ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403 + شرایط و مدارک لازم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام امریه جهاد کشاورزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جهاد کشاورزی برای آن دسته از افراد متخصص و تحصیل کرده ای که مهارت های خاصی در حوزه کشاورزی دارند هر ساله برای امریه دعوت به عمل می آورد. این افراد برای ثبت نام باید مدارک تحصیلی خود را ارائه دهند تا با بررسی آن ها در جایگاه هایی که متناسب با استعدادهای آن ها است دوره خدمت خود را بگذرانند. به همین دلیل اگر شما تحصیلات عالی و استعدادهای درخشان در بخش کشاورزی داشته باشید می توانید در زمان در نظر گرفته شده برا ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403 مدارک خود را ارائه دهید.

دقت کنید که خدمت در جهاد کشاورزی برای شما یک سابقه کار به حساب می آید و می تواند در استخدامی های شما موثر باشد. البته شما در امریه سربازی حقوق بیشتری را نسبت به سربازهای عادی دریافت خواهید کرد. به همین دلیل بهتر است در امریه سربازی جهاد کشاورزی ثبت نام کنید.

در گذشته برای این که از تاریخ ثبت نام امریه جهاد کشاورزی اطلاع داشته باشند باید دائم به جهاد کشاورزی مراجعه می کردند و با کارکنان آن در تماس بودند؛ اما در حال حاضر شما می توانید به صورت اینترنتی از تاریخ شروع ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 اطلاع داشته باشید و از شرایط آن جویا شوید. با توجه به این که هنوز زمان شروع ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 مشخص نشده است. لذا شما جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد آن می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403

در حال حاضر سایت سازمان جهاد کشاورزی به نشانی dhrd.maj.ir در اختیار کاربران قرار دارد که اطلاعیه های مربوط به ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 را در آن منتشر می کند. شما با ورود به این سامانه می توانید از آخرین اطلاعیه های سازمان جهاد کشاورزی مطلع شوید.

زمان ثبت نام امریه جهاد کشاورزی

در حال حاضر اطلاعیه ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 در این سایت منتشر نشده است. آخرین اطلاعیه ای که در این خصوص منتشر شد متعلق به امریه سربازی جهاد کشاورزی آبان ۱۴۰۳ است. در این مدت داوطلبان به مدت ۳ روز فرصت داشتند تا با ارائه مدارک تحصیلی و هویتی خود در این سامانه ثبت نام کنند. با توجه به این که مدت زمان ثبت نام امریه محدود است. به همین دلیل شما دائم باید در جریان اخبار و خبررسانی های جهاد کشاورزی باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد امریه جهاد دانشگاهی و شرایط و فرم ثبت نام کلیک کنید.

حال اگر زمان کافی برای بررسی این موضوع نداشته باشید می توانید این کار را بر عهده کارشناسان ایران تحصیل بگذارید تا آن ها به شما اطلاع دهند. جهت هماهنگی در این خصوص می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید و با آن ها صحبت کنید. دقت کنید که تکمیل فرآیند ثبت نام شما در سازمان جهاد کشاورزی به منزله قبولی در امریه سربازی نیست. بلکه مدارک شما توسط این سازمان بررسی شده و نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رساند.

برای آشنایی با امریه وزارت دفاع روی لینک بزنید.

شرایط امریه سربازی جهاد کشاورزی dhrd.maj.ir

شما برای این که بتوانید در امریه جهاد کشاورزی ثبت نام کنید باید شرایط خاصی داشته باشید. این شرایط در حال حاضر به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

شرایط عمومی ثبت نام امریه جهاد کشاورزی

برای این که شما در امریه سربازی جهاد کشاورزی ثبت نام کنید باید شرایط عمومی داشته باشید این شرایط به شکل زیر برای کلیه داوطلبان یکسان هستند:

♦️ حداقل مدرک لیسانس با معدل کل بالای 16 داشته باشید.

♦️ مدرک تحصیلی شما باید مرتبط با وظایف و ماموریت های وزارت جهاد کشاورزی باشد.

♦️ داوطلب باید در یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری فارغ التحصیل شده باشد.

♦️ باید در مصاحبه کمیته جذب نیروی امریه، تایید شود.

جهت اطلاع در مورد امریه فرمانداری و شرایط آن کلیک نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام امریه جهاد کشاورزی

شرایط اختصاصی ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی

به صورت کلی می توان بیان کرد که مهم ترین شرایط پذیرش در امریه جهاد کشاورزی داشتن مدرک تحصیلی مرتبط، معدل بالا و قبولی در مصاحبه است، اما جهاد کشاورزی برای برخی از افرادی که شرایط خاصی دارند امتیازهای دیگری را در نظر گرفته است. در این حالت شما برای پذیرش در این بخش باید شرایط اختصاصی ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی را داشته باشید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

❇️ اولویت پذیرش در امریه سربازی جهاد کشاورزی با افراد بومی، خانواده ایثارگران و نخبگان است.

❇️ اگر در یکی از سازمان های دولتی آموزش نظامی دیده باشید یا کسری خدمت داشته باشید نمی توانید در امریه سربازی جهاد کشاورزی قبول شوید. (برخی از استان ها، کسری خدمت مربوط به بسیج را قبول می کنند که حداکثر مدت زمان آن ۳ ماه است.)

❇️ دوره خدمت امریه سربازی جهاد کشاورزی ۲۴ ماه کامل است.

❇️ کلیه اطلاعات و مدارکی که شما به هنگام ثبت نام به سازمان جهاد کشاورزی ارائه می دهید باید دقیق و کامل باشند. به طوری که هر گونه اشتباه در آن مانند ناقص بودن مدارک تاییدیه گزینش، مدرک تحصیلی، تصاویر شناسنامه و کارت ملی، تعیین محل خدمت و برگه اعزام به خدمت موجب عدم پذیرش شما خواهند شد.

❇️ داوطلبان غیبت سربازی نداشته و دوره آموزشی خود را سپری نکرده باشند.

بعد از آن که شما مدارک خود را ارسال کردید باید منتظر دعوت به مصاحبه بمانید. بعد از آن که به مصاحبه دعوت و در آن قبول شدید، پذیرش نهایی شما انجام خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات در مورد ثبت نام امریه بنیاد ملی نخبگان و نحوه عضویت در آن روی لینک کلیک نمایید.

مدارک ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403

با توجه به این که زمان نام نویسی امریه سربازی جهاد کشاورزی بسیار محدود است؛ بنابراین شما قبل از تاریخ شروع آن شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی امریه سربازی جهاد کشاورزی را در نظر بگیرید و مطابق با آن برنامه ریزی کنید. حال با توجه به این که در بالا شرایط ثبت نام امریه جهاد کشاورزی را بیان کردیم، در ادامه مدارک لازم برای ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403 را مشخص خواهیم کرد.

مدارک ثبت نام امریه جهاد کشاورزی

دقت کنید که در حال حاضر مدارک لازم برای ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 منتشر نشده است؛ اما با توجه به این کلیه این مدارک اصولا در طول سال های مختلف یکسان بودند. به همین دلیل در ادامه مدارک لازم برای ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی ۱۴۰۳ را بیان می کنیم. به محض این که دفترچه اصلی آن منتشر شد، اطلاعات سایت را بروز رسانی خواهیم کرد.

مدارک لازم برای امریه جهاد کشاورزی
تکمیل فرم درخواست گذراندن دوره ضرورت وظیفه در وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان ها و مراکز وابسته در سامانه جامع ثبت نام کارکنان وظیفه دولت (امریه) به همراه بارگذاری مدارک مربوطه
تصویر آخرین مدرک تحصیلی معدل‌ دار یا معرفی نامه دانشگاه به حوزه‌ نظام وظیفه
تصویر کلیه صفحات شناسنامه
برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت
داشتن مدرک تاییدیه نخبگی از دانشگاه یا بنیاد نخبگان
داشتن مدارک لازم جهت متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی 

به هنگام بارگذاری مدارک در سایت جهاد کشاورزی باید دقت کنید که آن ها کامل و دقیق باشند. به طوری که هر گونه کسری در آن موجب عدم بررسی مدارک شما توسط کارکنان خواهد شد. همچنین در صورتی که جزو افراد خاص جامعه باشید باید مدارک مربوط به آن را نیز در سامانه بارگذاری کنید.

برای ثبت نام امریه قوه قضایه و اطلاع از آخرین زمان شروع ثبت نام آن روی لینک رنگی کلیک کنید.

رشته های مورد نیاز برای امریه سربازی جهاد کشاورزی

وزارت جهاد کشاورزی از میان فارغ التحصیلان رشته های مختلف تنها گروه خاصی را برای امریه سربازی قبول می کند. در حال حاضر لیست این رشته ها در ادامه بیان شده اشت:

رشته های مورد نیاز امریه جهاد کشاورزی
مدیریت کشاورزی علوم و تکنولوژی بذر
علوم و مهندسی جنگل کشاورزی اکولوژیک
علوم و مهندسی شیلات مکانیزاسیون کشاورزی
علوم و مهندسی محیط زیست مهندسی مکانیک بیوسیستم
علوم و مهندسی صنایع مبلمان مهندسی تولیدات دامی و گیاهی
علوم و مهندسی صنایع چوب هواشناسی کشاورزی
علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری بیوتکنولوژی در کشاورزی
اصلاح نباتات زراعت
اقتصاد کشاورزی علوم دامی و خاک
آبیاری و زهکشی صنایع غذایی
بیماری شناسی مهندسی منابع آب و خاک
ترویج و آموزش کشاورزی حشره شناسی
توسعه روستایی سازه های آبی
تولید و پرورش طیور شناسایی و مبارزه با علف های هرز

رشته های مورد نیاز برای امریه سربازی جهاد کشاورزی

نحوه ورود به سامانه امریه جهاد کشاورزی dhrd.maj.ir

سامانه جهاد کشاورزی به نشانی dhrd.maj.ir هر ساله امریه مربوط به این سازمان را منتشر می کند و از طریق همین سامانه نیز از میان داوطلبان موجود ثبت نام به عمل می آورد. شما با سرچ آدرس الکترونیکی آن در مرورگر سیستم خود به راحتی می توانید وارد آن شوید.

برای ثبت نام امریه وزارت راه و شهرسازی کلیک کنید.

بعد از آن که وارد سایت dhrd.maj.ir شدید می توانید اطلاعیه های مربوط به امریه کشاورزی را مشاهده نموده و آن را مطالعه کنید. برای این کار می توانید به پایین صفحه بروید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

 حالا کلیه اطلاعات مربوط به آن را به صورت کامل مشاهده خواهید کرد که پس از مطالعه در صورت لزوم می توانید در آن ثبت نام کنید.

دقت کنید که سایت سازمان جهاد کشاورزی برای عموم قابل دسترسی است و شما برای مطالعه کلیه اخبار و اطلاعیه های سازمان جهاد کشاورزی باید به این سایت مراجعه کنید و سایت مرجع رسمی دیگری وجود ندارد.

 

مراحل ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403

همان گونه که در بالا به آن اشاره کردیم شما برای نام نویسی امریه سربازی جهاد 1403 باید به سایت dhrd.maj.ir مراجعه کنید و در آن جا با مطالعه کلیه ضوابط و قوانین ثبت نام خود را تکمیل کنید. در واقع لازم است ابتدا شما نام خود را به عنوان سرباز وظیفه در سایت کارکنان وظیفه دولت ثبت کنید و بعد از آن مراحل ثبت نام خود را در سایت جهاد کشاورزی تکمیل نمایید. حال در ادامه برای آشنایی بیشتر مراحل ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403 را بیان می کنیم.

♦️ پس از آن که طبق مطالب گفته شده در بالا وارد سایت جهاد کشاورزی شدید و مطالب مورد نظر را برای ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 مطالعه کردید، روی لینک مربوط به سامانه جامع ثبت نام کارکنان وظیفه دولت کلیک کنید.

مراحل ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی

♦️ به صفحه جدید هدایت خواهید شد که در آن جا باید روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید تا فرم ثبت نام امریه جهاد کشاورزی شما ظاهر شود.

ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی

♦️ در این جا لازم است کلیه اطلاعات و مدارک خواسته شده را درج نموده و آن را ارسال کنید.

جهت اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام امریه وزارت صمت کلیک کنید.

ثبت نام آنلاین امریه سربازی جهاد کشاورزی

دقت کنید که نام نویسی امریه سربازی جهاد ۴ مرحله، مطالعه شرایط عمومی، ثبت اطلاعات داوطلب، اطلاع از شروط پذیرش و دریافت کد ثبت نام دارد که در‌ مرحله اول باید با شرایط نام نویسی امریه موافقت کنید تا وارد مرحله دوم شوید. در این جا برای شما یک فرم ثبت نام امریه سربازی ظاهر می شود که باید آن را به دقت پر کنید. حالا در بخش سوم لازم است شما مدارک خواسته شده را اسکن کرده و آن ها را ارسال کنید. در نهایت نیز باید شماره تماس خود را درج کرده تا در صورت تایید برای مصاحبه دعوت شوید.

بعد از آن که شما شماره موبایل خود را وارد کردید یک کد ثبت نام به شما ارائه می شود که باید آن را یاد داشت کرده و در نزد خود نگه دارید. در واقع شما این کد را برای ورود مجدد به پنل کاربری خود جهت بررسی نتایج ثبت نام و مراحل بعدی نیاز خواهید داشت.

 

نحوه برگزاری مصاحبه امریه جهاد کشاورزی 1403

بعد از آن که شما در سازمان جهاد کشاورزی برای امریه سربازی ثبت نام کردید و مدارک و شرایط ثبت نام شما تایید شد برای مصاحبه دعوت می شوید. شرکت در مصاحبه امریه جهاد کشاورزی ضروری است و اگر شما در آن شرکت نکنید، به منزله انصراف می باشد.

بعد از آنکه در مصاحبه امریه سربازی جهاد کشاورزی شرکت و قبول شدید، به زودی برای امریه جهاد کشاورزی اعزام خواهید شد و باید منتظر اعزامیه خود باشید. دقت کنید که در مصاحبه امریه سربازی جهاد کشاورزی از شما سوال هایی پرسیده می شود که باید آن ها را جواب دهید. این سوال ها در قبولی شما موثر هستند. لذا لازم است در مورد آن ها تحقیق کنید. کارشناسان ایران تحصیل به عنوان افراد متخصص در این زمینه می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند. جهت تماس با آن ها می توانید با شماره تلفن 9099075307 ارتباط برقرار کنید.

جهت اطلاع از راهنمای ثبت نام امریه سربازی rdcir.ir کلیک کنید.

نحوه برگزاری مصاحبه امریه جهاد کشاورزی

اعلام نتایج نهایی امریه جهاد کشاورزی

بعد از آن که شما در مصاحبه امریه جهاد کشاورزی شرکت کردید باید منتظر نتایج نهایی آن باشید تا در صورت لزوم کارهای بعدی را برای تکمیل نام نویسی امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 انجام دهید. نتیجه نهایی مصاحبه و ثبت نام در سایت سازمان جهاد کشاورزی به آدرس dhrd.maj.ir منتشر خواهد شد. لذا شما با مراجعه به این سامانه و با ورود به پنل کاربری خود می توانید از آخرین اطلاعیه های منتشر شده در مورد نتیجه نام نویسی امریه سربازی جهاد کشاورزی مطلع شوید.

البته به یاد داشته باشید که نتیجه آن از طریق سامانه جامع ثبت نام کارکنان نظام وظیفه نیز منتشر خواهد شد که شما باید برای مشاهده آن دائم به این سامانه مراجعه کنید. همچنین گوشی تلفن خود را روشن نگه دارید تا در صورت لزوم با شما تماس بگیرند.

برای ثبت نام امریه وزارت علوم و زمان، شرایط و لیست رشته های مورد نیاز آن کلیک کنید.

خلاصه مطلب

افرادی که قصد ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403 را دارند باید به سایت dhrd.maj.ir مراجعه کنند تا در آن جا کلیه اطلاعیه های منتشر شده در مورد امریه سربازی جهاد را مشاهده کنند. در حال حاضر این سامانه اطلاعیه هایی را در مورد آن منتشر نکرده است؛ اما با توجه به این که معمولا مدت زمان ثبت نام آن محدود به ۳ روز است. لذا لازم است شما از شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 اطلاع داشته باشید. در بالا اطلاعات جامعی را در مورد آن ها برای سال جاری بیان کردیم. حال اگر به محض این که اطلاعیه جدید آن منتشر شد آن ها را بروزرسانی خواهیم کرد.

دقت کنید که شما به هنگام نام نویسی امریه سربازی جهاد کشاورزی باید کلیه شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشید و با شرکت در مصاحبه در آن قبول شوید. در نهایت نیز نتیجه درخواست خود را در سایت ثبت نام کارکنان وظیفه عمومی یا سایت جهاد کشاورزی مشاهده کنید. حال اگر شما شرایط خاصی داشته باشید و به مشاوره ثبت نام امریه سربازی جهاد کشاورزی دارید می توانید مشکلات و سوالات خود را با کارشناسان ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 در میان بگذارید.

 

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان شروع ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403 کی است؟

در حال حاضر اطلاعیه ای در مورد تاریخ شروع ثبت نام امریه جهاد کشاورزی 1403 توسط سایت dhrd.maj.ir منتشر نشده است.

آیا کسانی که کسری خدمت دارند می توانند در امریه سربازی جهاد کشاورزی شرکت کنند؟

خیر؛ کلیه کسانی که کسری خدمت، غیبت و یا این که قبلا دوره آموزشی خود را گذرانده اند نمی توانند در امریه سربازی جهاد کشاورزی شرکت کنند.

حقوق امریه سربازی جهاد کشاورزی 1403 چقدر است؟

با توجه به این که هنوز این اعلامیه از طرف سازمان نظام وظیفه کشور منتشر نشده است. لذا در مورد آن نمی توان اظهارنظر کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور