یا بیشتر از میزان هزینه باشد.

اخبار مربوط به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

📢 درگاه‌های بانکی برای خرید کارت اعتباری آزمون سراسری اعلام شد

افرادی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، ابتدا باید هزینه کنکور سراسری را پرداخت نمایند. لازم به ذکر است تمامی درگاه‌های بانکی برای خرید کارت اعتباری معتبر هستند و نیازی به یکی بودن کارت بانکی و درگاه پرداخت نمی‌باشد. افراد داوطلب می‌توانند با انتخاب یکی از درگاه‌ها مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

📢  مشکل عدم مشاهده کارت اعتباری خریداری شده کنکور سراسری

بسیاری از داوطلبان هنگامی که کارت اعتباری خود را خریداری می‌کنند، نمی‌توانند آن را مشاهده کنند. در صورتی که کارت خود را مشاهده نکرده‌اید، این امکان وجود دارد که از طریق کد پیگیری خود به بخش مشاهده مشخصات کارت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات صحیح کارت اعتباری، کارت خود را مشاهده نمایید. علاوه بر این در صورتی که نتوانید وجه خود را بپردازید، با پیام ناموفق بودن عملیات مواجه خواهید شد.

اخبار مربوط به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

خلاصه مقاله خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری

در این مقاله در ارتباط با نحوه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 توضیحاتی ارائه کردیم. افرادی که قصد ادامه تحصیل و ورود به دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته‌های پرطرفدار را دارند، باید از طریق آزمون سراسری پذیرش خود را دریافت کنند. بر همین اساس هنگام ثبت نام در سامانه سنجش باید هزینه مربوط به ثبت نام در کنکور سراسری را بپردازند.

مبلغ باید از طریق درگاه اینترنتی واریز شود و پس از تکمیل فرایند خرید کارت اعتباری، شماره پیگیری پرداخت به داوطلبان ارائه خواهد شد. در این مقاله سعی کرده در ارتباط با چگونگی خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری در نوبت تیرماه اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی در ارتباط با مطالب این مقاله هستید، می‌توانید از طریق شماره تماس 9099075307 با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط بوده و سؤالات خود را مطرح کنید.

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 چگونه است؟

در این مقاله به طور کامل به نحوه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 اشاره کردیم.

کد پرداختی هزینه کنکور چیست؟

کد پرداختی هزینه کنکور بعد از ثبت‌نام اینترنتی و پرداخت هزینه آزمون به دانشجویان ارائه می‌شود.

هزینه ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 چقدر است؟

پیش‌بینی می‌شود هزینه ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 حدود 218 هزار تومان باشد.

نظرات

18 دیدگاه دربارهٔ «خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور 1403 + راهنما مراحل | sanjesh»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام . من الان اومدم تجربی و زبان رو باهم ثبت نام کنم ولی هزینه تجربی رو نوشته 0 ریال جلوش ! فقط هزینه زبان رو حساب کرده که اونم براش کارت خریدم و پرداخت کردم . الان توی کادر جلوی تجربی باید چی بزنم وقتی هزینه رو نوشته صفر ؟ تکمیل ثبت نام هم نمیشه میگه باید تمامی فلیدهای پرداخت پر بشن .

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. سوال شما با کامنت قابل پاسخگویی نیست. لطفا با مشاورین ما در تماس باشید تا وارد پروفایل سنجش شما بشن و راهنماییتون کنند.

  2. Avatar photo رضا گفت:

    سلام کارت اعتباری چقدر اعتبار داره ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. تا اتمام زمان ثبت نام معتبر خواهد بود.

  3. Avatar photo الهام گفت:

    سلام من روز قبل کد پرداختی خریدم و فرداش کنکور ثبت نام کردم اما کد رو نامعتبر تشخیص داد !!! الان من چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به سایت سازمان سنجش درخواست الکترونیکی ثبت کنید یا ممکن است اشکال از سایت باشد

  4. Avatar photo معصومه نیسی گفت:

    برا پست الکترونیک چی باید بنویسم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ادرس ایمیل یا یاهو

  5. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    پس کارت اعتباری همان کد 12 رقمی میباشد که پس از پرداخت مبلغ بهمون میده
    و باید در مرحله اخر ثبت نام پر بکنیم درسته؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله همین طور است.

  6. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 برای پیام نور و غیر انتفاعی چقدر هستش؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز یک کارت اعتباری به ملغ 208 هزار تومن باید خریداری کنید و در قسمت علاقه مندی پیام نور و غیرانتفاعی رو انتخاب کنید.

  7. Avatar photo فرهمند گفت:

    سلام وقت بخیر هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 چقدر هستش؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. 208 هزار تومن.

      1. Avatar photo س گفت:

        سلام، وقت بخیر، برای خرید سریال ثبت نام ، کافی نت ، در قسمت نام خانوادگی ،فامیل من را کامل وارد نکرده، این موضوع مشکلی دارد ؟

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          در خرید سریال اعتباری ثبت نام کنکور اطلاعات کامل نباشد مشکلی نیست

    2. Avatar photo azizi گفت:

      سلام برای کنکور سراسری و فرهنگیان یک کارت اعتباری باید تهیه کنیم ؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        خیر دو کارت جدا باید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور