ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام سرویس مدارس تهران + ورود سامانه sns.tehranedu.ir

ثبت نام سرویس مدارس تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از آخرین تعرفه‌های سرویس مدرسه در تهران تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به اعلام بازگشایی مدارس، یکی از نگرانی‌های اولیا، مربوط به ثبت نام سرویس مدرسه برای فرزندانشان است. سامانه هوشمند ثبت نام سرویس مدارس تهران ، این فرآیند را برای اولیا که فرزندانشان نیاز به سرویس دارند، آسان کرده است. اکنون اولیا می‌توانند به صورت آنلاین و اینترنتی با ورود به سایت ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir ، برای سرویس مدارس فرزندانشان ثبت نام کنند. در ادامه این مقاله، توضیحات کاملی درباره سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران داده‌شده‌است تا اولیا به راحتی بتوانند برای ثبت نام فرزندانشان در سایت sns. tehranedu. ir اقدام کنند.

سامانه ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

👈 سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران با هدف تسهیل در ثبت نام دانش آموزان شهر تهران راه‌اندازی‌شده‌است. اولیایی که دانش آموزانشان برای حضور در مدرسه نیاز به سرویس دارند، باید به سایت معتبر sns. tehranedu. ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. همچنین، مدیران مدارس پس از پیش ثبت نام دانش آموزان در سایت هوشمند سرویس، اطلاعات مربوط به تعداد دانش آموزانی که خواهان سرویس هستند را دریافت می‌کنند. این اطلاعات در نشانی sns.tehranedu.ir قابل دسترسی است.

📌 برای اطلاع از ثبت نام مدارس سما کلیک نمایید.

 

راهنمای ورود به سایت سرویس مدارس تهران

👈 اولیایی که تمایل به ورود به سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران دارند و قبلا فرآیند ثبت نام دانش آموز خود را در سایت sns. tehranedu. ir تکمیل کرده اند، می‌توانند با ورود به این سایت و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند، به پورتال دانش آموز خود وارد شوند.

بنابراین برای ورود به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران پس از ورود به سایت، نام کاربری و کلمه عبوری که معمولا هر دو کد ملی دانش آموز است را وارد کنید.

ورود به سامانه ثبت نام سرویس مدارس تهران

مراحل ثبت نام سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

👈 والدینی که قصد ثبت نام پیش از حضور دانش آموز خود در سرویس مدارس را دارند، باید قبل از حضور در مدارس، به سامانه هوشمند ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و تکمیل مراحل ثبت نام، درخواست سرویس مدارس خود را نهایی کنند.

✳️ در کل، برای ورود به این سامانه، ابتدا باید به وبسایت sns.tehranedu.ir مراجعه کرده و بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید و مراحل ثبت نام را به ترتیب تکمیل نمایید.

ثبت نام جدید برای ثبت نام سرویس مدارس تهران

✳️ راهنمای ثبت نام در سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران ابتدا به وبسایت ثبت نام sns.tehranedu.ir مراجعه کنید و بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید.

✳️ سپس بر روی گزینه ویرایش اطلاعات دانش آموز کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.

ویرایش اطلاعات در سامانه ثبت نام سرویس مدارس تهران

✳️ سپس به بخش ثبت نام سرویس رفته و منطقه سکونت و نام مدرسه مورد نظر را انتخاب کنید.

انتخاب محل سکونت در سامانه ثبت نام سرویس مدارس تهران

✳️ در پایان، با انتخاب گزینه پرداخت ماهانه، می‌توانید هزینه ماهانه سرویس را پرداخت کنید.

📌 برای اطلاع از بهترین مدارس تیزهوشان کلیک نمایید.

بنر کال تو اکشن

تغییر رمز عبور در سامانه ثبت نام سرویس مدارس تهران

👈 با ورود به سامانه هوشمند ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir ، کاربران ثبت نام‌شده‌می‌توانند اطلاعات شخصی و اطلاعات تحصیلی خود را در بخش مشخصات وارد کرده و از طریق آن به امور آموزشی و پرورشی، مشاوره تحصیلی، نوبت‌دار و جانشین خود دسترسی داشته باشند.

این سرویس در ادامه مراحل ثبت نام ملی ورزشی و سپاهی با رعایت اصول اقامت کاربر، امکان دسترسی به اطلاعات مدارس موجود در دیگر شهرها را فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که حتما به یاد داشته باشید که فرم ثبت نام یاد‌شده‌باید به درستی و کامل تکمیل شود و از روی اطلاعات کامل و صحیح در پایگاه داده، کاربر می‌تواند در صورت نیاز به اطلاعات مربوط به محل اقامت اقدام نماید.

