ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403 + آخرین فرصت | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵۶
تمدید ثبت نام کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اطلاع از آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تمدید ثبت نام کنکور 1403 یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که به هر دلیلی از نام نویسی در آزمون مورد نظر خود خود جا مانده اند. سازمان سنجش آموزش کشور در هر سال بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام کنکور در نظر می گیرد و داوطلبان باید در زمان تعیین شده، برای ثبت نام در این وب سایت اقدام نمایند. برخی از مواقع داوطلبان به دلایل مختلف مانند عدم توجه به زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش، تکمیل نبودن مدارک و بسیاری از موارد دیگر نمی توانند ثبت نام را انجام دهند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در بازه زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش، ثبت نام کنکور را انجام نداده اید، نگران نباشید، زیرا سازمان سنجش آموزش کشور برای این دسته از افراد زمانی را به عنوان تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد تمدید ثبت نام کنکور سراسری 1403 کافی است با شماره 9099075307 در تماس باشید تا مشاوران ما شما عزیزان را راهنمایی کنند.

📣 اطلاعیه 📣

ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری 1403، از 5 آذر ماه آغاز شده و تاریخ تا 11 آذر ماه ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام نوبت دوم نیز داوطلبان می توانند از تاریخ 7 الی 12 فروردین 1403 اقدام کنند.

تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403

👈 با توجه به درخواست بسیاری از دانش آموزان، مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید شد. این تمدید زمان برای ثبت نام در آزمون کنکور سراسری به مدت یک هفته اعلام‌شده‌ است. بنابراین، دانش آموزانی که تا به حال فرصت ثبت نام در کنکور سراسری را نداشته اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و نام خود را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌های علمی کاربردی ثبت کنند.

لطفا توجه داشته باشید که فرآیند ثبت نام باید کاملا آنلاین و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌های علمی کاربردی انجام شود. همچنین، هنگام ثبت نام، دیگر امکان تغییر رشته یا انتخاب رشته جدید وجود ندارد و فقط امکان ثبت نام برای آزمون کنکور سراسری فراهم است.

پس از این مهلت، زمان جدید برای ثبت نام در کنکور سراسری 1403 اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت نام در کنکور سراسری است، تمام دانش آموزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید در این مدت زمان نام خود را ثبت کنند و از این فرصت استفاده کنند.

برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری کلیک کنید.

این سوال یکی از متداولترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می شود. این نکته را در نظر داشته باشید سازمان سنجش و آموزش کشور، مهلت تمدید ثبت نام کنکور را برای کسانی که به هر دلیلی در بازه زمانی مقرر موفق به ثبت نام نشده اند و قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، پس از اتمام مهلت مشخص شده در نظر گرفته است تا فرصتی برای جبران و تکمیل فرم اینترنتی باشد.

در سال گذشته، تقریبا یک هفته به مهلت ثبت نام کنکور افزوده شد. امسال نیز در صورت افزایش تقاضای داوطلبان تمدید مهلت ثبت نام کنکور پیش بینی خواهد شد. ثبت نام کنکور نوبت اول 1403برای نوبت اول در بازه زمانی 5 تا 11 آذر ماه 1403و ثبت نام کنکور نوبت دوم در بازه 7 الی 12 فروردین 1403 انجام خواهد گرفت. در حال حضر تمدید ثبت نام کنکور 1403 اعلام نشده است. در صورت انتشار هرگونه مطلبی در خصوص تمدید بازه زمانی ثبت نام کنکور، آخرین اخبار مرتبط به آن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری

👈برای آشنایی بیشتر با ثبت نام مجدد کنکور سراسری، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 👉

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

👈 چنانچه به هر علتی داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان متوجه اشتباه بودن و یا عدم تطبیق اطلاعات وارد شده پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام شوند، می توانند از مهلت تمدید ثبت نام کنکور امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور که تا اتمام زمان مهلت ثبت نام است، استفاده نمایند.

متقاضیان مذکور می توانند توسط اطلاعات ثبت نامی خود وارد سایت ثبت نام شده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت جهت ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانند در بازه مجاز مشخص شده، می توانند در آخرین مهلت ثبت نام، وارد سایت سنجش شده و به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام بپردازند.

 ثبت نام کنکور سراسری 1403
کنکور سراسری نوبت اول
ثبت نام 5 تا 11 آذر ماه 1402
تمدید مهلت ثبت نام هنوز مشخص نشده است.
کنکور سراسری نوبت دوم
ثبت نام 7 تا 12 فرودین ماه 1403

بنر کال تو اکشن

سازمان سنجش آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور در سال گذشته را در اسفند ماه اعلام کرد و متقاضیان در این بازه زمانی مشخص شده توانستند با ورود به سایت سنجش به تکمیل فرم ثبت نام کنکور پرداخته و اطلاعات خود را ویرایش نمایند. اما در مورد زمان آخرین مهلت ثبت نام کنکور دو مرحله ای  1403 در حال حاضر زمان دقیقی مشخص نشده است. به منظور آگاهی از زمان دقیق تمدید ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نحوه نام نویسی در مهلت تمدید ثبت نام کنکور 1403

👈 اگر نمی دانید نحوه ثبت نام در مهلت تمدید ثبت نام کنکور 1403 به چه صورت است اصلا نگران نباشید. لازم به ذکر است بدانید برای انجام این کار در گام اول باید عبارت سنجش را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور شوید. پس از ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور پس از اعلام زمان تمدید ثبت نام کنکور و پرداخت هزینه نام نویسی می توانید به تکمیل فرم اینترنتی بپردازید.

این مهلت چند روزه هر ساله توسط سازمان سنجش بعد از اتمام زمان مقرر جهت نام نویسی به عنوان فرصت آخر داوطلبان جهت شرکت در آزمون در نظر گرفته می شود. در نتیجه پیشنهاد می شود در زمان مقرر شده برای تمدید ثبت نام کنکور سراسری حتما به صورت دقیق تمام مراحل را انجام دهید، چون زمان دیگری برای ثبت نام در کنکور توسط سازمان سنجش در اختیار شما قرار داده نمی شود.

راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1403

👈 ثبت نام کنکور، فرآیندی رسمی در اینترنت است و متقاضیان باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ثبت نام خود را مطابق راهنمای زیر انجام دهند.

در ابتدا باید وارد سامانه سنجش شوید و سپس بر روی گزینه سراسری کلیک نمایید.

گزینه سراسری برای تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری
به لینک فعال «سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)» کلیک کنید.

انتخاب کزینه تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری

مجددا گزینه «سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)» را انتخاب کنید.

سپس، وارد سامانه‌ای شوید که در صورت عدم عضویت در آن باید ابتدا ثبت نام خود را تکمیل کنید.

ثبت نام برای تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری

در گام بعدی، باید اطلاعات فردی و شناسایی خود را وارد کنید و یک رمز عبور برای خود تعیین کنید. رمز عبور خود را یادداشت کنید، سپس دکمه «عضویت» را فشار دهید.
عضویت برای ثبت نام کنکور سراسری
بعد از عضویت در سامانه، باید عکس خود را بارگذاری کنید.

بارگزاری عکس برای تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری

در مرحله بعد، مطابق با تصویر زیر، اطلاعات ثبت احوالی شما به نمایش در خواهد آمد.

مشاهده تمامی اطلاعات تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری

بعد از انتخاب گزینه مرحله بعد، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن باید اطلاعات تماس و محل سکونت خود را وارد کنید. در ادامه، باید اطلاعاتی از قبیل نظام آموزشی، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، کد دانش‌آموزی، عنوان مدرک دیپلم، معدل و… را وارد کنید.

سپس، کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی خود را در جایگاه مربوطه وارد کنید. در انتها، برای نهایی کردن ثبت نام باید هزینه آن را از طریق سایت ثبت نام کنکور پرداخت کنید و پس از آن، کد پیگیری و شماره پرونده نمایش داده خواهد شد که لازم است این کدها را در پایان مراحل کنکور نگه دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اشتباه در ثبت نام کنکور کلیک کنید.

مشاوره تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

👈 سازمان سنجش برای داوطلبانی که در تمدید مهلت ثبت نام کنکور نیز موفق به نام نویسی و شرکت در این آزمون نمی‌شوند، یک راه حل برای آن‌ها فراهم کرده است. داوطلبان می‌توانند درخواست خود را از طریق سیستم پاسخ‌گویی سنجش ثبت کنند.

برای ثبت درخواست خود، داوطلبان می‌بایست به سایت سنجش مراجعه کرده و از طریق سیستم پاسخ‌گویی موجود در منوی سمت راست این سایت، درخواست خود را ثبت کنند.

مشاوره آخرین مهلت ثبت نام کنکور زمان‌هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ و یا فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته می‌شود. همچنین، فرصت ثبت نام را برای جاماندگان ارائه می‌دهد و امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی که مراحل ثبت نام خود را انجام داده‌اند را به آن‌ها می‌دهد.

نکاتی که داوطلبان این آزمون بایستی حتما به آن توجه کنند. اطلاعات درج‌شده‌در فرم نام نویسی کنکور سراسری باید دقیق و مطابق با اطلاعات شناسنامه و تحصیلی داوطلب باشد. سازمان سنجش هرگونه اختلافی بین اطلاعات دریافت‌شده‌و اطلاعات اصلی را در هر مرحله از این آزمون حذف خواهد کرد. پس از ثبت اطلاعات خود و چندین بار بررسی، در صورت مشاهده هرگونه اختلاف، در زمان‌های در نظر گرفته‌شده‌اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایید.

مشاوره تمدید کنکور سراسری

اخبار پیرامون تمدید ثبت نام کنکور سراسری 1403

📝 حذف دروس عمومی از کنکور 1403

طبق اعلام مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری، در کنکور 1403 نیز همچنان دروس عمومی حذف شده و داوطلبان باید به سوالات اختصاصی پاسخ دهند.

📝 زمان مجدد ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1403

داوطلبان آزمون سراسری 1403 می توانند پس از اعلام سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آدرس sanjesh.org به ویرایش و اصلاح اطلاعات خود بپردازند.

کال تو اکشن تماس


خلاصه مطلب

همانطور که می‌دانید سازمان سنجش در هر سال مدت زمانی را برای تمدید ثبت نام کنکور در نظر می‌گیرد. هر داوطلبی که قصد دارد برای ثبت نام در کنکور سراسری 1403 اقدام کند، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشد. این نکته را در نظر داشته باشید قبل از اقدام کردن برای ثبت نام در آزمون سراسری، باید مدارکی همچون اطلاعات شناسنامه و کارت ملی، عکس تمام رخ، اطلاعات مربوط به محل زندگی، اطلاعات مربوط به تایید سهمیه و کد وضعیت نظام وظیفه (مخصوص آقایان) را در اختیار داشته باشید.

زمان تمدید ثبت نام کنکور سراسری طبق اعلام سازمان سنجش آغاز خواهد شد. هنوز زمان تمدید ثبت نام آزمون سراسری 1403 اعلام نشده است. به محض انتشار اعلامیه جدید سازمان سنجش متن مقاله بروزرسانی خواهد شد. چنانچه در خصوص تمدید ثبت نام کنکور سراسری 1403 نیاز به مشاوره دارید، می توانید با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله تمدید ثبت نام کنکور کلیک کنید. 📥

5/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اطلاع از آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای تمدید مهلت ثبت نام چند روز در نظر گرفته می شود؟

تمدید مهلت ثبت نام کنکور،به طور معمول 3 الی 4 روز در نظر گرفته می شود.

تمدید مهلت ثبت نام معمولا چه زمانی اعلام می شود؟

رمان تمدید در اکثر موارد بعد از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود. اما برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله را با دقت مطالعه کنید.

آیا امکان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور سراسری وجود دارد؟

بله، علاوه بر مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبین می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه هم اقدام به ویرایش اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش نمایند.

نظرات

56 دیدگاه دربارهٔ «تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403 + آخرین فرصت | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo davod گفت:

    با عرض سلام وادب . من قصد ثبت نام درکنکور سراسری را دارم ولی بیماری که داشتم این مدت من فراموش کردم که ثبت نام نمایم تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری کی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان ثبت نام کنکور سراسری در نوبت اول 1402/8/12 تا1402/8/12 در نوبت دوم 7/1/1403 تا 1403/1/12 میباشد

  2. Avatar photo یلدا گفت:

    سلام من فراموش کردم ثبت نام کنم آیا در تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری می تونم ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز ثبت نام کنکور شروع نشده

  3. Avatar photo zhina گفت:

    سلام
    امکان تمدید دوباره ثبت نام هست؟

    میتونیم زمان دریافت کارت ورود به جلسه ثبت نام کنیم!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      احتمال تمدید بسیار کم است.

  4. Avatar photo محمد گفت:

    قبل از عید هیچ کس درست نمیگفت ثبت نام کنکور تیر کیه
    امسال که دو نوبتی شد اینجوری شد

    من متاسفانه مدام درس میخوندم و اخبار رو ندیدم و از ثبت نام جا موندم
    آیا راهی برای ثبت نام وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  5. Avatar photo فریماه گفت:

    سلام. من نتونستم کنکور ثبت نام کنم. دیگه تمدید نمیشه؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . فعلا اطلاعیه ای مبنی بر تمدید داده نشده

    2. Avatar photo محیا گفت:

      کاش تمدید بشه منم ثبت نام نکردم (:

      1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

        سلام وقت بخیر
        در زمان کارت ورود به جلسه اقدام کنید

  6. Avatar photo فتح الله گفت:

    سلام
    کسانی که موفق به ثبت نام نشدند آیا احتمال تمدید دوباره هست یا خیر ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      چهارشنبه 30 فروردین ماه اخرین تمدید اعلتم شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور بود.

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    من کنکور نتونستم ثبت نام کنم چیکار کنم؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      اطلاعیه ای جدیدی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور منتشر نشده است.

  8. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    من کنکور نتونستم ثبت نام کنم چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      اطلاعیه ای جدیدی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور منتشر نشده است.از طریق بخش سیستم پاسخگویی درخواست بزنید.

  9. Avatar photo مریم گفت:

    لطفاا اگ حتما تمدید میکنن بگیننننننن

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      هر گونه اطلاعیه ی جدید مبنی بر تمدید از طریق سایت اطلاع رسانی می شود.

  10. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من از ثبت نام کنکور جاموندم چیکار کنمممم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      هر گونه اطلاعیه ی جدید مبنی بر تمدید از طریق سایت اطلاع رسانی می شود.

  11. Avatar photo P گفت:

    دی ماه تمدید شد که الانم تمدید بشه ؟ برای جاماندگان

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      اطلاعیه جدیدی در رابطه تمدید مهلت ثبت نام اعلام نشده است.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)