ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + رشته ها و شرایط

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کلیه داوطلبان علاقه مند می توانند در صورت دارا بودن شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، علاوه بر پذیرش در این دانشگاه، از شرایط شغلی مناسب و همچنین شرایط خدمت سربازی به بهرتین شکل بهره مند شوند. اما در حال حاضر در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ هیچ گونه تصمیمی مبنی بر پذیرش بدون آزمون دانشگاه صدا وسیما برای داوطلبان وجود ندارد.

آن دسته از داوطلبانی که به دنبال ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما می باشند و امکان کسب رتبه قبولی در کنکور سراسری برای آن ها وجود ندارد، ما راه هایی را برای قبولی به آن ها از زمان ثبت نام تا روز کنکور خواهیم آموخت که بر اساس آن، می توانند رتبه مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه را کسب نمایند. برای دریافت مشاوره تحصیلی قبولی در رشته های دانشگاه صدا و سیما می توانید با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما ، رشته های دانشگاه صدا و سیما از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

در رابطه با آخرین اخبار اعلام شده برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

آیا امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما وجود دارد؟

 

آیا امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما وجود دارد؟

ثبت نام دانشگاه صدا و سیما همزمان با کنکور سراسری آغاز شده و لازم است در همان زمان، برای اعلام علاقه مندی به تحصیل در این رشته ها، کارت اعتباری و سریال مورد نظر را از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور خریداری نمایند. در حال حاضر، پذیرش این دانشگاه به دو صورت روزانه و در نوبت دوم شبانه امکان پذیر است.

داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می باشند، لازم است در کنکور سراسری شرکت نموده و چنانچه رتبه لازم را برای ورود به هر یک از رشته های این دانشگاه کسب نمایند، سایر مراحل مصاحبه و گزینش را می توانند طی کنند. بنابراین در حال حاضر امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما وجود نخواهد داشت.

ظرفیت پذیرش در این دانشگاه محدود بوده و منحصر به گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و هنر می باشد. امکان ادامه تحصیل در این دانشگاه در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد. اما در زمان فارغ التحصیلی منوط به وجود مقاطع بالاتر در این دانشگاه خواهد بود. در غیر این صورت می توانید برای ادامه تحصیل سایر دانشگاه ها را انتخاب کنید.

 

برای اطلاع از شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + راهنما مراحل بر روی لینک کلیک کنید.

 

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما در آینده امکان پذیر است؟

در رابطه با اینکه آیا در آینده این دانشگاه تمایل به پذیرش بدون کنکور داوطلبان را خواهد داشت یا خیر، سیاست های دانشگاه تصمیم گیرنده این مسئله می باشد و در حال حاضر، هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه امکان پذیرش بدون کنکور وجود داشته باشد یا خیر! ارائه نشده است. اما می توانید آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

امکان پذیرش در دوره نوبت دوم شبانه وجود دارد. داوطلبان لازم است برای تحصیل در این دانشگاه، هزینه ای را تحت عنوان شهریه به صورت ترمی متناسب با واحدهای در نظر گرفته شده هر رشته و همچنین کارگاه‌های ارائه شده پرداخت نمایند.

متاسفانه در حال حاضر، برای استخدام دانشجویان شبانه برنامه ای در نظر گرفته نشده است و احتمال استخدام آنها پس از فارغ‌التحصیلی بسیار کم و در برخی موارد غیر ممکن می باشد مگر اینکه دانشجویان این دانشگاه خودشان بتوانند جذب بازار کار شوند و یا اینکه در ارگان ها و یا مراکز خاصی مشغول به کار شوند.

 

برای اطلاع از شرایط و مراحل اخذ امریه سازمان صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

رشته های دانشگاه صدا و سیما

در هر گروه آزمایشی، امکان پذیرش داوطلبان در رشته های خاصی وجود دارد. به عنوان مثال : در رشته کارگردانی تلویزیون داوطلبان گروه آزمایشی هنر می توانند انتخاب رشته نمایند. همچنین در سایر رشته های دیگر همانند : تلویزیون و هنرهای دیجیتال با گرایش انیمیشن، تلویزیون و هنرهای دیجیتال با گرایش گرافیک رایانه ای امکان تحصیل برای داوطلبان هنر وجود خواهد داشت.

داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک می توانند در رشته های مهندسی برق گرایش مخابرات، کاردانی برق با گرایش فرستنده، کاردانی برق با گرایش صدابرداری، کاردانی برق با گرایش صدا و تصویر نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. بدیهی است که پذیرش داوطلبان بر اساس رتبه کسب شده صورت می پذیرد.

برای گروه علوم انسانی در حال حاضر تنها یک رشته روزنامه نگاری وجود دارد. مطابق با آخرین اخبار منتشر شده از سوی دانشگاه صدا و سیما، در آینده احتمال پذیرش داوطلبان در رشته‌های دیگر وجود خواهد داشت که ممکن است در سال های آینده این رشته ها افزوده شوند. اما در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما هنوز تصمیم قطعی وجود ندارد.

 

جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

همانند سایر دانشگاه های شرایط خاص، دانشگاه صدا و سیما نیز برای پذیرش داوطلبان شرایط عمومی و اختصاصی در نظر می‌گیرد که برحسب آن، مصاحبه و گزینش هر یک از داوطلبان قابل انجام می باشد. شرایط عمومی برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی یکسان می باشد. همچنین این شرایط برای مقطع کارشناسی ارشد نیز تا حدودی یکسان است.

شرایط اختصاصی داوطلبان در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مقایسه با مقطع کارشناسی ارشد در برخی موارد متفاوت می باشد. همچنین مزایای در نظر گرفته شده برای تحصیل رتبه های برتر و یا شرایط تسهیل هزینه در این دانشگاه برای مقاطع بالاتر متفاوت خواهد بود.

 

جهت دریافت نتایج دانشگاه افسری امام حسین بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط عمومی پذیرش بدون آزمون دانشگاه صدا وسیما در صورت دارا بودن رشته های بدون آزمون

 

شرایط عمومی پذیرش بدون آزمون دانشگاه صدا وسیما در صورت دارا بودن رشته های بدون آزمون

  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و متلزم بودن به احکام اسلامی
  •  معتقد بودن و انجام دستورات عملی ولایت فقیه و همچنین اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
  •  داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران برای داوطلبان ضروری می باشد.
  •  عدم سوء پیشینه پس از احراز و تشخیص مراجع مربوطه
  •  پایبندی و رعایت کامل مقررات آیین نامه های آموزشی و منشور اخلاقی دانشگاه
  •  موفقیت در مصاحبه حضوری که به صورت تخصصی و صلاحیت عمومی می باشد( لازم به ذکر است که پذیرش نهایی داوطلبان از بین افراد معرفی شده چند برابر ظرفیت پس از احراز شرایط لازم به ترتیب اولویت خواهد بود).
  •   کلیه دانشجویان در زمانی رشته‌های تحصیلی این دانشگاه علاوه بر گذراندن دوره های و در سطح تعیین شده این دانشگاه لازم است در دوره‌ها و کارگاه های خاصی که دانشگاه برگزار می نماید، شرکت کنند.
  •  برخورداری از سایر شرایط عمومی و ضوابط کلی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام شماره ۱.

 

برای اطلاع از شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط اختصاصی پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دوره های روزانه

همانطور که ذکر شد، امکان ادامه تحصیل برای برخی از رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد وجود خواهد داشت که برای پذیرش آن دانشجویان لازم است واجد شرایط زیر باشند.

  • داشتن شرایط سنی : حداکثر سن درنظرگرفته ۳۰ سال می باشد. این شرایط با احتساب دوران خدمت نظام وظیفه تعیین شده است و برای متولدین سال ۷۰ به بعد خواهد بود.
  •  نداشتن تعهد استخدام به حدی که از سازمان ها و ارگان های دولتی و یا غیر دولتی و نداشتن تعهد خدمت به صورت قراردادی رسمی پیمانی و آزمایشی.
  •  متناسب با اطلاعیه، استخدام فارغ‌التحصیلانی که موفق به کسب امتیاز علمی لازم شده‌اند و همچنین توانمندی های حرفه ای و صلاحیت عمومی آنها به تایید سازمان صدا و سیما رسیده است، سند تعهد محضری برای کلیه دانشجویان این دانشگاه در شروع به تحصیل ضروری خواهد بود
  •  کلیه دانشجویانی که پس از فراغت از تحصیل، به استخدام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در می‌آیند؛ لازم است دو برابر زمان تحصیل خود مشغول به خدمت باشد و از الزامات استخدام آنها محسوب می شود. اما در صورت پذیرش بدون آزمون دانشگاه صدا وسیما احتمالا این تعهد استخدام وجود نخواهد داشت.
  •  چنانچه سازمان صدا و سیما موافقت خود را جهت استخدام پس از فارغ التحصیلی، برای داوطلبان پسر مشمول خدمت سربازی اعلام نمایند، فارغ التحصیلان می‌توانند مطابق با ضوابط تعیین شده به صورت امریه خدمت سربازی خود را بگذرانند.
  •  آن دسته از دانشجویانی که در طول تحصیل به هر دلیلی از ادامه تحصیل در دانشگاه صدا و سیما باز مانده اند، اقدام به دریافت انتقالی انصراف و یا اخراج از دانشگاه شده‌اند ملزم به پرداخت تمامی هزینه‌های تحصیلی خواهند بود. اما به احتمال زیاد کلیه پذیرفته شدگان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما امکان استخدام را نخواهند داشت.
  •  امکان ادامه تحصیل فارغ التحصیلان متعهد به خدمت در سازمان وجود خواهد داشت و برای مقاطع بالاتر مطابق با مقررات صدا و سیما به نام آنها خواهد بود.

 

برای اطلاع از مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

مصاحبه سازمان صدا و سیما

در سال‌های گذشته، تمامی آن دسته از دانشجویانی که موفق به پذیرش در این دانشگاه در مراحل اولیه شده بودند، می توانستند پس از اعلام زمان بندی، نسبت به مصاحبه ی حضوری اقدام نمایند. اما در حال حاضر با توجه به شرایط به وجود آمده کلیه داوطلبان می توانند متناسب با زمان بندی این دانشگاه به صورت مجازی مراحل مصاحبه را پشت سر بگذرانند.

  • کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه در مرحله دوم لازم است در مصاحبه مجازی علمی و عمومی که در دو قسمت مجزا برگزار می شود مطابق با شیوه برگزاری مصاحبه که این دانشگاه در نظر گرفته است، شرکت نمایند.
  •  آن دسته از داوطلبانی که در هر یک از مصاحبه های علمی و عمومی حضور نداشته باشند، عدم حضور آنها به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد.
  •  با توجه به اینکه انجام مصاحبه و سایر مراحل آن در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه انجام می‌شود و به صورت صوتی و تصویری خواهد بود. بنابراین کلیه داوطلبان باید از کلیه امکانات نرم‌افزاری کافی برخوردار باشد.
  •  چنانچه داوطلبی در مصاحبه حضور داشته باشد. اما به هر دلیلی از دوربین وب کم با کیفیت خوبی برخوردار نباشند و یا اینکه تصویر واضحی از چهره داوطلب وجود نداشته باشد مصاحبه فاقد اعتبار می باشد.
  •  کلیه داوطلبان لازم است قبل از شروع مصاحبه تمامی اطلاعات لازم در رابطه با نرم افزار تعیین شده برای مصاحبه به خوبی مطالعه نمایند و کلیه اشکالات و موارد به وجود آمده را برطرف نمایند تا بتوانند به ترتیب نوبت خود در مصاحبه حضور داشته باشد.

نکته : کلیه داوطلبان برای ورود به نرم افزار دچار مشکل می باشند و یا این که سوالی در رابطه با شرایط مصاحبه دارند، می توانند کلیه اطلاعات لازم را از مشاوران ایران تحصیل کسب نماید. همچنین امکان دریافت سوالات مصاحبه دانشگاه صدا و سیما پس از برقراری ارتباط با مشاوران ما امکان پذیر خواهد بود.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به طور دقیق در رابطه با آخرین اخبار مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما مطالبی را به شما عزیزان ارائه نمودیم. در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتری در رابطه با پذیرش بدون آزمون دانشگاه صدا وسیما می باشید،  می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران ما برای داوطلبان کنکوری نیز، خدمات لازم را جهت کسب رتبه قبولی این دانشگاه ارائه خواهند نمود.

 

جهت اطلاع دقیق از احتمال ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما در آینده و شرایط استخدام آن سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق

رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما

حقوق دانشجویان دانشگاه بقیه الله

همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما

مصاحبه دانشگاه بقیه الله

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

4/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما چه زمانی انجام می شود؟

در حال حاضر، امکان تحصیل در این دانشگاه تنها به صورت با آزمون می باشد و فعلا امکان پذیرش داوطلبان به صورت بدون آزمون وجود نخواهد داشت.

آیا امکان پذیرش بدون آزمون دانشگاه صدا وسیما در آینده به وجود می آید؟

در رابطه با شرایط پذیرش این دانشگاه، خود دانشگاه با توجه به استراتژی های مورد نظر تصمیم گیری می نماید که پذیرش بدون آزمون از جمله استراتژی های فعلی نمی باشد.

شرایط پذیرش در دانشگاه صدا و سیما چیست؟

ابتدا داوطلبان لازم است نسبت به انجام ثبت نام اقدام نموده و پس از آن، در صورت دعوت به مصاحبه و گذراندن موفقیت آمیز این مراحل، در این دانشگاه تحصیل نمایند.

کدام یک از گروه های آزمایشی کنکور امکان ثبت نام در این دانشگاه را دارند؟

کلیه داوطلبان گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و هنر می توانند در صورت مجاز به انتخاب رشته شدن، در این دانشگاه ثبت نام نمایند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + رشته ها و شرایط»

  1. Avatar photo Ayda گفت:

    سلام ببخشید با دیپلم کاردانش بدون کنکور با معدل بالا میشه توی دانشکده صدا و سیما ثبت نام کرد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      این دانشکده پذیرش بدون آزمون ندارد.

  2. Avatar photo تیموری گفت:

    سلام وقت به خیر شماره واتساپ برای مشاوره ندارین

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)