ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + رشته و دانشگاه

ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله پر تقاضا ترین دانشگاه های سطح کشور است و در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و نیز دکتری در در مرحله، ورودی مهر و بهمن ماه پذیرای دانشجویان می باشد. از این رو در این مقاله به نحوه ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد، که شامل مباحثی چون کاردانی با سوابق تحصیلی، پذیرش کاردانی با شرط معدل، کاردانی ناپیوسته آزاد و نیز ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد است، خواهیم پرداخت تا داوطلبانی که تمایل به تحصیل در این رشته را دارند، بتوانند ثبت نام خود را نهایی کرده و مشغول به تحصیل شوند.

همچنین برای آشنایی بیشتر با رشته های ارائه شده در این دانشگاه و تسهیل انتخاب رشته، لیستی از رشته هایی که این دانشگاه ارائه می دهد را برای شما متقاضیان عزیز ارائه کرده ایم. فراموش نکنید که رتبه علمی برخی از دانشگاه های آزاد، بالاتر از دانشگاه های سراسری بوده و مدارک تحصیلی آن نیز اعتبار بالایی دارد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

با توجه به درخواست بسیار متقاضیان جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته آزاد، و نیز راحتی ورود به این دانشگاه، لازم دانستیم که برخی از اطلاعات را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا راهنمای شما در این مسیر باشیم. جهت تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته آزاد می بایست شرایطی را داشته باشید.

به عنوان مثال این پذیرش از میان داوطلبانی انجام می گردد که علاوه بر مدرک دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشند. اگر شما دانش آموخته نظام قدیم هستید، می بایست مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم را ارائه دهید. همانطور که گفته شد جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته آزاد هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور سراسری امکان پذیر است و سالانه دو بار داوطلبین می توانند جهت ثبت نام در نیمسال اول و نیمسال دوم اقدام کنند.

رشته های متنوعی نیز ارائه می شود که در ادامه مطرح خواهند شد. توجه داشته باشید که رشته های ارائه شده در کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته آزاد متفاوت است و برای ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و یا کاردانی ناپیوسته باید این شرایط را در نظر گرفت.

مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تفاوت هایی با مقطع کاردانی پیوسته دارد. لازم است بدانید که جهت ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد بدون کنکور باید شرایط خاصی داشته باشید و برای ثبت نام کاردانی با کنکور، باید از طریق کنکور سراسری اقدام نمایید. توجه کنید که رشته های کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد دارای تنوع کمتری نسبت به رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد می باشند.

برای اطلاع از هزینه انصراف از دانشگاه آزاد کلیک کنید.

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

متقاضیانی که تمایل دارند تا در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند باید دارای یک سری شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند. متقاضیان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی، می توانند با تهیه مدارک و اطلاعات لازم فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. این شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

 

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

  • اعتقاد و التزام عملی به اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن فساد اخلاقی (مصادیق فساد اخلاقی شامل اعتیاد بـه مواد مخدر و اشتهار به فحشا می باشد.)
  • داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی
  • متقاضیان نباید برای شروع و ادامـه تحصیل از لحاظ قوانین جمهوری اسلامی ایران منعی داشته باشند.
  • دانشگاه تعهدی برای تامین خوابگاه و یا امکانات رفاهی دیگر برای دانشجویان را ندارد.
  • جا به جایی، انتقال و میهمانی دانشجویان مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسـلامی ممنـوع می باشد.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

  • دارا بودن گواهینامـه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و یا دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهار ساله (نظام قـدیم).
  • برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشـته یا رشته هایی که انتخاب می گردد.
  • دارندگان دیپلم کاردانش در صورت پذیرفتـه شدن در رشته متناسب با دیپلم خود ملزم بـه گذراندن حداکثر 14 واحد دروس جبرانی برابر بخشنامه های مربوط می باشند.
  • هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی براي ثبت نام در دوره کاردانی پیوسته می باشد. البته، رشته تربیت بدنی از قاعده فوق مستثنی می باشد و متقاضیان می توانند در صورت تمایل این رشته را به عنوان رشـته تحصیلی انتخاب نماینـد.

برای کسب اطلاع از لیست رشته های کاردانی دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک نمایید و با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

تذکرات لازم در خصوص ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

اگر شما از داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد هستید، بهتر است برخی از تذکرات را در رابطه با تحصیل در این دانشگاه بدانید. این تذکرات عبارتند از:

  • دیپلمه های شاخه های کاردانش، فنی و حرفه ای و هنرستان نظام قدیم، صرفا مجاز بـه انتخـاب یکی از رشته های کاردانی متناسب با نوع دیپلم خود می باشند.
  • پذیرفته شدگان دوره کاردانی پیوسته ملزم بـه گذراندن دروس جبرانی تعیین شده طی دستورالعمل های صادره توسط دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.
  • ثبت نام متقاضیان دارای مدرک تطبیقی در دوره کاردانی پیوسته بلامانع می باشد.
  •  متقاضیان رشته تربیت بدنی لازم اسـت توانایی جسمی متناسب با این رشته را مطابق نظر دانشگاه دارا باشند، در غیر این صورت از ثبت نام و ادامه تحصیل آنان در محل دانشگاهی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادکلیک کنید و با ما همراه باشید.

 

نحوه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

در این قسمت از مقاله به بررسی نحوه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد، که در واقع کاردانی با سوابق تحصیلی و یا پذیرش کاردانی با شرط معدل است، می پردازیم. برای ثبت نام در این دوره فقط می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. اگر متقاضی ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد هستید می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به آدرس اینترنتی azmoon.org از شرایط و نیز ضوابط لازم جهت ثبت نام آگاه شوید. 

 

مراحل ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

مراحل ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به صورت زیر است:

  • در ابتدا می بایست به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه کنید.
  • در مرحله بعد، لازم است هزینه ثبت نام و فارغ التحصیلی را به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شتاب بانکی پرداخت نمایید.
  • سپس باید یک رشته را بـا حداکثر 20 محل دانشگاهی از میان رشته / محل های ارائـه شده انتخاب نمایید.
  • متقاضیانی که تمایل بـه انتخـاب رشـته دیگـري دارند می توانند مجددا با خرید کارت اینترنتی ثبت نام و نسبت به انتخاب یک رشته با حداکثر 20 محل دانشگاهی دیگر اقدام نمایند.
  • در این مرحله باید فایل عکس خود را که مربوط به سال جاری و به صورت تمام رخ است، در سامانه بارگزاری نمایید.
  • مرحله آخر دریافت کد رهگیری ثبت نام می باشد و به منزله تکمیل ثبت نام شما در این دانشگاه است.

برای کسب اطلاع از رشته های بدون کنکور کاردانی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی با سوابق تحصیلی و یا دریافت پذیرش کاردانی با شرط معدل در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی همانند ثبت نام مقطع کاردانی از طریق سایت سنجش صورت می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام در این دوره لازم است پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام، 20 کد رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته را انتخاب نمایند. به این ترتیب ثبت نام کاردانی با سوابق تحصیلی آن ها تکمیل خواهد شد.

متقاضیانی که می خواهند در مقطع مذکور ثبت نام نمایند باید دارای یک مدرک دیپلم و یک مدرک پیش دانشگاهی باشند، چرا که همانطور که گفته شد برای دریافت پذیرش کاردانی با شرط معدل و یا کاردانی با سوابق تحصیلی نیازمند مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی هستیم. چنانچه در ثبت نام خود در مقطع کاردانی با سوابق تحصیلی، با مشکل مواجه شدید، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل تماس گرفته و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.

پذیرش کاردانی با شرط معدل

 

برای اطلاع از ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 

یکی از مباحث مهم انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، بحث هزینه و یا شهریه آن رشته می باشد. همانطور که می دانید، هزینه های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان موسسه غیر انتفاعی از محل شهریه دانشـجویان و کمک های مردمی تامین می گردد لذا از دانشـجویان در آغاز هر نیمسال تحصیلی مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و نیز مبلغی را به ازای هر واحد درسی به عنوان شهریه متغیر از دانشجویان دریافت می کنند که میزان آن قبل از شروع هـر سال تحصیلی با تصویب هیات امنای دانشگاه اعلام می شود.

در نظر داشته باشید پذیرفته شدگان تمامی مقاطع در زمان ثبت نام خود (ترم اول) در دانشگاه محل قبولی ملزم به پرداخت هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه هستند. این هزینه ها ممکن است در هر مقطع تحصیلی متفاوت باشد و از طریق سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد تسویه می شود. هزینه خدمات آموزشی برای مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد 1.300.000 ریال و هزینه بیمه نیز 31.500 ریال می باشد.

میزان شهریه ثابت و متغیر کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی (ریال)
رشته تحصیلی تعداد واحد حداقل شهریه ثابت حداکثر شهریه ثابت حداقل شهریه متغیر 18 واحد نظری حداکثر شهریه متغیر 18 واحد نظری حداقل شهریه ثابت و متغیر حداکثر شهریه ثابت و متغیر
فنی مهندسی 18 واحد نظری 6,264,843 6,549,608 7,016,625 7,335,562 13,281,468 13,885,171
علوم انسانی 18 واحد نظری 5,568,750 5,821,875 7,016,625 7,335,562 12,585,375 13,157,437
میزان شهریه ثابت و متغیر کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی (ریال)
رشته تحصیلی تعداد واحد حداقل شهریه ثابت حداکثر شهریه ثابت حداقل شهریه متغیر (10 واحد نظری) حداکثر شهریه متغیر (10 واحد نظری) حداقل شهریه ثابت و متغیر حداکثر شهریه ثابت و متغیر
بهداشت عمومی 18 واحد نظری 11.228.355 11.738.735 22.788.959 23.824.821 34.017.315 35.563.556
بهداشت عمومی / خودگردان 18 واحد نظری 61.272.591 64.057.709

 

نکته مهم:

بر میزان شهریه های بیان شده 10 الی 15 درصد افزوده خواهد شد.

 

لیست رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

در این بخش از مقاله قصد داریم تا برخی از رشته های موجود در کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد را بیان کنیم. 

 

کاردانی ناپیوسته گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
ارتباطات – ارتباطات اجتماعی تربیت بدنی سپاه انقلاب اسلامی تربیت بدنی معلم تربیت بدنی و علوم ورزشی تربیت بدنی تربیت معلم مطالعات اجتماعی حسابداری (مالیاتی – دولتی) حسابداری خبرنگاری – استراتژیک خاص علوم ورزشی مدیریت صنعت جهانگردی – هتلداری

 

 کاردانی ناپیوسته گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی
امور بانکی امور مالی و مالیاتی  آموزش زبان و ادبیات فارسی معلم آموزش وپرورش ابتدایی خدمات اداری علوم نظامی کودکان استثنایی ناشنوا یا نیمه شنوا
امور تربیتی آموزش حرفه و فن بیمه معلم آموزش دینی و عربی زبان فارسی و معارف اسلامی کودکان استثنایی عقب مانده ذهنی متصدی امور اموزشی
امور دولتی آموزش  دینی و عربی مربی مراکز پیش دبستانی معلم زبان و ادبیات فارسی زبان و ادبیات فارسی دانشجویان غیرایرانی مقیم خارج (پیام نور) کودکان استثنایی نابینا و یا نیمه بینا متصدی امور دفتری
امور گمرکی آموزش زبان انگلیسی معلم آموزش علوم تجربی معلم قرآن علوم قضایی کودکان استثنایی ناسازگار مدیریت بازرگانی
مهماندار هوایی مدیریت دولتی مدیریت صنعتی کاربردی  معارف اسلامی معلم قرآن کریم    

 

 کاردانی ناپیوسته گروه علوم پایه دانشگاه آزاد
آمار آموزش علوم تجربی شیمی آزمایشگاهی آموزش ریاضی (تربیت معلم) شیمی – پدافند های جنگ شیمیایی میکروبی و هسته ای

 

کاردانی ناپیوسته گروه فنی و مهندسی دانشگاه آزاد
استخراج معادن قیر ذغال سنگ – مهندسی معدن صنایع قند سازی فنی مکانیک توليد فلزات غير آهنی مجتمع مس سرچشمه مهندسی هوا فضا – الکترونیک هواپیما  مهندسی مکانیک – ساخت و تولید مهندسی کامپیوتر – کاربرد کامپیوتر
تولید آهن و فولاد – مهندسی مواد صنایع – ایمنی صنعتی  بهره برداری راه آهن ريخته گری مهندسی هسته ای – تکنولوژی هسته ای مهندسی مکانیک – جوشکاری مهندسی عمران – نقشه برداری ژئودزی
تولید فلزات غیرآهنی – مهندسی مواد فرآوری مواد معدنی فنی الکترونیک صدا و سیما مخابرات هواپیما مهندسی نفت – اکتشاف و استخراج مهندسی مکانیک – تاسیسات مهندسی عمران – کارهای عمومی ساختمان
 دوره کاردانی دریانوردی فنی ماشین آلات  فنی جریه راه آهن  مراقبت پرواز مهندسی نفت –  چاه پیمایی مهندسی مکانیک – تاسیسات تهیه و تبرید مهندسی عمران – ساختمان های بتنی
سرامیک –  مهندسی مواد فنی مخابرات فنی رشته پالایش  مکانیک – تاسیسات مهندسی نساجی مهندسی مکانیک – تاسیسات بهداشتی و گاز رسانی مهندسی عمران – زیر سازی راه
صنایع پتروشیمی – مهندسی شیمی فنی الکترونیک فنی کشتی مهندسی هوا فضا – نگهداری هواپیما مهندسی مواد – عملیات حرارتی مهندسی مکانیک – اتومبیل مهندسی عمران – پل سازی و ابنیه فنی
صنایع غذایی فنی برق قدرت فنی مکانیک ماشین آلات مهندسی هوا فضا – کاردانی هواپیما مهندسی مکانیک – نقشه کشی صنعتی مهندسی معدن – استخراج معادن ذغال سنگ مهندسی برق – انرژی هسته ای

 

کاردانی پیوسته گروه فنی و مهندسی دانشگاه آزاد
 استخراج معادن ذغال سنگ تعمیر و نگهداری هواپیما صنایع غذایی عمليات حرارتی عمران – پل سازی و ابنيه فنی بهره‌ برداری راه آهن الکترونیک
معادن غير ذغال سنگ توليد آهن و فولاد مجتمع فولاد اهواز صنایع قند سازی برق – قدرت عمران – زير سازی راه جریه راه آهن سراميک
الكترونیک هواپیما صنایع پتروشیمی صنايع – ايمنی صنعتی برق – مخابرات عمران – ساختمان های بتنی خط و ابنیه صنایع نفت

برای کسب اطلاع از شرایط کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تفاوت مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در چیست

یکی از سوالات متداول داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد تفاوت دو مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته است. لازم است بدانید که تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته در این است که دانش آموزانی که دیپلم نظام جدید را در هر یک از رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، فنی حرفه ای و یا کاردانش دارند، مجاز به ثبت نام در هر دو مقطع هستند ولی این امکان برای دانش آموختگان نظام قدیم وجود ندارد.

یعنی داوطلبان نظام قدیم که مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم را ندارند، نمی توانند ثبت نام کاردانی ناپیوسته را انجام دهند و باید ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد را انجام دهند. همانطور که مشاهده کردید، برای دریافت پذیرش کاردانی با شرط معدل و یا کاردانی با سوابق تحصیلی می بایست در ابتدا مشخص گردد که در کدام یک از پیوسته و یا ناپیوسته امکان تحصیل برای شما فراهم است.

 

برای اطلاع از نحوه انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری کلیک کنید.

 

اخبار مرتبط با کاردانی دانشگاه آزاد

استان قم برای اولین بار رشته کاردانی موزه و روایتگری دفاع مقدس را از طریق سایت سنجش و به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی کرده است. حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بیان کرد: برای اولین بار مجوز دانشگاه جهاد و مقاومت در موزه انقلاب اسلامی از وزارت علوم گرفته شده است که باید زیرساخت های آن در ساختمان ایجاد شود.

 

خلاصه مطلب

همانطور که می دانید یکی از پر تقاضا ترین دانشگاه های ایران، دانشگاه های آزاد می باشند که در سرتاسر کشور نیز وجود دارند. راحتی تحصیل، تنوع رشته ها، امکان تحصیل در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سبب شده است که این دانشگاه محبوبیت زیادی در میان داوطلبان تحصیل در دانشگاه ها داشته باشد. از این رو در این مقاله به بررسی ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ که از طریق مختلف مانند کاردانی با سوابق تحصیلی که همان پذیرش کاردانی با شرط معدل است، پرداختیم. همچنین برای راحتی و راهنمایی شما داوطلبان نحوه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد را نیز بررسی کردیم و مراحل لازم را بیان کردیم.

پس از مطالعه کامل این مقاله، در صورتی که با هر گونه سوال و یا اشکال رو به رو شدید می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و سوال خود را بر طرف نمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. کارشناسان مجرب ایران تحصیل در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

برای دریافت پی دی اف کامل مقاله کلیک کنید.

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا ثبت نام کاردانی بدون کنکور برای نیم سال دوم به صورت اینترنتی است؟

خیر، داوطلبان پذیرش در نیم سال دوم برای ثبت نام و شروع به تحصیل باید به صورت حضوری در دانشگاه محل قبولیشان که انتخاب کرده اند مراجعه نمایند.

شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد چقدر است؟

شهریه برای گروه های آزمایشی مختلف به طور کامل در مقاله بیان شده است.

آیا پذیرش کاردانی دانشگاه آزاد با کنکور است؟

داوطلبان دانشگاه آزاد به صورت ناپیوسته می توانند هم با کنکور سراسری و هم بدون کنکور سراسری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + رشته و دانشگاه»

  1. Avatar photo امیرحسین گفت:

    درود
    لطفا راهنمایی کنین:
    آیا با مدرک نظام جدید دیپلم تجربی، میشه واسه کاردانی پیوسته رشته کامپیوتر در دانشگاه آزاد ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر کاردانی پیوسته ارتباطی با دیپلم شما ندارد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس ذبفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور