ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تغییر رمز در سامانه مشارکتها

تغییر رمز در سامانه مشارکتها
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به اهمیت مسئله آموزش و پرورش، سازمان مدارس و مراكز غیردولتی و توسعه مشاركت های مردمی تاسیس شده است. این سازمان تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کند و هدف آن گسترش و تقویت عدالت اجتماعی در مدارس و آموزشگاه های غیر دولتی می باشد. سازمان مشارکت های مردمی برای ارائه بهتر خدمات خود دارای سامانه نیز می باشد. بنابراین در این مقاله قصد داریم به بررسی سامانه مشارکت های مردمی بپردازیم و نحوه تغییر رمز در سامانه مشارکتها را بیان نماییم. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بازیابی رمز سامانه مشارکتها با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

نحوه ورود به سامانه مشارکتها

برای ورود به سامانه مشارکت ها به آدرس Mosharekatha.ir ابتدا می بایست آدرس اینترنتی این سامانه را در مرورگر خود وارد نمایید. سپس لازم است تا بر قسمت “ورود به سامانه” که در سمت چپ و بالای صفحه اصلی سایت قرار دارد کلیک کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. نکته مهم اینکه نام کاربری، کد ملی هر کاربر است اما رمز عبور سامانه مشارکتها، باید توسط مسئولین مدرسه و یا مدیر به کاربر داده شود. 

mosharekatha.ir

پس از انجام این مراحل می توانید وارد سامانه و میزکار خود شوید. 

ورود به مشارکتها

 

بازیابی رمز سامانه مشارکتها

بسیار اتفاق می افتد که کاربران یک سامانه رمز عبور خود را فراموش کنند به همین دلیل قابلیت بازیابی رمز سامانه مشارکتها نیز فراهم شده است. برای این کار پس از ورود به سایت مشارکتها باید همانطور که ذکر شد از بالای صفحه بر قسمت “ورود به سیستم” کلیک شود. سپس نیاز می باشد تا لینک ” فراموشی رمز عبور” انتخاب گردد.

فراموشی رمز عبور مشارکتها

حال باید اطلاعات خواسته شده وارد شوند.

بازیابی رمز سامانه مشارکتها

در پایان باید بر گزینه ” ارسال” کلیک شود تا بازیابی رمز فراموش شده سامانه مشارکتها اتفاق بیفتد.

نحوه تغییر رمز در سامانه مشارکتها 

به منظور تغییر رمز در سامانه مشارکت ها پس از ورود به سایت می بایست از گوشه سمت چپ بر دکمه های تعبیه شده استفاده کرد که اولین دکمه از سمت راست مربوط به تنظیمات می باشد و شکل آن شبیه چرخ دنده است. 

با کلیک روی چرخ دنده یک لیست باز می شود که از طریق آن می توان برای تغییر رمز عبور اقدام کرد و پس از انتخاب گزینه “تغییر رمز عبور” باید رمز جدید را ثبت و حتما ذخیره سازی کرد.

تغییر رمز در سامانه مشارکت ها

🔔 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها کلیک کنید. 🔔

 

امکانات mosharekatha.ir

امکانات سامانه mosharekatha.ir شامل موارد زیر می باشد:

🔸 ثبت نام دانش آموز جدید در سامانه مشارکت ها

🔸 حذف دانش آموز از سامانه مشارکتها

🔸 تغییر پایه گروهی دانش آموزان در سامانه مشارکتها

🔸 تمدید قرارداد و ثبت مشخصات نیروهای مدارس غیردولتی

🔸 ثبت مشخصات و حقوق و مزایای معلم ها و عوامل اجرایی

🔸 تمدید ابلاغ مدیر مدرسه

🔸 تعیین شهریه

🔸 دریافت دفتر آمار مدارس غیردولتی

🔸 ثبت مشخصات و تصویر مجوز نوسازی

🔸 مشاهده و تایید حقوق عوامل اجرایی و معلمان

🔸 شرکت در کلاس های ضمن خدمت غیر حضوری

🔸 اعتراض به میزان شهریه 

🔔 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی کلیک کنید. 🔔

 

اخبار پیرامون سامانه مشارکتها

حداقل و حداکثر شهریه مدارس کشور اعلام شد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و همچنین توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفته است که حداقل شهریه ثابت مدارس غیر دولتی برای سال جاری چهار میلیون و حداکثر این میزان ۳۵ میلیون تومان است. آقای محمودزاده همچنین افزوده است که شهریه ثابت و میزان شهریه فوق برنامه هر مدرسه به صورت مجزا از طریق سامانه مشارکت ها به مدیر و موسس آن مدرسه اعلام شده است. علاوه بر این او گفته است که در هر مدرسه می بایست پوستر A3 شهریه ابلاغ شده برای مشاهده اولیاء دانش آموزان به دیوار نصب گردد.
اختیاری بودن هزینه کلاسهای فوق برنامه
 معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرده است که در سامانه مشارکتها شهریه فوق برنامه دانش آموزان نیز مشخص شده است و هزینه سایر خدمات مانند لباس فرم، تغذیه، کلاس های فوق برنامه، سرویس دانش آموزان و غیره جدا از شهریه ثابت است و پرداخت این هزینه ها کاملا اختیاری می باشد. همچنین مدارس نمی توانند در هنگام ثبت نام یا در طول سال تحصیلی هزینه ای را به عنوان کمک های مردمی از اولیاء دانش آموزان دریافت نمایند. 
علاوه بر این آقای محمود زاده بیان می کند سال تحصیلی آینده کارنامه موفقیت آمیز هر مدرسه را بررسی می‌ کنیم و در نهایت عملکرد آن مدرسه را به میزان شهریه گره می‌ زنیم.
گزارش تخلف شهریه دانش آموزان و حقوق معلمان از طریق سامانه مشارکتها
 آقای محمودزاده گفته است افزایش شهریه مدارس بر اساس ماده ۱۵ قانون تاسیس مدارس و از طریق شورای نظارتی استان‌ ها و مناطق به صورت سالانه انجام می شود و میزان شهریه هر مدرسه بر اساس امکانات، تجهیزات، فضا، تعداد معلمان، حقوق آن ها و فعالیت‌ های آموزشی مد نظر قرار داده می شود. بنابراین اولیاء دانش آموزان یا معلمان می‌توانند در صورت تخلف مدرسه اعتراض خود را در سامانه مشارکت ها اعلام نمایند.
🔔 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه المپیاد دانش آموزی کلیک کنید. 🔔

خلاصه مطلب 📄

با توجه به اهمیت و کاربرد سامانه مشارکتها در این مقاله به بررسی این سامانه پرداختیم و نحوه ورود به آن را توضیح دادیم. علاوه بر این به دلیل اینکه بسیاری از کاربران ممکن است رمز عبور خود را فراموش کرده باشند، طریقه بازیابی رمز سامانه مشارکتها را نیز بیان نمودیم. همچنین نحوه تغییر رمز در سامانه مشارکتها را برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند رمز عبور خود را تغییر دهند شرح دادیم. 

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد اما در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد تغییر رمز در سامانه مشارکتها و یا بازیابی رمز سامانه مشارکتها می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید و یا سوال خود را در انتهای این مقاله به صورت کامنت بنویسید تا مشاوران ما در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

🔔 برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید. 🔔

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس اینترنتی سامانه مشارکتها چیست؟

آدرس اینترنتی سامانه مشارکتها mosharekatha.ir می باشد. 

چگونه می توان به نام کاربری و رمز عبور سامانه مشارکتها دسترسی پیدا کرد؟

نام کاربری کد ملی هر کاربر است اما رمز عبور سامانه مشارکتها، باید توسط مسئولین مدرسه و یا مدیر به کاربر داده شود.

آیا می توان با وارد کردن رمز عبور یک مدرسه در سامانه مشارکتهای مدرسه دیگر وارد شد؟

خیر رمز عبور هر مدرسه مختص به همان مدرسه می باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور