ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه 1403 {دختر، پسر} + امکانات | irantahsil

بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه می‌تواند دانش آموزان را در مسیر درست تحصیلی قرار دهد. از آنجا که مدارس غیرانتفاعی با مدارس دولتی تفاوت‌های زیادی از نظر امکانات دارند، افرادی که مایل به تحصیل در این مدارس هستند، باید به امکانات و روش‌های تدریس این مدارس توجه داشته باشند. مجهزترین مدارس غیرانتفاعی دخترانه اقدسیه و مؤسسات اموزشی پسرانه این منطقه، معمولاً به دلیل داشتن تجهیزات بالا و کادر آموزش حرفه‌ای با استقبال زیادی مواجه هستند.

اقدسیه یکی از محله‌های شلوغ و پر ازدحام و گران قیمت تهران است و از یک طرف به پاسداران و از یک طرف به مینی سیتی و از طرف دیگر به نیاوران متصل است. بدون شک با تجهیزات و خدمات و امکانات زیاد از جمله داشتن امکانات آموزشی ماسب در مدارس ابتدایی، متوسطه و هنرستان و کاردانش می‌توانید شاهد رشد تحصیلی فرزند خود باشید. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات در ارتباط با لاکچری ترین مدرسه غیرانتفاعی پسرانه اقدسیه در مقاطع مختلف یا به دنبال بهترین مدرسه دخترانه این منطقه هستید، می‌توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در خصوص مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه ارائه کنند.

ضرورت اطلاع از بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس غیردولتی شهر تهران می‌توانند بر اساس محل سکونت خود از مدارس دخترانه و پسرانه‌ای که در منطقه ۱ به صورت غیر دولتی فعالیت می‌کنند مطلع شوند. دانش آموزان مناطق شمال تهران برای ثبت نام در مدارس برتر غیرانتفاعی اقدسیه باید قبل از هر چیز به آدرس این مدارس دسترسی داشته باشند، چرا که ممکن است مدارس غیرانتفاعی منطقه اقدسیه امکانات و سطح آموزشی متفاوتی را ارائه کنند.

به همین دلیل برای اینکه بتوانید از بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه اطلاعات لازم را کسب کنید و مشاوره های ضروری را در خصوص معلمانی که در این مدارس تدریس می‌کنند به دست بیاورید، حتماً باید لیست این مدارس را در اختیار داشته باشید تا در ازای شهریه‌ای که هر سال برای تحصیل فرزندان خود می‌پردازید اطمینان یابید که خدمات لازم آموزشی را دریافت خواهند کرد.

ضرورت اطلاع از مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه

معیار انتخاب مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه

اقدسیه یکی از محله‌های شمال تهران است که بسیاری از افراد مایلند که فرزندان خود را در مدارس غیرانتفاعی این منطقه ثبت نام کنند، چرا که امکانات آموزشی و رفاهی این مدارس در سطح بالایی قرار دارد.

برای انتخاب مدرسه غیرانتفاعی دخترانه اقدسیه یا مجهزترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه اقدسیه باید حتماً معیارهای مختلفی را مدنظر قرار دهید تا در قبال شهریه‌ای که می‌پردازید، بهترین خدمات را دریافت می‌کنید. مهم‌ترین معیارها برای انتخاب مجهزترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه اقدسیه یا مدارس پسرانه در مقطع ابتدایی، هنرستان و کاردانش شامل موارد زیر می‌باشد:

کادر آموزشی مدارس

معلمان مدرسه غیرانتفاعی معمولاً یا بازنشسته یا نیروهای آزاد با تهیه تأییدیه و گواهی هستند. افرادی که مایلند در بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه ادامه تحصیل دهند، حتماً باید با مشاوران مدرسه در ارتباط باشند و بازدهی مدرسه در سال‌های قبل را مورد بررسی قرار دهند. در این مدارس کادر آموزشی بسیار اهمیت دارد و ارتباط خوبی با دانش آموز برقرار می‌کنند.

ارائه برنامه سالانه در بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه

برنامه‌های مدارس غیرانتفاعی اقدسیه متنوع است و هر کدام در کنار برنامه‌های درسی برنامه‌های جانبی مانند کلاس‌های فوق برنامه و اردوهای تفریحی دارند. چنانچه برنامه‌های جانبی شادی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده باشد، بهتر می‌توانند تحصیلات خود را ادامه دهند.

مجهزترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه اقدسیه و مدارس پسرانه مقطع ابتدایی، متوسطه، هنرستان و کاردانش معمولاً دارای برنامه‌های سالانه مناسبی برای دانش آموزان هستند.

ساختمان و امکانات مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه

فضا و محیط آموزشی مدارس غیرانتفاعی بسیار حائز اهمیت است، چراکه در این فضا دانش آموزان می‌توانند با آرامش تحصیل کنند و از امکانات زیادی بهره‌مند شوند. داشتن کلاس‌های تمیز و مرتب و مجزا سالن‌های ورزشی و بازی، حیاط‌های دلباز در مدارس منطقه اقدسیه باعث می‌شود که دانش آموزان این مدارس بازدهی بهتری داشته باشند.

میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی اقدسیه

از آنجا که مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه در شمال تهران قرار دارد، شما باید قبل از ثبت نام شهریه مدارس غیرانتفاعی را با امکانات مدرسه، تجربه معلمان و نتایجی که دانش آموزان سال‌های قبل از تحصیل در این مدارس کسب کرده‌اند بررسی کنید.

اگر این موارد با شهریه‌ای که برای هر سال باید بپردازید همخوانی و توازن داشته باشد، پرداخت این میزان شهریه برای تحصیل فرزندتان می‌تواند بهترین سرمایه‌گذاری برای وی باشد.

رفتار کادر آموزشی مدرسه غیرانتفاعی اقدسیه

کادر آموزشی برای دانش آموزان مقاطع متوسطه مدارس اقدسیه بسیار اهمیت دارد، چرا که در این دوران حساس باید شیوه رفتار با دانش آموزان در روند آموزش و انواع آزمون‌ها را بلد باشند. سهل انگاری از یک سو و سخت گیری از سوی دیگر می‌تواند آفتی باشد که در روحیه و شخصیت دانش آموزان تأثیر می‌گذارد. لاکچری‌ترین مدرسه غیرانتفاعی پسرانه و مدارس دخترانه منطقه دارای مشاوران مجرب کار و آموزشی هستند و می‌توانند جلوی بسیاری از بحران‌های را در این دوران بگیرند.

برای اطلاع از بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران روی لینک کلیک کنید.

معیار انتخاب مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه

🔗 برای اطلاع از تفاوت مدارس نمونه دولتی و غیر انتفاعی؟ وارد لینک شوید.

آشنایی با 9 مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه

دانش آموزانی که در منطقه اقدسیه سکونت دارند و مایلند با لیست مدرسه برتر غیرانتفاعی در مقطع متوسطه ابتدایی آشنا شوند، اطلاعات تماس و آدرس این مدارس می‌تواند راهنمای مناسبی در انتخاب بهترین مدرسه پسرانه و دخترانه این منطقه باشد. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه به معرفی بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه در سال ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت.

1- مدرسه پیام شهید در اقدسیه

مدرسه پیام شهید اقدسیه یکی از بهترین مدارس مقطع متوسطه دوم است و امکانات متعدد آموزشی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. مدیر این مدرسه، حسین قدرتی است. از امکانات این مدرسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کتابخانه
  • بوفه
  • نمازخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • برنامه ریزی تحصیلی و درسی
  • کنترل دقیق ورود و خروج دانش آموزان
  • برگزاری اعیاد مذهبی و جشن های ملی
  • امکانات ورزشی از جمله هندبال، والیبال، بدمینتون، فوتبال

آدرس: میدان اقدسیه، میدان ارتش، اول خیابان شهید لنگری

محدوده منطقه: تهران، محدوده منطقه 1

2- مدرسه صابرین در اقدسیه

مدرسه صابرین یکی از بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه در مقطع دبیرستان است و دانش آموزان با اسم نویسی در این مدرسه از امکانات آموزشی و رفاهی متعددی بهره مند می شوند. در حال حاضر مدیر این مدرسه مینو امیری است. امکانات این مدرسه شامل موارد زیر است:

  • کادر آموزشی مجرب
  • کلاس های فوق برنامه و کنکور
  • پیگیری مستمر پشتیبان ها جهت برنامه ریزی درسی
  • این مدرسه دارای امکانات رفاهی از جمله کتابخانه، نمارخانه، بوفه، سرویس ایاب و ذهاب است.

آدرس: پاسداران، پایین‌تر از اقدسیه، تنگستان 2

محدوده منطقه: تهران، محدوده منطقه 1

3- مدرسه فراست در اقدسیه

از جمله بهترین مدارسی که در منطقه اقدسیه واقع شده و دانش آموزان دوره متوسطه می توانند در آن اسم نویسی کنند، مدرسه فراست است. مدیر فعلی این مدرسه، خانم درویش است. امکاناتی که این مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد شامل موارد زیر است:

  • اردوهای تفریحی و فرهنگی و آموزشی
  • کتابخانه
  • نمازخانه
  • بوفه
  • سیستم هوشمند برای تدریس
  • سرویس ایاب و ذهاب

آدرس: نیاوران، سه راه اقدسیه، تنگستان 4، آخر ناز اول

محدوده منطقه: تهران، محدوده منطقه 1

4- مدرسه نرگس در اقدسیه

افرادی که در مدرسه نرگس قصد ثبت نام دارند، ابتدا باید امکانات آموزشی و فرهنگی که در اختیار آنها قرار می گیرد را بررسی کنند. مجموع امکانات این مدرسه را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • امکانات رفاهی از جمله کتابخانه، بوفه، سرویس ایاب و ذهاب، نمازخانه
  • امکانات آموزشی از جمله برنامه ریزی درسی، کنترل ورود و خروج دانش آموزان، آیین نامه انضباطی مدون
  • امکانات ورزشی از جمله برخورداری از سالن فوتبال، تنیس روی میز، هندبال

آدرس: خیابان پاسداران، پایین‌تر از سه راه اقدسیه، بعد از پمپ بنزین صاحبقرانیه

محدوده منطقه: تهران، محدوده منطقه 1

5- مدرسه قلم مهر در اقدسیه

یکی دیگر از مدارس پسرانه غیردولتی منطقه اقدسیه، قلم مهر است که دارای بهترین امکانات آموزشی است. در حال حاضر مدیر این مدرسه آقای جواد منتخبی است. این مدارسه دارای امکانات زیر است:

  • مدرسه ای شاد با محیطی آرام
  • تعداد کل دانش آموزان حداکثر 75 نفر است.
  • ارائه کلاس های فوق برنامه هدفمند
  • زبان انگلیسی به طور تخصصی زیر نظر آموزشگاه زرین

اقدسیه، بلوار ارتش، بلوار شهید مژدی (اوشان)، میدان اوشان، رو به روی بیمارستان 505 ارتش، پلاک 2

محدوده منطقه : تهران، محدوده منطقه 1

محدوده : اقدسیه، مینی سیتی، ازگل

برای اطلاع از بهترین مدارس غیر انتفاعی منطقه 1 تهران کلیک کنید.

6- مدرسه شکوفه در اقدسیه

مدرسه سکوفه یکی از مدارس معروف منطقه اقدسیه است که در تمام مقاطع دانش اموزان متعددی را پرورش می دهد. از امکانات این مدرسه باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکانات رفاهی: بوفه، نمازخانه، کتابخانه، حیاط مناسب، سرویس ایاب و ذهاب
  • امکانات آموزشی: برنامه ریزی درسی، کنترل ورود و خروج دانش آموزان، آیین نامه انضباطی مدون
  • امکانات ورزشی: هندبال، والیبال، تنیس روی میز

اقدسیه، خیابان شهید لنگری، خیابان تیموری، پلاک 12

محدوده منطقه : تهران، محدوده منطقه 1

7- مدرسه دکتر هشترودی در اقدسیه

یکی از بهترین مدارس متوسطه دوم پسرانه غیردولتی مدرسه دکتر هشترودی است. با ثبت نام در این مدرسه از بهترین امکانات آموزشی و رفاهی برخوردار خواهید بود.
مهمترین امکانات مدرسه:

  • امکانات رفاهی: حیاط بزرگ، آزمایشگاه، کتابخانه، بوفه، سرویس ایاب و ذهاب، نمازخانه
  • امکانات آموزشی: برنامه ریزی درسی، آیین نامه انضباطی مدون، کنترل ورود و خروج دانش آموزان
  • امکانات ورزشی: فوتبال، بدمینتون، هندبال، تنیس روی میز

آدرس: مرزداران، انتهای خیابان اطاعتی جنوبی، پلاک 6

8- مدرسه ایرانیان در اقدسیه

از بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه مقطع ابتدایی مدرسه ایرانیان است. دانش آموزانی که قصد ثبت نام در این مدرسه را دارند، باید از امکاناتی که در اختیار آنها قرار می گیرد، مطلع شوند. مدیر و موسس این مدرسه احمد سامنی است.

امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی:

  • امکانات آموزشی: برنامه ریزی درسی، آیین نامه انضباطی مدون، کنترل ورود و خروج دانش آموزان، کنترل تکالیف در منزل
  • امکانات رفاهی: حیاط بزرگ، کتابخانه، بوفه، سرویس ایاب و ذهاب، نمازخانه
  • امکانات ورزشی: فوتبال، بدمینتون، هندبال

آدرس:

پاسداران شمالی، چهارراه فرمانیه، پلاک 702

9- مدرسه سهیل در اقدسیه

مدرسه سهیل یکی از مدارس غیردولتی منطقه اقدسیه است. مدیر این مدرسه آقای کاظم میرکاظمی و موسس آن داریوش شفیعی است. برای تحصیل در این مدرسه از امکانات زیر بهره مند خواهید بود:

  • امکانات آموزشی متنوع: آیین نامه انضباطی مدون، برنامه ریزی درسی، کنترل ورود و خروج دانش آموزان، کنترل تکالیف در منزل
  • برخورداری از امکانات رفاهی: کتابخانه، حیاط بزرگ، بوفه، سرویس ایاب و ذهاب، نمازخانه
  • امکانات ورزشی: هندبال، بدمینتون، والیبال

آدرس:

 فرمانیه، دیباجی شمالی، خیابان دژم جو، پلاک 12

آشنایی با 9 مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه

🔗 برای اطلاع از نرخ جدید شهریه مدارس نمونه دولتی بر روی لینک کلیک کنید.

مدارس برتر غیرانتفاعی شهرک شهید محلاتی

برخی از دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس منطقه 1 را دارند، ممکن است با لیست مدارس برتر غیرانتفاعی شهرک شهید محلاتی آشنایی نداشته باشند. از این رو در ادامه به معرفی بهترین مدارس این منطقه اشاره خواهیم کرد.

1- مدرسه امام هادی علیه السلام در شهرک محلاتی

مدرسه امام هادی یکی از مدارس غیردولتی منطقه 1 و شهرک شهید محلاتی است و افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع متوسطه دوره اول هستند، می توانند در این مدرسه نام نویسی کنند. در حال حاضر مدیر این مدرسه آقای مسعود سیفی است.

مهمترین امکانات:

  • استفاده گسترده روش‌های نوین تدریس در جهان
  • برگزاری اردوهای مختلف
  • کتابخانه
  • نمازخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • امکانات ورزشی از جمله تنیس روی میز، فوتبال، هندبال
  • امکانات آموزشی از جمله برنامه ریزی تحصیلی و درسی، ارائه الگوهای تدریس نوین، آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن

آدرس:

بزرگراه ارتش، شهرک شهید محلاتی، میدان امام علی علیه السلام، بلوار شاهد، خیابان جهاد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره 8 مدرسه برتر غیرانتفاعی قیطریه کلیک کنید.

2- مدرسه امام جعفر صادق در شهرک محلاتی

یکی از بهترین مدارس غیردولتی منطقه 1 در دوره متوسطه اول، مدرسه امام جعفر صادق است. مدیر فعلی این مدرسه، آقای ابوالفضل بختیاری است.

  • امکانات آموزشی و رفاهی و ورزشی:
  • برنامه ریزی تحصیلی و درسی
  • ارائه الگوهای تدریس نوین
  • آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن
  • برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی
  • برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز
  • کتابخانه
  • نمازخانه
  • بوفه
  • سرویس ایاب و ذهاب

آدرس:

شهرک شهید محلاتی، فاز 3، بلوار شاهد، روبروی مقبره الشهداء

منطقه : تهران، منطقه 1

3- مدرسه خدیجه کبری در شهرک محلاتی

مدرسه خدیجه کبری یکی از بهترین مدارس شاهد غیرانتفاعی شهید محلاتی است. مدیر فعلی این مدرسه خانم زهرا مروج نیا است.

امکانات آموزشی و رفاهی و ورزشی:

  • برنامه ریزی تحصیلی و درسی
  • ارائه الگوهای تدریس نوین
  • آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن
  • کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان
  • برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی
  • برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • کتابخانه
  • نمازخانه
  • بوفه

آدرس:

شهرک محلاتی، فاز 2، نصر 5

4- مدرسه فاطمه زهرا در شهرک محلاتی

از بهترین مدارس غیرانتفاعی شهید محلاتی می توان به مدرسه فاطمه زهرا اشاره کرد. مدیر فعلی این مدرسه طبق اطلاعات، آقای سروش خسروی است.

امکانات آموزشی و رفاهی و ورزشی:

  • برنامه ریزی تحصیلی و درسی
  • ارائه الگوهای تدریس نوین
  • آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن
  • کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان
  • برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی
  • برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز
  • کتابخانه
  • نمازخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • بوفه

آدرس:

شهرک شهید محلاتی، خیابان شهدای گمنام، آخر آزادگان

5- مدرسه اندیشه سبز در شهرک محلاتی

برای ثبت نام در مدرسه اندیشه سبز به عنوان مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه، در محدوده شرک محلاتی، باید ابتدا امکانات آموزی آن را بررسی کنید. مدیر فعلی این مدرسه طبق اطلاعات رویا تشکری است.

مهمترین امکانات:

  • امکانات آموزشی: برنامه ریزی تحصیلی و درسی، ارائه الگوهای تدریس نوین، آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی، برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز
  • امکانات رفاهی: کتابخانه، نمازخانه، حیاط بزرگ، سرویس ایاب و ذهاب، بوفه

آدرس:

مینی سیتی، شهرک شهید محلاتی، فاز2مخابرات،خیابان توحید،روبه روی مسجد ولیعصر

برای آشنایی با بهترین مدارس غیرانتفاعی پاسداران روی لینک کلیک کنید.

معرفی مدارس برتر غیرانتفاعی ازگل

آشنایی با مدارس برتر غیرانتفاعی ازگل کمک می کند که دانش آموزان دختر و پسر راحت تر بتوانند مدرسه ای که مدر نظر آنهاست را انتخای کنند. از این رو لیست بهترین مدارس غیردولتی ازگل را ارائه کرده ایم.

1- مدرسه تزکیه دوره اول در ازگل

مدرسه تزکیه دوره اول، یکی از مدارس مقطع دبیرستان دخترانه ازگل است. مدیر فعلی این مدرسه طبق اطلاعات خانم ازهار سادات مرعشی است.

مهمترین امکانات مدرسه:

  • امکانات آموزشی: ارائه الگوهای تدریس نوین، برنامه ریزی تحصیلی و درسی، آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی، برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال،بدمینتون، تنیس روی میز
  • داشتن امکانات رفاهی: کتابخانه، نمازخانه، حیاط بزرگ، آزمایشگاه، سرویس ایاب و ذهاب، بوفه

آدرس:

ازگل، خیابان گلچین، پلاک 10

2- مدرسه تزکیه دوره دوم در ازگل

دبستان غیرانتفاعی تزکیه، یکی از مدارس برتر دخترانه منطقه ازگل است. مدیر فعلی این مدرسه،  خانم الهام رضائی و موسس آن مهناز مهدیان است.

مهمترین امکانات مدرسه:

  • داشتن امکانات رفاهی: نمازخانه، کتابخانه، حیاط بزرگ، سرویس ایاب و ذهاب، بوفه
  • امکانات آموزشی: ارائه الگوهای تدریس نوین، برنامه ریزی تحصیلی و درسی، آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی، برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون هندبال، بدمینتون

آدرس:

ازگل، گلچین جنوبی، کوچه گلکده، پلاک 6

3- مدرسه تقوی نیا در شهرک محلاتی

برای تحصیل در مقطع دبستان، دانش آموزان می توانند مدرس تقوی نیا را به عنوان مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه (ازگل) انتخاب کنند. مدیر فعلی این مدرسه ناهید عابدی و موسس آن خیر مرحوم سید رضا تقوی نیا است.

امکانات مهم مدرسه:

  • برخوردار از مدیریت آگاه، توانمند و خلاق
  • برخوردار از نیروی انسانی کارآمد و فعال و پرتلاش
  • دارای اولیاء فهیم و همراه و دانش آموزان کوشا
  • تلاش همه جانبه در راستای محقق کردن مراتب حیات طیبه
  • استفاده از سیستم هوشمند برای تدریس
  • داشتن معلمان مجرب
  • امکانات رفاهی از جمله بوفه، کتابخانه و سرویس ایاب و ذهاب
  • داشتن امکانات ورزشی متعدد
  • برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی و ورزشی

آدرس:

ازگل، کوچه طلوعی

4- مدرسه راه امیرکبیر در ازگل

یکی از بهترین مدارس پسرانه منطقه 1 در مقطع دبستان، مدرسه راه امیرکبیر است. مدیر این مدرسه احمد جهان بین و موسس آن محمود حاجیان است.

امکانات مدرسه:

  • امکانات آموزشی: ارائه الگوهای تدریس نوین، برنامه ریزی تحصیلی و درسی، آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی، برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال،بدمینتون
  • داشتن امکانات رفاهی: کتابخانه، نمازخانه، بوفه، حیاط بزرگ، آزمایشگاه، سرویس ایاب و ذهاب

آدرس:

ازگل، خیابان گلچین جنوبی، گلشن غربی، پلاک ۱، مجتمع آموزشی راه امیرکبیر

5- مدرسه احمد ناصری در ازگل

برای تحصیل در مدرسه ناصری، دانش آموزان باید امکانات آموزشی این مدرسه را مدنظر قرار دهند. این مدرسه یکی از بهترین مدارس ازگل است که امکانات آموزشی و رفاهی زیر را ارائه می کند:

  • حیاط بزرگ
  • بوفه
  • کتابخانه
  • برنامه ریزی درسی
  • آزمایشگاه
  • کنترل ورود و خروج دانش آموزان
  • نمازخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • اردوهای تفریحی و آموزشی
  • امکانات ورزشی متعدد

آدرس:

ازگل، 12متری قائم، روبروی نانوایی، پلاک 5

معرفی مدارس برتر غیرانتفاعی ازگل

معرفی مدارس برتر غیرانتفاعی اراج

بهترین مدارس غیرانتفاعی اراج مدارسی هستند که سطح کیفی آموزش آنها قابل قبول باشد و از سوی دیگر امکانات رفاهی مناسبی ارائه کنند. از این رو در ادامه به معرفی برخی از این مدارس می پردازیم.

1- مدرسه دین و دانش در اراج

مدرسه غیردولتی پسرانه دین و دانش از مدارس برتر اقدسیه در دوره ابتدایی است. مدیر فعلی این مدرسه محمدعلی جورمند می باشد. امکانات این مدرسه شامل موارد زیر می باشد:

  • امکانات آموزشی از جمله برنامه ریزی درسی، کنترل ورود و خروج دانش آموزان، آیین نامه انضباطی مدون
  • امکانات رفاهی از جمله کتابخانه، بوفه، سرویس ایاب و ذهاب، نمازخانه
  • امکانات ورزشی از جمله برخورداری از سالن فوتبال، تنیس روی میز، هندبال

نشانی: اقدسیه، اراج، خیابان شهید پروین، پلاک 25

محدوده منطقه: تهران، محدوده منطقه 1

2- مدرسه کار اندیشه حرفه ای در اراج

یکی از بهترین هنرستان های پسرانه غیردولتی منطقه اقدسیه، مدرسه کار اندیشه حرفه ای است. مدیر این مدرسه در حال حاضر جواد منتخبی است. با ثبت نام در این مدرسه از امکانات آموزشی و رفاهی و ورزشی زیر بهره مند خواهید شد:

  • کمد شخصی
  • کتابخانه
  • بوفه
  • حیاط مناسب
  • نمازخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • اردوهای تفریحی و آموزشی
  • برنامه ریزی درسی مدون

نشانی: اقدسیه، بلوار ارتش، خیابان نخل، روبروی دانشگاه پیام نور، پلاک 7

معرفی مدارس برتر غیرانتفاعی آجودانیه

دانش آموزانی که قصد نام نویسی در مدارس آجودانیه را دارند، بهتر است که با فهرست مدارس برتر این منطقه آشنایی داشته باشند. از آنجاکه برخی از دانش آموزان از لیست این مدارس مطلع نیستند، در ادامه به معرفی این مدارس پرداخته ایم.

1- مدرسه سلام اسلام در آجودانیه

یکی از بهترین مدارس دوره متوسطه پسرانه، مدرسه سلام اسلام است. دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در این مدرسه را دارند، می توانند از امکانات زیر بهره مند شوند.

  • امکانات رفاهی: کتابخانه، بوفه، سرویس ایاب و ذهاب، نمازخانه، آزمایشگاه
  • امکانات آموزشی: هوشمند سازی سیستم مدرسه، ارائه الگوهای تدریس نوین، برنامه ریزی تحصیلی و درسی، آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی، برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال،بدمینتون، تنیس روی میز

آدرس:

خیابان سباری (آجودانیه)، خیابان پورابتهاج، خیابان افتخاری، خیابان رجبی،خیابان صومعه زاده، روبروی پارک محلی، پلاک ۵

معرفی مدارس برتر غیرانتفاعی بلوار ارتش

برای نام نویسی در مدارس برتر غیرانتفاعی بلوار ارتش بهتر است که فهرست این مدارس آشنایی داشته باشید. از این رو در ادامه به برخی از مدارس برتر این منطقه که دارای سطح کیفی آموزش بالایی هستند، اشاره می کنیم.

1- مدرسه صاحب کوثر در بلوار ارتش

از بهترین مدارس پسرانه دوره متوسطه اول، مدرسه صاحب کوثر است. مدیر این مدرسه طبق آقای سید هادی هاشمی شاهرودی و موسس آن آقای جواد مجلسی راد است.

امکانات:

  • داشتن کمد شخصی
  • حیاط بزرگ و مناسب
  • کتابخانه
  • بوفه
  • نمازخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • اردوهای تفریحی و آموزشی
  • برنامه ریزی درسی مدون
  • امکانات ورزشی متنوع از جمله زمین فوتبال و هندبال و تنیس روی میز

آدرس:

بلوار ارتش، شهرك قا‌ئم، ميدان نيايش، خيابان مهراسا، جنب تره بار کوهستان

منطقه : تهران، منطقه 1

2- مدرسه نسیم سحر در بلوار ارتش

مدرسه نسیم سحر در منطقه بلور ارتش واقع شده و به عنوان یکی از مدارس دخترانه دوره متوسطه اول منطقه 1 شناخته می شود. مدیر این مدرسه خانم نرگس بهادری فر و موسس آن خانم نرگس بهادری فر است.

امکانات:

  • برخورداری از امکانات رفاهی: کتابخانه، نمازخانه، حیاط بزرگ و مناسب، سرویس ایاب و ذهاب، بوفه
  • امکانات آموزشی: ارائه الگوهای تدریس نوین، برنامه ریزی تحصیلی و درسی، آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی، برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات ورزشی چون هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز

آدرس:

انتهای اتوبان ارتش، ابتدای جاده لشکری، به سمت لواسان، ضلع شرقی مجتمع مسکونی باغ ارغوان

منطقه : تهران، منطقه 1

معرفی مدارس برتر غیرانتفاعی مینی سیتی

دانش آموزان دختر و پسری که در منطقه یک سکونت دارند و قصد دارند در مدارس مینی سیتی ادامه تحصیل دهند، بهتر است که با فهرست این مدارس آشنایی داشته باشند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مدارس این منطقه پرداخته ایم.

1- مدرسه فرزانگان 2 در مینی سیتی

مدرسه دخترانه مقطع متوسطه فرزانگاه 2 یکی از بهترین مدارس اقدسیه است. در حال حاضر مدیر این مدرسه طبق اطلاعات خانم مظلومیان است.

امکانات:

  • امکانات آموزشی: آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن، ارائه الگوهای تدریس نوین، برنامه ریزی تحصیلی و درسی، کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی، برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • امکانات رفاهی: بوفه، نمازخانه، کتابخانه، حیاط بزرگ، سرویس ایاب و ذهاب
  • امکانات ورزشی چون هندبال، بدمینتون

آدرس:

خیابان ارتش، نرسیده به چهارراه مینی سیتی، خیابان نخل، ابتدای شهرک نفت، بلوار کنگان،انتهای کنکان یکم

منطقه : تهران، منطقه 1

2- مدرسه حضرت مریم در مینی سیتی

از بهترین مدارس شاهد دخترانه منطقه اقدسیه، واقع در مینی سیتی، مدرسه حضرت مریم است. مدیر این مدرسه طبق اطلاعات موجود، افسانه حسن نجاری است.

امکانات:

  • داشتن برنامه ریزی تحصیلی و درسی
  • ارائه دادن الگوهای تدریس نوین
  • آیین نامه انضباطی و تحصیلی مدوّن
  • کنترل ساعت ورود و خروج دانش آموزان
  • برگزاری جشن های ملی و مذهبی
  • برگزار کردن اردوهای تفریحی و ورزشی
  • امکانات ورزشی چون فوتبال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز
  • کتابخانه
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • بوفه
  • نمازخانه

آدرس:

مینی سیتی، شهرک شهید محلاتی، خیابان فتح 1

ثبت نام در مدارس برتر غیرانتفاعی اقدسیه

دانش آموزانی که در شمال تهران سکونت دارند و قصد دارند در مدارس برتر غیرانتفاعی اقدسیه ادامه تحصیل دهند، کافی است که با شماره تلفن این مدارس تماس بگیرند یا به صورت حضوری به آدرسی که در این مقاله اشاره شده است، مراجعه کنند و در جریان مراحل ثبت نام قرار بگیرند.

لازم به ذکر است که دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس غیرانتفاعی منطقه ۱ تهران از جمله اقدسیه را دارند، حتماً باید مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کنند تا هنگام اسم نویسی دچار مشکل نشود.

امکانات مدارس غیرانتفاعی منطقه اقدسیه

افرادی که مایلند در بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه ادامه تحصیل دهند، باید به نوع امکاناتی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد توجه داشته باشند. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه فهرستی از امکانات برتر غیرانتفاعی اقدسیه در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

  1. دارای سیستم مدیریت یادگیری (سایت یا اپلیکیشن هوشمند)
  2. تخته یا برد هوشمند
  3. برخورداری از انواع رایانه (کامپیوتر)
  4. داشتن امکانات و وسایل صوتی و تصویری برای برگزاری کلاس های آنلاین
  5. قلم های هوشمند
  6. صندلی های پیشرفته
  7. کپی بورد
  8. سالن های سینما
  9. کیت هوشمند
  10. دیتا پروژکتور
  11. آزمایشگاه پیشرفته

برای اطلاع از بهترین مدارس غیرانتفاعی تجریش روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطالب

بهترین مدارس غیرانتفاعی اقدسیه دارای بهترین امکانات و تجهیزات آموزشی می‌باشد و افرادی که در این مدارس ثبت نام می‌کنند، نگرانی جهت یادگیری اصولی فرزندان خود نخواهند داشت. دانش آموزان علاقمند به تحصیل در لاکچری‌ترین مدرسه غیرانتفاعی پسرانه اقدسیه و مؤسسات اموزشی دخترانه این منطقه باید با توجه به محل سکونت خود مدرسه مورد نظر را انتخاب کنند.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی راجع به مجهزترین مدرسه غیرانتفاعی دخترانه اقدسیه و و مدارس پسرانه این منطقه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه به دنبال بهترین مدرسه غیرانتفاعی دخترانه اقدسیه یا لاکچری‌ترین مدرسه پسرانه اقدسیه در مقطع ابتدایی و متوسطه هنرستان و کاردانش هستید، می‌توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما متقاضیان گرامی را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

🔗 جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

9 مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه کدامند؟

در متن مقاله به ۹ مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه که از لحاظ امکانات در بالاترین سطح قرار دارند اشاره کردیم.

معیار انتخاب مدرسه برتر غیرانتفاعی برتر اقدسیه چیست؟

مهم‌ترین معیار انتخاب بهترین مدارس کادر آموزشی، برنامه‌های سالانه، امکانات آموزشیف فاصله از منزل و میزان شهریه است.

برای دریافت مشاوره در ارتباط با انتخاب مدرسه برتر غیرانتفاعی اقدسیه چه باید کرد؟

برای اخذ مشاوره و راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهترین مدرسه غیردولتی اقدسیه می‌توانید با آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور