ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تمدید ثبت نام کنکور 1403 + آخرین فرصت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
تمدید ثبت نام کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اطلاع از آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان تمدید ثبت نام کنکور سراسری در سال 1403 برای نوبت تیر ماه اعلام شد. پنج گروه آزمایشی ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان هر سال بعد از اعلام موعد مقرر ثبت نام کنکور سراسری می‌توانند جهت ثبت‌‎نام به سامانه سنچش و آموزش کشور مراجعه نمایند. افرادی که به هر دلیلی از ثبت نام کنکور جا مانده‌‌اند، در زمان تمدید مجدد ثبت نام کنکور اقدام به نام نویسی نمایند.

در حال حاضر آخرین تمدید در نظر گرفته برای کنکور 1403 در تاریخ 29 و 30 فروردین ماه است. متقاضیان این پنج گروه آزمایشی در صورتی که فرصت ثبت نام را از دست داده‌اند، بایستی در موعد اعلام شده به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کنند. پس از پرداخت هزینه اسم نویسی و تکمیل فرم و ارسال مدارک، ثبت نام با موفقیت انجام خواهد شد.

آخرین زمان تمدید مجدد ثبت‌ نام کنکور در 29 و 30 فروردین ماه 1403 در سایت سنجش خواهد بود.

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری از 5 تا 11 آذر ماه سال 1402 اعلام شد. نوبت دوم ثبت نام از 7 تا 12 فروردین 1403 است که از طریق وب‌سایت ثبت‌نام کنکور سراسری، به نشانی sanjesh. org انجام می‌گردد. متقاضیانی که می‌خواهند در آزمون تیر ماه شرکت کنند، لازم است در موعد مقرر شده به سامانه سنجش مراجعه نمایند.

البته پیش از ثبت‌نام، داوطلب باید برای تکمیل این فرایند به پرداخت هزینه ثبت‌نام کنکور سراسری و خرید سریال این آزمون اقدام کند. اشخاصی که قصد ثبت‌نام در این مرحله را دارند باید پیش از اقدام به ثبت‌نام با مطالعه دفترچه راهنمای این آزمون از جزئیاتی مهم مطلع شوند. از جمله شرایط، مدارک و نحوه ثبت‌نام کنکور سراسری 1403 که نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی داشته است.

ثبت‌نام نوبت دوم (تیر ماه) برای بار دوم در تا 16 فروردین ماه 1403 در وب‌سایت سازمان سنجش تمدید شد. جزئیات ثبت‌نام کنکور سراسری اعم از مدارک و شرایط لازم برای ثبت‌نام در دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری در دو نوبت آزمون منتشر می‌شود. داوطلبان هر نوبت باید دفترچه ثبت نام مربوط به همان تاریخ را دانلود و مطالعه کنند.

عنوان تاریخ
مهلت ثبت نام کنکور تا 16 فروردین ماه 1403
تمدید ثبت نام کنکور 29 و 30 فروردین ماه 1403

 

آخرین مهلت ثبت‌ نام  کنکور سراسری سال 1403

 باتوجه به درخواست بسیاری از داوطلبان، آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری برای 29 و 30 فروردین ماه تمدید شد. سایت سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون سراسری کنکور، هر سال بعد از به اتمام رسیدن ثبت نام، برای چند روز مهلت مجددی مشخص می‌کند. کسانی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در تاریخی که سنجش اعلام کرده بود برای نام نویسی اقدام کنند، می‌توانند در مهلت مجدد ثبت نام وارد سایت sanjesh.org شوند.

 زمان تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری نوبت اول سال 1403 تا 16 فروردین ماه بوده است. اما طبق آماری که نشان می‌دهد عده زیادی موفق به ثبت نام نشده‌اند، احتمال آخرین مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری برای پنج گروه آزمایشی ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان وجود دارد. افرادی که پس از اتمام فرآیند ثبت‌نام، خطایی در فرم ثبت‌نام خود مشاهده نمودند، می‌توانند در این بازه‌های زمانی با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی خود به وب‌سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح اطلاعات خویش اقدام نمایند.

برای دسترسی به وب‌سایت ثبت‌نام اینجا کلیک نمایید.

طبق آخرین اطلاعیه رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور، داوطلبانی که از ثبت نام فروردین ماه و همچنین مهلت مجدد آن جامانده‌اند، به عنوان آخرین فرصت می‌توانند در تاریخ 29 و 30 فروردین ماه سال 1403، به سامانه مجری برگزار کننده کنکور سراسری مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور

 

نحوه ثبت نام در مهلت تمدید ثبت نام کنکور 1403

برای انجام ثبت نام در مهلت تمدید ثبت نام کنکور، در گام اول باید عبارت سنجش را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور شوید. سپس بعد از ورود به سامانه sanjesh.org هزینه نام نویسی را پرداخت کنید و در گام بعد به تکمیل فرم اینترنتی بپردازید.

این مهلت چند روزه هر ساله توسط سازمان سنجش، پس از اتمام زمان مقرر جهت نام نویسی به عنوان فرصت آخر داوطلبان جهت شرکت در آزمون در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در زمان مقرر شده برای تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری به صورت دقیق تمام مراحل را انجام دهید؛ چراکه زمان دیگری برای ثبت نام در کنکور توسط سازمان سنجش در اختیار شما قرار داده نمی‌شود.

مراحل ثبت نام در تمدید مهلت آزمون سراسری به شرح زیر است:

  • ورود به سایت سنجش کشور sanjesh.org
  • کلیک بر گزینه سریال ثبت نام
  • درج اطلاعات فردی و ورود به درگاه پرداختی
  • درج اطلاعات بانکی و پرداخت نهایی هزینه ثبت نام
  • بازگشت به صفحه اصلی ثبت نام کنکور
  • بارگذاری عکس پرسنلی و اطلاعات خواسته شده
  • تکمیل فرم ثبت نام کنکور و اتمام مراحل آن

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1403

در مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1403، اصلاح اطلاعات امکان‌پذیر است. طبق مقررات مهلت مجدد ثبت نام کنکور، اطلاعات تمامی داوطلبان بر روی وب‌ سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. بنابراین متقاضیان می‌توانند اقدام به مشاهده و ویرایش ثبت نام خود نمایند.

کلیه متقاضیانی که در زمان اولیه ثبت نام خود را انجام داده‌اند و اکنون، متوجه خطا یا اشتباهی در اطلاعات فردی و تحصیلی خود شده‌اند، در این بازه زمانی اصلاح فرم اینترنتی ثبت نام برای آنان امکان پذیر است.

داوطلبانی که به هر دلیل تا آخرین فرصت ثبت نام کنکور سراسری 1403، نتوانستند فرم اینترنتی ثبت نام خود را تکمیل کنند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند. در غیر این صورت از شرکت در آزمون و مجاز به انتخاب رشته شدن محروم خواهند شد.

راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

اشتباه در ثبت نام کنکور موضوعی است که عده زیادی از متقاضیان را به خود درگیر کرده است. ثبت نام کنکور، فرآیندی رسمی و اینترنتی است و متقاضیان باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و ثبت نام خود را مطابق راهنمای زیر انجام دهند.

👈در ابتدا باید وارد سامانه سنجش sanjesh.org شوید و سپس بر روی گزینه سراسری کلیک نمایید.

انتخاب گزینه سراسری برای تمدید ثبت نام
👈به لینک فعال «سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)» کلیک کنید.

انتخاب گزینه نوبت دوم

 

👈مجددا گزینه «سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)» را انتخاب کنید.

👈سپس، وارد سامانه‌ای شوید که در صورت عدم عضویت در آن باید ابتدا ثبت نام خود را تکمیل کنید.

ثبت نام ویرایش ثبت نام

 

👈در گام بعدی، باید اطلاعات فردی و شناسایی خود را وارد کنید و یک رمز عبور برای خود تعیین کنید. رمز عبور خود را یادداشت کنید، سپس دکمه «عضویت» را فشار دهید.
عضویت برای ثبت نام کنکور
👈بعد از عضویت در سامانه، لازم است عکس خود را بارگذاری کنید.

آپلود عکس برای ثبت نام

 

👈در مرحله بعد، مطابق با تصویر زیر، اطلاعات ثبت احوالی شما به نمایش در خواهد آمد.

وارد کردن اطلاعات برای ثبت نام

 

بعد از انتخاب گزینه مرحله بعد، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن باید اطلاعات تماس و محل سکونت خود را وارد کنید. در ادامه، اطلاعاتی از قبیل نظام آموزشی، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، کد دانش‌آموزی، عنوان مدرک دیپلم، معدل و… را درج نمایید.

سپس، کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی خود را در جایگاه مربوطه وارد کنید. در انتها، برای نهایی کردن ثبت نام باید هزینه آن را از طریق سایت ثبت نام کنکور پرداخت کنید و پس از آن، کد پیگیری و شماره پرونده نمایش داده خواهد شد که لازم است این کدها را در پایان مراحل کنکور نگه دارید.

مشاوره تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

سازمان سنجش برای داوطلبانی که در تمدید ثبت نام کنکور نیز موفق به نام نویسی و شرکت در این آزمون نمی‌شوند، یک راه حل برای آن‌ها فراهم کرده است. داوطلبان می‌توانند درخواست خود را از طریق سیستم پاسخ‌گویی سنجش ثبت کنند. برای ثبت درخواست خود، داوطلبان می‌بایست به سایت سنجش مراجعه کرده و از طریق سیستم پاسخ‌گویی موجود در منوی سمت راست این سایت، درخواست خود را ثبت کنند.

مشاوره آخرین مهلت ثبت نام کنکور زمان‌هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ و یا فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته می‌شود. همچنین، فرصت ثبت نام را برای جاماندگان ارائه می‌دهد و امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی که مراحل ثبت نام خود را انجام داده‌اند را به آن‌ها می‌دهد.

نکاتی که داوطلبان این آزمون بایستی حتما به آن توجه کنند. اطلاعات درج‌ شده‌ در فرم نام نویسی کنکور سراسری باید دقیق و مطابق با اطلاعات شناسنامه و تحصیلی داوطلب باشد. سازمان سنجش هر گونه اختلافی بین اطلاعات دریافت‌ شده‌ و اطلاعات اصلی را در هر مرحله از این آزمون حذف خواهد کرد. پس از ثبت اطلاعات خود و چندین بار بررسی، در صورت مشاهده هر گونه اختلاف، در زمان‌های در نظر گرفته‌ شده‌ اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایید.

مشاوره تمدید زمان ثبت نام کنکور

 

اخبار پیرامون تمدید ثبت نام کنکور سراسری 1403

 حذف دروس عمومی از کنکور 1403

طبق اعلام مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری، در کنکور 1403 نیز همچنان دروس عمومی حذف شده و داوطلبان باید به سوالات اختصاصی پاسخ دهند.

زمان مجدد ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1403

داوطلبان آزمون سراسری که از بازه زمانی که برای ثبت نام  و حتی مهلت ثبت نام تعیین شده است، جامانده‌اند؛ می‌توانند در تاریخ 29 و 30 فروردین ماه  از طریق آدرس sanjesh.org به ویرایش و اصلاح اطلاعات خود بپردازند.

کال تو اکشن تماس


خلاصه مطلب مقاله تمدید ثبت نام کنکور

سازمان سنجش در هر سال مدت زمانی را برای تمدید ثبت نام کنکور در نظر می‌گیرد. هر داوطلبی که قصد دارد برای ثبت نام در کنکور سراسری 1403 اقدام کند، باید جز واجدین شرایط عمومی و اختصاصی باشد. در صورتی که جز واجدین شرایط هستید،باید قبل از اقدام برای ثبت نام آزمون سراسری، باید مدارکی همچون اطلاعات شناسنامه و کارت ملی، عکس تمام رخ، اطلاعات مربوط به محل زندگی، اطلاعات مربوط به تایید سهمیه و کد وضعیت نظام وظیفه (مخصوص آقایان) را در اختیار داشته باشید.

گفتنی است آخرین تمدید ثبت نام کنکور سراسری در تاریخ 29 و 30 فروردین ماه سال 1403 است و امکان تمدید مجدد آن وجود ندارد. کسانی که از ثبت نام جامانده‌اند و یا می‌خواهند اطلاعات هویتی خود را در فرم نام نویسی آزمون سراسری تغییر بدهند، بایستی در این زمان تعیین شده از سوی سنجش و آموزش کشور، به سامانه sanjesh.org مراجعه نمایند.

 برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اطلاع از آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای تمدید مهلت ثبت نام چند روز در نظر گرفته می‌شود؟

تمدید مهلت ثبت نام کنکور، به طور معمول 3 الی 4 روز در نظر گرفته خواهد شد.

آخرین تمدید مهلت ثبت نام در چه تاریخی است؟

آخرین رمان تمدید ثبت نام کنکور سراسری در تاریخ 20 و 30 فروردین ماه است.

امکان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور سراسری وجود دارد؟

بله، علاوه بر مهلت ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبین می‌توانند برای ویرایش اطلاعات خود وارد سایت سازمان سنجش شوند.

نظرات

56 دیدگاه دربارهٔ «تمدید ثبت نام کنکور 1403 + آخرین فرصت»

  1. Avatar photo davod گفت:

    با عرض سلام وادب . من قصد ثبت نام درکنکور سراسری را دارم ولی بیماری که داشتم این مدت من فراموش کردم که ثبت نام نمایم تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری کی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان ثبت نام کنکور سراسری در نوبت اول 1402/8/12 تا1402/8/12 در نوبت دوم 7/1/1403 تا 1403/1/12 میباشد

  2. Avatar photo یلدا گفت:

    سلام من فراموش کردم ثبت نام کنم آیا در تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری می تونم ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز ثبت نام کنکور شروع نشده

  3. Avatar photo zhina گفت:

    سلام
    امکان تمدید دوباره ثبت نام هست؟

    میتونیم زمان دریافت کارت ورود به جلسه ثبت نام کنیم!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      احتمال تمدید بسیار کم است.

  4. Avatar photo محمد گفت:

    قبل از عید هیچ کس درست نمیگفت ثبت نام کنکور تیر کیه
    امسال که دو نوبتی شد اینجوری شد

    من متاسفانه مدام درس میخوندم و اخبار رو ندیدم و از ثبت نام جا موندم
    آیا راهی برای ثبت نام وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  5. Avatar photo فریماه گفت:

    سلام. من نتونستم کنکور ثبت نام کنم. دیگه تمدید نمیشه؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . فعلا اطلاعیه ای مبنی بر تمدید داده نشده

    2. Avatar photo محیا گفت:

      کاش تمدید بشه منم ثبت نام نکردم (:

      1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

        سلام وقت بخیر
        در زمان کارت ورود به جلسه اقدام کنید

  6. Avatar photo فتح الله گفت:

    سلام
    کسانی که موفق به ثبت نام نشدند آیا احتمال تمدید دوباره هست یا خیر ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      چهارشنبه 30 فروردین ماه اخرین تمدید اعلتم شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور بود.

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    من کنکور نتونستم ثبت نام کنم چیکار کنم؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      اطلاعیه ای جدیدی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور منتشر نشده است.

  8. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    من کنکور نتونستم ثبت نام کنم چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      اطلاعیه ای جدیدی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور منتشر نشده است.از طریق بخش سیستم پاسخگویی درخواست بزنید.

  9. Avatar photo مریم گفت:

    لطفاا اگ حتما تمدید میکنن بگیننننننن

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      هر گونه اطلاعیه ی جدید مبنی بر تمدید از طریق سایت اطلاع رسانی می شود.

  10. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من از ثبت نام کنکور جاموندم چیکار کنمممم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      هر گونه اطلاعیه ی جدید مبنی بر تمدید از طریق سایت اطلاع رسانی می شود.

  11. Avatar photo P گفت:

    دی ماه تمدید شد که الانم تمدید بشه ؟ برای جاماندگان

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      اطلاعیه جدیدی در رابطه تمدید مهلت ثبت نام اعلام نشده است.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
  • ثبت نام کنکور سراسری

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 آغاز شد + ورود سایت اصلی sanjesh.org

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش برای نوبت دوم از 7 فرودین 1403 آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. داوطلبین باید در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش به نشانی...
تماس با مشاور