در هنگام ورود اطلاعات آدرس در فرم ثبت نام، بخشی از آن (مثلا کوچه فرعی و…) اختیاری بوده و تکمیل آن اختیاری است. اطلاعات آدرس را با دقت و صحیح به درستی وارد کنید تا در صورت نیاز به تماس با شخص، از روی اطلاعات کامل در بخش تماس تلفنی کلیک نمایید و در صفحه داده‌شده‌آن را بزنید.

در فرم ثبت نام ورودی، داشتن مدرک شناسایی و یا ارائه اطلاعات ورودی، کاربران می‌توانند روی گزینه داشتن مدرک کلیک کرده و اطلاعات را تصحیح نمایند.

تغییر رمز در ثبت نام سرویس مدارس تهران

فرم ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

👈فرم ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران باید به دقت و با اطلاعات مورد نیاز تکمیل‌شده‌و در صورت عدم کامل بودن اطلاعات، مشکلی در فرآیند اختصاص سرویس به دانش آموز به وجود خواهد آمد.

برای ورود به فرم ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران، نیاز به کد ملی دانش آموز است و لطفا از درج کد ملی پدر یا مادر دانش آموز در این قسمت خودداری کنید. پس از ورود به فرم، اطلاعات زیر مورد نیاز است:

📑  نام و نام خانوادگی دانش آموز

📑 نام و نام خانوادگی سرپرست دانش آموز

📑 کد ملی سرپرست – شماره تلفن منزل

📑 شماره تلفن همراه سرپرست

📑 آدرس محل سکونت

📑 منطقه محل سکونت

📑 نام مدرسه مورد تقاضا

لطفا به یاد داشته باشید که نرخ سرویس جابجایی دانش آموز بر اساس تعیین آدرس دقیق مدرسه و منزل روی نقشه تعیین می‌شود، بنابراین در هنگام تکمیل فرم، به این موضوع دقت کافی را داشته باشید و در صورت وجود خطا در تعیین نقشه، به مسئولین مدرسه اطلاع دهید تا خطا برطرف شود.

 

مراحل پیگیری ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

👈 همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد، بعد از ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir ، شما باید صبور باشید تا درخواست شما توسط مدرسه مورد بررسی قرار بگیرد و سپس بعد از چند روز با مراجعه به وب‌سایت، درخواست خود را پیگیری نمایید.

با ثبت‌نام در سامانه مدارس تهران، یک صفحه درخواست برای شما ایجاد می‌شود و در بخش وضعیت ثبت‌نام، جمله «درخواست سرویس» را خواهید دید.

اگر این جمله در صفحه درخواست شما نمایش داده نشود، بدین معناست که ثبت‌نام شما ناقص است و باید مجددا ثبت‌نام کنید.

بعد از بررسی توسط مدرسه، قیمت سرویس در صفحه درخواست شما نمایش داده می‌شود و پس از توافق با هزینه اعلام شده، وضعیت چیدمان تعیین خواهد شد.

📌 برای اطلاع از شهریه مدارس غیر انتفاعی کلیک نمایید.

"مراحل

دانلود اپلیکیشن ثبت نام سرویس مدارس تهران

👈 سامانه هوشمند نظارت و قرارداد سرویس مدارس شهر تهران برای تسهیل دسترسی اولیا و رانندگان به سایت sns. tehranedu. ir و بهبود نظارت بر عمل‌کرد سرویس، برنامه هوشمند سرویس مدارس تهران راه‌اندازی کرده است. اولیا و رانندگان با دانلود این نرم افزار، به صورت آسانتری از خدمات ارائه‌شده‌بهره‌مند‌شده‌و با ورود به برنامه، از امکانات آن به راحتی استفاده نمایند. لینک دانلود برنامه سرویس مدارس تهران در ادامه آمده است.

برنامه ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

 دانلود 

کال تو اکشن تماس

مراحل نصب اپلیکیشن ثبت نام سرویس مدارس تهران

👈 پس از اینکه وارد سامانه ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir شدید و برنامه سرویس مدارس تهران را بر روی گوشی خود دانلود نمودید باید برای نصب آن مراحل زیر را طی نمایید:

❇️ ابتدا وارد برنامه‌شده‌و تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه باید گزینه «ثبت نام دانش آموز جدید» را انتخاب کنید.

ثبا نام دانش آموز برای ثبت نام سرویس مدارس تهران

❇️ وارد صفحه ثبت نام دانش آموز جدید‌شده‌ و کد ملی دانش آموز را در کادر مشخص‌شده‌ وارد کنید.

ورود کد ملی در ثبت نام سرویس مدارس تهران

❇️ بعد از وارد کردن کد ملی، به صفحه تکمیل اطلاعات منتقل می‌شوید و مشخصاتی همچون نام و نام خانوادگی دانش آموز، نام سرپرست، کد ملی سرپرست، آدرس محل سکونت، شماره تلفن منزل و شماره همراه سرپرست خواسته می‌شود.

❇️ این اطلاعات را به‌طور کامل وارد کنید و سپس از روی نقشه، آدرس منزل خود را پیدا کرده و ثبت کنید. بعد از پیدا کردن آدرس دکمه ثبت را فشار دهید.

 

❇️ بعد از اتمام عضویت در سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران و ثبت آدرس منزل، در قدم بعدی می‌توانید ثبت نام سرویس را انجام دهید. 

❇️ اکنون بر روی گزینه «ثبت نام سرویس» کلیک کنید.

ثبت نام سرویس برای ثبت نام سرویس مدارس تهران

❇️ برای ثبت نام سرویس، ابتدا منطقه محل سکونت خود را از منطقه‌های ۱ تا ۲۰ انتخاب کرده و سپس نام مدرسه خود را مشخص کنید.

محاسبه مسیر در ثبت نام سرویس مدارس تهران

❇️ پس از مشخص کردن منطقه محل سکونت و نام مدرسه، دکمه آبی محاسبه مسیر را بزنید تا هزینه سرویس بر اساس مسیر تعیین شود.

❇️ بعد از مشاهده هزینه، اگر موافقت دارید بر روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید.

❇️ پس از دریافت پیام «درخواست شما با موفقیت ثبت شد» ثبت نام شما  به پایان می‌رسد و باید منتظر بمانید تا مدرسه‌ای که انتخاب کرده اید، درخواست‌ها را بررسی کند. توجه داشته باشید که قیمت اعلام‌شده‌در سامانه تقریبی است و قیمت نهایی توسط مدرسه اعلام خواهد شد.

📌 برای اطلاع از ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام  کلیک نمایید.

پرداخت هزینه در سامانه سرویس مدارس تهران 1403

👈 برای پرداخت هزینه سرویس مدارس، افراد می‌توانند از موارد زیر استفاده کنند:

🚗 افزایش موجودی حساب و وارد شدن به سامانه هوشمند سرویس مدارس برای انجام عملیات و پرداخت هزینه ها.

🚗افراد می‌توانند بخشی از هزینه سرویس مدارس را با استفاده از روش اینترنتی و… پرداخت کنند.

🚗در این سیستم، افراد می‌توانند با برداشت و پرداخت وجه سرویس مدارس در جهت پرداخت هزینه‌ها و دریافت خدمات مدارس، اطلاعات مالی خود را به روز کنند.

🚗 اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفتند که نرخ کرایه تاکسی‌ها و هزینه سرویس مدارس در سال گذشته  را با افزایش متوسط ۲۵ درصد و حداکثر ۳۵ درصد تصویب کنند  و به محض اطلاع از نرخ های جدید این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 

شماره پشتیبانی ثبت نام سرویس مدارس تهران 1403

سامانه هوشمند ثبت نام سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir  یک وبسایت اینترنتی است که خدمات مرتبط با سرویس مدارس را به افراد ارائه می‌دهد. دانش آموزان محصل در شهر تهران برای انجام امور مرتبط با سرویس مدرسه خود نیاز به این وبسایت دارند و باید به آدرس اینترنتی سرویس مدارس تهران با آدرس sns.tehranedu.ir مراجعه کنند. پس از ورود به این وبسایت، امکان دسترسی به موارد مرتبط از جمله راه‌های پشتیبانی فراهم است.

سامانه سرویس مدارس انواع راه‌های پشتیبانی مختلفی را در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به پشتیبانی آنلاین، شماره‌های تماس و سامانه پیامکی اشاره کرد. شماره تلفن سرویس مدارس یکی از راه‌های مستقیم برای مکالمه تلفنی است و در پایین سمت چپ صفحه اول وبسایت درج‌شده‌است و قابل‌مشاهده است.

شماره‌های تماس دانش آموزان و اولیا با پشتیبانی از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه در جدول زیر درج‌شده‌و قابل‌مشاهده است. فرد با دسترسی به شماره‌های ثبت‌شده‌در جدول زیر امکان پرسیدن سوالات خود در ارتباط با سایت سرویس مدارس، فرایند ثبت نام در این سامانه و موارد دیگر را دارد.

☎️ شماره تماس‌های سرویس مدارس:

📞 شماره تلفن ثابت اول برای برقراری تماس: ۶۶۹۱۸۷۸۵

📞 شماره تلفن ثابت دوم برای برقراری تماس: ۶۶۹۱۸۷۸۶

کاربران در ساعت‌های اداری امکان تماس با شماره‌های ذکر‌شده‌را دارند و می‌توانند به صورت مکالمه سوالات و انتقادات خود را مطرح کنند.

📌 برای اطلاع از سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس سپند کلیک نمایید.

شماره پشتیبانی ثبت نام سرویس مدارس تهران 

اخبار پیرامون ثبت نام سرویس مدارس sns.tehranedu.ir

📢 وضعیت معاینه فنی سرویس مدارس

معاینه فنی ویژه سرویس مدارس و اهمیت آن برای ایمنی دانش آموزان و آرامش خانواده‌ها بسیار مهم است. ویژگی‌هایی که در معاینه فنی بررسی می‌شود شامل قفل شدن درها، کمربندها و داشتن کپسول اطفای حریق است. والدین نیز توصیه می‌شود قبل از ثبت نام فرزندانشان در سرویس مدرسه، استعلام بگیرند که خودرو معاینه فنی داشته باشد.

همچنین، از مسئولین مدارس خواسته می‌شود که فقط از سرویس مدارسی استفاده کنند که گواهی معاینه فنی آن بیش از یک ماه نگذشته باشد. برای تسهیل در معاینه فنی، شش مرکز در تهران برای این منظور اختصاص داده‌شده‌است و در صورتی که مرکز اختصاص داده‌شده‌دور باشد، با معرفی نامه از آموزش و پرورش می‌توان به نزدیک‌ترین مرکز معاینه فنی مراجعه کرد.

 

خلاصه مطلب

سرویس مدرسه یک وسیله نقلیه امن و مناسب است که توسط مدرسه برای دانش آموزان فراهم می‌شود. این سرویس می‌تواند از انواع وسایل نقلیه مانند ون، سواری، مینی بوس و اتوبوس تشکیل شود. استفاده از سرویس مدرسه علاوه بر امنیت، زمان صرفه‌جویی و آرامش خاطر برای والدین و دانش آموزان دارد. در شهرهای پرترافیک مانند تهران، سرویس مدرسه اهمیت بیشتری دارد. در تهران، سامانه جامع و هوشمند برای ثبت نام سرویس مدارس تهران به صورت آنلاین به نشانی اینترنتی sns.tehranedu.ir و با نظارت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران راه‌اندازی‌شده‌است. بنابراین، ساکنان تهران می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران، سرویس مدرسه برای فرزندان خود را دریافت کنند.

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله ثبت نام سرویس مدارس تهران کلیک نمایید.📥

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از آخرین تعرفه‌های سرویس مدرسه در تهران تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام سرویس مدارس شهر تهران در کدام وبسایتی انجام می‌شود؟

ثبت نام سرویس مدارس، در سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران انجام می‌پذیرد و لینک ورود به سایت در این مقاله قرار داده‌شده‌است.

برای ورود به سامانه هوشمند سرویس مدارس شهر تهران چه اطلاعاتی لازم است؟

یکی از اطلاعات لازم برای ورود به این سامانه، کد ملی دانش آموز است که سایر اطلاعات موردنیاز در این مقاله ذکر‌شده‌است.

ثبت نام سروریس مدارس شهر تهران به چه روشی انجام می‌شود؟

این ثبت نام به صورت آنلاین از طریق وبسایت sns.tehranedu.ir انجام می‌شود و راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در این مقاله قرار داده‌شده‌است.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام سرویس مدارس تهران + ورود سامانه sns.tehranedu.ir»

  1. Avatar photo علی رمضانیان گفت:

    سلام.برای پرداخت هزینه چنانچه دو دانش آموز داریم چطور باید پرداخت کنیم. هر چی وارد پنل میشیم نام دانش آموز اولی میاره…

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از گزینه اضافه کردن دانش اموز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور