ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲
ثبت نام حوزه علمیه برادران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۳ آغاز شد. نحوه ثبت نام حوزه علمیه برادران و همچنین شرایط ثبت نام از جمله مطالبی است که در ادامه این مقاله قصد داریم تا در رابطه با آن سخن بگوییم. داوطلبانی که مایل به ثبت نام در حوزه علمیه قم می باشند در صورت برخورداری از شرایط لازم می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران دفترچه راهنمای ثبت نام قرار داده شده است که مطابق با آن هر یک از داوطلبان می توانند از تمامی موارد لازم و قوانین مشخص اطلاع یابند. در ادامه قصد داریم تا به ارائه اطلاعات جامعی در رابطه با ثبت نام حوزه علمیه برادران و همچنین به معرفی سایت ثبت نام حوزه علمیه قم بپردازیم.

 

شرایط ثبت نام حوزه علمیه قم چیست؟

برای ثبت نام به چه آدرسی باید مراجعه نمایم؟

آیا می توان همزمان در حوزه و دانشگاه مشغول به تحصیل شد؟

منابع درسی برای قبولی در آزمون چیست؟

 

 

جهت انجام ثبت نام حوزه علمیه برادران و دریافت راهنمایی های لازم در رابطه با انجام ثبت نام در سامانه  howzeh-qom.ir با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

آن دسته از برادرانی که مایل به ثبت نام در حوزه می باشند در صورت دارا بودن شرایط ذیل می توانند نسبت به انجام ثبت نام حوزه علمیه برادران اقدام نمایند. لازم به ذکر است که مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام قبل از تکمیل فرم اینترنتی آن بسیار لازم و ضروری می باشد. زیرا چنانچه داوطلبان بر اساس قوانین تعیین شده عمل ننمایند، به عنوان متقاضیان متخلف شناخته خواهند شد.

 

 

برای ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کلیک کنید.

 

 

  • داوطلبان متقاضی حتما لازم است از صلاحیت های اخلاقی ، اعتقادی و اجتماعی برخوردار باشند.
  • اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و تبعیت از وی برای کلیه متقاضیان ضروری می باشد.
  • متقاضیان شرکت کننده در ثبت نام حوزه علمیه برادران حتما باید تابعیت ایرانی داشته باشند. بدین معنا که داری شناسنامه و یا کارت ملی جمهوری اسلامی ایران باشند.
  • برخورداری از سلامت جسمی و روانی نیز از جمله موارد لازم برای ثبت نام کنندگان عزیز می باشد زیرا مطابق با آنچه در سامانه howzeh-qom.ir ذکر شده است حتی پس از پذیرش و قبولی در آزمون ورودی مدارس حوزه علمیه ، داوطلبان از نظر سلامت روانی و جسمانی بررسی خواهند شد و در صورت دارا بودن و بهره مندی از سلامت لازم و کافی خواهند توانست برای ادامه تحصیل اقدام نمایند.
  • دارا بودن حداقل تحصیلات لازم برای قبولی در آزمون ضروری می باشد. بدین معنا که چنانچه داوطلبی مایل به ثبت نام در دوره بلند مدت می باشد، حتما لازم است واجد مدرک در پایه هشتم (دوره اول متوسطه) و سوم راهنمائی و اول و دوم دبیرستان نظام قدیم باشند. همچنین متقاضیان شرکت کننده در دوره سفیران هدایت نیز، حتما لازم است دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه و یا اشتغال در پایه یازدهم دوره متوسطه و پیش دانشگاهی باشند. البته این شرط منوط به قبولی در امتحانات آخر سال می باشد.
  • داوطلبانی که شاغل به تحصیل می باشند نیز در صورت قبولی لازم است تصویر و اصل مدرک یا گواهی قبولی معدل دار یا همان کارنامه آخرین سال تحصیلی خود را هنگام تشکیل پرونده برای مصاحبه ارائه نمایند.
  • آن دسته از دانشجویانی که مایل به ثبت نام حوزه علمیه برادران می باشند و از طرفی متقاضی انصراف از دانشگاه هستند نیز ، حتما لازم است که مدارک انصراف خود را به دانشگاه مربوطه تحویل داده و و پس از تکمیل مراحل و پذیرش در گزینش در حوزه ، گواهی خود را به هم تسویه به دانشگاه تحویل دهند.
  • دارا بودن شرایط سنی برای تمامی داوطلبان الزامی خواهد بود.
  • برادران عزیز به هیچ عنوان نباید منع قانونی نظام وظیفه مطابق با مصوبات و مقررات تعیین شده ثبت نام حوزه داشته باشند.

 

 

 

 

 

ثبت نام حوزه علمیه برادران به صورت الکترونیک و با توجه به سامانه ثبت نام پس از خرید کارت اعتباری آزمون قابل انجام خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران

 

سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران

سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران

 

ثبت نام حوزه علمیه برادران برای تمامی داوطلبان در حوزه علمیه به صورت الکترونیک یو با استفاده از سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران صورت خواهد پذیرفت. بدین معنا که متقاضیان شرکت کننده در ثبت نام برای تکمیل فرم ثبت نام بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدارس حوزه می توانند در هر مکانی نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین آنچه در سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران به نشانی howzeh-qom.ir وجود دارد، ارائه منابع معتبر برای شرکت در آزمون می باشد. بدین معنا که متقاضیان عزیز با مراجعه به پایگاه الکترونیک علاوه بر انجام ثبت نام ، می توانند از تمامی منابع معتبر برای آمادگی در آزمون نیز مطلع شوند. شرایط سنی تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان با استفاده از مدرک تحصیلی آنان تعیین خواهد شد.

دفترچه ثبت نام حوزه علمیه برادران نیز در سامانه ثبت نام قابل دریافت و مشاهده می باشد. با توجه به توضیحات در رابطه با فرم ثبت نام  و همچنین ارائه کلیه قوانین و ضوابط موجود برای ثبت نام، توصیه می نماییم که حتما ابتدا دفترچه ثبت نام را به خوبی مطالعه نموده و پس از آن ، نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایید تا در صورت پذیرش دچار مشکل نگردید.

 

 

سایت ثبت نام حوزه علمیه قم

 

ثبت نام حوزه علمیه برادران در دو مرحله برای کلیه داوطلبان عزیز صورت می پذیرد. در هر مرحله تقریبا می توان گفت که برای این ثبت نام حدودا 15 تا 20 روز مهلت قرار داده شده است. جهت ثبت نام متقاضیان عزیز لازم است که مبلغ ثبت نام را به صورت خرید کارت اعتباری آزمون تهیه نمایند . بدهی است که مبلغ تعیین شده پس از پرداخت قابل استرداد نخواهد بود. لذا قبل از پرداخت وجه مورد نظر در رابطه با اطمینان ثبت نام خود به نتیجه دقیق دست یابید.

کد دواطلبی که پس از ثبت نام در اختیار متقاضیان عزیز قرارداده می شود به منزله اتمام ثبت نام است و لذا در نگهداری این کد نهایت دقت عمل را داشته باشید. زیرا در مراجعات بعدی شما به سامانه ثبت نام حوزه علمیه قم و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و دریافت و مشاهده نتایج خود به آن نیازمند خواهید بود.

آیا در صورت فراموش نمودن و یا عدم ذخیره اطلاعات ثبت نام حوزه علمیه برادران راهی برای بازگشت اطلاعات در سامانه howzeh-qom.ir قرار داده شده است؟ بله داوطلبان عزیز می توانند پس از ثبت نام در قسمت مندرج در وب سایت که مربوط به بازیابی اطلاعات کارت اعتباری می باشد، شماره سریال  رمز عبور خود را مجددا دریافت نمایند.

 

 

جهت انجام ثبت نام حوزه علمیه خواهران بر روی لینک کلیک کنید.

 

howzeh-qom.ir

 

howzeh-qom.ir

howzeh-qom.ir

 

همانطور که می دانید برای انجام ثبت نام و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام نیازمند مراجعه به پایگاه الکترونیک howzeh-qom.ir خواهید بود. این سامانه در اختیار تمامی داوطلبانی است که مایل به انجام ثبت نام و ورود به مدارس حوزه علمیه قم می باشند. همانطور که در دفترچه راهنمای آزمون ذکر شده است، افرادی که مشغول به تحصیل در حوزه علمیه قم می باشند کد تحصیلی دارند و به همین دلیل امکان مجدد ثبت نام را نخواهد داشت.

داوطلبان عزیزی که مایل به انجام ثبت نام حوزه علمیه برادران  howzeh-qom.ir می باشند لازم است بدانید که این ثبت نام تنها در زمان مقرر شده برای این منظور قابل انجام خواهد بود. به همین دلیل چنانچه پس از مهلت قرار داده شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایید، نخواهد توانست ثبت نام خود را به انجام برسانید. بنابراین اطلاع دقیق از زمان قرار داده شده برای ثبت نام بسیاری ضروری می باشد.

برای انجام ثبت نام حوزه علمیه برادران و یا متصل شدن و دریافت راهنمایی های لازم در رابطه با سامانه   howzeh-qom.ir با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید مشاورین ما همه روه ، حتی ایام تعطیل ، آماده اراه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج دروب سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده باشند.

برای ورود به سامانه سخا حوزه علمیه روی لینک کلیک کنید.

سوالات پر تکرار در مورد شرایط و زمان ثبت نام حوزه علمیه

من به سن 18 سالگی نرسیده ام آیا می توانم در آزمون شرکت نمایم ؟

افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده اند و 18 سال آنها تمام نشده و در مقطع دوازدهم یا پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل می باشند، شش ماه پس از زمانی که به سن مشمولیت در نظر گرفته شده در دفترچه راهنمای ثبت نام رسیدید، مجاز به ثبت نام خواهید بود. لازم به ذکر است که محاسبه سن برای داوطلبان و دانش آموزان دوره های روزانه و شبانه متفاوت می باشد.

 

بنده دو سال از فارغ التحصیلی ام در دانشگاه می گذرد آیا می توانم در ثبت نام حوزه شرکت نمایم؟

همانطور که می دانید یکی از قوانین در نظر گرفته شده برای داوطلبان متقاضی ثبت نام این است که متقاضیان نباید مشغول به تحصیل در هیچ یک از دانشگاه های کشور باشند. به همین دلیل لازم است مدارک انصراف و یا فارغ التحصیلی خود را ارائه نمایند. متقاضیان عزیز در صورتی خواهند توانست نسبت به ثبت نام و پذیرش اقدام نمایند که از تاریخ فارغ التحصیلی یا انصراف آنان بیش از یک سال نگذشته باشد.

 

برای ثبت نام در سامانه چه مدارکی لازم است بارگذاری نماییم؟

هزینه ثبت نام چه میزان می باشد؟

چگونه می توانیم از زمان دقیق ثبت نام آگاه شویم؟

مصاحبه چه مدت پس از فارغ التحصیلی صورت خواهد پذیرفت؟

نتایج نهایی آزمون چه زمانی اعلام می گردد؟

آیا برای ثبت نام مهلت ویرایش در نظر گرفته خواهد شد؟

 

 

برای انجام ثبت نام حوزه علمیه برادران و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مصاحبه دانشگاه رضوی

مزایای دانشگاه رضوی

منابع آزمون ورودی دانشگاه رضوی

شرایط ثبت نام دانشگاه رضوی

ثبت نام دانشگاه رضوی

رشته های دانشگاه رضوی

service.csis.ir

ثبت نام حوزه علمیه برادران

howzeh-qom.ir

سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران

سایت ثبت نام حوزه علمیه قم

ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 دفترچه راهنمای ثبت نام حوزه علمیه برادران از کجا میتوان دریافت کرد؟

در سامانه ثبت نام حوزه علمیه برادران دفترچه راهنمای ثبت نام قرار داده خواهد شد.

شرایط ثبت نام در حوزه علمیه برادران چیست؟

شرایط ثبت نام در حوزه علمیه برادران داخل مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

ثبت نام حوزه علمیه برادران در چه سامانه ای صورت میگرد؟

ثبت نام حوزه علمیه برادران  در پایگاه الکترونیک howzeh-qom.ir صورت میگیرد.

چند روز مهلت ثبت نام در حوزه علمیه برادران است؟

برای این ثبت نام حدودا 15 تا 20 روز مهلت قرار داده شده است.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo علی گفت:

    باسلام. آیا امکان دارد طلبه ای بعد از اینکه در یک رشته ای به سطح ۳رسید، در یک رشته دیگر نیز درس بخواند؟ یعنی مثلا مدرک سطح سه حقوق و جزا جرم شناسی دارد و می خواهد در رشته دیگر هم درس بخواند ، امکان دارد؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      به صورت همزمان خیر

    2. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      با سلام و وقت بخیر
      شما باید توضیحات خود را به سازمان نظام وظیفه ارائه دهید و در صورت تشکیل دادگاه از خود دفاع کنید تا درصورت موافقت جریمه شما حذف شود و از معافیت یا کسر خدمت حق اولاد و همسر استفاده نمایید.

  2. Avatar photo مصطفی لویمی گفت:

    سلام ثبت نام حوزه علمیه سال دوازدهم سن 23 داری

  3. Avatar photo قاسم گفت:

    من آرزويي ثبت نام در حوزه علميه را دارم

  4. Avatar photo مصطفی گفت:

    سلام من ۳۲ سال سن دارم مدرکم کاردانی است و پایان خدمت دارم و مجرد هستم به دلیل اضافه بودن سنم آیا کمسیون حوزه علمیه مرا قبول می کند؟ در ضمن من ثبت نام کردم در سایت پذیرش حوزه علمیه و پولش را از طریق درگاه بانک هم پرداخت کردم

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام جهت اطلاع از شرایط ثبت نام حوزه علمیه برادران 99 با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

  5. Avatar photo صالح گفت:

    دوست دارم توحوضه قبول بشم

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای ثبت نام حوزه علمیه برادران 98 نیاز به شرایط خاصی داره که داشته باشین جهت اطلاع از شرایط با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

  6. Avatar photo صالح گفت:

    حوضه را دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)