ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ | سمپاد

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان برای متقاضیان شرکت در این آزمون انجام شد. البته این مهلت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم پیش از این نیز در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. به عبارت دیگر، در اسفند ماه سال گذشته شاهد تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم بودیم و دانش آموزان می توانستند در تاریخ ثبت نام مجدد تیزهوشان نسبت به ثبت نام در سایت اعلام شده اقدام کنند. ما دراین مطلب علاوه بر بررسی زمان ثبت نام مجدد تیزهوشان قصد داریم اطلاعات دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهیم که مربوط به نحوه ثبت نام و مراحل و ثبت نام و همچنین مدارم ثبت نام می شود.

افزون بر این در این نوشته، قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با فرصت مجدد ثبت نام تیزهوشان در سال جاری در اختیارتان قرار دهیم. البته بنا به نیاز شما راهنمای ثبت نام در این آزمون مهم را نیز خدمتتان ارائه می کنیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در زیر در رابطه با زمان مجدد اختصاص داده شده به ثبت نام در آزمون های تیزهوشان به کار شما بیاید.

📢 اطلاعیه 📢

چنانچه در مورد زمان ثبت نام و یا تمدید مهلت نام نویسی آزمون تیزهوشان سوالی دارید و یا در انجام فرآیند ثبت نام آزمون تیزهوشان با مشکلی مواجه شدید می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره) به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه ایران تحصیل می توانند مشکلات شما را حل کنند و با ارائه مشاوره و ذکر نکات کلیدی شما را برای قبولی در این آزمون یاری رسانند.

زمان تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان چه تاریخی است؟

کلیه دانش آموزانی که شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم را دارند به آسانی و از طریق مراجعه به سایت اعلام شده می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

اما در این میان همواره داوطلبانی هستند که بنا به علت های مختلف نتوانسته اند در زمان تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند و خواستار تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان هستند.

در واقع، این فرصت مجدد بنا به تصمیم سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اختیار داوطلبان قرار داده می شود.

کلیه دانش آموزان متقاضی ورود به دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق آزمون تیزهوشان می توانند در تاریخ نام نویسی مجدد تیزهوشان کلیه مراحل نام نویسی خود را تکمیل بفرمایید.

پس ملاحظه می کنید که تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان باز هم جهت رفاه حال دانش آموزان انجام شده است. اما بنا به تصمیم مسئولین امر در اردیبهشت سال جاری نیز شاهد اعلام فرصت مجدد ثبت نام تیزهوشان خواهیم بود.

این تاریخ ثبت نام مجدد تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم طی چند روز آینده آغاز می شود.

جهت اطلاع دقیق از زمان در نظر گرفته شده به عنوان مهلت تمدید نام نویسی آزمون تیزهوشان با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

زمان تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا نهم به دهم

برای دریافت اطلاعات در مورد اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

همانطور که برای پایه نهم به دهم تاریخی برای ویرایش و تمدید مهلت ثبت نام مشخص می شود، برای پایه ششم به هفتم نیز تاریخی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی مشخص خواهد شد. طبق آخرین اخبار ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1402 از روز 13 الی 25 فروردین انجام شده و پس از اتمام این دوره، زمانی نیز برای تمدید در نظر می گیرند.

به احتمال زیاد داوطلبان بتوانند تا روز سه شنبه 31 فروردین ماه ۱۴۰۲ نام نویسی خود را به انجام برسانند.

برای دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان روی لینک کلیک کنید.

آیا در زمان تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

همانطور که می دانید ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی است و از طریق سامانه مربوط به آزمون مدارس تیزهوشان انجام می شود.

ممکن است برخی افراد در حین وارد کردن اطلاعات، با مشکلاتی مواجه شوند که در این صورت توصیه می کنیم این افراد در زمان تعیین شده حتما برای ویرایش اطلاعات اقدام نمایند. توجه داشته باشید که مسئولیت درج هرگونه اطلاعات اشتباه با افراد خواهد بود و ممکن است روند پذیرش آن ها را به صورت کلی مختل نماید.

برای ویرایش اطلاعات افراد می توانند در مهلت های تعیین شده به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و برای ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

به علاوه امکان ویرایش در زمان ثبت نام، تمدید مهلت و مهلت مجدد آن و همچنین در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد وجود دارد.

ممکن است این سؤال برای شما داوطلبان و دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کرده اند پیش بیاید که آیا در زمان تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان امکان ویرایش اطلاعات درج شده در سایت برای من وجود دارد؟

در پاسخ باید عرض کنیم که شما در فرصت مجدد ثبت نام تیزهوشان می توانید برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدامات لازم را انجام دهید.

پس در صورتی که در درج اطلاعات خود اشتباهی کرده اید به هیچ وجه نگران نباشید. چون می توانید تمامی اشتباهات را در فرصت مجدد برطرف کنید.

جهت اطلاع دقیق از نحوه ویرایش اطلاعات با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

ویرایش اطلاعات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا نهم به دهم

برای دریافت اطلاعات در مورد ظرفیت مدارش تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان

تمامی افرادی که ثبت نام خود را انجام داده اند، می توانند برای ویرایش اطلاعات نیز اقدام کنند. در دو مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد. مرحله اول که همان زمان ثبت نام است و تا پایان مهلت ثبت نام شما می توانید این کار را انجام دهید. مرحله دوم نیز زمانی است که بازه ای مشخص برای ویرایش اطلاعات مشخص خواهد شد.

در خصوص زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام باید منتظر اعلام خبرها باشید. زیرا اغلب چند روز پس از ثبت نام و یا نزدیک زمان انتشار کارت، بازه ای مشخص برای ویرایش تعیین خواهد شد.

راهنمای مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

در ابتدا باید به شما بگوییم که ثبت نام پایه هفتم و پایه اول متوسطه در یک سامانه انجام خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا راهنمای مراحل ثبت نام را بیشتر بررسی کنیم.

اگر متقاضی پایه ششم  یا نهم هستید برای ثبت نام نیاز است به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کنید و سپس با وارد کردن کدملی و رمز وارد حساب کاربری خود شوید.

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

حال پس از وارد شدن به صفحه باید فرم تقاضانامه ثبت نام تیزهوشان را تکمیل کنید.

نکته: در این قسمت روی گزینه « استعداد های درخشان پایه هفتم یا دهم» کلیک کنید.

توجه داشته باشید که اولویت های خود را به درستی و با دقت انتخاب کنید زیرا پس از تکمیل فرایند ثبت نام به هیچ وجه امکان تغییر و جابه جایی اولویت های انتخابی و رشته تحصیلی در دوره دوم متوسطه را نخواهید داشت.

سپس لازم است فرم تقاضانامه پر شده را ذخیره نمایید. پس از انتخاب کردن گزینه « ذخیره » اطلاعات شما در جدولی نمایش داده خواهد شد.

در مرحله بعد باید گزینه ” بازگشت به صفحه درخواست پرداخت ” را انتخاب کرده و هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

در آخرین مرحله نیز می بایست رسید ثبت نام گرفته و از آن یک پرینت تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در مورد نحوه ثبت نام در تاریخ ثبت نام مجدد تیزهوشان پایه ششم به هفتم با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

 

برای دریافت اطلاعات در مورد ورود به سایت اصلی ثبت نام تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

یکی از موارد مهم در ثبت نام تیزهوشان اطلاع از شرایط ثبت نامی است. در این قسمت همراه ما باشید تا این موارد را برای پایه نهم به دهم را بررسی کنیم.

برای شرکت در این آزمون یک سری شرایط عمومی و یک سری شرایط اختصاصی تعیین شده است که ممکن است هر سال تغییراتی را نیز داشته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای اطلاع از این تغییرات حتماً دفترچه را مطالعه کرده و همچنین با کارشناسان ما در تماس باشید.

شرایط عمومی

🔸 تابعیت ایرانی الزامی است.

🔸 فرد باید مشغولیت به تحصیل در پایه نهم داشته باشد.

🔸 ارائه حداقل معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم خرداد ماه 1402-1401 نیز ضروری است.

شرایط اختصاصی

🔸 پذیرش براساس رتبه و امتیاز کسب شده خواهد بود.

🔸 مدرسه با توجه به منطقه سکونت انتخاب خواهد شد.

🔸 اگر در یک منطقه چندین مدرسه وجود داشت، باید اولویت بندی شود.

🔸 افرادی که دارای خواهر و برادر دو قلو هستند در صورتی پذیرفته خواهند شد که 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آن مدرسه را گرفته باشند.

🔸 امکان تغییر رشته در سال اول پذیرش مدارس تیزهوشان وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

برای دریافت اطلاعات در مورد شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

در این قسمت همراه ما باشید تا مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را به صورت کامل بررسی کنیم. توجه داشته باشید که ارائه مدارک به صورت کامل و بدون نقص ضروری است؛ زیرا اگر مدارک شما نقصی وجود داشته باشد، در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه خواهید شد. از جمله مدارک می توان به موارد هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی و مدارک تحصیلی اشاره کرد.

لیست مدارک مورد نیاز:

📂 ارائه عکسی با اندازه 3 در 4 ضروراست. این عکس باید در سال جاری گرفته شده و فاقد اثرات اضافی باشد.

📂 سپس باید برای بارگذاری فایل اسکن شده عکس با اندازه حداقل 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل اقدام کنید.

📂 داشتن فرمت jpg وحجم حداکثر 70 کلیوبایت نیز جزء مشخصات عکس ارسالی است.

📂 اگر از عکس بسیار قدیمی و یا عکس فرد دیگری استفاده شود، فرد از آزمون محروم خواهد شد.

📂 تکمیل کردن فرم ثبت نام به صورت اینترنتی با مراجعه به سامانه مربوطه ضروری است.

📂 تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت اعلام شده نیز برای پایه نهم به دهم اجباری است.

📂 پرداخت هزینه برای هر دو پایه نیز باید انجام شود.

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان

استفاده از خدمات مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان  برای موفقیت در قبولی این آزمون ضروری است. افرادی که از مشاوره استفاده می کنند قطعاً می توانند نقاط قوت و ضعف خود را تشخیص داده و برای قبولی با انگیزه بیشتری تلاش کنند. مشاوران نه تنها در مراحل ثبت نام به شما کمک خواهند کرد، حتی می توانند برنامه ای منسجم را نیز برای قبولی شما تدارک ببینند که می تواند به شما در بدست آوردن امتیاز بهتر کمک کند. در صورتی که مشکلی در انتخاب منابع داشتید نیز می توانید از مشاوران کمک بگیرید.

 

برای دریافت اطلاعات در مورد کارنامه آزمون تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

آيا می دانید چه منابعی را باید برای قبولی در آزمون تیزهوشان مطالعه کنید؟

یکی از سؤالاتی که معمولاً‌ تمامی دانش آموزان مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان به دنبال اطلاع از آن هستند این است که چه منابع درسی و کمک درسی را باید قبولی صددرصد و تضمینی در آزمون تیزهوشان مطالعه کنم؟

آیا این منابع را می شناسید؟ آیا می دانید بهترین منابع مورد استفاده برای قبولی و پذیرش در آزمون تیزهوشان چه منابع درسی و چه منابع کمک درسی چیست؟

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم  و همچنین منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم بهترین منابع درسی موجود با مشاوران ایران در تماس باشید.

منابع قبولی در آزمون تیزهوشان

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه برای تیزهوشان برنامه ریزی کنیم بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

اخبار مهم ثبت نام آزمون تیزهوشان

در این قسمت همراه ما باشید تا اخبار مهم پیرامون ثبت نام مدارس تیزهوشان را بیشتر بررسی کنیم.

✅ شرط معدل ثبت نام در آزمون تیزهوشان

آقای رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، اعلام کردند: دانش‌ آموزان مشغول به تحصیل در پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 1402-1401 که نمره “خیلی خوب”  را در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و همچنین نمره “خیلی خوب” در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم را کسب کردند و آن دسته از دانش آموزان که حداکثر یک نمره خوب در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم دارند می‌ توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند.

همچنین آقای رضایی شرایط ثبت نام در آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم استعداد‌های درخشان را نیز بیان کردند و گفتند دانش‌ آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که معدل کل خرداد ماه پایه هشتم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و نوبت اول پایه نهم آن ها در سال تحصیلی جاری حداقل ۱۹ باشد و نیز دانش آموزان پایه نهم مدارس استعداد‌های درخشان که معدل نوبت اول نهم آن ها در سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱ کمتر از ۱۸ باشد قادر هستند در این آزمون ثبت نام کنند.

✅ زمان برگزاری آزمون تیزهوشان سال 1402

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، زمان برگزاری آزمون پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان را ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه اول تیر و تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان را ساعت ۹ صبح روز جمعه دوم تیر عنوان کردند.

خلاصه مطلب 📝

آنچه در این مقاله به بررسی آن پرداختیم تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان بود و به همین علت تاریخ ثبت نام مجدد تیزهوشان را بیان کردیم و گفتیم مهلت نام نویسی مجدد تیزهوشان پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در چه تاریخی می باشد.
همچنین یادآور شدیم در مهلت نام نویسی آزمون تیزهوشان امکان ویرایش اطلاعات از طریق سامانه اعلام شده نیز وجود خواهد داشت.
علاوه بر این راهنمای مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و همینطور پایه نهم به دهم را برای مشاهده شما عزیزان قرار دادیم.
در کنار موارد ذکر شده فوق به بررسی شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و مدارک آن پرداختیم. در آخر هم اخبار مهم پیرامون ثبت نام این آزمون را ذکر کردیم.
امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد. با توجه به اینکه قبولی در آزمون تیزهوشان و کسب امتیاز بالا نیازمند کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه و کار آزموده است توصیه می کنیم حتما با مشاوران ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

لازم به ذکر است مشاوران دلسوز این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته حتی در مناسبت ها و ایام تعطیل آماده مشاوره و کمک رسانی به شما عزیزان هستند برای این کار تنها کافیست از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

برای دریافت فایل پی دی اف مقاله تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

4.4/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر دو پایه هفتم و دهم انجام می شود؟ 

بله. تاریخ ثبت نام مجدد تیزهوشان برای هر دو پایه است.

فرصت مجدد ثبت نام تیزهوشان در چه زمانی است؟ 

فرصت مجدد ثبت نام تیزهوشان در اردیبهشت ماه بوده و تا چند روز دیگر آغاز می شود.

آیا امکان ویرایش اطلاعات در زمان تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان وجود دارد؟ 

بله. در صورتی که قبلاً ثبت نام کرده اید می توانید کلیه اطلاعات خود را ویرایش کنید.

 

 

 

 

نظرات

18 دیدگاه دربارهٔ «تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ | سمپاد»

  1. Avatar photo محمدمهدی گفت:

    من نتونستم تو هیچ زمانی ثبت نام کنم پس الان چیکار دارم به خاطر اون چگونه دوباره شرکت کنم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان به اتمام رسیده و تقریبا هیچ سامانه ای برای ثبت نام وجود فعال نیست.

  2. Avatar photo آیسان گفت:

    من یادم رفته از ۱۵ تا ۲۵ فروردین ثبت نکردم الانم میگه زمانش گذشته حالا چی میشه لطفا جواب بدید

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      برای مدارس دیگر نیازه اقدام کنید

  3. Avatar photo مشوق گفت:

    آیا میشود پس از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون سمپاد در آن ثبت نام کرد؟؟؟

    1. Avatar photo حسام گفت:

      سلام تیزهوشان ششم به هفتم میشه ثبت نام کرد هنوز یا نه

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت به خیر
        سامانه ثبت نام تا 28 فروردین فعال بود.

  4. Avatar photo کیا گفت:

    چندبار تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان تکرار میشه!!!

  5. Avatar photo ali گفت:

    سلام وقت بخیر بعد از ثبت نام ازمون نمونه دولتی متوجه شدم شماره شناسنامه پدرم مغایرت داره . میشه تغییرش داد؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر امکان ویرایش موجود داشته باشد میتوانید

  6. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام خدا قوت
    می خواستم مطمئن بشم دیگه ثبت نام ازمون تیزهوشان پایه هفتم تو سایت hoosh.medu.ir انجام نمیشه و برای ثبت نام آزمون باید حتما تو سایت my.medu.ir ثبت نام کرد درسته؟ اینجوری دیگه به رمز همگام هم احتیاجی نداریم؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام بله آدرس سایت درست است.

  7. Avatar photo قاسمي گفت:

    بعد از ثبت نام ودريافت رسيد نهايي كه كد پيگيري در آن است هيچ پيامكي دريافت نكردم كه شامل كد رهگيري باشد آيا مشكلي براي گرفتن كارت ورود به جلسه برايم پيش مي آيد؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.میتوانید جهت دریافت کد پیگیری به اکانت خود در سامانه ثبت نام وارد شوید.

  8. Avatar photo محمود گفت:

    برای استفاده از مهلت تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان به چه وبسایتی باید مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای استفاده از مهلت تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به وبسایت AZMOON.MEDU.IR مراجعه نمایید.

  9. Avatar photo Elahe گفت:

    سلام
    تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان كي انجام ميشه؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، معمولا هرساله بعد از مهلتی که برای ثبت نام در نظر گرفته می شود مهلتی هم برای تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)