ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس علامه طباطبایی ۱۴۰۳ + ورود alameh.ir | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۱
ثبت نام مدارس علامه طباطبایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس علامه طباطبایی 1403 آغاز شد. بر اساس اعلام ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی – آموزشی علامه طباطبایی آن دسته از دانش آموزان داوطلب پایه های هفتم، هشتم و نهم دبیرستان دوره اول، پیش دبستان و دبستان های علامه طباطبایی باید پس از مطالعه اعلامیه های منتشر شده، مشخصات خود را در سایت ثبت نام مدارس علامه طباطبایی ثبت کنند. داوطلبان می توانند مراحل اسم نویسی را در دو سایت mat.ir و alameh.ir انجام دهند. از این رو دانش آموزان می توانند از تاریخ 14 دی ماه ۱۴۰۳ با داشتن شرایط لازم برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی 1403 – 1403 اقدام نمایند.

چنانچه دانش آموزان بتوانند نمره قبولی را در آزمون ورودی کسب کنند، می توانند ثبت نام نهایی خود را در شعب مدارس علامه طباطبایی انجام دهند. از آنجا که برای بسیاری از داوطلبان حضور در مدارس علامه طباطبایی بسیار اهمیت دارد، بنابراین باید در تاریخ اعلام شده حتماً ثبت نام خود را انجام دهند. چنانچه شما دانش آموز گرامی در ارتباط با نحوه و زمان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی سوالی داشته باشید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی ایران تحصیل در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشند و در صورت نیاز راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

 ثبت نام مدارس علامه طباطبایی 1403

👈🏽آن دسته از دانش آموزانی که مایلند در مجتمع فرهنگی _ آموزشی علامه طباطبایی ادامه تحصیل دهند، باید قبل از هر چیز در سامانه mat.ir یا سامانه alameh.ir ثبت نام خود را انجام دهند. دانش آموزان داوطلب پایه هفتم، هشتم و نهم و پیش دبستانی و دبستان می توانند از طریق مراجعه به سایت آزمون مدارس علامه طباطبایی فرایند ثبت نام خود را انجام دهند. 

👈🏽موسسه فرهنگی – آموزشی علامه طباطبایی، هر سال جهت پذیرش دانش آموزان، آزمون های ورودی برای اسم نویسی در مدارس متوسطه اول و دوم برگزار می کند و دانش آموزانی که بتواند نمره حد نصاب را در این آزمون ها کسب کنند، مجاز به ثبت نام نهایی در این مدارس خواهند بود. در ادامه بیشتر با سامانه ثبت نام آزمون آشنا می شوید. 

 

سامانه ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی 

👈🏽دانش آموزانی که می خواهند در مدارس علامه طباطبایی در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم ثبت نام کنند، می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه mat.ir و یا سایت alameh.ir ثبت نام خود را انجام دهند. دانش آموزان با داشتن شرایط تعیین شده می‌ توانند برای تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک هنگام ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1403 – 1403 اقدام کنند.

👈🏽مجموعه مدارس علامه طباطبایی از دو موسسه جدا از هم تشکیل شده که هر کدام از آنها دارای سایت جداگانه به آدرس alameh.ir می باشند. اما زمانی که داوطلب دانش آموزان ثبت نام کنند، می توانند از یک سایت مراحل اسم نویسی را انجام دهند و نیاز به ثبت نام در هر دو سامانه نیست. داوطلبان باید پس از ورود به سایت مربوطه برای تکمیل فرم های پیش ثبت نام اقدام کنند.

 سامانه ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی

🔗 جهت اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس علامه حلی بر روی لینک کلیک کنید. 

 

نحوه ثبت نام مدارس علامه طباطبایی از طریق سامانه alameh.ir

نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس دوره وم متوسطه علامه طباطبایی

👈🏽 دانش آموزانی که واجد شرایط اعلام شده می باشند، می توانند با توجه به مقطع تحصیلی خود برای ثبت نام در سامانه alameh.ir اقدام کنند. در ادامه مراحل ثبت نام برای هر کدام از پایه های هفتم، هشتم و نهم و همچنین پیش دبستانی و دبستان را ارائه خواهیم کرد.

 مراحل ثبت نام پایه هفتم دوره اول مدارس علامه طباطبایی 1403

👈🏽داوطلبان پایه هفتم که قصد ادامه تحصیل در مدارس علامه طباطبایی را دارند، باید اول از همه دارای ارزیابی خیلی خوب، خوب یا معادل آن در کارنامه دوم سال پنجم ابتدایی یا کارنامه نوبت اول سال ششم باشند. مراحل ثبت نام برای متقاضیان پایه هفتم شامل موارد زیر است:

✔️ ابتدا به سایت alameh.ir وارد شوید.

✔️در مرحله بعد به قسمت «سامانه ها» و بعد از آن بخش «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» وارد شوید.

✔️پایه مورد نظر را با در نظر گرفتن جنسیت دانش آموز انتخاب کنید.

✔️اطلاعات هویتی و تحصیلی را ثبت کنید و کد و رمز عبور را دریافت کنید.

✔️در مرحله آخر با تایید اطلاعات و دریافت کد رسید ثبت نام، مراحل اسم نویسی خود را نهایی کنید. 

 

 مراحل نام نویسی پایه هشتم و نهم دبیرستان دوره اول مدارس علامه طباطبایی 1403

👈🏽داوطلبان پایه هشتم و نهم دوره اول مدارس علامه طباطبایی باید دارای معدل کل حداقل 19 در کارنامه نوبت اول سال جاری یا یا دارای معدل کل حداقل 19 در خرداد 1403 باشند. پس از آزمون ورودی، شرکت در مصاحبه از مهمترین شهرهای پذیرش دانش آموزان خواهد بود. اما مراحل ثبت نام برای میان پایه ها شامل مراحل زیر است:

✔️ در آغاز باید به سامانه alameh.ir وارد شوید.

✔️ در مرحله بعد به بخش «سامانه ها» و سپس قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» وارد شوید.

✔️ پایه مورد نظر  را با در نظر گرفتن جنسیت دانش آموز انتخاب نمایید.

✔️اطلاعات تحصیلی و هویتی را با دقت وارد کنید و کد و رمز عبور را درافت کنید.

✔️در پایان با تایید اطلاعات و دریافت کد رسید ثبت نام، مراحل نام نویسی را تکمیل کنید. 

 مراحل اسم نویسی در دبستان های مجتمع آموزشی علامه طباطبایی 1403

👈🏽اسم نویسی برای مقطع پیش دبستانی و دبستان پسرانه و دخترانه مجتمع علامه طباطبایی برای سال 1403 – 1403 از اواسط دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد. بر اساس اعلام ستاد مجتمع فرهنگی – آموزشی علامه طباطبایی متقاضیان ورود پایه های اول تا ششم پیش دبستانی و دبستانی واحد پسران نیاوران و واحد دخترانه تهرانپارس پس از برخورداری از شرایط اعلام شده، می توانند در سایت alameh.ir ثبت نام کنند. اما فرایند ثبت نام برای متقاضیان پیش دبستانی و دبستان های پسرانه و دخترانه مجتمع فرهنگی – آموزشی علامه طباطبایی شامل مراحل زیر می باشد:

✔️ورود به سامانه alameh.ir

✔️ثبت مشخصات هویتی و تحصیلی دانش آموز

✔️تکمیل فرایند ثبت نام با تأیید اطلاعات و دریافت رسید نهایی ثبت نام از سامانه

 

ثبت نام مدارس علامه طباطبایی از طریق سایت mat.ir

👈🏽مجتمع فرهنگی – آموزشی علامه طباطبایی، علاوه بر سایت alameh.ir سایت دیگری به آدرس mat.ir راه اندازی کرده است که دانش آموزان می توانند از طریق مراجعه به این سایت، فرایند اسم نویسی خود را انجام دهند. این سایت در واقع امکانات مشابه سایت alameh.ir را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. برای ثبت نام مدارس علامه طباطبایی از طریق سایت mat .ir باید مراحل زیر را طی کنید:

✔️ابتدا وارد سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی به نشانی mat.ir شوید.

✔️در مرحله بعد نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانند وارد منوی اصلی سایت شده و اسم نویسی خود را تکمیل کنند.

✔️پس از وارد شدن به صفحه اصلی این سایت می توانید اطلاعات اولیه از جمله نام و نام خانوادگی، بارگذاری عکس پرسنلی و عکس کارنامه دانش آموزی و انتخاب واحد های مورد نظر را ثبت کنید.

✔️در انتها و پس از تکمیل اطلاعات در خواست شده، می توانید ساعت و تاریخ جلسه توجیهی خود را انتخاب نمایید. 

قابل ذکر است که تا 10 روز پیش از برگزاری آزمون کتبی، این فرصت را دارید تا برای تغییر اولویت های انتخابی اقدام نمایید و با مراجعه به سایت mat.ir می توانید انتخاب های خود را تغییر دهید. 

 

📣 اطلاعیه 📣

چنانچه شما داوطلب گرامی در ارتباط با زمان نام نویسی آزمون مدارس علامه طباطبایی 1403 – 1403 نیاز به راهنمایی داشته باشید، تنها کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی ایران تحصیل شما عزیزا را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند. 

 

ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی 1403

👈🏽دانش آموزان مقطع دبیرستان می توانند در دو دوره متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند برای ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی اقدام کنند. به همین جهت لازم است دانش آموزان شرایط لازم برای ثبت نام را داشته باشند. داوطلبان پایه هفتم، باید دارای ارزیابی خوبف خیلی خوب یا معادل آن در کارنامه نهایی سال پنجم یا کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی باشند. دانش آموزانی که واجد شرایط اعلام شده باشند، می توانند در آزمون ورودی ثبت نام کنند و در صورت کسب نمره لازم مجاز به ثبت نام نهایی خواهند بود.

👈🏽این در حالی است که اسم نویسی برای آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 1403 – 1403 علاوه بر مرحله آزمون کتبی، دارای یک مرحله مصاحبه حضوری نیز می باشد. یکی از شروط اصلی پذیرش داوطلبان دوره متوسطه دوم، برخورداری از معدل کل حداقل ۱۹ در کارنامه نوبت اول سال جاری  یا معدل کل حداقل ۱۹ در خرداد 140،  قبولی در آزمون ورودی کتبی و کسب نمره مناسب از مصاحبه می باشد. 

 

ثبت نام مدارس دخترانه علامه طباطبایی 1403

👈🏽ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی هیچ گونه محدودیتی ندارد. دانش آموزان دختر که مایل به اسم نویسی در در مقطع متوسطه دوم مدارس علامه طباطبایی هستند، می توانند با بررسی شرایط لازم اقدام به ثبت نام در آزمون های ورودی این مدارس کنند. به همین جهت ان دسته از داوطلبان دختر که می توانند در آزمون کتبی مدارس دوره اول و دوم متوسطه علامه طباطبایی 1403 – 1403 ​ شرکت کنند، باید در زمان ثبت نام این مدارس یعنی در تاریخ 14 دی ماه جهت ثبت نام در آزمون، برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان مدرسه های دخترانه علامه طباطبایی می توانند در واحد آبشناسان مجتمع علامه طباطبایی از طریق سایت https://dabshenasan.mat.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

ثبت نام مدارس دخترانه علامه طباطبایی

زمان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی 1403

👈🏽دانش آموزانی که می خواهند در مدارس علامه طباطبایی ثبت نام کنند، باید در زمان مقرر اسم نویسی خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که مدرسه های متوسطه علامه طباطبایی دارای شعبات مختلف می باشد که زمان ثبت نام آزمون برای دو موسسه این مدارس یکسان و زیر نظر آموزش و پرورش خواهد بود.

👈🏽کلیه داوطلبان دختر و پسر ساکن استان تهران می توانند برای ثبت نام در موسسه فرهنگی ادب و دانش علامه طباطبایی در دوره متوسطه اول اقدام کنند. در حالی که موسسه اندیشمند مهر علامه طباطبایی فقط از بین دانش آموزان پسر ساکن استان تهران دانش آموز می پذیرد.

👈🏽آن دسته از افرادی که متقاضی تحصیل در هر کدام از مدارس علامه طباطبایی هستند، در صورت داشتن شرایط لازم که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد، می توانند به سایت مدارس مراجعه کنند و پس از تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری مدارک لازم فرایند اسم نویسی خود را در پایه های مختلف دوره متوسطه و دبستان و پیش دبستانی 1403- 1403 در تاریخ 14 دی ماه ۱۴۰۳ انجام دهند. این مدارس در حال حاضر در پایه هفتم برای پذیرش داوطلبان، اقدام به برگزاری آزمون نموده اند.  

 زمان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی

📣 اطلاعیه 📣

فرایند اسم نویسی در مدارس علامه طباطبایی در پایه های هفتم، هشتم و نهم دوره اول دبیرستان و همچنین دوره پیش دبستانی و دبستان آغاز شده است.

 

شرایط ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی 1403

👈🏽آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ادامه تحصیل در پایه های هفتم، هشتم و نهم دوره اول دبیرستان هستند، با توجه به نمرات اکتسابی در مرحله آزمون ورودی می توانند پذیرش خود را دریافت کنند. اسم نویسی برای آزمون مدرسه های علامه طباطبایی دوره دوم دارای یک مرحله آزمون کتبی و یک مرحله مصاحبه حضوری می باشد.

👈🏽از مهمترین شرایط پذیرش پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی، داشتن ارزیابی خوب یا خیلی خوب یا معادل آن در کارنامه نهایی سال پنجم یا کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی است. دانش آموزانی که به کارنامه خود در سایت دسترسی ندارند، می توانند از طریق سایت سیدا برای دریافت کارنامه دانش آموزی اقدام کنند. دانش آموزان واجد شرایط می توانند در آزمون ورودی اسم نویسی کنند و چنانچه در آزمون قبول شوند، می توانند ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

 

 زمان برگزاری آزمون مدارس علامه طباطبایی 1403- 1403

👈🏽پذیرش دانش آموزان در مقطع متوسطه پایه هفتم، هشتم و نهم هر سال پس از تکمیل فرم ثبت نام توسط الاولیا دانش آموزان در سایت mat.ir و یا alameh.ir  انجام می گیرد و دانش آموزان در صورت داشتن شرایط اعلام شده، می توانند در آزمون ورودی شرکت کنند. زمان برگزاری آزمون ورودی برای پایه دهم 12 اسفند ماه و 2 اردیبهشت 1403 و میان پایه ها ۱۹ اسفند ماه خواهد بود.

 زمان برگزاری آزمون مدارس علامه طباطبایی

 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس علامه طباطبایی 1403

👈🏽 پس از برگزاری آزمون مرحله اول مدارس علامه طباطبایی 1403 – 1403 داوطلبان می توانند نمرات خود را در پنل کاربری مشاهده کنند. دانش آموزان پس از اعلام نتایج با ورود به سامانه ثبت نام آزمون علامه طباطبایی به آدرس alameh.ir با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانند به نتایج آزمون دسترسی داشته باشند. داوطلبانی که موفق به کسب نمره در آزمون کتبی شده اند، باید در مرحله دوم مصاحبه حضوری شرکت کنند. در حال حاضر زمان اعلام نتایج آزمون مدرسه های علامه طباطبایی 1403- 1403 مشخص نیست.

🔗 برای اطلاع از  ثبت نام مدارس نمونه دولتی بر روی لینک کلیک کنید. 

 

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت نام مدارس علامه طباطبایی

📌 اولی های واحد تهرانپارس ارزشیابی شدند

جلسه اولیا دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، دوشنبه 5 دی، با آموزگاران برگزار شد. اولیا دانش آموزان پایه اول دبستان واحد تهرانپارس در این جلسه با گزارش تصویری عملکرد فرزندانشان از ابتدای مهرماه آشنا شدند. آموزگاران پایه اول، در این جلسه درباره کارنامه توصیفی دانش آموزان و مباحث آموزشی کتاب های درسی شان توضیح دادند. آنها برای اولیا نحوه آموزش هر درس را در نیمه اول سال تحصیلی و مباحث تدریس شده را عنوان کردند. توضیع کارنامه توصیفی دانش آموزان و شناخت نقاط قوت و ضعف آموزشی آنها به اولیا از موارد مهم این جلسه بود.

📌 آزمون پایانی طرح ادونس برگزار شد

آزمون پایانی طرح ادونس، ویژه دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی پنجشنبه 8 دی به صورت حضوری برگزار شد. دانش آموزان در این آزمون به سوالاتی از درس ریاضی به صورت تشریحی پاسخ دادند. مدت زمان این آزمون 80 دقیقه بود.

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت نام مدارس علامه طباطبایی

🔗 جهت اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس شاهد بر روی لینک کلیک کنید. 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی ثبت نام مدارس علامه طباطبایی در مقاطع پایه هفتم، هشتم و نهم و همچنین پیش دبستانی و دبستان پرداختیم. زمان ثبت نام برای آزمون مدرسه های علامه طباطبایی 14 دی ماه ۱۴۰۳ می باشد. دانش آموزان باید در صورت داشتن شرایط اعلام شده مجتمع فرهنگی – آموشی علامه طباطبایی با مراجعه به سایت mat.ir و یا سامانه alameh.ir برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

توجه داشته باشید تنها آن دسته از دانش‌ آموزانی می ‌توانند برای ثبت ‌نام در مجتمع فرهنگی – آموزشی علامه طباطبایی اقدام کنند که نمرات درخواستی این مرکز آموزشی را داشته باشند. چنانچه در ارتباط با نحوه ثبت نام مدارس علامه طباطبایی سوالی داشته باشید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

🔗 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی به چه صورت است؟

ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی به صورت الکترونیکی صورت میگیرد.

آدرس سامانه ثبت نام مدارس علامه طباطبایی کدام است؟

ثبت نام مدارس علامه طباطبایی از طریق دو سایتalameh.ir و mat.ir انجام می شود. 

ثبت نام مدارس علامه طباطبایی 1403 - 1403 چه زمانی است؟

ثبت نام مدارس علامه طباطبایی 1403 - 1403 در تاریخ 14 دی ماه ۱۴۰۳ می باشد.

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام مدارس علامه طباطبایی ۱۴۰۳ + ورود alameh.ir | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حسین گفت:

    سلام. روز بخیر. تو شرایط ثبت نام مدارس علامه طباطبایی که اینجا اعلام شده، شرط معدل چقدر مهمه؟ من معدل پایه هفتمم، 16 بوده و الان که میخوام ثبت نام کنم نمیدونم که آیا با این معدل، واجد شزایط اسم نویسی هستم با نه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      متاسفانه شرط معدل 19 میباشد که شما واجد شرایط نیستید.

  2. Avatar photo علی گفت:

    سلام. وقت بخیر. ثبت نام مدارس علامه طباطبایی امروز شروع شده؟ من نمیتونم وارد بخش ثبت نام بشم، راهنمایی می کنید که چطور میتونم مشکل ورود به مراحل ثبت نام رو حل کنم؟ و اینکه تا کی وقت دارم واسه اسم نویسی؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      پایه تحصیلی مورد نظر را بررسی کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

  3. Avatar photo امیرعلی گفت:

    اگه میشه من یک سوال از شما دارم لطفا جواب رو برای من ایمیل بفرمایید من همه دروسم ۱۸ و ۲۰ بجز ورزش که بهم ۱۳ دادن کارنامم بشدت اومد پایین من با این حساب می تونم برای آزمون بیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)