ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی + ورود my.ice.ir | ایران تحصیل

ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که مایل به ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۲ هستند، باید از طریق سایت بر خط بازار متشکل ارزی به آدرس my.ice.ir اقدام نمایند. یکی از ارزهایی که در کشور ارائه می شود، ارز مسافرتی است. در سال های گذشته افرادی قصد دریافت ارز مسافرتی داشتند، مانند سایر ارزها باید به صورت حضوری به صرافی ها مراجعه می کردند، اما به این دلیل که دلالان می توانستند با اجاره کردن کارت ملی اشخاص مختلف، برای دریافت سهمیه ارز اقدام کنند، دولت تصمیم گرفت سامانه ای جهت فروش ارز مسافرتی راه اندازی کند.

سامانه ارز مسافرتی سامانه ای است که مسافران خارج از کشور می توانند از طریق آن ارز به میزان محدود و با نرخ دولتی دریافت کنند. در این سایت که به عنوان سایت بر خط بازار متشکل ارزی شناخته می شود، دریافت ارز فقط برای هر فرد پس از ثبت نام در سامانه و طی کردن مراحل احراز هویت و ارائه مدارک لازم از جمله بلیط سفر، امکان پذیر خواهد بود. با توجه به اهمیت آشنایی با نحوه ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

سامانه ارز مسافرتی

👈🏽 افرادی که می خواهند از کشور خارج شوند، پس از اینکه از ممنوع الخروج نبودن خود از طریق سایت استعلام ممنوع الخروجی مطمئن شدند، می توانند برای دریافت ارز کشور مقصد اقدام کنند. عموماً برای دریافت ارز باید به صرافی ها مراجعه کرد. از آنجا که در حل حاضر خرید ارز مسافرتی به دلیل نوسانات بازار ارز دچار مشکل شده است، افراد زیادی برای خرید ارز دچار مشکل شده اند.

👈🏽 دولت برای تسهیل شرایط خرید ارز، سامانه ای راه اندازی کرد که در آن سهمیه ارز مسافرتی برای افرادی که قصد خروج از کشور را دارند تعیین شده است. به این صورت که در سامانه my.ice.ir میزان مشخصی ارز مسافرتی، با نرخ دولتی و ارزان تر از بازار آزاد قابل خریداری می باشد. سابقاً مسافران برای خرید چنین ارزی باید به صرافی ها حضوراً مراجعه می کردند و به علت عدم نظارت، تخلفاتی چون اجاره کردن کارت اشخاص دیگر برای دریافت سهمیه ارز مسافرتی، تصمیم گرفتند با راه انداری سامانه my.ice.ir فروش ارز برای مسافران را آسان تر کنند. از این رو افرادی که قصد ترک کشور را دارند، می توانند با مراجعه این سایت و تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی و ارائه مدارک لازم برای تهیه میزان محدود ارز اقدام نمایند. اما چنانچه با مراحل و شرایط ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی در سامانه my.ice.ir آشنایی ندارید، با ما باشید تا در این خصوص بیشتر توضیح دهیم.

📣 اطلاعیه 📣

هر شخص فقط یک بار در سال می تواند برای خرید و ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی در سامانه my.ice.ir اقدام نماید.

نحوه ورود به سامانه ارز مسافرتی my.ice.ir

👈🏽 سامانه ارز مسافرتی یکی از سایت هایی است که می توانید از طریق آن برای تهیه ارز ارزان تر از بازار آزاد با نرخ دولتی و به میزان محدود اقدام کنید. در سال جاری برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید وارد سایت بر خط بازار متشکل ارزی به آدرس my.ice.ir شوید و سپس تعداد مشخصی ارز را با نرخ دولتی تهیه نمایید.

✔️ جهت ورود به سایت my.ice.ir باید ابتدا آدرس مذکور را در مرورگر خود وارد کنید. پس از ورود به صفحه اصلی برای دریافت ارز دولتی با نرخ ارزان تر، بر روی قسمت ورود به سایت، کلیک نمایید.

گام اول ورود به سامانه ارز مسافرتی

✔️ پس از ورود، باید اطلاعات کارت ملی و شماره همراه خود را درج کنید و پس از وارد کردن کد امنیتی وارد بخش دریافت ارز مسافرتی شوید.

گام دوم ورود به سامانه ارز مسافرتی

✔️ در ادامه کد تاییدی که به شماره همراه شما ارسال می شود را وارد کنید تا بتوانید برای انجام مراحل ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی اقدام کنید.

 

چگونگی ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی my.ice.ir

👈🏽 همانگونه که اشاره شد افرادی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند و میخواهند ارز مسافرتی با نرخ دولتی دریافت کنند، ابتدا باید در سایت my.ice.ir مراحل ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی را طی کنند و سپس میزان محدود ارز را خریداری نمایند. اما از آنجا که بسیاری از افراد با نحوه ثبت نام در این سامانه آشنایی ندارند، در ادامه راهنمای گام به گام ثبت نام ارز مسافرتی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

✔️ ابتدا وارد سایت بر خط بازار متشکل ارزی به آدرس my.ice.ir شوید و اطلاعات درخواستی از جمله نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره شناسنامه را ثبت کنید و در ادامه پس از بارگذاری تصویر پشت و روی کارت ملی را در سامانه قسمت تایید و ادامه را انتخاب کنید.

گام اول ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی

✔️ در صفحه پیش رو، باید یک عکس سلفی از خود گرفته و بارگذاری نمایید. این عکس باید ساده و دارای نور مناسب باشد. بانوان نیز باید در عکس حجاب کامل داشته باشند.

گام دوم ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی

✔️ در مرحله بعد از ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی، با انتخاب ضبط ویدئو، سامانه اقدام به ضبط ویدئو می کند و در قسمت گوشه چپ تصویر اعدادی را مشاهده خواهید کرد. پس از پایان ضبط ویدئو، باید قسمت تایید و ادامه را انتخاب کنید.

گام سوم ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی

✔️ در مرحله بعد اطلاعات هویتی ثبت شده و تصاویر بارگذاری شده به شما نمایش داده می شود. در صورتی که از اطلاعات ثبت شده اطمینان دارید، عبارت “اطلاعات بالا مورد تایید من می باشد” را تیک بزنید و بر گزینه تایید را انتخاب کنید.

گام چهارم ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی

به این ترتیب مراحل ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی در سامانه my.ice.ir به اتمام می رسد و شما می توانید برای دریافت ارز دولتی با نرخ ارزان تر از بازار آزاد اقدام کنید. اما در ادامه نحوه خرید ارز دولتی در سامانه my.ice.ir را توضیح خواهیم داد.

🔗 برای آشنایی با نحوه دریافت ارز دانشجویی بر روی لینک کلیک کنید.

مراحل خرید اینترنتی ارز مسافرتی در سامانه my.ice.ir

👈🏽 پس از به اتمام رساندن فرایند ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی و بارگذاری مدارک لازم و تایید اطلاعات هویتی، می توانید به راحتی برای خرید ارز دولتی اقدام کنید. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید.

✔️ بعد از ورود به سامانه my.ice.ir و تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی، باید اطلاعات مرتبط با نوع ارزی که می خواهید دریافت کنید، مبلغ ارز، کشور مقصد، شماره گذرنامه، اطلاعت بلیط و محل دریافت ارز را در  هر کدام از کادرهای تعیین شده وارد نمایید و با تایید اطلاعات، وارد مرحله بعد شوید.

مراحل خرید اینترنتی ارز مسافرتی

✔️ پس از انجام مراحل ذکر شده، اطلاعات شما به صرافی انتخاب شده ارسال می شود و چنانچه اطلاعات شما تایید شود، می توانید در تاریخ و ساعت تعیین شده از سوی صرافی و با داشتن کارت ملی به صورت حضوری برای دریافت ارز دولتی مسافرتی اقدام نمایید. اما در ادامه لازم است با قیمت و شرایط خرید ارز مسافرتی نیز آشنا شوید.

 

شرایط خرید اینترنتی ارز مسافرتی

👈🏽 ارز مسافرتی یک نوع کمک و تسهیل از سوی دولت است و از آنجا که این نوع ارز با قیمت دولتی و ارزان تر از بازار آزاد فقط به مسافران خارجی تعلق گرفته، بنابراین هر فردی که قصد تهیه آن را دارد باید شرایط تعیین شده از سوی دولت را داشته باشد. شرایط خرید ارز مسافرتی به شرح زیر می باشد:

✔️ یکی از مهمترین شروط دریافت ارز دولتی این است که شخص حتما به خارج از کشور سفر کرده و بلیط خود را از قبل تهیه کرده باشد. چنانچه فردی ممنوع الخروج باشد، پس از طی مراحل درخواست رفع ممنوع الخروجی و قبل از خرید بلیط با سپردن وثیقه، برای ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی اقدام کند.

✔️ سقف خرید ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۲ برای افرادی که قصد مسافرت به کشورهای با ویزا (هوایی – کد 51) را دارند، مبلغ 500 یورو یا معادل آن به سایر ارزها می باشد و حداکثر سهم ارز مسافرتی به کشورهای بدون ویزا 300 یورو است. علاوه بر این حداکثر نرخ فروش ارز مسافرتی با نرخ توافقی معادل 2000 یورو خواهد بود.

✔️ ارز مسافرتی با نرخ دولتی تنها یک بار در سال به فرد تعلق می گیرد. اگر میخواهید در  سال دو بار به دو کشور با ویزا و بدون ویزا سفر کنید، توصیه ما این است که سهمیه 300 یورویی خود را استفاده نکنید تا این امکان را داشته باشید تا از سهمیه 2000 یورو خود برای سفر یه کشورهای با ویزا بهره ببرید.

✔️ هنگام ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی با نرخ دولتی، باید کارت ملی هوشمند و کارت بانکی شخص خریدار، گذرنامه، ویزا و همچنین اصل بلیط مهر شده که از آزانس هواپیمایی خریداری کرده اید را داشته باشید. بعلاوه باید عوارض خروج از کشور را بپردازید و خط موبایل به اسم مسافر درخواست کننده ارز و اطلاعات مرتبط با آدرس محل سکونت و کد پستی 10 رقمی را به عنوان مدارک لازم به همراه داشته باشید.

✔️ افرادی که قصد سفر زیارتی دارند، برای دریافت ارز مسافرتی باید قبلا در پورتال سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده باشند.

✔️ برای تعویض یا دریافت پاسپورت امثنی باید گذرنامه قبلی خود را در صورت موجود بودن، به صرافی ارائه کنید.

✔️ چنانجه قصد مسافرت به خارج ازر کشور را دارید و ارز مسافرتی به صورت آنلاین ثبت نام کرده باشید، می توانید آن را در بازه 7 روز مانده به تاریخ پرواز تا روز پرواز تهیه کنید.

✔️ برای تهیه ارز مسافرتی دولتی خود حتما باید خود شخص به صرافی مراجعه کند و مراجعه هیچ یک از افراد خانواده قابل قبول نمی باشد.

شرایط خرید اینترنتی ارز مسافرتی

📣 اطلاعیه 📣

ارز مسافرتی فقط برای مسافران کشورهای خارجی قابل دریافت است. لذا حتما باید موقع خرید آن اطلاعات بلیط و کشور مقصد را در سامانه ثبت کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی

یکی از مهمترین مواردی که هنگام ثبت نام اینترنتی مسافرتی باید به آن توجه داشته باشید، مدارکی است که باید در سایت my.ice.ir بارگذاری نمایید. مدارک لازم برای اسم نویسی در سایت برخط بازار متشکل ارزی شامل موارد زیر است:

✔️ داشتن اصل و کپی کارت ملی

✔️ داشتن اصل و کپی پاسپورت ایرانی: جهت دریافت ارز مسافرتی پاسپورت شما حداقل باید 6 ماه اعتبار داشته باشد.

✔️ داشتن اصل و کپی بلیط هواپیما همراه با مهر آژانس هواپیمایی:توجه داشته باشید چنانچه بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کرده اید، اطلاعات شرکت صادر کننده بلیط، تاریخ خرید و کد رهگیری روی آن درج شده باشد.

✔️ داشتن رسید واریز وجه عوارض خروج از کشور: جهت خروج از کشور، باید مبلغی به عنوان عوارض خروج از کشور پرداخت کنید. بر مبنای اینکه سفر شما، چندمین تجربه سفر خارجی شماست، مبلغ پرداختی متفاوت خواهد بود.

✔️ داشتن اصل و کپی ویزا: برای کشورهای با ویزا به همراه داشتن اصل ویزا و کپی آن الزامی است.

✔️ تکمیل نمودن فرم درخواست ارز: دقت داشته باشید هنگام تکمیل این فرم، اطلاعات را به درستی وارد کنید تا بعدا مشکلی در دریافت ارز درخواستی بوجود نیاید.

✔️ پرداخت مبلغ ریالی ارز درخواستی به قیمت روز و تحویل رسید: زمانی که مبلغ ارز را می پردازید، ممکن است صرافی مبلغی را به عنوان کارمزد فروش از شما دریافت کند.

✔️ ارائه شماره همراه و ثبت شماره حساب بانکی: تلفن همراه و ماره حسابی که ارائه می کنید، باید به نام خود شخص باشد.

🔗 برای اطلاع از نحوه گرفتن پاسپورت با معافیت موقت بر روی لینک کلیک نمایید.

 

بررسی قیمت ارز مسافرتی

👈🏽 بسیاری از مسافران هنگام ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی از سامانه my.ice.ir دغدغه قیمت خرید آن را دارند. باید گفت قیمت ارز مسافرتی در مجموع به دو عامل بستگی دارد: یک نوع ارز دولتی که قصد خرید آن را دارید و دیگری تاریخ تهیه ارز می باشد. بنابراین نمی توان برای ارز مسافرتی قیمت ثابتی را در نظر گرفت.

👈🏽 اما افرادی که قصد خروج از کشور را دارند و برای آنها اطلاع از محدوده قیمتی ارز انتخابی اهمیت دارد ريال می توانند از طریق مراجعه به سایت صرافی ملی ایران به آدرس mex.co.ir به جدول نرخ قیمت ارز دولتی به صورت روزانه دسترسی داشته باشند و اطلاعات مربوط به قیمت هر ارز در سال ۱۴۰۲ را مشاهده کنند.

بررسی قیمت ارز مسافرتی

تفاوت ارز مسافرتی و ارز آزاد در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

👈🏽 در ارتباط با تفاوت میزان قیمت ارز مسافرتی و ارز بازار آزاد نمی توان نرخ ثابتی را تعیین کرد، چرا که هر کدام از ارزهای موجود در بازار به دلیل تورم و نوسانات ارزی، روزانه قیمت متفاوتی خواهند داشت. اما اگر می خواهید از حدود قیمتی هر کدام از ارزهای دولتی و تفاوت آن با ارز بازار آزاد اطلاعاتی داشته باشید، می توانید به سایت ملی صرافی ایران به آدرس mex.co.ir مراجعه کنید تا بتوانید با مقایسه جدول قیمت ارز دولتی و آزاد با حدود قیمتی هر کدام از ارزها آشنا شوید.

چه زمانی باید برای دریافت ارز مسافرتی اقدام کرد؟

👈🏽 مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند، باید حداکثر 7 روز قبل از پرواز خارجی خود برای دریافت ارز به صرافی های مجاز و معتبر مراجعه کنند. توجه داشته باشید چنانچه قبل از مسافرت، سهم ارز مسافرتی خود را دریافت نکرده باشید، نمی توانید بعد از بازگشت از سفر، برای دریافت آن از صرافی اقدام کنید. بنابراین حتما باید در بازه زمانی ذکر شده ارز مسافرتی خود را دریافت کنید.

چه زمانی باید برای دریافت ارز مسافرتی اقدام کرد؟

🔗 برای اطلاع از چگونگی دریافت شماره پاسپورت با کد ملی بر روی لینک کلیک نمایید.

ارز مسافرتی به چه اشخاصی تعلق نمی‌ گیرد؟

👈🏽 تا اینجای مقاله در ارتباط با نحوه و شرایط و زمان ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی و تفاوت قیمت آن با ارز بازار آزاد صحبت کردیم. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که ارز مسافرتی به چه اشخاصی تعلق نمی گیرد؟ باید گفت 4 دسته از افراد هستند که نمی توانند ارز مسافرتی خریداری کنند. این 4 گروه به شرح زیر می باشند:

✔️ ارز مسافرتی به اشخاص ایرانی مقیم خارج یعنی افراد دوتابیعیتی تعلق نمی گیرد.

✔️ افرادی که سن آنها زیر 12 سال است نمی توانند درخواست ارز مسافرتی بدهند.

✔️ اشخاصی که پاسپورت خدمات یا پذرنامه سیاسی دارند، نمی توانند برای ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی اقدام نمایند.

 

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی

📌 جابجایی روزانه 100 هزار دلار ارز مسافرتی بین افراد ثروتمند

علیرضا سلیمی نماینده مجلس اعلام کرد: روزانه یکصد هزار دلار ارز بین ثروتمندان جابجا می شود. وی با اشاره به در ارتباط با نرخ ارز دولتی و آزاد گفت: در قانون بودجه سال جاری نرخ ارز ETS قرار داده شده، اما چرا دولت در این راستا عمل نکرده است؟ در حال حاضر تفاوت میان نرخ نیمایی و نرخی که در بازار آزاد است، شکافی است که در گذشته در ارتباط با نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی و نرخ ارز آزاد وجود داشت.

📌 بررسی تاثیر حذف ارز مسافرتی از بازار؛ ارز ترجیحی نفعی برای مردم ندارد

یکی از کارشناسان حوزه اقتصاد درباره میزان تاثیر حذف ارز مسافرتی بر بازار عنوان کرد: نمی توان گفت این نوع سیاست ها بی تاثیر باشد، اما تاثیر خیلی زیادی ندارد، چرا که این مسئله تنها در ارتباط با ارز مسافرتی نیست و باز ارز ترجیحی را در رابطه با موارد دیگر هم داریم. از این رو کارایی چنین برنامه هایی پایین می باشد.

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی

 

خلاصه مطالب

در این مطلب به بررسی شرایط و نحوه ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی و چگونگی ورود به سامانه بر خط بازار متشکل ارزی به آدرس my.ice.ir پرداختیم. در گذشته افرادی که قصد مسافرت به خارج از کشور را داشتند، باید به صورت حضوری به صرافی مراجعه می کردند و ارز مسافرتی را با نرخ دولتی خریداری می کردند. اما به دلیل مشکلات به وجود آمده از سمت دلالان و نبود نظارت کافی بر روند فروش این نوع ارز، دولت تصمیم به راه اندازی سامانه ای با عنوان سامانه ارز مسافرتی کرد که افراد می توانند برای دریافت ارز به تعداد محدود با قیمت پایین تر نرخ ارز آزاد از طریق این سامانه به آدرس my.ice.ir اقدام کنند.

پس از احراز شرایط موجود و تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی می توانید به صرافی که در سامانه انتخاب کرده اید، مراجعه نموده و سهم ارز مسافرتی خود را به صورت حضوری دریافت کنید. پس از مطالعه این مطلب چنانچه در ارتباط با هریک از مراحل ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی سوال و نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

🔗 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی چیست؟

سامانه ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی برای تسهیل دریافت ارز دولتی افرادی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند راه اندازی شده است.

ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی چگونه است؟

چهت ثبت نام اینترنتی ارز مسافرتی باید به سامانه برخط بازار متشکل ارزی my.ice.ir مراجعه کنید و طبق مراحل ذکر شده در مقاله ثبت نام خود را تکمیل کنید.

شرایط خرید اینترنتی ارز مسافرتی چیست؟

برای خرید ارز دولتی مسافرتی افراد باید دارای شرایط مشخصی باشند که در این مقاله به آنها اشاره شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)